Nalaya Skrevet 20. mars 2013 #26082 Skrevet 20. mars 2013 Wow, de var kjempefine! Hvilken klinikk brukte du? Klinikk Stavanger ved Dr. Lars Berg Larsen
Melli Skrevet 20. mars 2013 #26083 Skrevet 20. mars 2013 Phibie og Nalaya: så utrolig flotte pupper dere har fått;0) og tusen takk for at dere delte bilder før og etter. Det er fantastisk motiverende og jeg kjenner jeg gleder meg ekstra mye til min op nå!!!! Så heldige dere er:0) veldig fine!
Puppmania Skrevet 20. mars 2013 #26084 Skrevet 20. mars 2013 Kjenner jeg blir mer og mer glad i puppene mine ! De er nå over en måned gamle ! Beste avgjørelsen jeg har gjort noen gang !!!! Før jeg opererte fikk jeg hele tiden høre at jeg var for ung og kom til å angre når jeg ble eldre. Folk og negativitet... men nå er jeg fornøyd og bare smiler !
*Bumblebee* Skrevet 20. mars 2013 #26085 Skrevet 20. mars 2013 Noen som har under muskel, anatomiske her? Er så usikker på str..skal ha 315 (egentlig 340 som bugge sa), under muskel.er en 75/80 B idag i h&m str, lurer på hva jeg ender opp med..er så redd jeg tar "for lite", men pk anbefaler ikke noe mer.han sier det blir for mye på meg..er relativ slank og høy. Uff ikke lett å vite dette altså..er det mye forskjell på over/under ifh.til cc? Ser noen her har mindre enn 300cc (over muskel) og de så jo kjempebra ut.men lurer på om det "forsvinner" en del med anatomiske under muskel.om dere forstår meg
*Bumblebee* Skrevet 20. mars 2013 #26086 Skrevet 20. mars 2013 - og takk for oppmuntrende ord alle sammen, er sååå kjekt å se bilder og høre om at det går bra! Thanx det roer en litt engstelig sjel;)
Teita Skrevet 21. mars 2013 #26087 Skrevet 21. mars 2013 Kan ikke svare deg, men jeg skal ihvertfall ha anatomiske 295 gram under muskel, og jeg er en A-cup.
Mor til 3 små Skrevet 21. mars 2013 #26088 Skrevet 21. mars 2013 Håper at du slipper å få mye smerter! Jeg hadde ikke vondt den første dagen og den første natta. Kjente bare et veldig press mot brystkassa. Det var ubehagelig, men absolutt ikke vondt. Dag to gikk også veldig greit. Det verste var den andre natta når jeg våknet for å ta medisiner. Da var det ganske vondt, men ikke uutholdelig. Det verste var nok at jeg var fryktelig kvalm Kvalmen gikk bort 3. eller 4. dagen etter operasjonen. Fra dag 4-5 fikk jeg en del stikking i det høyre brystet. Kjente ikke noe til det når jeg lå i ro, men når jeg skulle reise meg var det ganske ubehagelig. Kjentes litt ut som at brystet skulle revne egentlig. Dette varte 3-4 dager. Etter ca 10 dager var jeg helt smertefri. Kunne ligge på sida hele natta og reise meg fra senga uten å kjenne noe som helst. Vil uansett bare si at jeg ikke har hatt særlig mye smerter og jeg vil ikke si at dette har vært uutholdelig vondt! Forventet at det skulle være 1000 ganger vondere enn det har vært Håper uansett at du får en like "lett" healingsprosess som jeg har hatt Tusen takk for svar! Kjekt å høre andres erfaringer:-) Nå er første natta overstått å det gikk over all forventning, nesten ingen smerter:-)
mexx Skrevet 21. mars 2013 #26089 Skrevet 21. mars 2013 Hei Bumblebee Jeg skal legge inn anatomiske under muskel 15 april! Lurer også på hvilken størrelse jeg kommer til å ende opp med! Utrolig vanskelig. Har fått anbefalt 275-310 cc.. tror jeg bare lar det være opp til kirurgen min. Jeg har vist han bilder av masse pupper jeg liker så han bør vite sånn ca hva jeg ønsker meg :D Er også relativt slank og høy. 80B, men fyller den ikke ut.
Karenina Skrevet 21. mars 2013 #26090 Skrevet 21. mars 2013 Noen som har under muskel, anatomiske her? Er så usikker på str..skal ha 315 (egentlig 340 som bugge sa), under muskel.er en 75/80 B idag i h&m str, lurer på hva jeg ender opp med..er så redd jeg tar "for lite", men pk anbefaler ikke noe mer.han sier det blir for mye på meg..er relativ slank og høy. Uff ikke lett å vite dette altså..er det mye forskjell på over/under ifh.til cc? Ser noen her har mindre enn 300cc (over muskel) og de så jo kjempebra ut.men lurer på om det "forsvinner" en del med anatomiske under muskel.om dere forstår meg Jeg legger inn anatomiske under muskel, 250 eller 285cc Jeg har ikke full A-cup, håper på å få en B, evt. liten C når jeg er ferdig. Bare noen timer igjen! :D
Happy-girl Skrevet 21. mars 2013 #26092 Skrevet 21. mars 2013 Håper det går bra med alle puppe-jentene Jeg har noen spørsmål til de som har hatt innlegga inne en stund! Jeg har hatt silikon nå litt over et halvt år, og inni mellom så stikker det i den ene puppen. En følelse av at innlegget ligger litt feil , hvis jeg kan beskrive smerten på den måten. Noen som har opplevd lignende? Det er ikke så vondt at jeg ikke klarer å gjøre noe, men er ubehagelig. Kan det ha noe med treninga å gjøre? I går når jeg fikk det igjen, hadde jeg trent, og puppene var iiiiskalde!! En smuuule bekymra:P
*Bumblebee* Skrevet 21. mars 2013 #26093 Skrevet 21. mars 2013 Ok mexx da høres vi ganske "like" ut! Hvor skal du gjøre det? Huff er sånn i tvil jeg. .er så redd jeg synes de blir for små.men bugge var ganske bestemt på at jeg ikke burde ha mer. .men har jo hørt om de som "krangler" seg til større.om jeg sku hatt mer ville det vært ca 400cc.. hmmm..
Melli Skrevet 21. mars 2013 #26094 Skrevet 21. mars 2013 (endret) Noen som har under muskel, anatomiske her? Er så usikker på str..skal ha 315 (egentlig 340 som bugge sa), under muskel.er en 75/80 B idag i h&m str, lurer på hva jeg ender opp med..er så redd jeg tar "for lite", men pk anbefaler ikke noe mer.han sier det blir for mye på meg..er relativ slank og høy. Uff ikke lett å vite dette altså..er det mye forskjell på over/under ifh.til cc? Ser noen her har mindre enn 300cc (over muskel) og de så jo kjempebra ut.men lurer på om det "forsvinner" en del med anatomiske under muskel.om dere forstår meg Hei, jeg fikk beskjed om at jeg kunne ha begge deler, men ene pk mente det ville bli veldig flatt over om jeg valgte anatomiske under muskel. Det ville jeg ikke ha, det ble runde. Hvor mye de velger å legge i har nok litt med hvor bred du er over skulder/bryst også. Jeg er lav, men har brede skuldre. Skal ha moderat profil runde mellom 300-350 under muskel. Endret 21. mars 2013 av Melli
Teita Skrevet 21. mars 2013 #26096 Skrevet 21. mars 2013 Jeg legger inn anatomiske under muskel, 250 eller 285cc Jeg har ikke full A-cup, håper på å få en B, evt. liten C når jeg er ferdig. Bare noen timer igjen! :D Så spennende! Masse lykke til Høres ut som vi har ganske lik størrelse. Jeg skal også legge inn anatomiske.
mexx Skrevet 21. mars 2013 #26097 Skrevet 21. mars 2013 Ok mexx da høres vi ganske "like" ut! Hvor skal du gjøre det? Huff er sånn i tvil jeg. .er så redd jeg synes de blir for små.men bugge var ganske bestemt på at jeg ikke burde ha mer. .men har jo hørt om de som "krangler" seg til større.om jeg sku hatt mer ville det vært ca 400cc.. hmmm.. Jeg skal på fornebuklinikken Jeg hadde ikke tørt å krangle meg til noe større Men nå er det jo sånn at de aller fleste angrer på at de ikke tok mer da.. Så kanskje du bør "krangle" litt:) evt. høre med andre klinikker? Selv er jeg livredd for å få svæære pupper
mrsbb Skrevet 21. mars 2013 #26098 Skrevet 21. mars 2013 Hei! Nå er det litt over to uker siden jeg opererte meg. Og idag måtte teipen av! Jeg reager så sinnsykt. Jeg har brukt sensitiv teipen fra første gang jeg byttet, iom jeg reagerte.. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg reagerte på denne teipen også, kunne jeg prøve silketeip, hvis ikke den var bedre, skulle jeg kutte ut all teip. Noen som har erfaring med det? -J
-lykke- Skrevet 21. mars 2013 #26099 Skrevet 21. mars 2013 Det var jo kjempefint å høre! Hvorfor skal man teipe i så lang tid mon tro, er det for at arret gror seg finest til slik? Ja, er slik jeg har forstått det Lurer til og med på om det sto det ganske så klart i papirene mine? Mener å huske så, men har hørt fra flere hold at det er for at arrene skal bli så pene som mulig, Så det er jo viktig å tape de i 6 mnd, men om det er av noen timer tror jeg har lite å si fra eller til.
Karenina Skrevet 21. mars 2013 #26100 Skrevet 21. mars 2013 Nå er jeg ferdig og har fått nye pupper Litt støl og sliten, og har problemer med å trekke pusten. Andre som hadde det slik? Kirurgen bestemte seg for å legge inn 305cc istedet for 250, det var en hyggelig overraskelse!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå