Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som er FORNØYDE med sine her?? Det er veldig mye komplikasjons snakk, merker jeg blir litt nervøs siden jeg har op.om under 2 uker...trenger å se at alt kan gå bra og, gi meg deres solskinnshistorier! (Dere som har det) uff trenger positivitet altså!! :/

henger meg litt på denne...ønsker oss masse historier om lite smerter og super flotte fasonger;0) om noen fra tidligere "kull" er skikkelig greie, kanskje dere legger ut et bilde eller to så vi får se hva vi gleder oss så innmari til?!?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som er FORNØYDE med sine her?? Det er veldig mye komplikasjons snakk, merker jeg blir litt nervøs siden jeg har op.om under 2 uker...trenger å se at alt kan gå bra og, gi meg deres solskinnshistorier! (Dere som har det) uff trenger positivitet altså!! :/

Jeg har en venninne som opererte for to dager siden og er kjempefornøyd! :) Alt har gått over all forventning. Eneste negative har vært ekstrem kvalme.

Skrevet

gratulerer så mye med de nye puppene:0) håper det forsetter å gå så smertefritt som nå og at du deler erfaringene underveis;0) skal inn fredag og trenger litt råd og tips underveis! Hvor små er barna dine? Blir det tøft for deg eller har du god hjelp?

tusen takk for det:-) er kjempe fornøyd så langt. Har 295 runde over muskel. Møtte på klinikken 11.30 og var ferdig 13.15. Så med andre ord veldig effektivt:-)

Har en gutt på 10 år, så han klare seg jo for det meste selv, pluss at han er med å hjelper med di to små. Har også en gutt på 3 og en jente på 1,5 år. Tenkte det var en god ide og gjøre inngrepet nå, siden det er påske feri snart og da er mannen litt mere hjemme å kan hjelpe til. Han driver eget firma så jobber MYE!

Så jeg tenker det kan bli litt tøft når ferien er over, men går nåk bra:-)

Har du små barn? Ikke lenge igjenn til fredag:-) det går nåk så fint:-)

Skrevet (endret)

Hadde tenkt å legge inn før/etter bilde (om noen skulle være interessert?) men fant ikke ut hvordan jeg gjør det? haha :)

Endret av Phibie
Skrevet

Hadde tenkt å legge inn før/etter bilde (om noen skulle være interessert?) men fant ikke ut hvordan jeg gjør det? haha :)

Ja, vil se :)

Du må trykke på "bruk full editor"

Også legg ved bilde :)

Skrevet (endret)
:) Endret av Phibie
Skrevet

før/etter. 3 uker i morgen :) Hva synes dere?

kjempe fine!! Hvor mye har du lagt i?

Jeg har operert idag og er veldig spent på hvordan mine ser ut. Akuratt nå er hele puppene bandasjert;-)

Håper de blir like fine som dine:-)

Skrevet

Ja, vil se :)

Du må trykke på "bruk full editor"

Også legg ved bilde :)

Takk! :biggrin:

Skrevet

kjempe fine!! Hvor mye har du lagt i?

Jeg har operert idag og er veldig spent på hvordan mine ser ut. Akuratt nå er hele puppene bandasjert;-)

Håper de blir like fine som dine:-)

Takk! :laugh: Jeg har 325, under muskel.

Hvordan går det med deg da? Har du vondt å sånn eller går det bare bra? :)

Hvor mye har du lagt inn?

Skrevet (endret)

*slettet*

Endret av Phibie
Gjest Monicaeh
Skrevet

Kjempefint resultat :-D

Skrevet

Runde eller anatomiske?:) kjempefine!

Skrevet

Runde eller anatomiske? :) kjempefine!

Runde, høyprofil. Kirurgen sa at jeg var en god kandidat for anatomiske fordi jeg hadde lite fylde under. Jeg ønsket runde fordi jeg også ville ha mer fylde på toppen og det angrer jeg ikke på at jeg tok. Har fått masse fylde under også selv om jeg ikke valgte å ta anatomiske. Kirurgen sa at når man legger under muskelen så blir implantatene presset litt mer sammen på toppen og da blir de litt dråpeformet allikevel :)

Skrevet

Takk! :laugh: Jeg har 325, under muskel.

Hvordan går det med deg da? Har du vondt å sånn eller går det bare bra? :)

Hvor mye har du lagt inn?

går kjempe fint. Går liksom å venter på at det skal bli vondt;-) så kan ikke klage...

Har 295 over muskel. Hadde a cup før, som jeg ikke fylte ut, så var ganske flat kan du si;-)

Har du hatt mye vondt?

Skrevet

går kjempe fint. Går liksom å venter på at det skal bli vondt;-) så kan ikke klage...

Har 295 over muskel. Hadde a cup før, som jeg ikke fylte ut, så var ganske flat kan du si;-)

Har du hatt mye vondt?

Håper at du slipper å få mye smerter! :) Jeg hadde ikke vondt den første dagen og den første natta. Kjente bare et veldig press mot brystkassa. Det var ubehagelig, men absolutt ikke vondt. Dag to gikk også veldig greit. Det verste var den andre natta når jeg våknet for å ta medisiner. Da var det ganske vondt, men ikke uutholdelig. Det verste var nok at jeg var fryktelig kvalm :( Kvalmen gikk bort 3. eller 4. dagen etter operasjonen. Fra dag 4-5 fikk jeg en del stikking i det høyre brystet. Kjente ikke noe til det når jeg lå i ro, men når jeg skulle reise meg var det ganske ubehagelig. Kjentes litt ut som at brystet skulle revne egentlig. Dette varte 3-4 dager.

Etter ca 10 dager var jeg helt smertefri. Kunne ligge på sida hele natta og reise meg fra senga uten å kjenne noe som helst.

Vil uansett bare si at jeg ikke har hatt særlig mye smerter og jeg vil ikke si at dette har vært uutholdelig vondt! Forventet at det skulle være 1000 ganger vondere enn det har vært :) Håper uansett at du får en like "lett" healingsprosess som jeg har hatt :danse:

Skrevet (endret)

Har lagt ut bilde før men gjør det igjen, bare ikke siter innlegget for vil gjerne fjerne bildene snart ;)

Bilde før og etter, etterbildet var ca 1 mnd etter operasjonen. Nå er de bittelitt mindre, og ser mer naturlige ut :)

295 gram moderat profil over muskel. Jeg hadde også et bryst som satt høyere enn det andre, så kirurgen senket folden på det ene brystet slik at de kom i samme høyde nå.

Bildet er slettet :)

Endret av Nalaya
Skrevet

Nalaya: wow, kjempefine! :)

Takk i like måte :)

Skrevet

Har lagt ut bilde før men gjør det igjen, bare ikke siter innlegget for vil gjerne fjerne bildene snart ;)

Bilde før og etter, etterbildet var ca 1 mnd etter operasjonen. Nå er de bittelitt mindre, og ser mer naturlige ut :)

295 gram moderat profil over muskel. Jeg hadde også et bryst som satt høyere enn det andre, så kirurgen senket folden på det ene brystet slik at de kom i samme høyde nå.

Wow, de var kjempefine! Hvilken klinikk brukte du?

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...