Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om runde vs anatomiske så er det nok noe legen best kan uttale seg om. Jeg tror det har litt med hvordan kroppsbygningen din er og hvordan brystene ser ut fra før.

Ang lite og mye vev og heng. Min søster var hos en kirurg en gang for konsultasjon ang. brystene. Hennes bryster vokste noe helt enormt under graviditeten og etter amming falt de regelrett til hver sin side når hun la seg på ryggen. De la seg pent oppå armene hvis hun hadde de inntil kroppen når hun lå. To bukselommer med femmere i, så de ut som. :(

Legen mente at enten måtte hun ha løft og implantat og hvis hun bare ønsket implantat, så måtte det bli store implantater. Her snakker vi nok 400+.

Min søster ble nok en gang gravid, så det har ikke blitt nye pupper enda. ;)

Endret av Saeria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Noen som har lyst å vise meg før og ettebilder? Da hadde jeg blitt kjempeglad.. :) Gleder meg sykt mye til det er min tur nå.. Men er usikekr med tanke på proteser og str osv enda.. ;)

(mail: [email protected])

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg kan gjerne sende deg noen bilder siliconsally, jeg må bare få tatt noen nye.

Skrevet
Jeg kan gjerne sende deg noen bilder siliconsally, jeg må bare få tatt noen nye.
jatakk,kjempefint :) Gøy og se i og med at jeg skal til samme kirurg som oererte deg. :) Var det 330 over muskel? Runde innlegg? :)
Gjest puselabb
Skrevet
jatakk,kjempefint :) Gøy og se i og med at jeg skal til samme kirurg som oererte deg. :) Var det 330 over muskel? Runde innlegg? :)

Da har jeg sendt deg en mail. Jeg har runde innlegg over muskel, 330 i hver ja.

Skrevet (endret)
Da har jeg sendt deg en mail. Jeg har runde innlegg over muskel, 330 i hver ja.
Kjempeflotte pupper!!!! :D Gleder meg til det er min tur. Takk for mail. :) Veldig greit å se før og etterbilder.

endret litt,går litt i surr for meg her! :D

Endret av siliconsally
Skrevet (endret)

Hallo alle sammen.

Da er jeg på dag 8 etter operasjonen og har min første dag på jobb. Internetten glimrer med sitt fravær hjemme enda så da får jeg passe på når jeg er på jobben. :blomst:

En liten oppsummering; Tok brystløft med innlegg; runde moderat profil 238 ml over muskel på tirsdag 6/11 hos Schistad på Fornebuklinikken.

Sovnet på operasjonsbordet kl 09.30, ferdig operert kl 12.00 og reiste hjem kl 15.30 i fin form.

Puppene var gjemt under masse kompresser og en forferdelig stram BH så jeg ante ikke hvordan de så ut. :hoho:

Dagen etter begynte de å ese ut og på torsdag; altså 2 dager etter operasjonen var jeg redd de skulle sprekke siden de hadde økt noe voldsomt i omfang og jeg syntes jeg kunne kjenne innleggene. Jeg reiste til klinikken som sa at alt var normalt. :sjenert:

I går var det en uke siden operasjonen og jeg var til kontroll. Puppene ser fremdeles ut som noen sprengte ballonger fylt opp med gass og det er som å gå rundt med melkespreng på sitt værste.

Vel kompressene ble tatt av og det viste seg at det fremdeles væsket en del fra sårene; spesielt rundt brystvortene så jeg skal nå gå en uke uten tape, dusje hver dag og sette på nye kompresser etter dusjen. Ny kontroll om en uke.

Grunnen er jo at jeg har mye mer operasjonssår enn om jeg bare skulle legge inn silikon siden jeg også har tatt et løft. Jeg måtte flire når jeg lå på ryggen og så på de to kulene som stå rett opp uten så mye som å lee på seg. Ikke så veldig naturlig nei :fnise:

Så i bunn og grunn går alt bra, men jeg gleder meg til dette voldsomme sprenget gir seg. Vanligvis så tenker man aldri over at man har pupper; de bare er der liksom. Nå kjenner jeg dem konstant og er veldig klar over dem. Vi heles jo i to halvdeler og jeg merker at høyresiden nå begynner å bli litt bedre, men at venstresiden sprenger mer. Den puppen er større også.

Når det gjelder narkose: de bruker ikke klassisk narkose lenger. Det kjøres inn sovemedisin rett i blodåra og store doser som gjør at du blir borte. Jeg kan garantere at du ikke merker en ting. I tillegg gir de lokalbedøvelse på brystene etter at du har sluknet. Resultatet er helt smertefrihet og at man ikke er kvalm etterpå. Oppvåkningen går veldig greit. Jeg gikk faktisk på egne ben fra operasjonsrommet til senga uten å huske at jeg gjorde det :hakeslepp:

I dag skal jeg dusje for første gang og jeg gleder meg. Da får jeg også sett puppene mine i speilet for første gang; gruer meg litt til det for de er gule og blå og sikkert ikke så veldig pene. :ler2:

Endret av Panterine
Gjest puselabb
Skrevet
Kjempeflotte pupper!!!! :D Gleder meg til det er min tur. Takk for mail. :) Veldig greit å se før og etterbilder.

endret litt,går litt i surr for meg her! :D

Ja, det hjelper litt på usikkerheten, selv om man ikke har noen garantier for å få akkurat slike man gjerne vil ha. Alt kommer sikkert til å bli mye klarere etter at du har vært på konsultasjon. Blir spennende å følge deg i tiden før og etter operasjonen :rosasmil:

Skrevet

det er ikke meningen å mase her,,, men det er ikke noen som vil sende meg noen bilder ;)

vil så gjerne se..:)

er lite spørsmål: hvordan er det me alkohol før og etter?

Gjest puselabb
Skrevet
En liten oppsummering; Tok brystløft med innlegg; runde moderat profil 238 ml over muskel på tirsdag 6/11 hos Schistad på Fornebuklinikken.

Gratulerer så mye med nye pupper Panterine! De blir sikkert kjempebra når de er "ferdige" :sexy: Husker hvordan den sprengefølelsen var ja (mine utviklet seg også forskjellig), men fra nå av går det jo raskt fremover :)

Skrevet
det er ikke meningen å mase her,,, men det er ikke noen som vil sende meg noen bilder ;)

vil så gjerne se..:)

er lite spørsmål: hvordan er det me alkohol før og etter?

Heisan

Puppene mine ser ut som kjøttkaker enda så jeg tror ikke du vil se dem :hoho:

Såvidt jeg husker er det ikke lov med alkohol en uke før og en uke etter og røyk 14 dager før og etter. Jeg klarte ikke å kutte røyken helt før operasjonen, men har ikke røyka en eneste siden operasjonen og det er 9 dager siden. Har bestemt meg for å klare de 14 dagene.

Skrevet

hei hei =)

ja nå er det tre uker til jeg skal til fornebuklinikken å ta brystforstørrelse. både gruer å gleder meg. Må si jeg ble rimelig nærvøs når jeg leste om alle komplikasjonene som kan oppstå ved et sånt inngrep, men dette er noe jeg har tenkt på i flere år, så nå skal jeg gjennomføre det!! :)

Har sittet å lest masse innlegg ifra denne dagboken, å må si at det ser ut som om de fleste som har skrevet inn her har blitt veldig fornøyd med resultatet - det er veldig betryggende :)

doktoren min anbefalte ca 280-300 gram. er litt redd for at større pupper vil føre til at jeg føler meg "større". er litt kraftig bygd 175 høy, 75 kg. jeg har alltid følt meg feil proporsjonert, pga brede hofter og former alle steder unntatt brystene, så håper bare på at de "nye" puppene vil gjøre at jeg ser mer proporsjonert ut, ikke mer kraftig... hva tror dere om dette?

blir takknemmelig for alle svar :)

:love:

Skrevet
hei hei =)

ja nå er det tre uker til jeg skal til fornebuklinikken å ta brystforstørrelse. både gruer å gleder meg. Må si jeg ble rimelig nærvøs når jeg leste om alle komplikasjonene som kan oppstå ved et sånt inngrep, men dette er noe jeg har tenkt på i flere år, så nå skal jeg gjennomføre det!! :)

Har sittet å lest masse innlegg ifra denne dagboken, å må si at det ser ut som om de fleste som har skrevet inn her har blitt veldig fornøyd med resultatet - det er veldig betryggende :)

doktoren min anbefalte ca 280-300 gram. er litt redd for at større pupper vil føre til at jeg føler meg "større". er litt kraftig bygd 175 høy, 75 kg. jeg har alltid følt meg feil proporsjonert, pga brede hofter og former alle steder unntatt brystene, så håper bare på at de "nye" puppene vil gjøre at jeg ser mer proporsjonert ut, ikke mer kraftig... hva tror dere om dette?

blir takknemmelig for alle svar :)

:love:

Hei hei! Spennende!! :) Jeg skal også opereres på fornebuklinikken,men ikke før om et par mnd. Skal på konsultasjon den 13.desember. Hvem var du hos,og hvem skal operere deg? :) Skal du ha over muskel? Og runde eller anatomiske innlegg?

Ang.sp.målet ditt er jeg ikke sikker,men vil tro kanskje de kvinnelige formene kommer mer frem da?! Synes 175 og 75 hørtes "normalt" ut jeg. Tenker du blir fin jeg. :)

Lykke til!! :)

Skrevet
Hei hei! Spennende!! :) Jeg skal også opereres på fornebuklinikken,men ikke før om et par mnd. Skal på konsultasjon den 13.desember. Hvem var du hos,og hvem skal operere deg? :) Skal du ha over muskel? Og runde eller anatomiske innlegg?

Ang.sp.målet ditt er jeg ikke sikker,men vil tro kanskje de kvinnelige formene kommer mer frem da?! Synes 175 og 75 hørtes "normalt" ut jeg. Tenker du blir fin jeg. :)

hei hei =)

ja dette blir kjempe spennende!! du skal faktisk på kosultasjon den dagen jeg skal opereres du.. he he, litt av et sammentreff :)

jeg var hos dr. Christian Wessel Holst på kosultasjon og det er også han som skal operere meg.

jeg skal ha over muskelen og doktoren anbefalte anatomiske innlegg, siden jeg har "mer" pupp over enn under, hvis du skjønner hva jeg mener. har sett en del negative ting om de anatomiske innleggene, så er litt usikker på dette, men regner med at kirurgen vet best :) skal ha MPU innlegg da , så det minsker risikoen for hard kapsel...

hvem skal du på kosultasjon til?

lykke til du også, og takk for koselig svar :goodbye::goodbye:

Skrevet

hei hei =)

ja dette blir kjempe spennende!! du skal faktisk på kosultasjon den dagen jeg skal opereres du.. he he, litt av et sammentreff :)

jeg var hos dr. Christian Wessel Holst på kosultasjon og det er også han som skal operere meg.

jeg skal ha over muskelen og doktoren anbefalte anatomiske innlegg, siden jeg har "mer" pupp over enn under, hvis du skjønner hva jeg mener. har sett en del negative ting om de anatomiske innleggene, så er litt usikker på dette, men regner med at kirurgen vet best :) skal ha MPU innlegg da , så det minsker risikoen for hard kapsel...

hvem skal du på kosultasjon til?

lykke til du også, og takk for koselig svar :goodbye::goodbye:

Skrevet

Å,kan jeg få høre de negative tingene du har hørt om anatomiske? :) Vurderer de jeg også nemlig,etter forslag fra kirurgen. Men dette får vi se på konsultasjon :) Skal til Dr.Schistad jeg. Gleder meg. Når på dagen har du time? :)

klem fra siliconsally :fnise:

Skrevet

:-DHurra, hurra.ja, nå har jeg endelig fått mine etterlengtede pupper og på tross av at de bare er tre dager så er de kjempefine :jepp: Fikk lagt inn runde proteser med 430ml delvis under muskelen og de ble ikke for store.Det jeg var redd for i forkant var at de skulle bli medastor,men såpass som dette må de nå være. er vel en stor c cup kan jeg tenke meg. Vil bare si til dere som skal på Fana med.senter at de har vært helt utrolig proffe. de ringte meg flere ganger pr.dag for å spørre om alt var ok med meg.de fikk meg til å føle meg trygg påtross av ganske mye smerter.gleder meg bare til jeg kan kutte ut sportsbhen og støttebåndet. Skal bare kjøpe de tynneste bher som er i salg og det uten fyll!!!! :lol::ler: Til der som snart skal i ilden:gled dere!!

Skrevet
:-DHurra, hurra.ja, nå har jeg endelig fått mine etterlengtede pupper og på tross av at de bare er tre dager så er de kjempefine :jepp: Fikk lagt inn runde proteser med 430ml delvis under muskelen og de ble ikke for store.Det jeg var redd for i forkant var at de skulle bli medastor,men såpass som dette må de nå være. er vel en stor c cup kan jeg tenke meg. Vil bare si til dere som skal på Fana med.senter at de har vært helt utrolig proffe. de ringte meg flere ganger pr.dag for å spørre om alt var ok med meg.de fikk meg til å føle meg trygg påtross av ganske mye smerter.gleder meg bare til jeg kan kutte ut sportsbhen og støttebåndet. Skal bare kjøpe de tynneste bher som er i salg og det uten fyll!!!! :lol::ler: Til der som snart skal i ilden:gled dere!!

GRATULERER MED 2 NYE PUPPER!!!

fortell fortell :fnise: litt oppgiret her..

hvordan er formen? og hvordam var hele opplevelsen?

6 dager til min "fånyepupperdag" :)

Skrevet

Hei Lambada :) Jo da formen er egentlig ganske god nå på min tredje dag med nypupper.Har bare tatt 2 paraseth i dag.Første dagen hadde jeg mye mer smerter enn jeg hadde regnet med!! Det værste var følelsen av å ikke få nok luft pga det stramme båndet+støttebhen og det å måtte ligge i samme stilling hele natta uten å bevege seg.MEN ser jo nå at det er så absolutt verdt det :):ler: (brukte maxdosen av paralgin forten)de to første dagene.Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært i speilet å sett på ny innvesteringen ,men det er ikke få :danse::sminkedokke:

Skrevet
Hei Lambada :) Jo da formen er egentlig ganske god nå på min tredje dag med nypupper.Har bare tatt 2 paraseth i dag.Første dagen hadde jeg mye mer smerter enn jeg hadde regnet med!! Det værste var følelsen av å ikke få nok luft pga det stramme båndet+støttebhen og det å måtte ligge i samme stilling hele natta uten å bevege seg.MEN ser jo nå at det er så absolutt verdt det :):ler: (brukte maxdosen av paralgin forten)de to første dagene.Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært i speilet å sett på ny innvesteringen ,men det er ikke få :danse::sminkedokke:

:rødme: å så heldig du er som er ferdig,, jeg vil å springe til speillet :fnise:

hvordan er formen nå? kan du gjøre noe liksom? :)

jeg antar at å legge inn delvis under muskel gjør smertene litt verre.

3 dager til min dag nå.. så vasker å rydder som en gal nå.. må ha det rent å pent :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...