Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra dag 4 har jeg omtrent ikke hatt smerter. Var fryktelig stiv i nakke og rygg på dag 3. Har de siste 3 dagene hatt en brennende/stikkende følelse på høyre side når jeg reiser meg litt for fort eller hvis jeg reiser meg etter å ha ligget lenge i samme stilling. Det er verst på morgenen. Ganske ubehagelig følelse. Trodde først at det reiv i stingene, men fant ut at smerten ligger i selve brystet. Kjenner forsåvidt ikke stingene i det hele tatt :)

Ellers kjenner jeg egentlig ikke at jeg har operert en gang. I morgen er det en uke siden operasjonen min.

Tar du enda de sterkeste smertestillende?

Ja det er de samme brennende smertene jeg har også. Føler hele såret revner og innleggene falle ut. Tar fortsatt de sterkeste pillene, men de gir veldig liten effekt. Merker egentlig ikke forskjell på om jeg tar smertestillende eller ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er de samme brennende smertene jeg har også. Føler hele såret revner og innleggene falle ut. Tar fortsatt de sterkeste pillene, men de gir veldig liten effekt. Merker egentlig ikke forskjell på om jeg tar smertestillende eller ikke :)

Hvis det er den samme smerten du har som jeg, så tror jeg rett å slett ikke de smertestillende tablettene klarer å "ta" den smerten :vetikke: Huff, skikkeli ekkel følelse. river godt i puppa! :P

Merker heller ingen forskjell om jeg tar smertestillende, så de har jeg slutta å bruke nå. Har jo ikke vondt når jeg sitter stille så. Men de funka forsåvidt greit når jeg hadde vond rygg og press/støle pupper da :)

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen til det er min tur:) fredag kl 11 er det oppmøte på klinikken! Håper det er vanlig å få litt kvaler sånn tett oppunder. .tviler ikke akkurat, men likevel er det en stemme i hodet mitt som spør meg om hvorfor jeg gjør dette. .jeg har jo selvsagt svaret. .:!

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen til det er min tur:) fredag kl 11 er det oppmøte på klinikken! Håper det er vanlig å få litt kvaler sånn tett oppunder. .tviler ikke akkurat, men likevel er det en stemme i hodet mitt som spør meg om hvorfor jeg gjør dette. .jeg har jo selvsagt svaret. .:!

Skrevet

Hvis det er den samme smerten du har som jeg, så tror jeg rett å slett ikke de smertestillende tablettene klarer å "ta" den smerten :vetikke: Huff, skikkeli ekkel følelse. river godt i puppa! :P

Merker heller ingen forskjell om jeg tar smertestillende, så de har jeg slutta å bruke nå. Har jo ikke vondt når jeg sitter stille så. Men de funka forsåvidt greit når jeg hadde vond rygg og press/støle pupper da :)

Helt enig :P ja akkurat det sånn det er for meg:)

Skrevet

Nyt de siste dagene ved å sove på magen og siden. Jeg er fortsatt i tvil om det er verdt det så dårlig som jeg er nå. Men jeg tenker at neste uke er tankene på sommer og nye fine pupper:))

Gjest Monicaeh
Skrevet

Nyt de siste dagene ved å sove på magen og siden. Jeg er fortsatt i tvil om det er verdt det så dårlig som jeg er nå. Men jeg tenker at neste uke er tankene på sommer og nye fine pupper:))

Hehe,kjenner meg godt igjen i det du sier. Jeg angra som bare det, helt til formen kom. F fa.. Jeg elsker de nye puppene mine :-P hihi

Skrevet

Er du dårlig? Hvordan da? Får tenke at etter noen dager med smerter, er vi klare for sommer og bikini!

Skrevet

Hei Tove615:). Går alt bra med deg? Har formen på deg og de nye puppene falt på plass? ;0)

Skrevet

Klart det er verdt det!!!!! (om du skulle være i tvil) hi hi... Lykke til fredag;0)
Skrevet

Er du dårlig? Hvordan da? Får tenke at etter noen dager med smerter, er vi klare for sommer og bikini!

Er uvel hvis jeg ikke ligger med øynene igjen. Ja man får prøve å minne seg selv på det :) gruer meg helt sykt til å dusje på fredag. Vil helst ikke røre noenting :P skummelt!

Skrevet

Dette er sikkert et kjempe tåpelig spørsmål, men jeg tenker å utsette min operasjon noen uker.. Må derfor bli i Mai :/ Men jeg lurer på, får jeg på meg bunadskjorte 7 dager etter op? :P Den er sånn så jeg må løfte armene ganske for å få den av/på...

Skrevet

Hei Tove615:). Går alt bra med deg? Har formen på deg og de nye puppene falt på plass? ;0)

Ja, det går veldig bra!! Bare så utrolig utålmodig og har lydt til å komme igang med trening igjen... Er fire uker siden nå på fredag, så snart kan jeg vel forsiktig gå igang på tredemølla igjen:-)

Foreløpig tror og håper jeg at de synker litt mer slik at jeg får mer fylde under og at brystvorten får en noe høyere plassering... Uroer meg liiiitt der... Men vet og satser på at mye skjer enda! De er litt spisse akkurat i området med brystvortene, og jeg håper de blir rundere etterhvert.

Jeg ble iallefall fortalt før operasjonen at de ikke skulle bli spisse i ettertid, så da går vi for det;')

Skrevet

Dette er sikkert et kjempe tåpelig spørsmål, men jeg tenker å utsette min operasjon noen uker.. Må derfor bli i Mai :/ Men jeg lurer på, får jeg på meg bunadskjorte 7 dager etter op? :P Den er sånn så jeg må løfte armene ganske for å få den

Et tips her er å bøye seg fram og ned, det funka supert på meg når jeg skulle kle på meg;-)

Skrevet

Er uvel hvis jeg ikke ligger med øynene igjen. Ja man får prøve å minne seg selv på det :) gruer meg helt sykt til å dusje på fredag. Vil helst ikke røre noenting :P skummelt!

Har du under eller over muskelen yoggi? Vlir alle så uvelle, eller er det noe du reagerer på, feks sm.stillende eller noe? Er glad jeg har helt fri frem til mandagen, mannen har fri hele uken for å ta seg av barna, men i helgen har vi lånt de bort så jeg kan ta det helt ned ro! Nå er det faktisk bare 36 timer til jeg ligger under kniven:)

Skrevet

Klart det er verdt det!!!!! (om du skulle være i tvil) hi hi... Lykke til fredag;0)

Takk for det:) jeg gleder meg til å kunne bruke undertøyet jeg kjøpte i London i helgen:) søt spilefri bh..skulle gjerne kjøpt fler, men vet jo ikke helt str jeg blir! Må nok bli en tur til, for på primark hadde de mange søte uten spiler:)

Skrevet

Har du under eller over muskelen yoggi? Vlir alle så uvelle, eller er det noe du reagerer på, feks sm.stillende eller noe? Er glad jeg har helt fri frem til mandagen, mannen har fri hele uken for å ta seg av barna, men i helgen har vi lånt de bort så jeg kan ta det helt ned ro! Nå er det faktisk bare 36 timer til jeg ligger under kniven:)

Jeg har under. Jeg tror jeg er så kvalm fordi jeg ligger så mye. Kvalmen er absolutt ikke ille altså, i forhold til smerten. Er du heldig, så får du ikke like vondt som meg. I dag er dag 3 og endelig kjenner jeg litt forbedringer :) ja lurt å ta god tid til å bli bedre.

Skrevet

I morgen skal jeg dusje og ta av bandasjen (hvis jeg tør.) tror jeg kommer til å svime av. Hvordan gikk det for dere andre? Var det vondt? Og hvor mange grader skal jeg vaske bhn og nedpressbåndet på?

Skrevet

Og hvor mange grader skal jeg vaske bhn og nedpressbåndet på?

Tror jeg ville vasket det på 60 grader.

Skrevet

I morgen skal jeg dusje og ta av bandasjen (hvis jeg tør.) tror jeg kommer til å svime av. Hvordan gikk det for dere andre? Var det vondt? Og hvor mange grader skal jeg vaske bhn og nedpressbåndet på?

Synes det gikk fint å dusje. Fikk litt hjelp av kjæresten min da :) Var ikke vondt så lenge jeg var forsiktig med å bruke armene.

Vasket båndet og bhen på 60 grader ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...