Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei på dere jenter. Vil gjerne melde meg inn i klubben jeg!! :jepp:

Jeg har 2 barn,og etter ammingen har jeg kun to slappe skjortekrager igjen. :fnise:

Endelig skal jeg få gjort noe med dette. Har time til konsultasjon på fornebuklinikken 13 desember og gleder meg masse!!!! :)

Kjempeflott dagbok,og masse fint for meg å lese i denne perioden. Får svar på utrolig mye av det jeg lurer på. Holder på å lese,men har ikke lest så mange sidene enda,men skal igjennom hele dagboken ja. :ler:

Men så lurer jeg på litt ang.anatomiske eller runde innlegg da... Høres ut som de fleste har runde? Jeg ønsker meg så naturlige pupper som mulig. Kirurgen "anbefalte" dåpeformede,men er så usikker på dette. Noen som vil dele erfaringer ang.dette??? Hva er finest? Eller hva har du? Er i tvil jeg... Vet ikke så mye om akkurat det.. Hmm...

Og en ting til,hvis noen av dere har lyst å sende meg bilder (dere som har silikon altså) hadde jeg blitt veldig glad.. :):ler: Gjerne før/etterbilder,og litt info om puppene.. Hehe.. Eller er det for drøyt å spørre om?! :ler: Bilder mottaes med takk! :D

klme fra siliconsally :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer visst på mer også jeg!!

Jeg er 165 høy og veier ca 54 kilo. Er vel ganske spedbygd så regner med jeg må ha innlegget under muskel. Må man da ha full narkose??? Om man har lett narkose eller hva det heter,er det mer smertefult UNDER selve operasjonen eller etterpå? Og er det typisk for under muskel at puppene sitter langt opp eller har jeg bare missforstått?? Vil ikke la sprettpupper.... :kjefte:

Har så mange sp.mål i hodet mitt jeg... :fnise:

Og enda en ting,kan man ikke bruke spilebh? Eller er det kun første ukene/mnd?

takker for svar på dumme sp.mål *flau*

Endret av siliconsally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer visst på mer også jeg!!

Jeg er 165 høy og veier ca 54 kilo. Er vel ganske spedbygd så regner med jeg må ha innlegget under muskel. Må man da ha full narkose??? Om man har lett narkose eller hva det heter,er det mer smertefult UNDER selve operasjonen eller etterpå? Og er det typisk for under muskel at puppene sitter langt opp eller har jeg bare missforstått?? Vil ikke la sprettpupper.... :kjefte:

Har så mange sp.mål i hodet mitt jeg... :fnise:

Og enda en ting,kan man ikke bruke spilebh? Eller er det kun første ukene/mnd?

takker for svar på dumme sp.mål *flau*

vi er akkurat samme størrelse. å jeg skal ikke ha under muskel. men jeg er ikke spedbygd da.

Man må vell ikke ha full narkose nei. men ikke alle har dette tilbudet.

å spile bh kan man bruke etter 6-8 uker, husker ikke helt..

å resten må noen andre svare på :fnise:

fordi det er 12 dager til min "fåpupperdag"

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er akkurat samme størrelse. å jeg skal ikke ha under muskel. men jeg er ikke spedbygd da.

Man må vell ikke ha full narkose nei. men ikke alle har dette tilbudet.

å spile bh kan man bruke etter 6-8 uker, husker ikke helt..

å resten må noen andre svare på :fnise:

fordi det er 12 dager til min "fåpupperdag"

:goodbye:

hmm,spennende!! :D Hvor skal du og hvem skal operere deg? Hvor mye skal du ha,og hvilken str.har du fra før? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,spennende!! :D Hvor skal du og hvem skal operere deg? Hvor mye skal du ha,og hvilken str.har du fra før? :)

klinkk stokkan er der jeg skal operere meg :danse:

størrelse er ikke helt fast slått men han mente ca 290.

jeg er mellom en a og b.

enn du da?

har du fått time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klinkk stokkan er der jeg skal operere meg :danse:

størrelse er ikke helt fast slått men han mente ca 290.

jeg er mellom en a og b.

enn du da?

har du fått time?

er nok mellom a og b jeg også. Har ikke fått time til oprasjon,men har time til konsultasjon 13 desember :) mailet med kirurgen,og han mente ca mellom 260 og 300. Er bare redd det skal se veldig uekte ut jeg. Hva tror du? Vi har kanskje ganske like? Er du ammet? Jeg har ammet to barn,så de er ganske slappe da,men ikke så tullete heng.. :fnise: skal du ha runde eller anatomiske proteser? Når skal du opereses? :):)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest puselabb

Hei siliconsally!

Jeg ble operert på Fornebuklinikken i juni i år, så jeg skal prøve å svare på noe av det du lurer på, ingen spørsmål er dumme :klemmer: Når det gjelder narkose så er jeg ganske sikker på at Fornebuklinikken bare bruker full narkose. Jeg gruet meg masse for dette, hadde aldri hatt det før, men det var ingenting. Bare sovnet inn uten ubehag og når jeg våknet var jeg helt klar og nesten ingen smerter.

Du må bruke sports-bh dag og natt de første 4 ukene, deretter så lenge som mulig på dagtid. Man bør vente med å bruke spile-bh til det har gått 2 måneder. Jeg vet det kan høres lenge ut, men du kommer nok ikke til å synes det er spesielt behagelig med vanlig bh uansett. Jeg går fortsatt mye med sports-bhen, og det er 5 måneder siden jeg opererte.

Jeg har runde innlegg, fordi jeg synes det har gitt flest fine resultater etter å ha sett på en drøss med før og etter-bilder. Men dette kommer mye an på formen man har fra før. Hør på hva kirurgen anbefaler, han vet jo hva han driver med.

Spør gjerne om mer :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei siliconsally!

Jeg ble operert på Fornebuklinikken i juni i år, så jeg skal prøve å svare på noe av det du lurer på, ingen spørsmål er dumme :klemmer: Når det gjelder narkose så er jeg ganske sikker på at Fornebuklinikken bare bruker full narkose. Jeg gruet meg masse for dette, hadde aldri hatt det før, men det var ingenting. Bare sovnet inn uten ubehag og når jeg våknet var jeg helt klar og nesten ingen smerter.

Du må bruke sports-bh dag og natt de første 4 ukene, deretter så lenge som mulig på dagtid. Man bør vente med å bruke spile-bh til det har gått 2 måneder. Jeg vet det kan høres lenge ut, men du kommer nok ikke til å synes det er spesielt behagelig med vanlig bh uansett. Jeg går fortsatt mye med sports-bhen, og det er 5 måneder siden jeg opererte.

Jeg har runde innlegg, fordi jeg synes det har gitt flest fine resultater etter å ha sett på en drøss med før og etter-bilder. Men dette kommer mye an på formen man har fra før. Hør på hva kirurgen anbefaler, han vet jo hva han driver med.

Spør gjerne om mer :rosasmil:

Hei! Åh,det er så flott å snakke med andre som er operert samme plassen synes jeg.. :) Tok du over eller under muskel? Og hvem som opererte deg? Jeg TROR jeg skal til Dr.Schistad. Konsultasjon 13 desember. Tok du mye forresten? Og hvordan er høyden/lengden og din tidligere bh str? :)

Jeg er 165 og ca 54 trro jeg,og kirurgen mente ca 260-300 ml. Er redd det blir stort. Vil ikke det skal bli uenkte,men likevel vil jeg jo ha litt str da.. :fnise: Ikke enkelt dette.

klem og takk for svar. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kirurgen har de beste forutsetninger for å si hva som vil kle deg siliconsally. 260-300 ml er helt sikkert kjempefint til deg.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kirurgen har de beste forutsetninger for å si hva som vil kle deg siliconsally. 260-300 ml er helt sikkert kjempefint til deg.

ja,du har nok rett i det :) Stoler på han jeg..

Men hva mener folket om runde vs anatomiske innlegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Hei! Åh,det er så flott å snakke med andre som er operert samme plassen synes jeg.. :) Tok du over eller under muskel? Og hvem som opererte deg? Jeg TROR jeg skal til Dr.Schistad. Konsultasjon 13 desember. Tok du mye forresten? Og hvordan er høyden/lengden og din tidligere bh str? :)

Jeg er 165 og ca 54 trro jeg,og kirurgen mente ca 260-300 ml. Er redd det blir stort. Vil ikke det skal bli uenkte,men likevel vil jeg jo ha litt str da.. :fnise: Ikke enkelt dette.

klem og takk for svar. :):)

Jeg har 330 i hver, over muskel. Jeg ikk fra b-cup til d-cup. Jeg er 157 høy og veier 53 kg. Hvis kirurgen mente 260-300 på deg, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at det blir for stort. Jeg ble operert av Pål Schistad, og han var iallefall veldig opptatt av at det ikke skulle se unaturlig ut. Han er veldig dyktig, jeg følte meg helt i trygge hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 330 i hver, over muskel. Jeg ikk fra b-cup til d-cup. Jeg er 157 høy og veier 53 kg. Hvis kirurgen mente 260-300 på deg, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at det blir for stort. Jeg ble operert av Pål Schistad, og han var iallefall veldig opptatt av at det ikke skulle se unaturlig ut. Han er veldig dyktig, jeg følte meg helt i trygge hender.
åh,det var godt å høre! Ja,jeg føler vel igrunn at jeg er i trygge hender. Var så dum at jeg så video av oprasjonen i går da,det var ikke lurt,hehe. Var ikke akkurat lett på hånda den kirurgen nei! :D

Hvordan er det med dere andre jenter da? :) Fantastisk dagbok altså,koser meg med mye bra lesning i tråden her. Begge barna er i seng,samboer på jobb og her sitter jeg. Ha en kjempefin kveld! :)

Hehe,må legge til: Det føles virkelig som jeg kjenner mange av dere allerede. Sitter og leser på side noenogtredve og storkoser meg! :D:D flott lesnig ja :):)

Endret av siliconsally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare legge til en liten ting....på Fornebuklinikken bruker de IKKE full narkose. Det er en annen type sovemedisin. Den som blir operert merker ikke forskjell på dette og narkose, men man har ikke den greia i ansiktet som man puster inn "dop" under operasjonen. Det sitter isteden en anestesisykepleier og passer på deg hele tiden, slik at du ikke skal våkne eller snorke og sånn...hehe.

Jeg synes dette er bedre enn narkose for jeg blir ikke like kvalm og "rørete" av det. :)

Også er det veldig godt å vite at det faktisk sitter et menneske som konstant følger med på deg og sørger for at du har det bra under hele operasjonen da :)

Ah....nå begynner faktisk puppene mine å se normale ut! Deilig. Etter litt under 2 uker føler jeg endelig at de ikke står rett ut og er to harde kuler lenger! hehe :D

Også til slutt har jeg ET godt råd til dere som skal på konsultasjon eller operere. For at dere ikke skal bli helt sprø av å lure på hvilken str. dere skal ha...ta med et par bilder av pupper dere liker. Da vet kirurgen med en gang hvor mye som må til, hva slags protese han skal legge inn og om det skal være over eller under muskel osv osv osv....alt det der er det best å la kirurgen avgjøre...du bør bare fortelle han hvordan du vil at resultatet skal bli :) Kirurgen vet best og man kan helt trygt stole på de! (hvertfall Dr.Schistad som jeg var hos....han var helt rå...)

:klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar og tips griselda. Gleder meg! Det er Dr.Pål Schistad jeg skal til også! Har funnet masse puppebilder da.. Men betyr submuscular (eller hva det sto) under muskel? *lure*

klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Vil bare legge til en liten ting....på Fornebuklinikken bruker de IKKE full narkose. Det er en annen type sovemedisin. Den som blir operert merker ikke forskjell på dette og narkose, men man har ikke den greia i ansiktet som man puster inn "dop" under operasjonen. Det sitter isteden en anestesisykepleier og passer på deg hele tiden, slik at du ikke skal våkne eller snorke og sånn...hehe.

Ja, det er sant. Du får sovemedisin og lokalbedøvelse, men det kan sammeliknes med full narkose for pasienten, for det er heller ikke det samme som lett narkose. Sjansen for at du våkner er slim to none, de har god erfaring på hvor store doser som trengs. Jeg var veldig redd for dette, men dr. Schistad beroliget meg med at det ikke hadde skjedd at en pasient våknet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Men betyr submuscular (eller hva det sto) under muskel? *lure*

Submuscular betyr under muskel ja :rosasmil:

Endret av puselabb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan er dette med prevansjon igjen? Mener å ha hørt man må slutte med p-piller før operasjonen? Hvorfor det,og gjelder dette også hormonspiralen? Vil ikke ta ut spiralen min! :fnise: Har nok med to småtasser :kgbaby::kgbaby::kgbaby: foreløbig! :D

OOOG en annen ting,hvordan vet jeg om jeg har mye eller lite brystvev da?? *følersegdum* Har ammet to barn,og er nå en 75a tror jeg,slappe tomme pupper med bittelitt heng. Hmm... Eller altså,hvordan måles brystvev???

Endret av siliconsally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp,kun to dager igjen!! :popcorn: Det er med skrekkblandet fryd jeg tar denne operasjonen,men gud så godt det skal bli å endelig få fyllt opp mine "vrengte bukselommer" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp,kun to dager igjen!! :popcorn: Det er med skrekkblandet fryd jeg tar denne operasjonen,men gud så godt det skal bli å endelig få fyllt opp mine "vrengte bukselommer" :hoho:

Oi,spennende! Hvor skal du opereres? :) Og hvor mye skal du ha, over eller under muskel? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puselabb
Men hvordan er dette med prevansjon igjen? Mener å ha hørt man må slutte med p-piller før operasjonen? Hvorfor det,og gjelder dette også hormonspiralen? Vil ikke ta ut spiralen min! :fnise: Har nok med to småtasser :kgbaby::kgbaby::kgbaby: foreløbig! :D

OOOG en annen ting,hvordan vet jeg om jeg har mye eller lite brystvev da?? *følersegdum* Har ammet to barn,og er nå en 75a tror jeg,slappe tomme pupper med bittelitt heng. Hmm... Eller altså,hvordan måles brystvev???

Du behøver ikke slutte med prevensjon før denne operasjonen. Om du har mye eller lite brystvev kan kirurgen fortelle deg på konsultasjonen. Han ser det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...