Teita Skrevet 28. februar 2013 #25741 Skrevet 28. februar 2013 Hei Jeg har vært på konsultasjon på Fornebuklinikken i dag, og fikk klar beskjed om at jeg hadde EN mulighet, og det var: Anatomisk protese, under muskel og 295g. Jeg ble litt skuffet fordi konsultasjonstimen ikke svarte til forventningene mine. Jeg har jo lest masse på nettet, og var av den oppfatning at man fikk prøve flere forskjellige innlegg og ønske størrelsen selv osv, men jeg prøvde bare et innlegg. Jeg hadde ønsket runde proteser, og kanskje 350g. Jeg har en liten A-cup fra før. Uansett, det jeg lurte på var; Er det noen av dere som har anatomiske proteser og som er fornøyde?
Anneks Skrevet 28. februar 2013 #25742 Skrevet 28. februar 2013 Hei Jeg har vært på konsultasjon på Fornebuklinikken i dag, og fikk klar beskjed om at jeg hadde EN mulighet, og det var: Anatomisk protese, under muskel og 295g. Jeg ble litt skuffet fordi konsultasjonstimen ikke svarte til forventningene mine. Jeg har jo lest masse på nettet, og var av den oppfatning at man fikk prøve flere forskjellige innlegg og ønske størrelsen selv osv, men jeg prøvde bare et innlegg. Jeg hadde ønsket runde proteser, og kanskje 350g. Jeg har en liten A-cup fra før. Uansett, det jeg lurte på var; Er det noen av dere som har anatomiske proteser og som er fornøyde? Hei :-) Jeg hadde en a-cup fra før, og fikk lagt inn anatomiske proteser 295 gr for litt over 4 uker siden. Er meget fornød, og de ser runde, naturlige og fine ut. Jeg manglet litt brystvev på undersiden, derfor best resultat med en anatomisk protese. Jeg er også smal rundt, så hadde ikke plass til så mye mer heller. De er i hvertfall kjempe fine i mine øyne :-) Hør på din pk, dette er noe de gjør hver dag og har god erfaring med :-)
Teita Skrevet 28. februar 2013 #25743 Skrevet 28. februar 2013 Hei :-) Jeg hadde en a-cup fra før, og fikk lagt inn anatomiske proteser 295 gr for litt over 4 uker siden. Er meget fornød, og de ser runde, naturlige og fine ut. Jeg manglet litt brystvev på undersiden, derfor best resultat med en anatomisk protese. Jeg er også smal rundt, så hadde ikke plass til så mye mer heller. De er i hvertfall kjempe fine i mine øyne :-) Hør på din pk, dette er noe de gjør hver dag og har god erfaring med :-) Tusen takk for svar! Hvor tok du det hen, og kirurg? Er det mulig å se bilde på PM? Bare å si nei hvis du ikke vil altså!
Anneks Skrevet 28. februar 2013 #25744 Skrevet 28. februar 2013 Tusen takk for svar! Hvor tok du det hen, og kirurg? Er det mulig å se bilde på PM? Bare å si nei hvis du ikke vil altså! Har dessverre ikke pc som fungerer for øyeblikket, bruker bare mobilen. Jeg tok også på fornebuklinikken, følte meg godt ivaretatt der og synes de hadde gode argumenter for hvorfor gjøre sånn og slik :-) Anbefaler de på det varmeste :-)
Teita Skrevet 28. februar 2013 #25745 Skrevet 28. februar 2013 Har dessverre ikke pc som fungerer for øyeblikket, bruker bare mobilen. Jeg tok også på fornebuklinikken, følte meg godt ivaretatt der og synes de hadde gode argumenter for hvorfor gjøre sånn og slik :-) Anbefaler de på det varmeste :-) Ja, det er jeg enig. Alt han sa hørtes logisk ut, og når han forklarte hvorfor, så forstod jeg det jo. Jeg har mer pupp over enn under på en måte. Hvilken kirurg hadde du? Hvilken cupstørrelse endte du opp med? Ser for meg at jeg får en B med 295g. 1
Anneks Skrevet 28. februar 2013 #25746 Skrevet 28. februar 2013 Ja, det er jeg enig. Alt han sa hørtes logisk ut, og når han forklarte hvorfor, så forstod jeg det jo. Jeg har mer pupp over enn under på en måte. Hvilken kirurg hadde du? Hvilken cupstørrelse endte du opp med? Ser for meg at jeg får en B med 295g. Ok, sikkert litt likt utgangspunkt vi da. Jeg hadde Mette Haga :-) Hvem skal du ha? Har landet på 75c/70d :-)
cocco Skrevet 28. februar 2013 #25747 Skrevet 28. februar 2013 I starten skal jo ikke sportsbhen og stroppene være så stramme at løfter noe.. nå er det 4 uker siden op, og jeg ser at puppene har startet å droppe. Så føler jeg selv at det er naturlig å kanskje stramme stroppene litt nå? så de får bittelitt støtte? Hva har dere andre gjort? :-)
M.C Skrevet 1. mars 2013 #25748 Skrevet 1. mars 2013 Hei alle sammen Noen som er blitt operert på Teres Klinikken på Nesttun? Tidligere Klinikk Bergen.. Skal til Dr.Busch Operere under muskel med runde innlegg. Klem.
*Bumblebee* Skrevet 1. mars 2013 #25749 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har vært på konsult.der, fikk et godt inntrykk av selve stedet.jeg var hos dr.ørner da, har lurt litt på å ha en konsult.til med bush.ørner er veldig bestemt og kortfattet,føler kansje det gikk litt fort..hvordan er bush?? Ørner sa eg max kunne ha 250-300 over muskel, høyprofil. Han målte ingenting, bare kikket raskt på de.skal på en konsult.til dersom det blir op.der..har en kons.på fana medisinske med bugge før jeg bestemmer meg for hvilket sted.var på plastikk kirurgisk institutt v lagunen og, anbefales ikke!! Overpriset, man må bet.6000 ekstra kun for å få narkose! Reagerte på en del ting de sa også, og var ikke komfortabel med selve stedet. Visste tidlig i samtalen at dette ikke blir aktuelt sted...
M.C Skrevet 1. mars 2013 #25750 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har vært på konsult.der, fikk et godt inntrykk av selve stedet.jeg var hos dr.ørner da, har lurt litt på å ha en konsult.til med bush.ørner er veldig bestemt og kortfattet,føler kansje det gikk litt fort..hvordan er bush?? Ørner sa eg max kunne ha 250-300 over muskel, høyprofil. Han målte ingenting, bare kikket raskt på de.skal på en konsult.til dersom det blir op.der..har en kons.på fana medisinske med bugge før jeg bestemmer meg for hvilket sted.var på plastikk kirurgisk institutt v lagunen og, anbefales ikke!! Overpriset, man må bet.6000 ekstra kun for å få narkose! Reagerte på en del ting de sa også, og var ikke komfortabel med selve stedet. Visste tidlig i samtalen at dette ikke blir aktuelt sted... Hei. Jeg likte Dr.Busch veldig godt. Han var superhyggelig og tok seg god tid til meg. Har hørt at Ørner kun legger foran muskel mens Busch gjør begge deler. Jeg vil ha små innlegg fordi jeg er så liten. Er 161 og 49 kg. Skal ha 200cc under muskel. Moderat profil. Han sa jeg hadde nok brystvev til å ta over, men jeg vil at det skal se mest mulig naturlig ut. Var også hos Dr.Bugge, men likte ikke han så godt. Han ville ligge inn 285cc og det er uaktuelt!! På klinikk bergen tok han forresten bilder og la de inn på skjermen, så fikk jeg se hvordan jeg så ut med forskjellige innlegg Helt supert!!
*Bumblebee* Skrevet 1. mars 2013 #25751 Skrevet 1. mars 2013 Var det på teres?? Det fikk ikke jeg. . ble ikke tatt noe bilder av, prøvde bare to proteser.hmm tror kansje jeg bør vurdere en konsult.med busch eg! Har hørt div om bugge rg og, han er visst en smule spesiell. Men vil gå og møte han personlig og danne et inntrykk utfra det
Teita Skrevet 1. mars 2013 #25752 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Ok, sikkert litt likt utgangspunkt vi da. Jeg hadde Mette Haga :-) Hvem skal du ha? Har landet på 75c/70d :-) Jeg skal ha Marius Barstad. Såpass ja! Jeg tror ikke jeg kommer til å gå opp mer enn en cupstørrelse jeg Men det kan jo hende jeg ender på en C. Hadde du mye vondt i tiden etter? Endret 1. mars 2013 av Teita
M.C Skrevet 1. mars 2013 #25753 Skrevet 1. mars 2013 Var det på teres?? Det fikk ikke jeg. . ble ikke tatt noe bilder av, prøvde bare to proteser.hmm tror kansje jeg bør vurdere en konsult.med busch eg! Har hørt div om bugge rg og, han er visst en smule spesiell. Men vil gå og møte han personlig og danne et inntrykk utfra det Det var på Teres ja på Nesttun Er sånn bildesimulator. Fikk se hvordan det ble med forskjellige størrelser.
Anneks Skrevet 1. mars 2013 #25754 Skrevet 1. mars 2013 Jeg skal ha Marius Barstad. Såpass ja! Jeg tror ikke jeg kommer til å gå opp mer enn en cupstørrelse jeg Men det kan jo hende jeg ender på en C. Hadde du mye vondt i tiden etter? Ok, tror de er veldig dyktige alle sammen der så det spiller nok ingen rolle hvilken av de du får :-) Jeg hadde mest vondt første 4 dagene, men hadde en flink kjæreste som hjalp meg med det meste :-) Jeg la også protesen over muskel og det litt raskere helingsprosess enn om man tar under. Men jeg tror de fleste synes smertene er veldig overkommelig uansett over/under :-) Har du bestemt deg for opr? :-)
Melli Skrevet 1. mars 2013 #25756 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Jinxy, så du var innom. Har alt gått bra med deg? Er du fornøyd med resultatet så langt:-). Og du Bumblebee, noen tilbakemeldinger om status etter op? Er så nysgjerrig på dere som er ferdige for en stund siden:))) Endret 1. mars 2013 av Melli
*Bumblebee* Skrevet 1. mars 2013 #25757 Skrevet 1. mars 2013 Jeg har ikke operert enda, må nok vente til aug/sept.pga praktiske årsaker og pengesparing;) gleeder meg, er jo en stund til enda men da har jeg god tid til å bestemme meg.synes igrunn det er greit så jeg blir godt fornøyd med mitt klinikkvalg.vil forresten si TUSEN TAKK TIL ALLE DERE HER INNE, er såå kjekt å ha et sted å lufte tanker og spørsmål uten å bli hetset for det å ta silikon. Er innom her flere ganger daglig, det korter også ned ventetiden før op. å få lese deres erfaringer. Jeg kommer selvsagt med oppdateringer fremover på hva og hvor jeg lander på
Melli Skrevet 2. mars 2013 #25758 Skrevet 2. mars 2013 Jeg har ikke operert enda, må nok vente til aug/sept.pga praktiske årsaker og pengesparing;) gleeder meg, er jo en stund til enda men da har jeg god tid til å bestemme meg.synes igrunn det er greit så jeg blir godt fornøyd med mitt klinikkvalg.vil forresten si TUSEN TAKK TIL ALLE DERE HER INNE, er såå kjekt å ha et sted å lufte tanker og spørsmål uten å bli hetset for det å ta silikon. Er innom her flere ganger daglig, det korter også ned ventetiden før op. å få lese deres erfaringer. Jeg kommer selvsagt med oppdateringer fremover på hva og hvor jeg lander på hi hi, lett å gå litt surr... Hjernen jobber i høygir nå som der nærmer seg op;0) og ja helt enig med deg, det er fint med denne lukkede puppeverdenen! For ventetiden oppleves som laaaang:0)
Teita Skrevet 2. mars 2013 #25759 Skrevet 2. mars 2013 Ok, tror de er veldig dyktige alle sammen der så det spiller nok ingen rolle hvilken av de du får :-) Jeg hadde mest vondt første 4 dagene, men hadde en flink kjæreste som hjalp meg med det meste :-) Jeg la også protesen over muskel og det litt raskere helingsprosess enn om man tar under. Men jeg tror de fleste synes smertene er veldig overkommelig uansett over/under :-) Har du bestemt deg for opr? :-) Ok Ja, operasjon i begynnelsen av april gru/gleder meg!!
Gjest Kaie Skrevet 2. mars 2013 #25760 Skrevet 2. mars 2013 Hei! Blir med på denne lenken jeg. Har lest en del her og det er utrolig mye hjelp i det. Kjenner ingen som har tatt brystforstørring og de som vet at jeg vurdere det av venner og familie er bare negative (bortsatt fra få unntak). Er veldig slitsomt når folk reagerer sånn om det er noe man burde skamme seg over det. Det er jo min kropp og mitt valg. Derfor er det fint å finne likesinnede her på nett. Jeg skal på konsultasjon på Teres Bergen til uken. Gruer og gleder meg. Driver å ombestemmer meg hele tiden fordi jeg er redd for komplikasjoner, men ender egentlig alltid på at jeg har lyst til å gjøre det uansett. Hjelper masse å lese deres erfaringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå