Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, da var man hos snilleste sambo til bror.

Ble utskiftning av den ene protesen, til en større. Det ble digert i mine øyne og ører, 500ml høres enormt mye ut, men så faktisk ikke spesielt mye ut rett etter opr. Nå, etter fire timer er den så hoven at det ser helt merkelig ut. Han har også justert folden på det minste brystet slik at de nå er i lik høyde. Etter sårinfeksjonen jeg fikk i det andre brystet etter opr før jul, så ble arret stort, klumpete og mindre pent. Dette har han også fikset på.

Har virkelig følt meg ivaretatt og godt oppfulgt.

Fikk sm stillende direkte etter opr og er fortsatt smertefri. Tror og håper dette blir bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da var man hos snilleste sambo til bror.

Ble utskiftning av den ene protesen, til en større. Det ble digert i mine øyne og ører, 500ml høres enormt mye ut, men så faktisk ikke spesielt mye ut rett etter opr. Nå, etter fire timer er den så hoven at det ser helt merkelig ut. Han har også justert folden på det minste brystet slik at de nå er i lik høyde. Etter sårinfeksjonen jeg fikk i det andre brystet etter opr før jul, så ble arret stort, klumpete og mindre pent. Dette har han også fikset på.

Har virkelig følt meg ivaretatt og godt oppfulgt.

Fikk sm stillende direkte etter opr og er fortsatt smertefri. Tror og håper dette blir bra!

så flott å høre at alt gikk bra:0) du får love å gi oss litt oppdateringer underveis i tilhelingen. God bedring:0)
Skrevet

Ps Lille v, var du en av de som la ut bilder for en tid siden? Husker det var en del fine...:0)

Skrevet

noen her som er operert av pål schistad? isåfall er dere fornøyde, hvor mye la dere inn og hvor lenge måtte dere gå med støttebhen? :)

Skrevet

noen her som er operert av pål schistad? isåfall er dere fornøyde, hvor mye la dere inn og hvor lenge måtte dere gå med støttebhen? :)

Jepp, ble operert av han for litt over en uke siden, 360/345 under muskel og ingen nedpressbånd, men støttebh skal være på i 6 uker. Veeeldig fornøyd med Schistad!

Skrevet

Jepp, ble operert av han for litt over en uke siden, 360/345 under muskel og ingen nedpressbånd, men støttebh skal være på i 6 uker. Veeeldig fornøyd med Schistad!

okei, bra å høre du er fornøyd :)

kan du bruke vanlig bh etter de 6 ukene? :)

Skrevet (endret)

okei, bra å høre du er fornøyd :)

kan du bruke vanlig bh etter de 6 ukene? :)

Pushup og spiler etter 6 mnd, den er litt hard kjenner jeg ;)

Tenker du å operere deg nå?

Endret av whoopwhoop
Skrevet

Ps Lille v, var du en av de som la ut bilder for en tid siden? Husker det var en del fine...:0)

La ut bilder, ja, men det var vel i hovedsak for å illustrere forskjell i størrelse?! Mulig det var ett i en blonde bh som var litt fint..

Skrevet

Pushup og spiler etter 6 mnd, den er litt hard kjenner jeg ;)

Tenker du å operere deg nå?

ok, men hva brukes i de 6 mnd da? :P

ja, tenker på det :)

Skrevet

Ah ! Tror jeg har brukt nedpressbåndet for stramt i går :( Sovna etter skolen og strammet båndet før jeg sovnet. Da jeg våknet hadde jeg kjempe vondt under armhulene og på toppen av høyre pupp (der implantatet ender). Det er ikke sånn ømtvondt, men det brenner liksom !! Hva skal jeg gjøre ?! Burde jeg ta en pause fra nedpressbåndet, for nå gjør det bare vondt om jeg bruker det..

hmm...dette har jeg ikke greie på dessverre, går det an å ikke ha den så stramt på og så ringe klinikken i morgen for å høre?

Skrevet

ok, men hva brukes i de 6 mnd da? :P

ja, tenker på det :)

Har ikke kommet så langt i prosessen enda, men det finnes vel bh'er uten det. Det blir jo større pupper og da blir man jo ikke like avhengige av all padding og pushen ;)

Skrevet

Har ikke kommet så langt i prosessen enda, men det finnes vel bh'er uten det. Det blir jo større pupper og da blir man jo ikke like avhengige av all padding og pushen ;)

nei, sant nok det:)

men tror man kan få kjøpt "vanlig bh" uten spiler også :)

Skrevet

La ut bilder, ja, men det var vel i hovedsak for å illustrere forskjell i størrelse?! Mulig det var ett i en blonde bh som var litt fint..

husket ikke så feil da;0) håper flere tar fart og poster bilder etterhvert, skikkelig gøy å se hvor fine de blir!! Ikke så mange steder man kan vise/få se andres resultater:0)
Skrevet

husket ikke så feil da;0) håper flere tar fart og poster bilder etterhvert, skikkelig gøy å se hvor fine de blir!! Ikke så mange steder man kan vise/få se andres resultater:0)

Huff..ikke veldig fin akkurat nå. Har hovnet myyye opp i kveld, ser ut som en sprengt ammepupp! De gjorde det sist også, men vises ekstra godt siden det bare er på ene siden. Men ingen smerter sålangt! Tror kanskje det blir lite behov for morfinsmertestillende denne gang, men greit å vite at de ligger på nattverden, just in case:-) Nå går det raskt unna til din operasjon! Regner med du synes tiden går aaaaltfor sakte:-)

Skrevet

Skal operere hos SSchistad om en uke..hehe:) gleder meg sykt masse! Veldig fornøyd så langt hvertfall, han virker som en veldig hyggelig og jordnær kirurg!

Skrevet

Huff..ikke veldig fin akkurat nå. Har hovnet myyye opp i kveld, ser ut som en sprengt ammepupp! De gjorde det sist også, men vises ekstra godt siden det bare er på ene siden. Men ingen smerter sålangt! Tror kanskje det blir lite behov for morfinsmertestillende denne gang, men greit å vite at de ligger på nattverden, just in case:-) Nå går det raskt unna til din operasjon! Regner med du synes tiden går aaaaltfor sakte:-)

jaaaaaaa........saaaaakte......
Skrevet

3 uker igjen, så er det min tur!

Kjapt spørsmål: har planlagt å reise i slutten av april, da er det nøyaktig 5 uker siden jeg opererte. Turen innebærer en flytur, tror dere det vil gå greit?

Skrevet

3 uker igjen, så er det min tur!

Kjapt spørsmål: har planlagt å reise i slutten av april, da er det nøyaktig 5 uker siden jeg opererte. Turen innebærer en flytur, tror dere det vil gå greit?

Vi reiste til Gran Canaria etter 5uker og det gikk helt fint. Var helt tilbake i godformen da:-)

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg mailen til Pål Schistad enten her eller på PM? Jeg har lenge planlagt operasjon og var på konsultasjon hos han i fjor, men den gangen ordnet det seg ikke økonomisk, så jeg måtte utsette. Dessverre finner jeg ikke mailene og jeg husker ikke mailadressen hans, men jeg vil gjerne kontakte han igjen. Håper noen kan hjelpe :)

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg lurer på om det er noen som kan gi meg mailen til Pål Schistad enten her eller på PM? Jeg har lenge planlagt operasjon og var på konsultasjon hos han i fjor, men den gangen ordnet det seg ikke økonomisk, så jeg måtte utsette. Dessverre finner jeg ikke mailene og jeg husker ikke mailadressen hans, men jeg vil gjerne kontakte han igjen. Håper noen kan hjelpe :)

Er det ikke bare å sende mail til klinikken, info@fornebuklinikken eller hva det er..står på hjemmesiden dems! Det er dit jeg henvender meg hvertfall og sier at jeg lurer på noe til Pål!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...