Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått med bh i ca 3 måneder nå (begynte å gå med bh etter 6 uker) og puppene mine har ikke fått noen varige men av det. Kan du ikke ringe kirurgen å høre?

Jo jeg kan vel kanskje det. Men får vel et standar svar på at det skal helst ventes med :) Men jeg er ordentlig utålmodig nå altsåå :) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo jeg kan vel kanskje det. Men får vel et standar svar på at det skal helst ventes med :) Men jeg er ordentlig utålmodig nå altsåå :) hehe

Skjønner det :) hehe ;) Arrene mine har heller ikke tatt skade av bh-bruk :)

Skrevet

Herregud ! I dag har det gått 7 dager siden operasjonen min ! Jippi !! :danse: MEN arrene klør og svir så sykt mye nå. Har ikke sett antydninger til infeksjon eller noe sånn, så går ut fra at de bare gror. vondt !

Når kan jeg ligge på siden ?! begynner å få sånn stygg "liggerumpe" om dere skjønner.....

Skrevet

Skjønner det :) hehe ;) Arrene mine har heller ikke tatt skade av bh-bruk :)

Nei, så jeg tenkte at til pent en kveld kan det vel ikke skade noe særlig vel :) Hehe, nå har jeg sikla over BH-åene i en evighet føler jeg :)

Skrevet

Ser at mange her må ta antibiotika kvelden før operasjonen. Jeg har ikke fått resept på antibiotika. Jeg skal operere på colosseums klinikken. Har dere andre som har operert der fått resept på antibiotika? Hva har dere egentlig fått resept på før operasjonen?

Jeg har fått resept på antibiotika som jeg skal ta to av kvelden før! Sikkert forskjell fra klinikk til klinikk! Fornebu har det sånn ihvertfall:)

Skrevet

Jah..da var det operasjonsbordet i morgen..igjen! Wish me luck!

• Liker 4
Skrevet

Lykke til! Det blir bra :)

Jeg opererte for halvannen uke siden og er så spent på hvordan puppene kommer til å ende opp. Hører mange si at de forandrer seg så mye over en god tid. Og de har jo forandret seg noe veldig fra operasjonen, heldigvis! Ser bedre og bedre ut.

Nå går jeg med nedpressbånd og da ser de veldig fine ut da jeg får mye fylde nedenfor brystvortene. Men hvis jeg ser på de når nedpressbåndet er av så er det ikke like mye fylde nederst, og de er da ikke like fine. Jeg håper jo veldig på at de vil "falle" på plass der nede, for da blir de råflotte! Men aner ikke om dette er mulig? Båndet er vel der for en grunn, tenker jeg. Har jo hørt at de skal droppe, men skulle de kanskje ikke vært ferdig med dette nå?

Har under muskelen, btw.

:)

Skrevet

Lykke til! Jeg skal opereres på mandag. Du må fortelle hvordan alt gikk:)

Skrevet

Masse lykke til :) Fortell oss hvordan det gikk! :)

Skrevet

Bruker konsultasjon for brystforstørring å koste penger? Og i såtilfelle hvor mye?

Er det mulig å gå til en konsultasjon, men ikke avtale noen avtale videre? Altså - få en konsultasjon, og så bestemme seg senere for om man ønsker å utføre operasjonen eller ikke?

Skrevet

Bruker konsultasjon for brystforstørring å koste penger? Og i såtilfelle hvor mye?

Er det mulig å gå til en konsultasjon, men ikke avtale noen avtale videre? Altså - få en konsultasjon, og så bestemme seg senere for om man ønsker å utføre operasjonen eller ikke?

Jeg tror de fleste har gratis uforpliktende konsultasjoner, hvertfall her i oslo området! Jeg betalte ingenting, og ringte noen dager etter for å bestille opr! De har nok lagt det inn i opr.prisen, for det koster jo nok det..hehe:)

Skrevet

Ah ! Tror jeg har brukt nedpressbåndet for stramt i går :( Sovna etter skolen og strammet båndet før jeg sovnet. Da jeg våknet hadde jeg kjempe vondt under armhulene og på toppen av høyre pupp (der implantatet ender). Det er ikke sånn ømtvondt, men det brenner liksom !! Hva skal jeg gjøre ?! Burde jeg ta en pause fra nedpressbåndet, for nå gjør det bare vondt om jeg bruker det..

Skrevet

Masse lykke til! I morgen er det min tur! :)

Skrevet

Woho! Da er jeg operert, og det gjør litt vondt nå. 2 dager er gått, og jeg trenger ganske mye hjelp av moren min. Siden jeg la under muskel, har jeg en følse av å være veldig støl! Men har mindre vondt idag enn igår. Idag skal jeg ta av bandasjen og da får jeg endelig sett puppene! Ble lagt inn 240 g. Men jeg begynner allerede å bli ganske lei av å sove sittende? Når kan jeg slutte med det sånn ca? :)

Skrevet

Woho! Da er jeg operert, og det gjør litt vondt nå. 2 dager er gått, og jeg trenger ganske mye hjelp av moren min. Siden jeg la under muskel, har jeg en følse av å være veldig støl! Men har mindre vondt idag enn igår. Idag skal jeg ta av bandasjen og da får jeg endelig sett puppene! Ble lagt inn 240 g. Men jeg begynner allerede å bli ganske lei av å sove sittende? Når kan jeg slutte med det sånn ca? :)

Jeg fikk ikke beskjed om å sove på noen spesiell måte, sålenge jeg holdt meg på ryggen :) Jeg sov slik jeg fant mest behagelig!

Skrevet

Masse lykke til! I morgen er det min tur! :)

Åh, lykke til i morgen :biggrin:
Skrevet

gratulerer så mye med nye pupper :blomst: Har du vondere enn du trodde du skulle få?
Skrevet

Hei og hopp! Hvordan har det gått med deg i dag?
Skrevet

gratulerer så mye med nye pupper :blomst: Har du vondere enn du trodde du skulle få?

Takktakk! Nei, trodde jeg skulle ha mer vondt! Tok av bandasjen nå ista, og det er vel da jeg begynte å gråte siden det lugget sånn. Ellers har alt gått bra! Føler meg allerede bedre :-)

Skrevet

Hei, jenter :-)

Nå nærmer det seg min tur, og nye pupper. Er det noen her som opererte mens barna var små? Jeg har en liten tulle på 9 mnd, og lurte litt på hvordan dere gjorde/gjør i forhold til løfting og slikt? Samboer skal selvsagt være hjemme så lenge det er behov for det, men hvor lenge må jeg vente før jeg kan løfte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...