Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei jeg ble ikke støtt, bare veldig nysgjerrig på hvorfor du ikke ønsker et "naturlig" resultat :)

Ok, skjønner:) Jeg ønsker meg en naturlig størrelse, men med en liten 'wow-effekt' av tydelige runde proteser. Forstår at ikke alle er enig med meg! Skulle gjerne vist med bilde, men skriver fra iPad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok, skjønner:) Jeg ønsker meg en naturlig størrelse, men med en liten 'wow-effekt' av tydelige runde proteser. Forstår at ikke alle er enig med meg! Skulle gjerne vist med bilde, men skriver fra iPad:)

http://truyoujax.com/breast-augmentation-study-reveals-improved-satisfaction-well-being-and-sexual-functioning/

Slik som hun i gul bikini:)

Endret av Junine
Skrevet

Ser at mange her må ta antibiotika kvelden før operasjonen. Jeg har ikke fått resept på antibiotika. Jeg skal operere på colosseums klinikken. Har dere andre som har operert der fått resept på antibiotika? Hva har dere egentlig fått resept på før operasjonen?

• Liker 1
Skrevet

Ser at mange her må ta antibiotika kvelden før operasjonen. Jeg har ikke fått resept på antibiotika. Jeg skal operere på colosseums klinikken. Har dere andre som har operert der fått resept på antibiotika? Hva har dere egentlig fått resept på før operasjonen?

Jeg fikk ikke noen resepter før samme dag. Mens jeg lå under hentet samboeren ut alt jeg trengte for meg :) Jeg måtte ta en hel antibiotikakur fra operasjonsdagen av for å forebygge infeksjon :) Men jeg opererte meg jo ikke ved colosseum..

Skrevet

Takk for svar!:) det blir spennende å se hva han sier.. For jeg ønsker ikke 'naturlig', i det hele tatt:(

Ok, hehe :-) Du må nesten bare høre med kirurgen hva som e mulig å oppnå ut i fra ditt utgangspunkt :-) Skjønner hva du mener, men samtidig så vil jo du også med en anatomisk protese se stor forskjell i etterkant. Man får ikke det samme volumet på oversiden så klart, men jeg har uansett fått mye mer enn jeg hadde fra før. Siden også brystene mine var bittelitt kjegleformede fra før, så har protesene nå gjort de ganske så runde og fine. Ikke trill runde som at de lyser silikon lang vei, men som naturlig og passe store pupper for meg :-) Så jeg er i hvertfall utrolig fornøyd hittil :-)

• Liker 1
Skrevet (endret)

jeg skal på colosseumklinikken:-) fikk med resept på smertestillende,( ikke antibiotika), kontrakt og all info den dagen jeg var der på konsultasjon. Booket op da jeg var der. Tror ikke vi må ta antibiotika! Regner med at det kommer rett før om jeg skal ta det:-) når skal du inn? Endret av Melli
Skrevet

jeg skal på colosseumklinikken:-) fikk med resept på smertestillende,( ikke antibiotika), kontrakt og all info den dagen jeg var der på konsultasjon. Booket op da jeg var der. Tror ikke vi må ta antibiotika! Regner med at det kommer rett før om jeg skal ta det:-) når skal du inn?

Jeg fikk også resept på smertestillende, kontrakt + info. Så da har jeg fått tilsendt akkurat det samme som deg! :) Ble bare litt småbekymra for om jeg ikke hadde fått alt tilsendt enda, men regner med at alt er greit da. Jeg skal operere om 3 dager, på torsdag.

Skrevet

Jeg fikk også resept på smertestillende, kontrakt + info. Så da har jeg fått tilsendt akkurat det samme som deg! :) Ble bare litt småbekymra for om jeg ikke hadde fått alt tilsendt enda, men regner med at alt er greit da. Jeg skal operere om 3 dager, på torsdag.

åh, så spennende:-) vet du hvor mye du skal ha, over/under? (Du har sikkert skrevet det før...) :-)
Skrevet

åh, så spennende:-) vet du hvor mye du skal ha, over/under? (Du har sikkert skrevet det før...) :-)

Skal ha konsultasjon samme dag som operasjon, så jeg vet ikke helt enda hvor mye som skal legges inn. Men har selv tenkt på rundt 300cc.. Blir spennende å høre hva kirurgen anbefaler, vi blir sikkert enig! :fnise:

Tror det blir under muskel da det står i mine papirer at jeg skal betale for sånn brystbånd/nedpressbånd. Det brukes vel bare om man legger under muskel?

Når skal du operere? :)

Skrevet

Vet du om dem alltid legger inn anatomiske proteser ved antyding til tubebryst? :) Jeg tror jeg har det, har konsultasjonstime om 1,5mnd så finner det vel ut. Men jeg ønsker meg virkelig den 'høyden' oppe som kommer med runde proteser:( Da jeg mangler det.

Jeg fikk anatomiske fordi jeg har fylden ovenfor. Kirurgen vet best :)

Skrevet

Skal ha konsultasjon samme dag som operasjon, så jeg vet ikke helt enda hvor mye som skal legges inn. Men har selv tenkt på rundt 300cc.. Blir spennende å høre hva kirurgen anbefaler, vi blir sikkert enig! :fnise:

Tror det blir under muskel da det står i mine papirer at jeg skal betale for sånn brystbånd/nedpressbånd. Det brukes vel bare om man legger under muskel?

Jeg har over muskel og brukte nedpressbånd i 2 uker :) Er du veldig slank legger de ofte under, men ellers tror jeg det er litt ulik praksis fra klinikk til klinikk

Skrevet

jeg må spørre igjen jeg, i håp om svar...er det noen der ute som ikke har fått nedpressbånd, til tross for lagt under muskel? Eller kanskje noen har hørt om noen som ikke har fått det :rolleyes: Begynner å lure på om klinikken har glemt noe vesentlig for meg her.....

Ellers går det veldig bra 1 uke etter op., er veldig oppblåst da, kroppen vil ligge på magen om natten og da tror jeg det låser seg litt for magen ;)

Skrevet

ikke før 22.03. Kan ikke reglene rundt brysbåndet. Virker som alle får individuelle beskjeder om dette. Vi får vente å se:-)
Skrevet

Jeg har over muskel og brukte nedpressbånd i 2 uker :) Er du veldig slank legger de ofte under, men ellers tror jeg det er litt ulik praksis fra klinikk til klinikk

Ok, var litt usikker på akkurat det. Men da vet jeg ikke enda om jeg skal ha over eller under :)

Skrevet

ikke før 22.03. Kan ikke reglene rundt brysbåndet. Virker som alle får individuelle beskjeder om dette. Vi får vente å se:-)

Er veldig usikker på det jeg å.. Ja, da er det er visst bare å vente å se! ;)

Skrevet

jeg må spørre igjen jeg, i håp om svar...er det noen der ute som ikke har fått nedpressbånd, til tross for lagt under muskel? Eller kanskje noen har hørt om noen som ikke har fått det :rolleyes: Begynner å lure på om klinikken har glemt noe vesentlig for meg her.....

Ellers går det veldig bra 1 uke etter op., er veldig oppblåst da, kroppen vil ligge på magen om natten og da tror jeg det låser seg litt for magen ;)

Nei ikke alle får nedpressbånd :) ingen jeg kjenner behøvde og bruke det , og ikke jeg selv heller :) gratulerer med overstått operasjon :)

Skrevet

Nei ikke alle får nedpressbånd :) ingen jeg kjenner behøvde og bruke det , og ikke jeg selv heller :) gratulerer med overstått operasjon :)

Takk for svar!! :kyss2:

Skrevet

Lurer på noe jeg jenter:) Nå er det 5 mnd siden jeg opererte puppene mine, jeg kan ikke gå med spilebh før seks mnd sa kirurgen. Men jeg er møøøøøøk lei av å gå med disse "slaspebhåene", og jeg prøvde en spille BH i dag, og syns vel ikke akkurat at de presser puppene mine noe særlig, for det er vel det at implantatene kan bli flyttet eller noe ved å gå med spile BH for tidlig?

Er det noen av dere andre som juksa til dere litt tid? Puppene får jo et helt annet utseende, og jeg dør etter å gå med de!!!! Hehehe :)

Skrevet

Lurer på noe jeg jenter:) Nå er det 5 mnd siden jeg opererte puppene mine, jeg kan ikke gå med spilebh før seks mnd sa kirurgen. Men jeg er møøøøøøk lei av å gå med disse "slaspebhåene", og jeg prøvde en spille BH i dag, og syns vel ikke akkurat at de presser puppene mine noe særlig, for det er vel det at implantatene kan bli flyttet eller noe ved å gå med spile BH for tidlig?

Er det noen av dere andre som juksa til dere litt tid? Puppene får jo et helt annet utseende, og jeg dør etter å gå med de!!!! Hehehe :)

Tror det kan ha litt med arrtilhelingen også... Uten at jeg skal si det med 100% Viktig at det ikke trykker på selve arret for at du skal få et pent resultat:)

Skrevet

Jeg har gått med bh i ca 3 måneder nå (begynte å gå med bh etter 6 uker) og puppene mine har ikke fått noen varige men av det. Kan du ikke ringe kirurgen å høre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...