Lellie Skrevet 23. februar 2013 #25641 Skrevet 23. februar 2013 Er de noen her som har strl forskjell på puppene etter at de la inn silikon, men som ikke hadde noe synbar forskjell før operasjon . ? Jeg føler de alltid har vært litt ulike men min pk vil jeg skal vente . Ser ikke helt hvorfor jeg skal vente så lenge vis jeg må under kniven igjen , noe jeg håper jeg ikke må..
whoopwhoop Skrevet 23. februar 2013 #25642 Skrevet 23. februar 2013 Hei dere! Bare et lite spørsmål fra meg. .når fikk dere resepter og sånn? Nå er det 13 dager til min operasjon og jeg gleder meg så veldig til dette kommer; ) siste bevis på at det snart skal skje:) skal operere hos dr. Schistad! Jeg opererte hos Schistad på tirsdag og fikk resept m.a. 1 uke tidligere.
Puppmania Skrevet 23. februar 2013 #25643 Skrevet 23. februar 2013 Flere som har merket en merkelig "knasing" i kroppen. om man klemmer på overarmene eller rundt ribbeina? skikkelig ekkelt
Megogmine Skrevet 23. februar 2013 #25644 Skrevet 23. februar 2013 Jeg opererte hos Schistad på tirsdag og fikk resept m.a. 1 uke tidligere. Ok:) da må jeg vente enda noen dager da:(
-lykke- Skrevet 23. februar 2013 #25645 Skrevet 23. februar 2013 Hei jenter! Jeg la anatomiske 255 ml under muskelen sist fredag. Tror dere jeg kan gå uten nedpressbåndet bare i kveld? Eller må det være på 24/7? Står at jeg skal ha dt på i fire uker, men kan en kveld ha så mye å si? Og er det krise om jeg tar ett par røyk?
Lellie Skrevet 23. februar 2013 #25646 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Hei jenter! Jeg la anatomiske 255 ml under muskelen sist fredag. Tror dere jeg kan gå uten nedpressbåndet bare i kveld? Eller må det være på 24/7? Står at jeg skal ha dt på i fire uker, men kan en kveld ha så mye å si? Og er det krise om jeg tar ett par røyk? Jeg sluttet aldri å røyke , og røykte nesten mer når jeg fikk det presset på meg. Men jeg var heldig . Men ett par røyk en kveld kan ikke skade. Er vel den daglige røykingen som ikke er så lurt. Endret 23. februar 2013 av Lellie
whoopwhoop Skrevet 23. februar 2013 #25647 Skrevet 23. februar 2013 Bare jeg som ikke har fått noe nedpressbånd?
Vigil Skrevet 23. februar 2013 #25648 Skrevet 23. februar 2013 hey jeg lurer på om hvor mange av dere ikke bruker sportsbh lenger ? Altså 6 uker etter BS.. Jeg bruker bare myke bher uten spiler... de ser kanskje mer ut som sportsbher.. Tror dere dette gir nok støtte ??
stich Skrevet 23. februar 2013 #25649 Skrevet 23. februar 2013 Hp Mine har samlet seg mer mot midten du er så kort i prosessen ennå , så ennå mye som kan forandre seg men kommer jo Ann på om du hadde "tette" pupper i utgangspunktet osv Mine pupper er snart 4 mnd , og forandret seg mye Takk for svar! Ja, jeg er ganske kort i prosessen som du sier:) Hvordan har dine forandret seg egentlig? Vet det sikkert er litt individuelt også, men er greit å høre hva andre opplever!
Lille v Skrevet 24. februar 2013 #25650 Skrevet 24. februar 2013 Er de noen her som har strl forskjell på puppene etter at de la inn silikon, men som ikke hadde noe synbar forskjell før operasjon . ? Jeg føler de alltid har vært litt ulike men min pk vil jeg skal vente . Ser ikke helt hvorfor jeg skal vente så lenge vis jeg må under kniven igjen , noe jeg håper jeg ikke må.. Hei! Jeg har str forskjell! Hadde det også før opr (hadde da gamle saltvavnnsinnlegg som skulle byttes), men det ble stor forskjell etter opr. Grunnen til at du må vente er at innleggene "dropper", men kan gjøre det til forskjellig tid! Når var du operert? Jeg tok kontakt først kontakt etter 1 uke postop, da jeg allerede da så at str. ikke var lik. Pk ba meg vente til etter 8 uker, så tok kontakt igjen da. For min del ble det lagt inn forskjellig størrelse for å kompensere for tidligere str. forskjell, men da utvalget i anatomiske innlegg vanskeliggjør det å finne riktig størrelse når man må ha forskjellige i brystene. Skal opr på nytt førtskommende onsdag, da er det gått 12 uker. Møkkjedelig å skulle gå igjennom det samme på nytt, med de samme restriksjonene og sportsbh og hele greiene i nye 6 uker, men sånn er det...Dekkes heldigvis av klinikken.. Men kjipt likevel
Lellie Skrevet 24. februar 2013 #25651 Skrevet 24. februar 2013 Takk for svar! Ja, jeg er ganske kort i prosessen som du sier:) Hvordan har dine forandret seg egentlig? Vet det sikkert er litt individuelt også, men er greit å høre hva andre opplever! Skrev feil , er snart tre mnd går litt fort unna med telefon før var de mer klistret inntil meg men nå har de sluppet litt og virker mer ekte . litt vanskelig å forklare men de blir bare bedre og bedre
Lellie Skrevet 24. februar 2013 #25652 Skrevet 24. februar 2013 Hei! Jeg har str forskjell! Hadde det også før opr (hadde da gamle saltvavnnsinnlegg som skulle byttes), men det ble stor forskjell etter opr. Grunnen til at du må vente er at innleggene "dropper", men kan gjøre det til forskjellig tid! Når var du operert? Jeg tok kontakt først kontakt etter 1 uke postop, da jeg allerede da så at str. ikke var lik. Pk ba meg vente til etter 8 uker, så tok kontakt igjen da. For min del ble det lagt inn forskjellig størrelse for å kompensere for tidligere str. forskjell, men da utvalget i anatomiske innlegg vanskeliggjør det å finne riktig størrelse når man må ha forskjellige i brystene. Skal opr på nytt førtskommende onsdag, da er det gått 12 uker. Møkkjedelig å skulle gå igjennom det samme på nytt, med de samme restriksjonene og sportsbh og hele greiene i nye 6 uker, men sånn er det...Dekkes heldigvis av klinikken.. Men kjipt likevel Takk for svar mine er 11 uker gamle . Så opererte rett etter deg . Ja det er veldig kjedelig å må opereres igjen, heldigvis var jeg super form sist men ser ut som to helt forskjellig pupper. :/
Tove615 Skrevet 24. februar 2013 #25653 Skrevet 24. februar 2013 Er det noen her som hadde antydning til tubulære bryst før operasjon som la inn implantat uten løft? Hvordan ble de etterpå? Vet det er tidlig enda (2uker siden operasjon), men jeg synest fremdeles det er antydning til kjegleform brystvortene fremdeles peker en smule nedover...
Megogmine Skrevet 24. februar 2013 #25654 Skrevet 24. februar 2013 Jippi; ) igår kom faktisk resepten og kontrakten fra klinikken! Nå er jeg et skritt nærmere..kontrakten er allerede sendt tilbake! Bare 12 dager igjen:) til helgen skal jeg til london så de dagene går nok fort... nå er det bare å gleeede meg:) er det fler her som skal operere på selveste kvinnedagen?
Phibie Skrevet 24. februar 2013 #25655 Skrevet 24. februar 2013 Hvilken teip har dere blitt anbefalt å bruke på arrene? På apoteket her jeg bor selger de bare en type som heter scanpore. Noen som har brukt denne? Kan man kjøpe teip hos klinikken? :-)
Tove615 Skrevet 24. februar 2013 #25656 Skrevet 24. februar 2013 Jeg bruker et sårplaster som heter Mepiform... Dette skal redusere arrdannelse:-)
Phibie Skrevet 24. februar 2013 #25657 Skrevet 24. februar 2013 Jeg bruker et sårplaster som heter Mepiform... Dette skal redusere arrdannelse:-) Har du kjøpt den på apoteket? :-) Ble du anbefalt denne av kirurgen?
CupCakeSnuppa Skrevet 24. februar 2013 #25658 Skrevet 24. februar 2013 Er det noen her som hadde antydning til tubulære bryst før operasjon som la inn implantat uten løft? Hvordan ble de etterpå? Vet det er tidlig enda (2uker siden operasjon), men jeg synest fremdeles det er antydning til kjegleform brystvortene fremdeles peker en smule nedover... Vil tubulære bryst si at de på en måte var kjegleformet til å begynne med? I såfall hadde jeg det. Jeg hadde veldig lite bryst og hadde bare antydninger til en fold, men ikke noe særlig. Jeg opererte meg 4.sept, 2012, og de startet med å være ganske spisse de første ukene, men nå er de ikke det. De har fått en naturlig dråpeform og jeg er kjempefornøyd
Melli Skrevet 24. februar 2013 #25659 Skrevet 24. februar 2013 Hei alle puppedamer! Har et lite ønske om å få en liten "sneak peak" på resultatene deres, dere som allerede HAR op:-) please please, kan dere ikke poste et lite bilde????? Fra oss på venterommet:-)
Tove615 Skrevet 24. februar 2013 #25660 Skrevet 24. februar 2013 Har du kjøpt den på apoteket? :-) Ble du anbefalt denne av kirurgen? Ja, den får du kjøpt på apoteket:-) Har fått den anbefalt av andre som har brukt den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå