Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag er det en måned igjen til jeg får pupper! :D

Yey!!! 1 mnd og 1 dag på meg :danse:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det spm har jeg også tenkt på.... Det går sikkert fint med et glass eller to. Det er vel mer farlig om du skulle bli litt "full" og skade dem på noe vis.... Bare for opplysningens skyld, det er alkoholen som er blodfortynnende, spiller ingen rolle hva du drikker egentlig...

Jeg er redd for at det skal begynne å blø fra arrene rett og slett. Vet at alkohol i seg selv er blodfortynnende, men rødvin er vel spesielt fortynnende?

Blir veldig usikker på om jeg skal holde meg helt edru eller ei...

Skrevet

Yey!!! 1 mnd og 1 dag på meg :danse:

Hurra for oss! :D :danse:

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Lurer på om det er mange her som har operert hos Dr Pål Schistad? Er dere fornøyd med resultatet? :)

Når jeg skal bestille konsultasjonstime, kan jeg da spørre om å få han? Er det han selv som tar konsultasjonstimen?

Nå ble det mange spørsmål her! Men har hørt mye positivt om denne mannen og klinikken, så har på en måte 'siktet meg ut' ham:)

Jeg har også operert hos Pål Schistad, og kunne ikke vært mer fornøyd :-)Han er utrolig grundig og dyktig. Jeg har vært på konsultasjon 3 andre steder, men det var ingen tvil om hvem jeg ville operere hos etter jeg hadde vært hos ham :-)Det samme skal sies om de andre som jobber på klinikken, sitter igjen med et UTROLIG godt inntrykk.Lykke til :-)

Skrevet

Når man leser litt bakover i tråden er det mange som har "luftet" puppene sine en times tid hver dag. Sikkert for å få litt blodsirkulasjon.... vet ikke helt om det betyr at man skal "herje" så mye med dem...men en bikini eller to skader vel ikke! Det begrenser seg vel selv, eller hva?

Ha det er bra. Må lufte dem litt innimellom, mest fordi jeg er så nysgjerrig ! Er kjempe ekkelt å føle protesene "synke" :enig:

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg har et par spm.

For det første, hvor lang tid må jeg regne med at det skal ta før jeg kan bli klar for å dra til utlandet? Det innebærer jo løfting av koffert og mye gåing. Kan jeg dra på en slik tur en måned etter operasjonen? Og jeg har tenkt meg på musikkfestival i utlandet i sommer som varer i litt over en uke. Da vil det jo ikke være optimale forhold for renslighet... og i tillegg vil det bli flere konserter om dagen. Når kan jeg regne med at det er "trygt"?

En annen ting jeg lurer på er om operasjonen er fullstendig privat eller om den blir lagt inn i legejournalen min hos fastlegen?

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg har et par spm.

For det første, hvor lang tid må jeg regne med at det skal ta før jeg kan bli klar for å dra til utlandet? Det innebærer jo løfting av koffert og mye gåing. Kan jeg dra på en slik tur en måned etter operasjonen? Og jeg har tenkt meg på musikkfestival i utlandet i sommer som varer i litt over en uke. Da vil det jo ikke være optimale forhold for renslighet... og i tillegg vil det bli flere konserter om dagen. Når kan jeg regne med at det er "trygt"?

En annen ting jeg lurer på er om operasjonen er fullstendig privat eller om den blir lagt inn i legejournalen min hos fastlegen?

Hei!

Jeg dro til Gran Canaria 5 uker etter opr og vil ikke anbefale at du drar noe før! Særlig ikke om du tenker at det blir party-on! Er så fort gjort at noen støter bort i puppene eller at du selv overanstrenger deg!

Kjente det i brystmusklene da jeg svømte forsiktig (da var det 5,5uke), men det gikk fort over.

Operasjonen legges ikke inn i legejournalen din med mindre du nevner det for din fastlege! På en annen side; hva gjør vel det? Om du ikke har noen som du kjenner som arbeider på legekontoret, så er det jo ikke noe som kommer ut!

Skrevet

er det noen som har måttet slutte med p-piller før operasjonen? Også skal jeg på en fest nå på lørdag, og opereres på mandag. bør jeg holde meg unna alkohol eller går det greit?

Skrevet

Hei!

Jeg dro til Gran Canaria 5 uker etter opr og vil ikke anbefale at du drar noe før! Særlig ikke om du tenker at det blir party-on! Er så fort gjort at noen støter bort i puppene eller at du selv overanstrenger deg!

Kjente det i brystmusklene da jeg svømte forsiktig (da var det 5,5uke), men det gikk fort over.

Operasjonen legges ikke inn i legejournalen din med mindre du nevner det for din fastlege! På en annen side; hva gjør vel det? Om du ikke har noen som du kjenner som arbeider på legekontoret, så er det jo ikke noe som kommer ut!

Tusen takk for svar! Hvor "normal" igjen vil du si at du var etter en måned? Merket du mye til operasjonen eller kunne du gjøre vanlige dagligdagse ting uten noe problem? Unntatt trening, så klart.

Det er nettopp det jeg har - en familievenn jobber på legekontoret. Jeg vet at han har taushetsplikt og sånt, men jeg er bare så redd for at noen skal finne ut om dette. Jeg har kun fortalt det til en person (som skal hjelpe meg etter operasjonen) og vil ikke at noen andre skal vite om det heller. Så jeg må gjøre alt jeg kan for å sørge for at det forblir hemmelig :) Men det er kanskje vanskelig, eller?

Skrevet

er det noen som har måttet slutte med p-piller før operasjonen? Også skal jeg på en fest nå på lørdag, og opereres på mandag. bør jeg holde meg unna alkohol eller går det greit?

leit å være partypooper, men alkohol to dager før op hørtes veeeldig risikabelt ut! Kjipt om du får blødninger under op pga en enkel fest.... Tenk heller på hvor mange fester det blir senere!! Ikke verdt det syntes nå jeg....:(

• Liker 3
Skrevet

leit å være partypooper, men alkohol to dager før op hørtes veeeldig risikabelt ut! Kjipt om du får blødninger under op pga en enkel fest.... Tenk heller på hvor mange fester det blir senere!! Ikke verdt det syntes nå jeg.... :(

Jeg drakk masse to dager før operasjonen. Jeg ante ikke at det hadde noe å si så lenge det var mer enn 24timer før. Operasjonen gikk bra, men når sykepleieren skulle ta ut kanylen sto blodspruten ! Så sinnsykt mye blod og !! :fnise:

Skrevet

Hvor fort kan man se om man har fått strekkmerker av silikon ? Er det noe som kommer smygende? Nå som jeg er ferdig og alt har gått bra bare venter jeg på at noe fælt skal skje :(

Skrevet

leit å være partypooper, men alkohol to dager før op hørtes veeeldig risikabelt ut! Kjipt om du får blødninger under op pga en enkel fest.... Tenk heller på hvor mange fester det blir senere!! Ikke verdt det syntes nå jeg....:(

Oi det tenkte ikke jeg på heller. Jeg skal feire bursdagen min den 2.Mars, og operasjonen er den 4.Mars. Da er det kanskje best å droppe alkoholen:)

Skrevet

Hvor fort kan man se om man har fått strekkmerker av silikon ? Er det noe som kommer smygende? Nå som jeg er ferdig og alt har gått bra bare venter jeg på at noe fælt skal skje :(

nei nei nei.....positive tanker nå!!!!!! Ingenting kjipt kommer nå! Dette blir drit bra, ferdig med det!!!;-)
  • Liker 2
Skrevet

Jippi, i morgen kan jeg dusje!! Det skal bli digg! Har ikke tatt smertestillende siden morgenen, så dette lover bra, 3 dager etter op.

Skrevet

Tusen takk for svar! Hvor "normal" igjen vil du si at du var etter en måned? Merket du mye til operasjonen eller kunne du gjøre vanlige dagligdagse ting uten noe problem? Unntatt trening, så klart.

Det er nettopp det jeg har - en familievenn jobber på legekontoret. Jeg vet at han har taushetsplikt og sånt, men jeg er bare så redd for at noen skal finne ut om dette. Jeg har kun fortalt det til en person (som skal hjelpe meg etter operasjonen) og vil ikke at noen andre skal vite om det heller. Så jeg må gjøre alt jeg kan for å sørge for at det forblir hemmelig :) Men det er kanskje vanskelig, eller?

Var ganske normal, men kjente ennå om jeg gjorde store armbevegelser. Startet med ridning etter 4,5 uker og det gikk også bra. Jobber som sykepleier og det gikk greit å starte i jobb etter 2, men måtte gjøre all forflytning av pasient med armene helt inntil kroppen. Først etter over 2mnd er jeg helt fri for ubehag (og nå skal jeg opr på nytt i neste uke, blæh...). Jeg fikk dessverre sårinfeksjon som fortsatt ikke var helt bra var helt bra etter 4 uker. Ellers så var jeg i god form.

Legen din trenger ikke vite om det. Dersom du ikke må innom han, så er det ikke noen grunn til at du trenger å si det. Min fastlege viste ingen ting om at jeg hadde innlegg før jeg byttet disse..

Skrevet

Hei dere! Bare et lite spørsmål fra meg. .når fikk dere resepter og sånn? Nå er det 13 dager til min operasjon og jeg gleder meg så veldig til dette kommer; ) siste bevis på at det snart skal skje:) skal operere hos dr. Schistad!

Skrevet

Hei dere! Bare et lite spørsmål fra meg. .når fikk dere resepter og sånn? Nå er det 13 dager til min operasjon og jeg gleder meg så veldig til dette kommer; ) siste bevis på at det snart skal skje:) skal operere hos dr. Schistad!

Hei! Jeg fikk mine resepter etter konsultasjonstimen. Da var det omtrent en måned til min operasjon:) Men jeg opererte i Drammen, så antar alle klinikkene har forskjellig system på det. Du får vel bare ringe å etterlyse dem hvis de ikke kommer;)

Skrevet

Hei!

Til dere som allerede har levd med de nye puppene deres en stund: Har puppene deres samlet seg mer mot midten enn da da dere så de første gang? Er veldig fornøyd med mine pupper så langt, men kunne tenkt meg at de ikke lå like langt ute, mer at de samlet seg på midten og ikke hadde like stort mellomrom mellom...

Jeg opererte inn 255 gram under muskelen, og det er gått 5 dager siden min operasjon. Er 176 høy og 60 kg:)

Hadde blitt superglad hvis noen hadde orket å svare på dette som har erfaring med det!

Stooor takk på forhånd! :strix:

Skrevet

Hp

æHei!

Til dere som allerede har levd med de nye puppene deres en stund: Har puppene deres samlet seg mer mot midten enn da da dere så de første gang? Er veldig fornøyd med mine pupper så langt, men kunne tenkt meg at de ikke lå like langt ute, mer at de samlet seg på midten og ikke hadde like stort mellomrom mellom...

Jeg opererte inn 255 gram under muskelen, og det er gått 5 dager siden min operasjon. Er 176 høy og 60 kg:)

Hadde blitt superglad hvis noen hadde orket å svare på dette som har erfaring med det!

Stooor takk på forhånd! :strix:

Mine har samlet seg mer mot midten :) du er så kort i prosessen ennå , så ennå mye som kan forandre seg :) men kommer jo Ann på om du hadde "tette" pupper i utgangspunktet osv :)

Mine pupper er snart 4 mnd , og forandret seg mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...