Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde også nesten ingenting, dobbelA kan man si ;) Jeg er nok litt bredere rundt overkroppen enn deg, brukte 75. Er 1.66 høy og veier 58 kg. Nå blir jeg vel en stor B eller liten C. Når man skal fyll inn fra scratch på man nok ha noen ekstra gram ja :-)

Har du funnet ut når du skal ringe? ;)

Fikk du legge inn over muskuel? Eller måtte du ha under?:) Jeg er 156cm og veier 49kg. Har skuldre og hofter på lik linje, med smal midje & litt lår/rumpe. Så tror jeg hadde sett mye bedre ut om jeg ikke var så flat! Føler meg litt uproposjonert.

Jeg tenkte å ta konsultasjonstimen til sommeren, og håper på op rundt høst/vinter. Har en liten en på 10mnd så vil vente til h*n går:) Vurderer å ringe snart, selv om det er en stund til sommeren.

Edit: trykkleif, skriver fra iPad:)

Endret av Junine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du legge inn over muskuel? Eller måtte du ha under? :) Jeg er 156cm og veier 49kg. Har skuldre og hofter på lik linje, med smal midje & litt lår/rumpe. Så tror jeg hadde sett mye bedre ut om jeg ikke var så flat! Føler meg litt uproposjonert.

Jeg tenkte å ta konsultasjonstimen til sommeren, og håper på op rundt høst/vinter. Har en liten en på 10mnd så vil vente til h*n går:) Vurderer å ringe snart, selv om det er en stund til sommeren.

Edit: trykkleif, skriver fra iPad:)

Jeg måtte helt klart legge under muskel.

Skrevet

Første natta og dag 2 er ikke som jeg hadde forventet i det heletatt. Veldig positivt overrasket ! Fikk 280ml under muskelen, og har hatt minimalt bruk for smertestillende (tatt tre siden operasjonen). :danse: Håper dette fortsetter !

Skrevet

Første natta og dag 2 er ikke som jeg hadde forventet i det heletatt. Veldig positivt overrasket ! Fikk 280ml under muskelen, og har hatt minimalt bruk for smertestillende (tatt tre siden operasjonen). :danse: Håper dette fortsetter !

Så heldig!:) hvordan var det å sove i natt?

Skrevet

Hvor mye la du inn da? Ang. størrelse har ikke mine blitt mindre, men det er klart de ser annerledes ut når hevelsen er borte. De får jo en mye penere form og blir mykere etterhvert, men mine føltes ikke særlig myke før etter 3 mnd så det er bare å smøre seg med tålmodighet :)

Godt å høre! Jeg la inn 255 ml så er jo ikke all verdens. De er jo ikke gigastore nå, men de ser jo veldig sprengte ut. Tålmodighet, ja.. det er ikke min sterke side :fnise:

Skrevet

Så heldig! :) hvordan var det å sove i natt?

Det var helt bra faktisk. Hadde laget meg et putetårn sånn at jeg lå i slakk oppoverbakke fra korsryggen og opp. Sovet veldig lett, men aldri våknet av smerter, reiste meg og gikk på do og alt sånn selv i dagtidlig :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på hvor mange her har fått beskjed om å IKKE bruke spileløse bher ?

Nå har jeg vært overalt og prøvd å kjøpe noen men de er jo som regel stygge. Kjøpte et par fra lindex og tok ut bøylene men de mistet tydelig formen sin og ble liksom litt bredere i størrelsen.

Mette Haga sa også at men aldri kan bruke pushup- bher etter brystforstørrelse. Jeg spurte ALDRi så svarte hun ja. For dette ødelegger formen på implantatene. Hvor tragisk er det ikke ;-/ Skal man bare gå rundt med bestemors undertøy d ;-/

Så da kan man i prinsippet aldri ligge på magen heller da? Veldig lite logisk. Man kan vel bruke push up, men ikke hver dag :P Men som min pk sa- Du kan bruke hvilket som helst undertøy, men push up trenger man ikke :P hehe

Skrevet

Det var helt bra faktisk. Hadde laget meg et putetårn sånn at jeg lå i slakk oppoverbakke fra korsryggen og opp. Sovet veldig lett, men aldri våknet av smerter, reiste meg og gikk på do og alt sånn selv i dagtidlig :)

Så bra!:) man skulle jo tro at første natta var verst.

Huff, blir jo så supergira av å lese denne tråden! Klarer nesten ikke vente:)

Skrevet

Så bra!:) man skulle jo tro at første natta var verst.

hi hi...ja pass deg, det er skummelt å begynne her om det er veldig lenge til op:0) startet selv å lese tråden i desember og skal først op 22.03... Tro meg det har gått tregt å vente sååå lenge! Heldigvis ser jeg slutten snart;0) vet du hvor du skal ennå?
Skrevet

Så bra! :) man skulle jo tro at første natta var verst.

ja jeg trodde også den første skulle være den vondeste ! Men tror denne natten kan bli litt verre. La under muskelen og kjenner jeg er helt insane støl !!

Skrevet

hi hi...ja pass deg, det er skummelt å begynne her om det er veldig lenge til op:0) startet selv å lese tråden i desember og skal først op 22.03... Tro meg det har gått tregt å vente sååå lenge! Heldigvis ser jeg slutten snart;0) vet du hvor du skal ennå?

Jeg tenker virkelig ikke på noe annet enn pupper nå, jeg! Haha:) skal bestille konsultasjonstime hos Fornebuklinikken, Pål Schistad. Prøver bare å drøye tiden fordi jeg har en baby på 10mnd, hadde vært greit om h*n gikk først! Men spørs om jeg klarer det nå,, Hvor skal du?:)

Skrevet

ja jeg trodde også den første skulle være den vondeste ! Men tror denne natten kan bli litt verre. La under muskelen og kjenner jeg er helt insane støl !!

Er ikke rart du føler deg støl!!:) trodde det var sinnsykt vondt å ta under jeg? Så heldig du har vært!

Skrevet

Jeg tenker virkelig ikke på noe annet enn pupper nå, jeg! Haha:) skal bestille konsultasjonstime hos Fornebuklinikken, Pål Schistad. Prøver bare å drøye tiden fordi jeg har en baby på 10mnd, hadde vært greit om h*n gikk først! Men spørs om jeg klarer det nå,, Hvor skal du?:)

kjenner godt til pupp på hjernen;0) jeg skal på Colosseumklinikken dr. Skolleborg. 300-350 runde under muskel. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg nå! Teller ned....
Skrevet

Er ikke rart du føler deg støl!! :) trodde det var sinnsykt vondt å ta under jeg? Så heldig du har vært!

Har prøvd å forestille meg hvor vondt det kom til å være, så jeg har bare blitt positivt overrasket. I går var jeg på mcdonalds og hadde overnattingsbesøk. I dag tidlig sto jeg opp selv, men ellers i dag har jeg bare slappet av og prøvd å holde meg sittende !

Er det noen som vet om det er veldig dumt å ta av seg støttebhen et par ganger ?? bare for å få litt pause ? og kanskje prøve noen bikinier ? :blomst:

Skrevet

kjenner godt til pupp på hjernen;0) jeg skal på Colosseumklinikken dr. Skolleborg. 300-350 runde under muskel. Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg nå! Teller ned....

Åh, så spennende!:) Du klarer vel ikke tenke på noe annet nå? Hvilken størrelse håper du på å få? Hva har du nå?:) hvis jeg får spørre.

Er så redd kirurgen skal anbefale meg anatomiske proteser, da jeg mistenker at jeg har antyding til tubebryst. Syns det er så pent med runde!

Skrevet

Åh, så spennende!:) Du klarer vel ikke tenke på noe annet nå? Hvilken størrelse håper du på å få? Hva har du nå?:) hvis jeg får spørre.

Er så redd kirurgen skal anbefale meg anatomiske proteser, da jeg mistenker at jeg har antyding til tubebryst. Syns det er så pent med runde!

nei, det er pupp 24t i døgnet;0) jeg er en liten A-cup nå. Har ammet tre, men det er 14 år siden siste så jeg er ferdig med den bekymringen. Ønsket å bli en liten C, men ettersom tiden har gått (er nesten som et svangerskap hi hi..) har jeg ombestemt meg flere ganger og håper det blir en fin full C. Lar pk bestemme når jeg ligger der. Hører jo mange si de skulle lagt inn mer.... Ang runde, min pk sier det er bortkastede penger å ta anatomiske, han mener en rund holdt opp på høykant får akkurat samme dråpefasong!?! Men, pk du bestemmer deg for ser nok best hva som blir pent på akkurat din kropp:0) ps! Lurt å se flere kirurger, jeg var hos fire. De sier veldig forskjellig. Stol på kjemi og magefølelse:0)
Skrevet

Har prøvd å forestille meg hvor vondt det kom til å være, så jeg har bare blitt positivt overrasket. I går var jeg på mcdonalds og hadde overnattingsbesøk. I dag tidlig sto jeg opp selv, men ellers i dag har jeg bare slappet av og prøvd å holde meg sittende !

Er det noen som vet om det er veldig dumt å ta av seg støttebhen et par ganger ?? bare for å få litt pause ? og kanskje prøve noen bikinier ? :blomst:

Når man leser litt bakover i tråden er det mange som har "luftet" puppene sine en times tid hver dag. Sikkert for å få litt blodsirkulasjon.... vet ikke helt om det betyr at man skal "herje" så mye med dem...men en bikini eller to skader vel ikke! Det begrenser seg vel selv, eller hva?
Skrevet

Et lite spørsmål til dere erfarne puppedamer :P :

Jeg skal ut og spise på restaurant på lørdag og er invitert på noen drinker etterpå. Jeg opererte sist fredag og det står i papirene at man skal holde seg unna alkohol den første uken. Lørdag så har jeg jo akkurat passert en uke, men blir allikevel litt skeptisk. Bør jeg holde meg til kun ett glass eller kan jeg ta ett par og bli litt "god"? :fnise: Har ingen planer om å drikke meg dritings, men hadde vært greit å slippe å begrense seg til ett glass. Og så er det kanskje greit å drikke noe annet enn rødvin tenker jeg, i og med at det er blodfortynnende.

Hører gjerne fra dere som har "testet" ut noe lignende :)

Skrevet

I dag er det en måned igjen til jeg får pupper! :D

Skrevet (endret)

Et lite spørsmål til dere erfarne puppedamer :P :

Jeg skal ut og spise på restaurant på lørdag og er invitert på noen drinker etterpå. Jeg opererte sist fredag og det står i papirene at man skal holde seg unna alkohol den første uken. Lørdag så har jeg jo akkurat passert en uke, men blir allikevel litt skeptisk. Bør jeg holde meg til kun ett glass eller kan jeg ta ett par og bli litt "god"? :fnise: Har ingen planer om å drikke meg dritings, men hadde vært greit å slippe å begrense seg til ett glass. Og så er det kanskje greit å drikke noe annet enn rødvin tenker jeg, i og med at det er blodfortynnende.

Hører gjerne fra dere som har "testet" ut noe lignende :)

Ja, det spm har jeg også tenkt på.... Det går sikkert fint med et glass eller to. Det er vel mer farlig om du skulle bli litt "full" og skade dem på noe vis.... Bare for opplysningens skyld, det er alkoholen som er blodfortynnende, spiller ingen rolle hva du drikker egentlig... :vin: Endret av Melli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...