Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange her har fått beskjed om å IKKE bruke spileløse bher ?

Nå har jeg vært overalt og prøvd å kjøpe noen men de er jo som regel stygge. Kjøpte et par fra lindex og tok ut bøylene men de mistet tydelig formen sin og ble liksom litt bredere i størrelsen.

Mette Haga sa også at men aldri kan bruke pushup- bher etter brystforstørrelse. Jeg spurte ALDRi så svarte hun ja. For dette ødelegger formen på implantatene. Hvor tragisk er det ikke ;-/ Skal man bare gå rundt med bestemors undertøy d ;-/

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! :) aner du om det er lang ventetid på konsultasjonstime? Tenkte å ta den til sommeren, så om jeg burde ringe da, eller snart?

Jeg fikk time hos Schistad to dager etter at jeg ringte inn, vet ikke om jeg var ekstra heldig da ;) Du kan gjerne bestille konsultasjon nå, som nærmere sommeren :-)

Skrevet

Jeg tok kontakt i begynnelsen av januar og fikk konsultasjonstime 7 feb og operasjon 8 pga. at jeg hadde et stykke å reise:-) Hadde en lenger samtale med dr. Schistad før konsultasjonstimen også...

Hvordan det er framover nå er bare å ringe de og høre!

Skrevet

Jeg tok kontakt i begynnelsen av januar og fikk konsultasjonstime 7 feb og operasjon 8 pga. at jeg hadde et stykke å reise:-) Hadde en lenger samtale med dr. Schistad før konsultasjonstimen også...

Hvordan det er framover nå er bare å ringe de og høre!

Ok! Takk for svar:) Har egentlig litt telefon-angst, men må nok bare manne meg opp der.

Skrevet

Jeg fikk time hos Schistad to dager etter at jeg ringte inn, vet ikke om jeg var ekstra heldig da ;) Du kan gjerne bestille konsultasjon nå, som nærmere sommeren :-)

Jøss, det tok ikke lang tid!:) Kan jeg spørre om hvor mye du la inn? Veldig nysgjerrig på hvor mye han anbefaler meg å legge inn. Klarer nesten ikke vente til sommeren!

Skrevet

Du kan sende de mail også, dersom du vegrer deg for å ta kontakt. Men de er så trivelige der at når du først ringer så vil jeg tro frykten går over;-)

Skrevet

Nå er jeg nyoperert !!! Føler meg i toppform !! :danse:

Ble 280ml under muskelen. Våknet kl 18 og var helt våken og klar ! Nå er jeg super støl og stiv og alt som er.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg fått en ny bekymring, er jo ikke måte på hva som ikke dukker opp i hodet mitt nå i etterkant av operasjonen.. Jeg synes plutselig de er fryktelig store... De går vel ned en del? Er på fjerde dagen og regner med/håper på at de fortsatt er litt hovne.

Når kan jeg forresten regne med sånn omtrent at de mykner opp? For nå er de fryktelig harde, spesielt på toppen. Og så er de ganske runde der på toppen, håper virkelig det flater ut litt der. Jeg synes det er så fint med en "slak bakke" ned mot brystvorten. Anatomiske som jeg la inn skal vel være med å hjelpe på den.

Første dagen så fikk jeg bakoversveis fordi de var så spisse.. nå synes jeg de heller er litt for runde.

Å, hva jeg ikke skulle gitt for å få resultatet med en gang :fnise:

Skrevet (endret)

Ble 280ml under muskelen. Våknet kl 18 og var helt våken og klar ! Nå er jeg super støl og stiv og alt som er.

Congrats with the boobies ;)

Endret av -lykke-
Skrevet (endret)

Vigil: det var veldig rart! Man ser jo opererte pupper med push-up over alt. Pk sa jeg kunne bruke hvilken som helst bh etter 6 uker, andre opererer med 6mnd når det gjelder push-up. Har selv anatomiske, men det ser helt rart ut med push-up på dem, blir nestn klistret sammen. Men nå ligger dem ganske nært, slik at kløften er godt definert uten bh. Det er for øvrig ikke sikkert du trenger slike bh'er. Kan hende vatterte eller balconette gjør at de får ennå finere form.

Endret av Lille v
  • Liker 2
Skrevet

Helvette! tror jeg har fått infeksjon eller betennelse i det ene arret.. virker som det væsker litt men er jo ikke godt å si med all teipen på! Noen som har noen gode råd? Litt fortvilet her nuu..

Ta av tapen og forsøk å rense med saltvann eller annen sårrensemiddel. Legg på no form for plaster, ev en steril kompress festet med tape. Tape direkte over såret blir tett og det elsker bakteriene. Ta bilde og send til pk, om du ikke har mulighet til å dra på kontroll i morgen!

Lykke til!!

Skrevet

Jøss, det tok ikke lang tid! :) Kan jeg spørre om hvor mye du la inn? Veldig nysgjerrig på hvor mye han anbefaler meg å legge inn. Klarer nesten ikke vente til sommeren!

La inn 360 og 345 under muskel ;)

Her sitter jeg og får ikke sove....får vondt i rompa av å forsøke sove sittende...men jeg skal ikke klage, formen er fin!

Forresten hoste/nyse er noe herk; føler nesten det går opp midt mellom puppa :omg:

Skrevet

Nå har jeg fått en ny bekymring, er jo ikke måte på hva som ikke dukker opp i hodet mitt nå i etterkant av operasjonen.. Jeg synes plutselig de er fryktelig store... De går vel ned en del? Er på fjerde dagen og regner med/håper på at de fortsatt er litt hovne.

Når kan jeg forresten regne med sånn omtrent at de mykner opp? For nå er de fryktelig harde, spesielt på toppen. Og så er de ganske runde der på toppen, håper virkelig det flater ut litt der. Jeg synes det er så fint med en "slak bakke" ned mot brystvorten. Anatomiske som jeg la inn skal vel være med å hjelpe på den.

Første dagen så fikk jeg bakoversveis fordi de var så spisse.. nå synes jeg de heller er litt for runde.

Å, hva jeg ikke skulle gitt for å få resultatet med en gang :fnise:

Hvor mye la du inn da? Ang. størrelse har ikke mine blitt mindre, men det er klart de ser annerledes ut når hevelsen er borte. De får jo en mye penere form og blir mykere etterhvert, men mine føltes ikke særlig myke før etter 3 mnd så det er bare å smøre seg med tålmodighet :)

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange her har fått beskjed om å IKKE bruke spileløse bher ?

Nå har jeg vært overalt og prøvd å kjøpe noen men de er jo som regel stygge. Kjøpte et par fra lindex og tok ut bøylene men de mistet tydelig formen sin og ble liksom litt bredere i størrelsen.

Mette Haga sa også at men aldri kan bruke pushup- bher etter brystforstørrelse. Jeg spurte ALDRi så svarte hun ja. For dette ødelegger formen på implantatene. Hvor tragisk er det ikke ;-/ Skal man bare gå rundt med bestemors undertøy d ;-/

fant faktisk masse fint spileløst på Nelly.com. litt vanskelig med å vite str ennå kanskje, men det må man vel bare prøve seg litt frem:0)
  • Liker 1
Skrevet

La inn 360 og 345 under muskel ;)

Her sitter jeg og får ikke sove....får vondt i rompa av å forsøke sove sittende...men jeg skal ikke klage, formen er fin!

Forresten hoste/nyse er noe herk; føler nesten det går opp midt mellom puppa :omg:

Uff daa! Hørtes ikke godt ut! Du får ha god bedring:)

Håper jeg har plass til like mye som deg! Kunne tenke meg mellom 300 og 400 selv, vil gjerne ha litt størrelse når jeg først skal gjøre det:) Hvilke størrelse hadde du før? Jeg har omtrent ingenting! Bruker 70A, og har generelt sett liten overkropp men med litt brede skuldre.

Skrevet

Vigil: det var veldig rart! Man ser jo opererte pupper med push-up over alt. Pk sa jeg kunne bruke hvilken som helst bh etter 6 uker, andre opererer med 6mnd når det gjelder push-up. Har selv anatomiske, men det ser helt rart ut med push-up på dem, blir nestn klistret sammen. Men nå ligger dem ganske nært, slik at kløften er godt definert uten bh. Det er for øvrig ikke sikkert du trenger slike bh'er. Kan hende vatterte eller balconette gjør at de får ennå finere form.

så kjipt om du hadde ønsket deg mer push-up:( litt rart at du ikke fikk info om det da du skulle velge form. To av pk jeg var hos sa at unge jenter oftest ville ha runde siden anatomiske ikke var like pene/lette å bruke push-up med!
Skrevet

Uff daa! Hørtes ikke godt ut! Du får ha god bedring:)

Håper jeg har plass til like mye som deg! Kunne tenke meg mellom 300 og 400 selv, vil gjerne ha litt størrelse når jeg først skal gjøre det:) Hvilke størrelse hadde du før? Jeg har omtrent ingenting! Bruker 70A, og har generelt sett liten overkropp men med litt brede skuldre.

Jeg hadde også nesten ingenting, dobbelA kan man si ;) Jeg er nok litt bredere rundt overkroppen enn deg, brukte 75. Er 1.66 høy og veier 58 kg. Nå blir jeg vel en stor B eller liten C. Når man skal fyll inn fra scratch på man nok ha noen ekstra gram ja :-)

Har du funnet ut når du skal ringe? ;)

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for å legge implantatene under muskelen istedet for over.

Tror det blir et mer naturlig resultat. Skal fremdeles ha 200cc og runde moderate proteser.

Eneste dumme er at jeg måtte utsette operasjonen min til mai pga lenger helingstid. Må bruke ferien min siden jeg ikke får sykemelding. Syns det varierer fra lege til lege hvem som gir sykemelding.....

Skrevet

så du fikk det inntrykket du også?tror jeg skal ta en tlf og høre jeg:)jeg mener ha n sa noe sånt som dette er ikke et stort inngrep..men om du vil kan du slutte en uke før!men som sagt,jeg var litt i puppe verden

Jupp, nesten sånn han sa det til meg også.. Typen ble tilogmed skuffa, for han hadde gleda seg til jeg skulle slutte å røyke :fnise:

Skrevet

supergrattis med nye pupper!!!! Veldig misunnelig på dere som er ferdige:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...