Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor lang tid er det normalt å få på fakturaen ? er det vanlig 7dagers frist ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På denne tiden i morgen ligger jeg i senga med heeelt nye pupper !!!!! :danse:

Me too :-) Grugleder meg nå!

Skrevet

Tror ikke det er vanlig å få faktura? De fleste må vel betale opr dagen eller før, med tilsendt faktura?

Skrevet

Jeg føler at på den ene puppen så faller ikke implantatet helt mot kløften.. det ser liksom ut som en mørk markering. den er ellers mye mykere enn den andre.. jeg skal gifte meg i sommerferie.. Orker liksom ikke å slite med kapsling og ny operasjon nå ;-(

Skrevet

Helvette! tror jeg har fått infeksjon eller betennelse i det ene arret.. virker som det væsker litt men er jo ikke godt å si med all teipen på! Noen som har noen gode råd? Litt fortvilet her nuu..

• Liker 1
Skrevet

Herregud, nå begynner paranoiaen! Brystet jeg mistenker har fått betennelse i arret er i tillegg merkbart hardere og "stivere" om du vil.. iiiiik

Skrevet

Me too :-) Grugleder meg nå!

lykke til begge to!!! Det blir bra, husk å fortelle hvordan det gikk så fort dere orker. Kult for oss som fortsatt venter på op! Trodde ikke 31 dager kunne ta så lang tid....
Skrevet

Jeg føler at på den ene puppen så faller ikke implantatet helt mot kløften.. det ser liksom ut som en mørk markering. den er ellers mye mykere enn den andre.. jeg skal gifte meg i sommerferie.. Orker liksom ikke å slite med kapsling og ny operasjon nå ;-(

men hvor gamle er de nå da? Hører at det kan ta opp til 2-3 mnd før de dropper skikkelig! Og at puppene ofte dropper til forskjellig tid også.... Du har sikkert ikke noe å bekymre deg over:0) vi blir nok litt overanalytiske når vi ønsker oss så inderlig et optimalt resultat:0) helst med en gang... Ikke glem at det er under 3% sjanse for hard kapsel, oddsen er på vår side:0)
  • Liker 1
Skrevet

jeg må betale hele beløpet helst en uke før,og i spesielle situasjoner kan det betales opr.dagen!ingen faktura på fornebuklinikken hvertfall

Skrevet

Hei.

Tusen takk for svar!! Det høres veldig bra ut :)

Hvor høy er du?

Klem.

Jeg er 165 høy, så for min del syns jeg brystene er akkurat perfekte! ville ikke ha den silikon looken, bare et brystparti som passet til resten av kroppen! :)

Skrevet

Jeg måtte betale før operasjonen..

Skrevet

Høres helt usannsynlig ut at en kirurg har sagt det,av den grunn at det har stor betydning..

Dett fikk jeg også høre av Schistad.. han anbefalte å slutte, men virket ikke som det var en nødvendighet..

Skrevet

Når begynte dere å "jukse" litt med å bytte bh?

I morgen er det 3 uker siden operasjonen, og på kvelden kunne jeg tenke meg å ha på en annen bh for noen timer..Jeg har funnet noen flotte forresten, på Cubus. Man må dra den over, altså uten hekter, er uten spiler og pushup - men de er tynt paddet over det hele.

Er det farlig å gå med den bare en kveld tro...?

Jeg "jukset" litt etter 3 uker :) Det gikk veldig bra!

Skrevet

Jepp, da sitter jeg her med to nye flotte pupper (såvidt jeg klarer å se nå da..)!! Er superfornøyd! Vil egentlig ikke at de skal droppe noe, men er det mulig at de ikke gjør det så mye, siden de ikke er så gedigne nå?

Så en liten forskjell på puppene når han tegnet opp, så det ble 345 og 360. Foreløpig ingen smerter, 5 timer etter, men vet at dette plutselig kan dukke opp. Slapper ikke av før det har gått et par dager.

Synes iallfall at størrelsen passer meg perfekt og Fornebuklinikken v/Schistad kan anbefales :-)

Skrevet

Dett fikk jeg også høre av Schistad.. han anbefalte å slutte, men virket ikke som det var en nødvendighet..

så du fikk det inntrykket du også?tror jeg skal ta en tlf og høre jeg:)jeg mener ha n sa noe sånt som dette er ikke et stort inngrep..men om du vil kan du slutte en uke før!men som sagt,jeg var litt i puppe verden

Skrevet

Hei alle sammen!:)

Lurer på om det er mange her som har operert hos Dr Pål Schistad? Er dere fornøyd med resultatet?:)

Når jeg skal bestille konsultasjonstime, kan jeg da spørre om å få han? Er det han selv som tar konsultasjonstimen?

Nå ble det mange spørsmål her! Men har hørt mye positivt om denne mannen og klinikken, så har på en måte 'siktet meg ut' ham:)

Skrevet

Er kjempefornøyd med Pål Schistad;-) Veldig hyggelig og humoristisk mann, som man føler seg trygg på. Mulig det er det muntre vesenet hans som gjør det:-D

Du tror du selv kan velge hvem du ønsker som kirurg, og det er også vanlig at det er kirurgen som opererer deg som du et til konsultasjon til

Skrevet

Du tror du selv kan velge hvem du ønsker som kirurg, og det er også vanlig at det er kirurgen som opererer deg som du et til konsultasjon til

Du tror du selv kan velge? Hva mener du?:)

Skrevet

Du bare sier ifrå når du tar kontakt med klinikken at du ønsker en bestemt kirurg, og så setter de opp time ut ifra det;-)

Skrevet

Du bare sier ifrå når du tar kontakt med klinikken at du ønsker en bestemt kirurg, og så setter de opp time ut ifra det;-)

Så flott!:) aner du om det er lang ventetid på konsultasjonstime? Tenkte å ta den til sommeren, så om jeg burde ringe da, eller snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...