Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! litt off topic kansje,men tok du virkelig 615 cc i hver pupp?? de må jo være svææære..? :)

hva er før/ etter mål..? *nyskjerrig*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei !

Jeg tok brystløft med silikon i november 2012. Det er nå snart 3 måneder siden, og brystene henger fortsatt. Var bare den første måneden at de så fine ut, men da var de også hovne... De henger så mye at om jeg legger en blyant under, så holder de den på plass :( Det skal vel ikke være slik? Noen som har erfaring med brystløft, og som vet om klinikken dekker en ny operasjon? Jeg mener at når resultatet ikke er bra og jeg ikke er fornøyd så bør de dekke det?

Eneste som er forskjell som jeg kan se er at brysvortene er flyttet lengre opp, men puppene er helt like som de var før op. Kjenner jeg er ganske fortvilet ... :(

Noen som vet ? Puppedama, fikk du op nr.2 dekket ? :)
Skrevet

Noen som vet ? Puppedama, fikk du op nr.2 dekket ? :)

Fikk dekket andre,og får dekket tredje også:)
Skrevet

Hei jenter!

Har tittet ofte innom her i noen mnd nå, og idag bestemte jeg meg for å bli medlem! :)

Jeg skal opereres på Drammen private sykehus hos Lars Haukeland! Har vært på konsultasjon og da ble det bestemt at jeg skulle legge inn mellom 240-260 under muskel. Jeg bruker 70A, og er ikke akkurat flat. jeg er 161 høy og veier rundt 52 kg. 23 februar ligger jeg under kniven, og jeg klarer nesten ikke å vente lenger!

Men jeg lurer på om det er noen som har lagt inn 240-260 gram og hvor store de ble etter operasjonen? :)

Skrevet

Hei jenter!

Har tittet ofte innom her i noen mnd nå, og idag bestemte jeg meg for å bli medlem! :)

Jeg skal opereres på Drammen private sykehus hos Lars Haukeland! Har vært på konsultasjon og da ble det bestemt at jeg skulle legge inn mellom 240-260 under muskel. Jeg bruker 70A, og er ikke akkurat flat. jeg er 161 høy og veier rundt 52 kg. 23 februar ligger jeg under kniven, og jeg klarer nesten ikke å vente lenger!

Men jeg lurer på om det er noen som har lagt inn 240-260 gram og hvor store de ble etter operasjonen? :)

Jeg opererte nå på fredag så er litt tidlig å se hvordan resultatet har blitt. Men vi er omtrent like store ellers i kroppen, jeg er 162 høy og 54 kilo. Var en 75a/b alt ettersom. Tok 255 anatomiske under muskelen. Vær forberedt på at de ser helt merkelige ut rett etterpå. Mine ser fortsatt merkelige ut altså, men ser forskjell på de bare fra i går. De har en slags kjegleform, med litt for mye fylde oppe og litt for lite fylde nede. Men de har blitt rundere bare siden i går som sagt.

Men jeg var på grensen til å trenge løft, men kirurgen mente det ville blitt overkill som han sa. Men jeg hadde ikke et ideelt utgangspunkt. For meg er det ikke viktig å få superstruttende pupper. Jeg vil bare fylle ut den tomme huden og få litt mer form på de rett og slett.

Lykke til!

Skrevet

Hei! litt off topic kansje,men tok du virkelig 615 cc i hver pupp?? de må jo være svææære..? :)

hva er før/ etter mål..? *nyskjerrig*

Hehe... Neida, på min kropp ser de ikke så veldig gigantiske ut egentlig... Eller foreløbig gjør de jo kanskje det, men når hevelsen går ned vil jeg tro de passer meg ganske bra ;)

Jeg var en liten A før, og vil anta jeg ender opp på en stor C liten D med tiden. (Det sies vel at 200 gram tilsvarer en cup-størrelse) Jeg er kraftig bygd, bred over brystet og hoftene, samt at jeg hadde underutviklede bryster(tendenser til tubulære) så jeg måtte gå på et større implantat med ekstra høy profil for å få løftet brystvorten.

Før operasjonen var det snakk om 500 implantat, men som sagt pga formen på brystene måtte han legge inn mer. Jeg uttrykte selv like før jeg gikk inn til operasjonen at det var viktig at formen på brystene skule være det motsatte av de de opprinnelig var, så da ble de runde, formfulle og store. Jeg stolte fullt og helt på kirurgen, og er så langt strålendes fornøyd!! Gleder meg til å se det endelige resultatet!

Som nevnt så de fremdeles litt spisse, men det skal rette på seg med tiden :biggrin:

Skrevet

Nei,de kan faktisk ende opp enda høyere. Som de gjorde i mitt tilfelle,både den første og nå den andre gangen jeg har operert. Hva jeg skal gjøre på min tredje operasjon vet jeg ikke enda.

Bare lurer på om pk også har sagt at selve implantatet flyttet seg oppover? Jeg har vært litt bekymret for "Double bubble" også, og når jeg har lest om det på nett, så står det at puppene begynner å henge slapt ned over implantatet, så jeg lurer på om det kan være slik at når hevelsen går ned og den løse huden begynner å sige, så kan det føles som om implantatet flytter seg oppover, men at det som faktisk skjer er at det er selve puppen som siger nedover? Litt rotete forklart kanskje, men tenker at med tyngdekraften som virker nedover, iallefall hele dagen, så skal det vel litt til at de flytter seg oppover? Har du fått noe forklaring på hvorfor de har flyttet seg oppover ?

Skrevet

Hei jenter,

Det er snart 7 uker siden jeg opererte meg. Av en eller annen grunn begynner jeg å frykte hard kapsel:-/ jeg er så redd for å få det. Er det noen her som har opplevd kapsling ?

Skrevet

Wohoo! Puppene mine har kommet seg veldig :biggrin: De har nok et stykke til å gå, men for en forandring siden lørdag. Nå ser de jo faktisk ut som pupper :fnise:

De er nok fortsatt ganske hovne og har litt for mye fylde på toppen for min smak. Tok dråpeformede så håper på å få den "slake bakken" ned mot brystvortene som jeg synes er så fint.

Når gikk dere andres hevelse ned? Hvordan ble de størrelsemessig etter dette?

Og Vigil; hvorfor frykter du hard kapsel? Er det noen spesiell grunn?

Skrevet

Hei jenter,

Det er snart 7 uker siden jeg opererte meg. Av en eller annen grunn begynner jeg å frykte hard kapsel:-/ jeg er så redd for å få det. Er det noen her som har opplevd kapsling ?

Slapp av :) skjer det, så skjer det. Men hard kapsel er ganske sjeldent :)

Har en venninne som fikk hard kapsel, men kun i det ene brystet. Så da opererte hun på ny, og det har ikke kommet på ny. Skal sies at hun hadde hatt silikon i maaange år når det skjedde.

Skrevet (endret)

Hei jenter!

Jeg har lagt inn 240 under muskel, moderat profil. Hvordan profil skal du ha?

Jeg gikk fra en str 70B til 70D. (Jeg er 165 høy/54 kg.)

Endret av Milli30
Skrevet

Bare lurer på om pk også har sagt at selve implantatet flyttet seg oppover? Jeg har vært litt bekymret for "Double bubble" også, og når jeg har lest om det på nett, så står det at puppene begynner å henge slapt ned over implantatet, så jeg lurer på om det kan være slik at når hevelsen går ned og den løse huden begynner å sige, så kan det føles som om implantatet flytter seg oppover, men at det som faktisk skjer er at det er selve puppen som siger nedover? Litt rotete forklart kanskje, men tenker at med tyngdekraften som virker nedover, iallefall hele dagen, så skal det vel litt til at de flytter seg oppover? Har du fått noe forklaring på hvorfor de har flyttet seg oppover ?

Man ser ganske tydelig på mine bilder at protesekanten sitter høyere ettersom tiden går.

(Og ja,han sa det selv etter forrige gang i hvertfall,nå har jeg ikke sett han på en stund)

Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei,og nesten deprimert av det her. Vet ikke helt hva jeg gjør neste gang...

• Liker 1
Skrevet

Man ser ganske tydelig på mine bilder at protesekanten sitter høyere ettersom tiden går.

(Og ja,han sa det selv etter forrige gang i hvertfall,nå har jeg ikke sett han på en stund)

Kjenner jeg begynner å bli rimelig lei,og nesten deprimert av det her. Vet ikke helt hva jeg gjør neste gang...

Hvis jeg var deg, så tror jeg nesten at jeg hadde fjernet implantatene og latt kroppen få gro. Nå har du jo to lommer i hvert bryst. De sier jo at puppene bruker opp mot et år på å bli slik de skal, og du har hatt to svært tette operasjoner. Så hadde jeg vel latt det gå 6 mnd eller noe før jeg prøvde på ny.

Veldig dumt at du skal ha slike opplevelser :(

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg var deg, så tror jeg nesten at jeg hadde fjernet implantatene og latt kroppen få gro. Nå har du jo to lommer i hvert bryst. De sier jo at puppene bruker opp mot et år på å bli slik de skal, og du har hatt to svært tette operasjoner. Så hadde jeg vel latt det gå 6 mnd eller noe før jeg prøvde på ny.

Veldig dumt at du skal ha slike opplevelser :(

Tror kirurgen vet veldig godt hvor stor forbedring man kan forvente i løpet av ett år.
Skrevet

Tror kirurgen vet veldig godt hvor stor forbedring man kan forvente i løpet av ett år.

Ja, selfølgelig. Men synes det er rart om han mener at du kan operere for tredje gang på kort tid. Da tenker jeg (utifra mitt eget synspunkt) at det hadde vært bedre for kroppen å fått sjanse til å gro skikkelig før man tar ny operasjon.

Skrevet

Ja, selfølgelig. Men synes det er rart om han mener at du kan operere for tredje gang på kort tid. Da tenker jeg (utifra mitt eget synspunkt) at det hadde vært bedre for kroppen å fått sjanse til å gro skikkelig før man tar ny operasjon.

Hvis jeg først tar en operasjon for å fjerne implantatene,for så å legge inn igjen senere,så innebærer det en ekstra operasjon. Vet ikke om det er så veldig mye bedre for kroppen. For min del vet jeg at jeg kommer ikke til å operere noe mer enn nødvendig.
Skrevet

På denne tiden i morgen ligger jeg i senga med heeelt nye pupper !!!!! :danse:

• Liker 3
Skrevet

Bare gled deg :D Jeg føler meg endelig komplett ihvertfall!

Og samboeren som var veeeldig imot silikon har tydeligvis endret mening helt for han er også veldig fornøyd ;)

Skrevet

skulle ønske det var meg..men jeg må vente 18 dager til!lykke til imorgen da:)

Skrevet

Jeg har lagt inn 240 under muskel, moderat profil. Hvordan profil skal du ha?

Jeg gikk fra en str 70B til 70D. (Jeg er 165 høy/54 kg.)

det sa han ikke noe om! ellers har jeg bare ikke hørt helt etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...