Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei igjen alle sammen!

Da er 16 dager siden operasjonen, og det går veldig bra :-)

Som jeg har skrevet noen ganger, så tok jeg 310 pluss eget fett på oversiden, runde, moderat profil, over muskel. Siden jeg er bare 1.60 og veier litt over 50 kg, så vet jeg ikke hvor lurt det ville vært å tatt mer enn dette...men nå lurer jeg litt.

Jeg er uansett utrolig fornøyd med fasongen, og det lille løftet. Arrene er allerede nå veldig tynne og fine, så det viste seg ikke å være et problem. Helt frem til nå har jeg vært veldig fornøyd med størrelsen, men nå syns jeg de har blitt mindre...

Jeg vet ikke om dette egentlig er helt reelt, fordi det kjennes som om sportsbh´en strammer ca det samme.

Så om det kan være at jeg er blitt vant med dem, at puppesjokket har lagt seg ;-) det vet jeg ikke.

Anyhow, om det er hevelsen som har gått ned - så går den vel ikke ytterligere ned nå?

Føler dere at når ukene går og de dropper, at de blir "større" eller mindre?

Jeg fyller fortsatt ut samme c cup sportsbh som jeg fikk etter op, ingen endring i str etter 6 uker her iallefall :-) Endret av bellablu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! hvor i bergen er det du har vært?jeg skal ta i bergen og,har hittil vært på teres klinikken på nesttun og skal også på fms og et annet sted på konsultasjon snart! er spent på om de andre mener det samme som på teres..der anbefalte de max 300 cc. over muskel.er redd det blir litt lite,er høy og har litt tomme ammepupper nå.er vel en liten B,har ikke målt de "profesjonelt" da..

Hei.

Jeg var først på fana medisinske. Men var ikke fornøyd der.

Så kommer til å ta operasjonen på teres klinikken.

Snakket med kirurgen på tlf igår og ble litt beroliget i forhold til form og størrelse.

Lykke til :)

Skrevet

Hei! :-)Jeg er 1.60 og veier litt over 50 kg. Jeg tok 310 pluss eget fett på oversiden. Og over muskel, moderat profil.De ser IKKE ut som to kuler som stikker ut, jeg kunne ikke vært mer fornøyd sånn sett :-) For min egen del kunne jeg nå tenkt meg enda litt større, uten at det hadde vært noe problem :-)

Hei.

Det høres bra ut!! Så kjekt at du er fornøyd :)

Snakket med kirurgen igår og er litt roligere nå.

Skrevet

Hvem er det som skal op.deg?eg var hos dr.ørner:-)

Skrevet

Hei igjen alle sammen!

Da er 16 dager siden operasjonen, og det går veldig bra :-)

Som jeg har skrevet noen ganger, så tok jeg 310 pluss eget fett på oversiden, runde, moderat profil, over muskel. Siden jeg er bare 1.60 og veier litt over 50 kg, så vet jeg ikke hvor lurt det ville vært å tatt mer enn dette...men nå lurer jeg litt.

Jeg er uansett utrolig fornøyd med fasongen, og det lille løftet. Arrene er allerede nå veldig tynne og fine, så det viste seg ikke å være et problem. Helt frem til nå har jeg vært veldig fornøyd med størrelsen, men nå syns jeg de har blitt mindre...

Jeg vet ikke om dette egentlig er helt reelt, fordi det kjennes som om sportsbh´en strammer ca det samme.

Så om det kan være at jeg er blitt vant med dem, at puppesjokket har lagt seg ;-) det vet jeg ikke.

Anyhow, om det er hevelsen som har gått ned - så går den vel ikke ytterligere ned nå?

Føler dere at når ukene går og de dropper, at de blir "større" eller mindre?

Hei.

Bare lurer på en ting til, hvilken str brukte du før operasjon og hva bruker du nå sånn ca?

Er litt usikker på hvor mye jeg går opp med 200cc....

Klem :)

Skrevet

Hvem er det som skal op.deg?eg var hos dr.ørner:-)

Jeg skal til Dr.Busch :) Utrolig hyggelig mann!!!

Skrevet

Hei alle sammen! :biggrin:

Jeg skal ta silikon om ca 1 mnd.

Jeg er 162 høy og 49 kg. Skal ha 200 g og runde innlegg over muskel. Moderat profil.

Kirurgen mener jeg har nok vev til å ta det slik.

Er bare så redd for å få kulerunde bryster som lyser silikon...

Noen på samme størrelse som meg som har tatt over muskel?

Takker for svar!! ;)

Hei! For nesten 3 mnd siden tok jeg 290 g i hvert bryst, runde over muskel. Sa til kirurgen min at jeg ønsket mest mulig naturlig resultat, men en str større. Etter å ha lest mye på nettet, var jeg sikker på at jeg ville ha anatomiske UNDER muskel, altså det stikk motsatte av hva han anbefalte. Har ikke angret et sekund på at jeg hørte på han! De som har sett brystene mine har ikke tenkt over at de er fake. de ser så og si helt naturlige ut (om du ser bort ifra arr og at en normal D cup ikke ville vært så stram), så foreslår at du hører på kirurgen din, de har gjort dette utallige mange ganger før :) Når du legger inne så "lite" som du gjør også, vil vev/hud bidra til at protesene ikke blir så markerte ( at man ser ut som en typisk silikonbabe), samtidig som de forholder seg myke - det er iallefall min erfaring! Min samboer syns brystene er like myke nå, som før operasjonen (kun under armhulene man såvidt kan kjenne protesen).

Håper dette var til hjelp for deg! :)

Skrevet

Hei.

Bare lurer på en ting til, hvilken str brukte du før operasjon og hva bruker du nå sånn ca?

Hei!Det er vel alltid vanskelig å skulle sammeligne hvor mye man trenger.Det var veldig avhengig av merke på bh´en, i de større modellene var jeg en 75 B tenker jeg, i mindre modeller fra HM fx, så kunne jeg som regel bruke 70 c.. Men jeg fylte de ikke ut ordentlig. Jeg hadde lite "fyll" i mine, selv om de ikke var så små.Nå har jeg ikke prøvd noen vanlige bh´er enda, men jeg fikk med meg en sportsbh fra klinikken, den er 75 D og den bruker jeg enda :-)Håper jeg havner på en 70 D i vanlige bh´er..Noen som vet om sportsbh´er generelt er litt store i str......?

Skrevet

Nå er det bare 4dager igjen til operasjonen, og nervene begynner å komme ! Jeg er itt redd for å ha kjøpt for stor støttebh, er det veldig viktig at den sitter stramt rundt puppene ???

Skrevet

Hei.

De lærde sier vel at 200 gram tilsvarer en cup str :) Men jeg gikk fra 70b- 65dd (brukte for stor omkrets før) med 295 gram.

Skrevet

De lærde sier vel at 200 gram tilsvarer en cup str :) Men jeg gikk fra 70b- 65dd (brukte for stor omkrets før) med 295 gram.

Hmm... kanskje jeg skal tenke litt på det da. Mulig jeg ønsker mindre enn 200. Vil ikke ha så mye større enn jeg har nå :)

Takk for svar :)

Skrevet

Hei! For nesten 3 mnd siden tok jeg 290 g i hvert bryst, runde over muskel. Sa til kirurgen min at jeg ønsket mest mulig naturlig resultat, men en str større. Etter å ha lest mye på nettet, var jeg sikker på at jeg ville ha anatomiske UNDER muskel, altså det stikk motsatte av hva han anbefalte. Har ikke angret et sekund på at jeg hørte på han! De som har sett brystene mine har ikke tenkt over at de er fake. de ser så og si helt naturlige ut (om du ser bort ifra arr og at en normal D cup ikke ville vært så stram), så foreslår at du hører på kirurgen din, de har gjort dette utallige mange ganger før :) Når du legger inne så "lite" som du gjør også, vil vev/hud bidra til at protesene ikke blir så markerte ( at man ser ut som en typisk silikonbabe), samtidig som de forholder seg myke - det er iallefall min erfaring! Min samboer syns brystene er like myke nå, som før operasjonen (kun under armhulene man såvidt kan kjenne protesen).

Håper dette var til hjelp for deg! :)

Hei.

Tusen takk for svar!! Det høres veldig bra ut :)

Hvor høy er du?

Klem.

Skrevet

Hjelpes.. Ligger her nyoperert og har så vondt at jeg er helt handicapet, så vidt jeg orker å skrive her nå.

Ble 255 under muskelen.

Noen som kan si meg når de verste smertene gir seg? Må ha hjelp til å spise nå..

Skrevet

Hjelpes.. Ligger her nyoperert og har så vondt at jeg er helt handicapet, så vidt jeg orker å skrive her nå.

Ble 255 under muskelen.

Noen som kan si meg når de verste smertene gir seg? Må ha hjelp til å spise nå..

Over eller under muskel? De første 2 dagene er værst uansett tror jeg. Så det blir bare bedre og bedre :)

Skrevet

under...å, jeg håper det verste gir seg fort.. takk for svar :)

Skrevet

under...å, jeg håper det verste gir seg fort.. takk for svar :)

God bedring :) Smertene er nok verdt det ;)

Skrevet

God bedring :) Smertene er nok verdt det ;)

Jeg håper det, er nesten så jeg begynner å lure på hva i alle dager jeg driver med :P

• Liker 1
Skrevet

Ble 255 under muskelen.

God bedring!!

Trodde du skulle ha over muskelen. Hva gjorde at du ombestemte deg?

Klem.

Skrevet

Takk!

Kirurgen som bestemte det, jeg la alle avgjørelser i hans hender. Var fordi jeg hadde lite brystvev og han var redd jeg skulle få synlig kant. Eneste som er dumt er jo at alle sier det er mer og lenger smertefullt.

:)

Skrevet

Nå har jeg sniklest en stund og endelig er det min tur snart til å fikse noe som ikke finnes lenger!! Etter 3 barn og en størrelse som var nærmest flat, gleder jeg meg maks til å få silikon. Det skjer til tirsdag på Fornebuklinikken :biggrin:

Tror det blir 345gr rund under muskel. Er ikke ute etter så store, bare noe (og kanskje litt til ;)), slik at jeg kan føle meg feminin :rolleyes: Er 166 høy og veier 57 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...