Karenina Skrevet 11. februar 2013 #25461 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er så fornøyd! Har vært i kjempegod form siden operasjon på torsdag og sluttet med smertelindring på lørdag. Puppene ser fantastiske ut! I mitt skriv sto det at jeg må bruke sportsbh i 4 uker, så nå gleder jeg meg masse til bh prøving!! Så bra! Hvor mye la du inn? Du har sikkert sagt det 100 ganger allerede
vkn21 Skrevet 11. februar 2013 #25462 Skrevet 11. februar 2013 440cc høy profil over muskelen Så bra! Hvor mye la du inn? Du har sikkert sagt det 100 ganger allerede 440cc høy profil over muskel
Karenina Skrevet 11. februar 2013 #25463 Skrevet 11. februar 2013 440cc høy profil over muskelen 440cc høy profil over muskel Runde eller anatomiske?
Destruit Skrevet 12. februar 2013 #25465 Skrevet 12. februar 2013 O lykke! Da har jeg booket meg inn til operasjon på Fornebu klinikken 21. Juni ! Leeeenge til, men passet seg best slik Skal opereres av Dr. Marius Barstad , andre her inne som har blitt operert av han ?
Jinxy Skrevet 12. februar 2013 #25466 Skrevet 12. februar 2013 O lykke! Da har jeg booket meg inn til operasjon på Fornebu klinikken 21. Juni ! Leeeenge til, men passet seg best slik Skal opereres av Dr. Marius Barstad , andre her inne som har blitt operert av han ? Gratulerer :D :D :D
Milli30 Skrevet 12. februar 2013 #25467 Skrevet 12. februar 2013 O lykke! Da har jeg booket meg inn til operasjon på Fornebu klinikken 21. Juni ! Leeeenge til, men passet seg best slik Skal opereres av Dr. Marius Barstad , andre her inne som har blitt operert av han ? Lykke til Jeg har operert hos han, veldig fornøyd med resultatet.
Milli30 Skrevet 12. februar 2013 #25468 Skrevet 12. februar 2013 Mine var harde frem til rundt 8 uker etter op. Jeg la inn like mye i begge, men har allikevel fått litt forskjellige pupper og størrelse. Men med bh synes det ikke. Men jeg vet det jo så.. Etter tre måneder er de så myke at de legger seg til siden når jeg ligger på siden etc. Smør deg med tålmodighet. det er mye som skjer ennå, og mye som kan forandre seg Samme her, frem til 8 uker var mine også rimelig harde, kanskje enda lenger også. Nå, etter 3 mnd derimot er de myke og kan lages kløft med og faller legger seg til siden som du sier Ceca Vil si at uke 11-13 var der jeg synes de ble myke og fikk en penere form egentlig! Prøv å se an litt lenger Vigil, 5 uker er jo ganske kort tid etter operasjon - håper du blir fornøyd til slutt
Milli30 Skrevet 12. februar 2013 #25469 Skrevet 12. februar 2013 Ja bruker 70 rundt livet. Hmm ja, det stemmer nok. Jeg tror jeg kommer til å gå for 280cc, selv om det ikke blir store forskjellen. 300cc høres så skummelt ut. Ja, du må nesten vurdere hva slags "look" du ønsker deg også. Jeg ville ha en naturlig look, ønsker ikke at alle nødvendigvis skjønner at jeg har silikon. Pr. i dag er det ingen som har spurt meg om jeg har operert, men det kommer nok også av at jeg stort sett har brukt "bombshell" BHer før og at det derfor ikke er store forskjellen å se for dem når jeg har på meg klær Lykke til med avgjørelsen!
Puppmania Skrevet 12. februar 2013 #25470 Skrevet 12. februar 2013 I dag skal jeg kjøpe meg støttebh/sportsbh !! Er det noen som har tips til hvor jeg får en god en ?? Må være svart.. Har sett på Triumph sin Tri Action, men syns den var litt dyr og stiv i stoffet.. Skal den sitte stramt rundt livet, presse på puppene, eller være litt slappere??? Jeg er 65b fra før og har fått beskjed om å kjøpe en C eller D, tror jeg går for D for å unngå at det blir for stramt
Rasberry Skrevet 12. februar 2013 #25471 Skrevet 12. februar 2013 Da er time bestilt! 29 april, hos Dr. Marius Barstad. Da får jeg pupper! 1
Karenina Skrevet 12. februar 2013 #25472 Skrevet 12. februar 2013 Da er time bestilt! 29 april, hos Dr. Marius Barstad. Da får jeg pupper! Gratulerer :D Hvor mye legger du inn? Over eller under muskel?
Vemae92 Skrevet 12. februar 2013 #25473 Skrevet 12. februar 2013 Heihei ! Jeg tok brystløft med silikon i november 2012. Det er nå snart 3 måneder siden, og brystene henger fortsatt. Var bare den første måneden at de så fine ut, men da var de også hovne... De henger så mye at om jeg legger en blyant under, så holder de den på plass Det skal vel ikke være slik? Noen som har erfaring med brystløft, og som vet om klinikken dekker en ny operasjon? Jeg mener at når resultatet ikke er bra og jeg ikke er fornøyd så bør de dekke det? Eneste som er forskjell som jeg kan se er at brysvortene er flyttet lengre opp, men puppene er helt like som de var før op. Kjenner jeg er ganske fortvilet ...
Megogmine Skrevet 12. februar 2013 #25474 Skrevet 12. februar 2013 Er det noen her som røyker? Sluttet dere før opr eller røyket dere som vanlig,bare ikke den siste dagen?dr. Schistad sa at det egentlig ikke gjorde noe,men at det var bra om jeg sluttet en uke i forveien!det jeg er litt usikker på er om jeg misforsto han..måtte jeg slutte eller var det et pluss om jeg gjorde det?jeg var nok litt i puppehimmelen når vi snakket om det!
Mynona Skrevet 12. februar 2013 #25475 Skrevet 12. februar 2013 Hei Følte her var det eneste stedet jeg kunne si det: I dag er puppene mine 10 år gamle
Megogmine Skrevet 12. februar 2013 #25476 Skrevet 12. februar 2013 Da er time bestilt! 29 april, hos Dr. Marius Barstad. Da får jeg pupper! så gøy!det er fornebu ikke sant?jeg skal til dr. Schistad 8. Mars..hvertfall samme klinikk:)lykke til i ventetiden:)
Vemae92 Skrevet 12. februar 2013 #25477 Skrevet 12. februar 2013 Er det noen her som røyker? Sluttet dere før opr eller røyket dere som vanlig,bare ikke den siste dagen?dr. Schistad sa at det egentlig ikke gjorde noe,men at det var bra om jeg sluttet en uke i forveien!det jeg er litt usikker på er om jeg misforsto han..måtte jeg slutte eller var det et pluss om jeg gjorde det?jeg var nok litt i puppehimmelen når vi snakket om det! I det jeg fikk fra min kirurg, sto det at det anbefales at man ikke røyker 3 uker før og 3 uker etter en operasjon
Vemae92 Skrevet 12. februar 2013 #25478 Skrevet 12. februar 2013 Hei Følte her var det eneste stedet jeg kunne si det: I dag er puppene mine 10 år gamle Gratulerer så mye med 10 års dagen ! :D er du fortsatt fornøyd med de?
Mynona Skrevet 12. februar 2013 #25479 Skrevet 12. februar 2013 Gratulerer så mye med 10 års dagen ! :D er du fortsatt fornøyd med de? Jepp!! Superfornøyd. Angrer ikke et sekund! Mener å huske jeg la inn 225 eller noe sånt. Gikk fra 70AA til 70C/75B. 1
Jinxy Skrevet 12. februar 2013 #25480 Skrevet 12. februar 2013 Er det noen her som røyker? Sluttet dere før opr eller røyket dere som vanlig,bare ikke den siste dagen?dr. Schistad sa at det egentlig ikke gjorde noe,men at det var bra om jeg sluttet en uke i forveien!det jeg er litt usikker på er om jeg misforsto han..måtte jeg slutte eller var det et pluss om jeg gjorde det?jeg var nok litt i puppehimmelen når vi snakket om det! Du bør absolutt slutte dette fikk jeg veldig streng beskjed om når jeg var på konsultasjon, og de spurte meg også på operasjonsdagen om jeg hadde røykt! Jeg fikk beskjed om helst to uker før op, men en uke var greit Så jeg har sluttet helt og har ikke planer om å begynne igjen :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå