Vigil Skrevet 10. februar 2013 #25441 Skrevet 10. februar 2013 Vigil; Fornebuklinikken sier at du kan gå med spileløse etter 6 uker og spilebh etter 6 mnd. Det står fire uker på de papirene jeg har fått. Jeg syns ikke den sportsbhen gir noe særlig støtte og er heller ikke behagelig å ha på seg.
Cupcake92 Skrevet 10. februar 2013 #25442 Skrevet 10. februar 2013 Det står fire uker på de papirene jeg har fått. Jeg syns ikke den sportsbhen gir noe særlig støtte og er heller ikke behagelig å ha på seg. Jeg ville gjort som den klinikken du har operert hos sier. Jeg regner med at alle klinikkene gjør det de har best erfaring med :-)
Jinxy Skrevet 10. februar 2013 #25443 Skrevet 10. februar 2013 Har enda ikke sett mine nye bryster, og er faktisk litt nervøs! Vet at de kommer til å være hovne og at de ikke kommer til å se bra ut uansett (sannsynligvis). Men jeg klarer ikke å dusje idag uansett for jeg har så vondt, så da får jeg kanskje ikke tatt en titt før i morgen.. SÅ speeent! Og nå har det endelig gått opp for meg at jeg slipper å late som at jeg har pupper ved å bruke de tykkeste bhene som finnes :D Til dere som har operert dere, var dere nervøse når dere skulle se dem for første gang? Og når så dere dem første gang??
Milli30 Skrevet 10. februar 2013 #25444 Skrevet 10. februar 2013 Det står fire uker på de papirene jeg har fått. Jeg syns ikke den sportsbhen gir noe særlig støtte og er heller ikke behagelig å ha på seg. Ok, da har vi fått forskjellig info Gjør som det står i papirene dine du!
Vigil Skrevet 10. februar 2013 #25445 Skrevet 10. februar 2013 jenter av en eller annen grunn så begynner jeg å bli misfornøyd :-( jeg syns de så finere ut før enn nå liksom... :( :(
Cupcake92 Skrevet 10. februar 2013 #25446 Skrevet 10. februar 2013 Har enda ikke sett mine nye bryster, og er faktisk litt nervøs! Vet at de kommer til å være hovne og at de ikke kommer til å se bra ut uansett (sannsynligvis). Men jeg klarer ikke å dusje idag uansett for jeg har så vondt, så da får jeg kanskje ikke tatt en titt før i morgen.. SÅ speeent! Og nå har det endelig gått opp for meg at jeg slipper å late som at jeg har pupper ved å bruke de tykkeste bhene som finnes :D Til dere som har operert dere, var dere nervøse når dere skulle se dem for første gang? Og når så dere dem første gang?? Jeg så dem først etter 4 dager. Var skikkelig nervøs husker jeg, holdt på å besvime når jeg tok av bandasjen Men ble skikkelig fornøyd! De var ikke veldig hovne heller :-) Husker jeg nesten fikk litt sjokk, plutselig hadde jeg pupper ^^
Puppedama Skrevet 10. februar 2013 #25447 Skrevet 10. februar 2013 jenter av en eller annen grunn så begynner jeg å bli misfornøyd :-( jeg syns de så finere ut før enn nå liksom... :( :( Hva er det du ikke er fornøyd med? :/ 1
Jinxy Skrevet 10. februar 2013 #25448 Skrevet 10. februar 2013 Jeg så dem først etter 4 dager. Var skikkelig nervøs husker jeg, holdt på å besvime når jeg tok av bandasjen Men ble skikkelig fornøyd! De var ikke veldig hovne heller :-) Husker jeg nesten fikk litt sjokk, plutselig hadde jeg pupper ^^ Ja, lurer på om jeg skal vente til imorgen haha Jeg syntes egentlig at puppene ser temmelig små ut i sportsbhen, men sålenge de er større enn hva jeg hadde :D og det MÅ de jo være med 400 cc høyprofil! Satt din bandasje skikkelig fast? Min ligger løst under sportsbhen virker det som.. Og du heiv bare bandasjen da første gang? Eller brukte du ny etterpå?
Jinxy Skrevet 10. februar 2013 #25449 Skrevet 10. februar 2013 jenter av en eller annen grunn så begynner jeg å bli misfornøyd :-( jeg syns de så finere ut før enn nå liksom... :( :( Ååå så dumt Håper virkelig det endrer seg snart slik at du blir fornøyd igjen!
*Bumblebee* Skrevet 10. februar 2013 #25450 Skrevet 10. februar 2013 jenter av en eller annen grunn så begynner jeg å bli misfornøyd :-( jeg syns de så finere ut før enn nå liksom... :( :( Uff så kjipt!! hva er du misfornøyd med..? hvor mye tok du og sånn? merker jeg blir litt nervøs her..har jo ikke tatt enda men er liivredd for at jeg ikke blir fornøyd.jeg er perfeksjonist på det meste,takler ikke om jeg skulle bli misfornøyd med de nye puppene altså
Karenina Skrevet 10. februar 2013 #25451 Skrevet 10. februar 2013 Uff så kjipt!! hva er du misfornøyd med..? hvor mye tok du og sånn? merker jeg blir litt nervøs her..har jo ikke tatt enda men er liivredd for at jeg ikke blir fornøyd.jeg er perfeksjonist på det meste,takler ikke om jeg skulle bli misfornøyd med de nye puppene altså Samme her! Hva om noe går galt eller at jeg angrer? :/
Jinxy Skrevet 10. februar 2013 #25452 Skrevet 10. februar 2013 Klarte ikke holde meg og tok en titt! De ser veeeldig bra ut synes jeg til å være 3 dager :D hovne som F, og er blålilla men klarer liksom å se at det ser greit ut til tross for det :D endelig har jeg puppeeeer!
Karenina Skrevet 10. februar 2013 #25453 Skrevet 10. februar 2013 Klarte ikke holde meg og tok en titt! De ser veeeldig bra ut synes jeg til å være 3 dager :D hovne som F, og er blålilla men klarer liksom å se at det ser greit ut til tross for det :D endelig har jeg puppeeeer! Gratulerer!
Vigil Skrevet 10. februar 2013 #25454 Skrevet 10. februar 2013 Hva er det du ikke er fornøyd med? :/ Jeg vet at det er for tidlig i si noen. Men det er snart 5 uker siden. Pupper virker liksom mindre og de har ikke så fin form heller som jeg trodde de skulle få.. De er liksom for spisse. Den som hun la inn mer i er veldig hard men den ser finere ut, så jeg tror at jeg kommer til å få forskjell på puppene mer enn før. Jeg tok på meg spileløs bh og hadde liksom forventet at det skulle se litt bedre ut men det var ingen wow moment :-/
Vigil Skrevet 10. februar 2013 #25455 Skrevet 10. februar 2013 Uff så kjipt!! hva er du misfornøyd med..? hvor mye tok du og sånn? merker jeg blir litt nervøs her..har jo ikke tatt enda men er liivredd for at jeg ikke blir fornøyd.jeg er perfeksjonist på det meste,takler ikke om jeg skulle bli misfornøyd med de nye puppene altså Jeg er perfeksjonist selv så det er kanskje derfor jeg klager litt. Min ssøster sier at de ser veldig fine ut. Jeg la inn 240/210 på fornebu hos Mette Haga. Og jeg er veldig petit og hadde ikke all verdens avstand mellom puppene men nå virker avstanden større.. og jeg får liksom ikke noe kløft... og de virker litt harde.. det er snart 5 uker siden jeg opererte
yoggi Skrevet 10. februar 2013 #25456 Skrevet 10. februar 2013 Hei! Spennende å følge med her Skal operere på Colosseumsklinikken i slutten av februar. Skal operere hos dr. Bjærke. Noen andre som har operert hos han? Har ikke møtt han selv da jeg reiser veldig langt for å gjennomføre denne operasjonen. Jeg var hos Bjærke på konsultasjon forgie uke. Han var utrolig hyggelig. Han var opptatt av å høre hva jeg ville og tok seg god tid. Gikk derfra med en god følelse. Fikk også se forventet resultat i et 3D program, og før og etter bilder av tidligere pasienter. Tror vi er i veldig gode hender:)
Phibie Skrevet 10. februar 2013 #25457 Skrevet 10. februar 2013 Jeg var hos Bjærke på konsultasjon forgie uke. Han var utrolig hyggelig. Han var opptatt av å høre hva jeg ville og tok seg god tid. Gikk derfra med en god følelse. Fikk også se forventet resultat i et 3D program, og før og etter bilder av tidligere pasienter. Tror vi er i veldig gode hender:) Åh så bra å høre! Gleder meg masse nå, kan nesten ikke vente! :-)
ceca Skrevet 10. februar 2013 #25458 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er perfeksjonist selv så det er kanskje derfor jeg klager litt. Min søster sier at de ser veldig fine ut. Jeg la inn 240/210 på fornebu hos Mette Haga. Og jeg er veldig petit og hadde ikke all verdens avstand mellom puppene men nå virker avstanden større.. og jeg får liksom ikke noe kløft... og de virker litt harde.. det er snart 5 uker siden jeg opererte Mine var harde frem til rundt 8 uker etter op. Jeg la inn like mye i begge, men har allikevel fått litt forskjellige pupper og størrelse. Men med bh synes det ikke. Men jeg vet det jo så.. Etter tre måneder er de så myke at de legger seg til siden når jeg ligger på siden etc. Smør deg med tålmodighet. det er mye som skjer ennå, og mye som kan forandre seg 2
Vigil Skrevet 11. februar 2013 #25459 Skrevet 11. februar 2013 Mine var harde frem til rundt 8 uker etter op. Jeg la inn like mye i begge, men har allikevel fått litt forskjellige pupper og størrelse. Men med bh synes det ikke. Men jeg vet det jo så.. Etter tre måneder er de så myke at de legger seg til siden når jeg ligger på siden etc. Smør deg med tålmodighet. det er mye som skjer ennå, og mye som kan forandre seg Hvordan ble dine med tanke på størrelse ? Større eller mindre ? Hvordan er området rundt arret ? hos meg er ikke arret så ille men området rundt er veldig hard.
vkn21 Skrevet 11. februar 2013 #25460 Skrevet 11. februar 2013 Jeg er så fornøyd! Har vært i kjempegod form siden operasjon på torsdag og sluttet med smertelindring på lørdag. Puppene ser fantastiske ut! I mitt skriv sto det at jeg må bruke sportsbh i 4 uker, så nå gleder jeg meg masse til bh prøving!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå