Jinxy Skrevet 8. februar 2013 #25421 Skrevet 8. februar 2013 Nå har det gått to uker siden operasjonen, og jeg slipper endelig nedpressbåndet! Er det noen som vet om man fortsatt skal sove med dette og hvor lenge i såfall? Når kan man begynne å ligge på siden? Står ikke i skrivet jeg fikk, nemlig :S jeg har fått beskjed om 2 uker dag og natt med både bh og nedpressbånd, og deretter kun dagtid med bh og nedpressbånd i 2 uker til
Jinxy Skrevet 8. februar 2013 #25422 Skrevet 8. februar 2013 kan jeg spørre hva det båndet er?har ikke hørt om det før!er det noe spesielt med din operasjon som krever det eller er det noe alle har? Vet ikke om absolutt alle har det, men jeg har det ihvertfall. Hvis jeg forstår rett er det for å presse implantatene på rett plass, og det skal derfor sitte på veldig stramt :-)
waterlemon Skrevet 8. februar 2013 #25423 Skrevet 8. februar 2013 kan jeg spørre hva det båndet er?har ikke hørt om det før!er det noe spesielt med din operasjon som krever det eller er det noe alle har? Jeg tror bare de som opererer under brystmuskelen får et slikt. Det er et bånd man har oppå puppene som presser de ned på en måte
waterlemon Skrevet 8. februar 2013 #25424 Skrevet 8. februar 2013 jeg har fått beskjed om 2 uker dag og natt med både bh og nedpressbånd, og deretter kun dagtid med bh og nedpressbånd i 2 uker til Ok, så nedpressbåndet skal altså brukes fire uker på dagtid? Æsj, jeg som trodde jeg endelig var ferdig
Jinxy Skrevet 8. februar 2013 #25425 Skrevet 8. februar 2013 Jeg tror bare de som opererer under brystmuskelen får et slikt. Det er et bånd man har oppå puppene som presser de ned på en måte Kan godt stemme, jeg har under muskel
Jinxy Skrevet 8. februar 2013 #25426 Skrevet 8. februar 2013 Ok, så nedpressbåndet skal altså brukes fire uker på dagtid? Æsj, jeg som trodde jeg endelig var ferdig Er ihvertfall det som står i skrivet mitt, men det varierer fra klinikk til klinikk.. Har nå lest at mange må vente i 4 dager med å dusje, men jeg trenger kun å vente i 2 ifølge klinikken min men har som sagt ikke lyst å ta av bh imorgen for det gjør så vondt enda.. Haha :D
waterlemon Skrevet 8. februar 2013 #25427 Skrevet 8. februar 2013 Er ihvertfall det som står i skrivet mitt, men det varierer fra klinikk til klinikk.. Har nå lest at mange må vente i 4 dager med å dusje, men jeg trenger kun å vente i 2 ifølge klinikken min men har som sagt ikke lyst å ta av bh imorgen for det gjør så vondt enda.. Haha :D Åh, det er så mye forskjellig informasjon ute og går :/ På skrivet mitt er det skrevet på med blyant: "Bruk nedpressbånd dag og natt i 14 dager." Ellers står det " Bruk støtte-bh dag og natt i 4 uker, deretter er det en fordel å bruke bh mest mulig."
Jinxy Skrevet 8. februar 2013 #25428 Skrevet 8. februar 2013 Åh, det er så mye forskjellig informasjon ute og går :/ På skrivet mitt er det skrevet på med blyant: "Bruk nedpressbånd dag og natt i 14 dager." Ellers står det " Bruk støtte-bh dag og natt i 4 uker, deretter er det en fordel å bruke bh mest mulig." Ja det er det!
Milli30 Skrevet 9. februar 2013 #25429 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Hvis du er en full B-cup nå så tror jeg at du bli større enn en C-cup med 300 ml.. :-) Til Yoggi: Har du en 70B nå?Regner ikke med du bruker 75 når du er såpass tynn?! Hvis du har 70B nå vil jeg tro du blir en 70D eller 70E med 300cc. Jeg gikk fra 70B til 70D med 240cc moderat profil. Endret 9. februar 2013 av Milli30 1
Jinxy Skrevet 9. februar 2013 #25430 Skrevet 9. februar 2013 Ikke for å mase, men jeg ble operert på torsdag og har virkelig vondt enda. Det går greit når jeg ligger, men når jeg skal sitte gjør det utrolig vondt, og når jeg skal gå er det helt vanvittig vondt.. Tar smertestillende som foreskrevet Har under muskel og har vært forberedt på mye smerter, men vil gjerne vite når dere begynte å kjenne at smertene slapp?
Cupcake92 Skrevet 9. februar 2013 #25431 Skrevet 9. februar 2013 Ikke for å mase, men jeg ble operert på torsdag og har virkelig vondt enda. Det går greit når jeg ligger, men når jeg skal sitte gjør det utrolig vondt, og når jeg skal gå er det helt vanvittig vondt.. Tar smertestillende som foreskrevet Har under muskel og har vært forberedt på mye smerter, men vil gjerne vite når dere begynte å kjenne at smertene slapp? Tror det er veldig individuelt, men jeg hadde ikke veldig vondt i starten. Fikk vondt etter 8-9 dager, da av stikninger i brystet. Det var ikke særlig behagelig.
Jinxy Skrevet 9. februar 2013 #25432 Skrevet 9. februar 2013 Tror det er veldig individuelt, men jeg hadde ikke veldig vondt i starten. Fikk vondt etter 8-9 dager, da av stikninger i brystet. Det var ikke særlig behagelig. Føler jeg har disse "stikningene" nå jeg men kan jo være andre smerter jeg kjenner
yoggi Skrevet 9. februar 2013 #25433 Skrevet 9. februar 2013 Til Yoggi: Har du en 70B nå?Regner ikke med du bruker 75 når du er såpass tynn?! Hvis du har 70B nå vil jeg tro du blir en 70D eller 70E med 300cc. Jeg gikk fra 70B til 70D med 240cc moderat profil. Ja bruker 70 rundt livet. Hmm ja, det stemmer nok. Jeg tror jeg kommer til å gå for 280cc, selv om det ikke blir store forskjellen. 300cc høres så skummelt ut.
Jinxy Skrevet 9. februar 2013 #25434 Skrevet 9. februar 2013 Ja bruker 70 rundt livet. Hmm ja, det stemmer nok. Jeg tror jeg kommer til å gå for 280cc, selv om det ikke blir store forskjellen. 300cc høres så skummelt ut. Ja det høres mye ut, og jeg har 400 cc, men nå ser det slett ikke mye ut med sporttsbh på! Kanskje de ser større ut når jeg tar den av *spent* Er så forskjellig hvor stort cc blir på hver enkelt liksom..
Vigil Skrevet 9. februar 2013 #25435 Skrevet 9. februar 2013 Hei jenter, Når var det man kunne gå med spileløse bher ? Etter 4 uker eller 6? Hva mener dere er bra ?
Cupcake92 Skrevet 9. februar 2013 #25436 Skrevet 9. februar 2013 Hei jenter, Når var det man kunne gå med spileløse bher ? Etter 4 uker eller 6? Hva mener dere er bra ? Colosseum sier 6 uker :-) jeg bruker vanligvis bh uten spiler, fordi jeg syntes det er mest behagelig. Men kan også bruke med spiler :-)
Phibie Skrevet 9. februar 2013 #25437 Skrevet 9. februar 2013 Hei! Spennende å følge med her Skal operere på Colosseumsklinikken i slutten av februar. Skal operere hos dr. Bjærke. Noen andre som har operert hos han? Har ikke møtt han selv da jeg reiser veldig langt for å gjennomføre denne operasjonen. 1
Melli Skrevet 9. februar 2013 #25438 Skrevet 9. februar 2013 Hei! Spennende å følge med her Skal operere på Colosseumsklinikken i slutten av februar. Skal operere hos dr. Bjærke. Noen andre som har operert hos han? Har ikke møtt han selv da jeg reiser veldig langt for å gjennomføre denne operasjonen. skal på collosseumklinikken til dr Skolleborg 22.03. Hørt bare bra om stedet!
Phibie Skrevet 9. februar 2013 #25439 Skrevet 9. februar 2013 skal på collosseumklinikken til dr Skolleborg 22.03. Hørt bare bra om stedet! Ja, har også hørt mye bra om dem. Siden jeg ikke har mulighet til å dra på konsultasjon i forkant av operasjon, så må jeg bare stole på alt det positive jeg leser om klinikken på internett. Vurderte også to klinikker som var en del billigere enn colosseum og fornebu, men fant egentlig lite positivt om disse klinikkene på nett.. Så da var valget enkelt! :-) Litt skummelt å ikke ha konsultasjon før operasjonsdagen, men sånn må det bare bli.
Milli30 Skrevet 10. februar 2013 #25440 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Vigil; Fornebuklinikken sier at du kan gå med spileløse etter 6 uker og spilebh etter 6 mnd. Endret 10. februar 2013 av Milli30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå