Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det blir det! :)

Jeg får heller ikke så store, men kan i det minste fylle ut en bh :) og vil ikke ha så store heller :)

Var også ute etter et så naturlig resultat som mulig, og det var mannen veldig fornøyd med ;-) når jeg sa hvor mye som skulle legges inn nektet han meg nesten operasjon, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

445cc over muskel på Fornebu:-) er lang så synes egentlig de ikke ble spesielt store. Blir spennende å se når hevelsen går ned.

Gratulerer med "nye" pupper :)

De kommer nok til å virke større når hevelsen går ned. Jeg synes heller ikke mine så særlig store ut i starten, men det var nok fordi jeg var hoven mellom og på sidene. (Mine er ikke svære nå heller da, men ser større ut enn de gjorde de første 2-3 ukene!)

Skrevet

Da blir det konsultasjon hos Plastikkirurgene i Pilestredet park den 18 februar... Spennende. Leste jo endel delte meninger om dr. Tammy på nettet og var i utgangspunktet skeptisk, men så viser det seg att han har jobbet på Rikshospitalet med plastikkirurgi der før han startet for seg selv. Min tante vet godt hvem han er og sier han er utrolig dyktig i jobben sin. Så jeg velger å stole på henner fremfor mange fremmede menneskers meninger på nettet :) Att noen blir misfornøyde vil jeg kanskje tro har utgangspunkt i urealistiske forventninger til en slik operasjon. Selvsagt ønsker man seg flotte pupper! Men man skal også være realist i forhold til hvilke utgangspunkt man har. Mine er jo bare tomme filler etter stort vekttap, så ingenting kan bli verre enn det er nå :P Skal holde dere informert om hvordan det går, om jeg velger å operere meg der, og evnt om hvordan resultatet blir...

Jeg opererte meg der i november :) Tok brystløft og la inn silikon. tok bare 150gram i hvert bryst fordi han tenkte at det var nok. men nå 3 måneder etter har puppene begynt å henge igjen. tror kanskje dette har noe med at de ikke ble skikkelig fyllt opp... men skal på 3-måneders kontroll snart og skal spørre ham hva han tenker da :) kan jo hende huden på puppene mine er slik at de strekker seg for fort eller noe? :P iallefall så er jeg fornøyd med hvordan jeg ble tatt imot på klinikken, og jeg hadde svært lite smerter etter op. Gleder meg til å høre hva du velger å gjøre ! :)

• Liker 1
Skrevet

445cc over muskel på Fornebu:-) er lang så synes egentlig de ikke ble spesielt store. Blir spennende å se når hevelsen går ned.

kan jeg spørre om høyden din?

Jeg skal ha 410 og er redd det egentlig er for mye,vil bare se naturlig ut:) har du runde eller anatomiske innlegg?

Skrevet

kan jeg spørre om høyden din?

Jeg skal ha 410 og er redd det egentlig er for mye,vil bare se naturlig ut:) har du runde eller anatomiske innlegg?

Jeg er 177 høy og 69 kg. Hadde ganske mye brystvev men var tomt øverst på puppene hvis du skjønner.

Det ser veldig naturlig ut på meg i hvertfall. Kirurgen mente at jeg kunne legge inn 480, men det ønsket jeg ikke.

Skrevet

Gratulerer med "nye" pupper :)

De kommer nok til å virke større når hevelsen går ned. Jeg synes heller ikke mine så særlig store ut i starten, men det var nok fordi jeg var hoven mellom og på sidene. (Mine er ikke svære nå heller da, men ser større ut enn de gjorde de første 2-3 ukene!)

Tusen takk :) Okei. Blir spennnede å se hvordan sluttresultatet blir. Er veldig fornøyd hittil.

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg var på konsultasjon på onsdag, på Teres Colosseum på Majorstuen. Sitter igjen med et kjempe godt inntrykk av legen min. Jeg er 24 år, 168 og veier 48-50 kg, altså jeg er ganske tynn. Legen sa jeg hadde et godt utgangspunkt for silikon da jeg har litt pupper fra før. Jeg har en full B. Jeg har alltid vært veldig tynn og i håp om å legge på meg, håpet jeg også på at puppene skulle vokse. Dette skjedde aldri :P . Men i hvertfall, nå har jeg vært på konsultasjon og vi ble enige å legge inn 300, under muskelen, runde protester, di litt bredere og flatere enn de som er litt smalere og står mere ut, hvis dere skjønner hva jeg mener. Legen mente han ville gå for 280 hvis han var meg, for han liker det litt naturlig, men han ba meg om å ikke høre på hva han synes var fint, og heller bestemme selv. Jeg er så USIKKER på om jeg skal velge 280, istedenfor 300. Jeg skal opereres 4.Mars. Jeg er så redd for at det skal bli alt for stort med 300, men samtidig redd for at jeg tar for lite om jeg velger 280. :P hva tror dere?

Endret av yoggi
Skrevet

Hei!

Jeg var på konsultasjon på onsdag, på Teres Colosseum på Majorstuen. Sitter igjen med et kjempe godt inntrykk av legen min. Jeg er 24 år, 168 og veier 48-50 kg, altså jeg er ganske tynn. Legen sa jeg hadde et godt utgangspunkt for silikon da jeg har litt pupper fra før. Jeg har en full B. Jeg har alltid vært veldig tynn og i håp om å legge på meg, håpet jeg også på at puppene skulle vokse. Dette skjedde aldri :P . Men i hvertfall, nå har jeg vært på konsultasjon og vi ble enige å legge inn 300, under muskelen, runde protester, di litt bredere og flatere enn de som er litt smalere og står mere ut, hvis dere skjønner hva jeg mener. Legen mente han ville gå for 280 hvis han var meg, for han liker det litt naturlig, men han ba meg om å ikke høre på hva han synes var fint, og heller bestemme selv. Jeg er så USIKKER på om jeg skal velge 280, istedenfor 300. Jeg skal opereres 4.Mars. Jeg er så redd for at det skal bli alt for stort med 300, men samtidig redd for at jeg tar for lite om jeg velger 280. :P hva tror dere?

20 ml merker du ikke forskjellen på.

Skrevet

Dere som har operert, hvordan var de første nettene etter operasjonen? Hvordan sov dere, våknet dere med smerter?

Natt til idag (første dag etter op) sov jeg ikke så veldig godt men det gikk helt greit. :) Når jeg ligger i en god stilling har jeg det veldig bra, men når jeg skal stå og gå.. da er det utrolig vondt, virkelig sprenger og stikker. Så nå ligger jeg hele dagen på sofaen og har det fint :)

Skrevet

20 ml merker du ikke forskjellen på.

Okei, da er det vel egentlig ikke så mye å tenke på. Håper jeg blir en ca C, ikke større. :)

Skrevet

Okei, da er det vel egentlig ikke så mye å tenke på. Håper jeg blir en ca C, ikke større. :)

Hvis du er en full B-cup nå så tror jeg at du bli større enn en C-cup med 300 ml.. :-)

• Liker 1
Skrevet

Ja nå ligger jeg her, endelig er det gjort! :D ville bare si at til nå kan jeg anbefale Kolibri Medical på det varmeste. :) Sykepleierene spesielt var helt fantastiske og sørget for at du hadde det så behagelig som mulig til tross for smertene. Nå er jeg bare superspent på resultatet, for må si jeg ble litt bekymret da jeg så at sportsbhen jeg fikk var 75B! Det er jo det jeg bruker til vanlig.. Men vet jo at den skal sitte veldig stramt. Har jo tross alt fått 400 cc så jeg bør jo bli mer enn en C-cup? Kan noen som har operert være så snill å si hvilken størrelse bh dere fikk i sportsbhen, og hvilken størrelse dere har nå?

Gratulerer med vellykket operasjon! :-DJeg vet ikke helt hvilken størrelse jeg kommer til å bruke når jeg kan gå med vanlige BH´er igjen, men jeg fikk utdelt en sportsbh i str 75 D og jeg pleide å bruke 70/75 B før op..Skulle uansett tro at du blir større enn en C ja :-)

Skrevet

Hvis du er en full B-cup nå så tror jeg at du bli større enn en C-cup med 300 ml.. :-)

Ja det blir vel kanskje det. Vanskelig dette med størrelse og antall cc. :P

Skrevet

når dusjet dere første gang? altså tok av sportsbh og kompress/bandasje og vasket håret osv? :)

Skrevet

når dusjet dere første gang? altså tok av sportsbh og kompress/bandasje og vasket håret osv? :)

Etter 4 dager :-)

Skrevet

ok, står i skrivet mitt at jeg kan dusje etter to dager, men jeg har ikke lyst for jeg har så vondt.. klarer nesten ikke stå :/

Skrevet

Nå har det gått to uker siden operasjonen, og jeg slipper endelig nedpressbåndet! Er det noen som vet om man fortsatt skal sove med dette og hvor lenge i såfall? Når kan man begynne å ligge på siden? Står ikke i skrivet jeg fikk, nemlig :S

• Liker 1
Skrevet

Nå har det gått to uker siden operasjonen, og jeg slipper endelig nedpressbåndet! Er det noen som vet om man fortsatt skal sove med dette og hvor lenge i såfall? Når kan man begynne å ligge på siden? Står ikke i skrivet jeg fikk, nemlig :S

kan jeg spørre hva det båndet er?har ikke hørt om det før!er det noe spesielt med din operasjon som krever det eller er det noe alle har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...