Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk også 75B i bh, så pust ut ^^

Gratulerer med nye pupper :-)

Og så skal jeg si, jeg har fått jobb i Spania, så reiser i løpet av neste uke :D

Jippi, det var nå godt! Og nå har du E? Eller er jeg på bærtur?

Gratulerer til deeg :D Det må jo være drømmen da! Kommer du fortsatt til å være aktiv her? Du er så flink til å svare og det er veldig kjekt for oss i nød :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Jinxy med nye pupper!! Må være helt vidunderlig å være ferdig, heldig du! Mye vondt eller? Cupcake92: grattis med ny jobb! Så spennende! Digg å kunne ha på litt lettere klær også nå da, med ny kropp og allting;0) lykke til og takk for følge her inne, det har vært supert å kunne være med på reisen din i tråden her:0)

Skrevet

Gratulerer Jinxy med nye pupper!! Må være helt vidunderlig å være ferdig, heldig du! Mye vondt eller? Cupcake92: grattis med ny jobb! Så spennende! Digg å kunne ha på litt lettere klær også nå da, med ny kropp og allting;0) lykke til og takk for følge her inne, det har vært supert å kunne være med på reisen din i tråden her:0)

Takk! Det er herlig å være ferdig :D

Ja det har verdt en del smerter, men nå går det veldig greit! Når jeg våknet synes jeg det var veldig, veldig vondt. Trodde egentlig at det ikke skulle være supervondt med en gang, men bli verre utover dagen. Men her var det omvendt :)

Heldigvis tok anestesiologen seg godt av meg og ga meg kvalmestillende og det han kunne av smertestillende, og jeg ble bedre litt eller litt. Nå går det egentlig veldig greit så lenge jeg holder meg i ro på sofaen :) Hvis resultatet blir bra er det mer enn verdt det!

Skrevet

Hvordan går det med deg vkn21? Du tok i dag du og ikke sant?

Skrevet

Hvordan går det med deg vkn21? Du tok i dag du og ikke sant?

Det går kjempebra, takk som spør :-) er i overraskende god form. Tr smertestillende hver 6 time da for å forebygge! Er så sinnsykt fornøyd! Anbefaler Fornebu på det varmeste! Mette Haga er en super kirurg og sykepleierne som tar hånd om deg etterpå er fantastiske!

Skrevet

Jippi, det var nå godt! Og nå har du E? Eller er jeg på bærtur?

Gratulerer til deeg :D Det må jo være drømmen da! Kommer du fortsatt til å være aktiv her? Du er så flink til å svare og det er veldig kjekt for oss i nød :-)

Jepp. Nå har jeg 70E, du er ikke på bærtur :D

Takk! Ja, det er herlig! Flytter på tirsdag, sjekket været, 24 grader!!! Ah, dette blir godt :-)

Så hyggelig å høre! :) Ja, jeg kommer fortsatt til å være aktiv her, antageligvis ikke så aktiv som før, men frykt ikke, jeg skal komme innom :D

Skrevet

Tusen takk! Ja, dette er superspennende! Ja, bare gå rundt i shorts, bikini, sommerkjoler osv. Vinterklær skal få lov å bli i Norge ^^ dette blir fantastisk :-)

Skrevet

Jepp. Nå har jeg 70E, du er ikke på bærtur :D

Takk! Ja, det er herlig! Flytter på tirsdag, sjekket været, 24 grader!!! Ah, dette blir godt :-)

Så hyggelig å høre! :) Ja, jeg kommer fortsatt til å være aktiv her, antageligvis ikke så aktiv som før, men frykt ikke, jeg skal komme innom :D

Supert :D fikk forresten høyprofil :) så bra, ikke misunnelig i det hele tatt.. ehm kremt..

Skrevet

Supert :D fikk forresten høyprofil :) så bra, ikke misunnelig i det hele tatt.. ehm kremt..

Åh, spennende! Du må legge ut bilder etterhvert:-) hvordan føler du deg? :)

ikke sant ^^ varmt hele året :D

Skrevet

Åh, spennende! Du må legge ut bilder etterhvert:-) hvordan føler du deg? :)

ikke sant ^^ varmt hele året :D

Har endel smerter, men fikk beskjed om at dette ville bli den verste natten, så håper det stemmer og at alt bare blir bedre. :) er så nysgjerrig på hva som skjuler seg under den stramme, store sportbhen! Hvilke dager var verst for deg?

Skrevet

Dere som har operert, hvordan var de første nettene etter operasjonen? Hvordan sov dere, våknet dere med smerter?

Skrevet

Dere som har operert, hvordan var de første nettene etter operasjonen? Hvordan sov dere, våknet dere med smerter?

Første dag etter op her, og jeg har ingen smerter. Er bare litt støl i kroppen, men i kjempefin form :-)

Skrevet

Første dag etter op her, og jeg har ingen smerter. Er bare litt støl i kroppen, men i kjempefin form :-)

Godt å høre! Tipper du er spent på å se resultatet :)

Skrevet

Godt å høre! Tipper du er spent på å se resultatet :)

Så på dem i dag da jeg måtte fjerne kompresspøasteret og de så veldig flotte ut! Er så glad :-) bestilt victoriassecret bikini og gleder meg gløgg i hjel til Spania i april! Skal du operere?

Skrevet

Så på dem i dag da jeg måtte fjerne kompresspøasteret og de så veldig flotte ut! Er så glad :-) bestilt victoriassecret bikini og gleder meg gløgg i hjel til Spania i april! Skal du operere?

Wow, ja kan tenke du gleder deg!

Den 21. mars legger jeg meg under kniven ja :D Gleder meg også noe helt vanvittig til bikinisesongen, til helvete med appelsinhud og utrent mage, for en gangs skyld har jeg pupper! :D

Skrevet

Da har jeg fått time til ny operasjon, hurra! Så godt det skal bli å bli ferdig med dette nå

Har sittet i tlf i 40min med pk, som svarte så godt han kunne på alle spørsmål og der vi diskuterte sannsynlige resultater og best mulig løsning.

Føler meg veldig godt ivaretatt og anbefaler trygt klinikken til andre på bakgrunn av dette! Det er vel spesielt når man kommer i situasjoner som dette man oppdager om klinikken er seriøs eller ikke!

Nå blir det å korrigere størrelsen denne gangen, arrkorreksjonen vil måtte vente til arret er sterkt nok. Men det er helt underordna nå!

Så nå vil jeg bare bli ferdig med det. Ser ikke veldig gjerne frem til å på nytt få smertene, bli oppblåst, å måtte ta det med ro i 4 uker, 2 uker borte fra jobb, 6 uker i sportsbh og alt det der...Men satser på at det er siste gangen på veeeeeeldig mange år at man må igjennom det :danse:

Skrevet

Wow, ja kan tenke du gleder deg!

Den 21. mars legger jeg meg under kniven ja :D Gleder meg også noe helt vanvittig til bikinisesongen, til helvete med appelsinhud og utrent mage, for en gangs skyld har jeg pupper! :D

Du har mye å glede deg til;-) skikkelig selvtillitboost! Hvor skal du operere og hvor mye?

Skrevet

Du har mye å glede deg til;-) skikkelig selvtillitboost! Hvor skal du operere og hvor mye?

På Teres Sørlandsparken, 250cc under muskel :)

Enn du da, hvor og hvor mye? :)

Skrevet

445cc over muskel på Fornebu:-) er lang så synes egentlig de ikke ble spesielt store. Blir spennende å se når hevelsen går ned.

• Liker 1
Skrevet

445cc over muskel på Fornebu:-) er lang så synes egentlig de ikke ble spesielt store. Blir spennende å se når hevelsen går ned.

Ja det blir det! :)

Jeg får heller ikke så store, men kan i det minste fylle ut en bh :) og vil ikke ha så store heller :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...