Panterine Skrevet 27. oktober 2007 #2521 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) OOps en liten glipp på tastaturet der Endret 28. oktober 2007 av Panterine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 28. oktober 2007 #2522 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei Panterine! tusen takk for det:) herlig at det faktisk er noe der når man ser i speilet altså:D gleder meg til å se hvordan de blir etterhvert:) Jeg ble operert kl 14 (2 timer for sent), og ble hentet kl 17. Gikk veldig greit det, jeg spiste et rundstykke da jeg våknet en times tid etter operasjonen. Ellers sov/slappet jeg av til jeg ble hentet. Var mest opptatt av å kikke på mine nye fordeler egentlig*ler* Hadde bare kjöpt inn vanlig paracet og ibux, og fikk med en pose med pinex forte, og en med panodil. Sånne dobbelt så sterke som paracet. Bukte av det de förste 2 dagene..men tror det var det jeg ble så dårlig av, så har bare brukt paracet og ibux siden. det går helt fint:) Ble operert av dr Erik.Dillerud, veldig hyggelig fyr. Eneste jeg ble skuffet over var at jeg ikke fikk snakket med han etter operasjonen,hadde for meg at det var vanlig. menmen:) Har hört at Dr.Schistad er dyktig, så det blir helt sikkert bra:) hvor mye skal du legge inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterine Skrevet 28. oktober 2007 #2523 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei Panterine! tusen takk for det:) herlig at det faktisk er noe der når man ser i speilet altså:D gleder meg til å se hvordan de blir etterhvert:) Jeg ble operert kl 14 (2 timer for sent), og ble hentet kl 17. Gikk veldig greit det, jeg spiste et rundstykke da jeg våknet en times tid etter operasjonen. Ellers sov/slappet jeg av til jeg ble hentet. Var mest opptatt av å kikke på mine nye fordeler egentlig*ler* Hadde bare kjöpt inn vanlig paracet og ibux, og fikk med en pose med pinex forte, og en med panodil. Sånne dobbelt så sterke som paracet. Bukte av det de förste 2 dagene..men tror det var det jeg ble så dårlig av, så har bare brukt paracet og ibux siden. det går helt fint:) Ble operert av dr Erik.Dillerud, veldig hyggelig fyr. Eneste jeg ble skuffet over var at jeg ikke fikk snakket med han etter operasjonen,hadde for meg at det var vanlig. menmen:) Har hört at Dr.Schistad er dyktig, så det blir helt sikkert bra:) hvor mye skal du legge inn? God kveld :søvn: Jeg skal ta brystløft også så legen foreslå 200, men jeg synes det høres for lite ut så jeg skal diskutere med han når jeg kommer. Jeg bruker 75 C i dag og vil i utgangspunktet ikke bli større, bare løfte og fylle opp Det er mulig at 200 er nok siden jeg ikke er "flat" fra før, bare at de henger for langt nede Tenker i mitt stille sinn at 250 kanskje er et bedre tall. Uansett gleder jeg meg mer for hver dag, men jeg sliter med å kutte ut røyken; er nede i 3 om dagen nå og skal prøve å være røykfri vertfall uka før jeg skal inn og 14 dager etterpå. Så du ble forsinket ja, jeg har fått time 07.15 og det er jaggu tidlig siden jeg kommer fra den andre siden av byen; må jo påå før fuglene Jeg får kjøpe inn smertestillende jeg også, men tror ikke jeg reagerer på de pillene, mener det var det jeg tok når jeg tok liposculptur på dansehåndtakene mine i våres. Håper ikke jeg blir dårlig slik som du. Klem og god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterine Skrevet 28. oktober 2007 #2524 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) hm, skjer noe rart når jeg skal endre innlegget mitt, kommer dobbelt Endret 28. oktober 2007 av Panterine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmeli Skrevet 29. oktober 2007 #2525 Del Skrevet 29. oktober 2007 Forresten jenter; røyker noen av dere som har lagt inn silikon??? Har lest diverse steder at man må holde opp å røyke 2 uker før og 2 uker etterpå Noen erfaringer? Jeg røyker nemlig; ikke mye men litt og vet ikke om jeg klarer å være røykfri i en hel måned Hei. Jeg opererte i mars. Klarte ikke å slutte helt men mine arr kan du ikke se engang, så det er nok ikke helt krise om du ikke klarer å holde deg helt. Selvfølgelig en fordel men.... Lett er det ikke Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 1. november 2007 #2526 Del Skrevet 1. november 2007 Nå har jeg vært og klippet stingene. Fikk høre fra sykepleieren som gjorde det at arrene så veldig bra ut. Håper det stemmer bare, at det ikke er noe hun sier til alle.. Vil jo helst ikke at arrene skal synes til slutt. Ellers så ser jeg forskjell på dem nå iforhold til hvordan de var på kontrollen dag to. Nå ser de mye bedre ut. Når de har fått sin endelige form kommer de til å bli superflotte :juhu: Fikk beskjed nå at jeg kunne begynne å dusje som normalt igjen. (Fikk høre at jeg kunne ha gjort det fra dag to, men at hun sykepleieren som kikket på meg da tydeligvis må ha ment det var best å vente litt..) Er ihvertfall godt å kunne fungere litt mer som normalt igjen. I dag har jeg for første gang på meg en genser jeg har tatt på over hodet. Skal jo ikke løfte armene så høyt, så jeg har drøyd det lengst mulig. Eneste nå er at jeg er lei av å gå med det båndet som presser over brystene. Sports-bh er helt greit, men båndet klør litt. Har fått veldig tørr hud under sports-bh'en og.. Følelsen er ikke helt som den var i brystene heller. Lite/ingen følelse i brystvortene, og merklig følelse i den halvdelen av brystene som befinner seg under brystvortene. Noen som kan dele med meg sine erfaringer på når følelsen kom tilbake som normalt, evt hvordan følelsen har endret seg for deg etter operasjonen?? Perle77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 1. november 2007 #2527 Del Skrevet 1. november 2007 God kveld :søvn: Jeg skal ta brystløft også så legen foreslå 200, men jeg synes det høres for lite ut så jeg skal diskutere med han når jeg kommer. Jeg bruker 75 C i dag og vil i utgangspunktet ikke bli større, bare løfte og fylle opp Det er mulig at 200 er nok siden jeg ikke er "flat" fra før, bare at de henger for langt nede Tenker i mitt stille sinn at 250 kanskje er et bedre tall. Uansett gleder jeg meg mer for hver dag, men jeg sliter med å kutte ut røyken; er nede i 3 om dagen nå og skal prøve å være røykfri vertfall uka før jeg skal inn og 14 dager etterpå. Så du ble forsinket ja, jeg har fått time 07.15 og det er jaggu tidlig siden jeg kommer fra den andre siden av byen; må jo påå før fuglene Jeg får kjøpe inn smertestillende jeg også, men tror ikke jeg reagerer på de pillene, mener det var det jeg tok når jeg tok liposculptur på dansehåndtakene mine i våres. Håper ikke jeg blir dårlig slik som du. Klem og god natt Heihei! Du har jo et godt utgangspunkt da ja, legen vet nok hva han snakker om. men kan jo väre greit å nevne at du er redd for å legge inn for lite også, så det er klart for han. hehe siste jeg nevnte for han,at jeg var redd det skulle blit for lite(men samtidig ikke ville bli noen pamela). Hadde visst uansett ikke plass til mer jeg da, så ble ingen case egentlig:) Tjoo 7.15 er bra tidlig ja hehe, får ikke noen til å kjöre deg da? kanskje litt godt å slippe å sitte på bussen å väre nervös. (selvom det egentlig ikke er noe å väre så nervös for egentlig, men man er jo veldig spent) Lykke til ihvertfall, blir nok kjempebra:D håper du oppdaterer etterhvert da:) klem fra M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griselda Skrevet 1. november 2007 #2528 Del Skrevet 1. november 2007 heisann. masse interresant å lese her! ble operert på fornebuklinikken for to dager siden jeg! hadde faktisk time 07.15. ble operert av schistad og jeg er veldig fornøyd. har lagt inn 425 cc jeg. ser ikke så stort ut som det høres ut. har fått tilbake mesteparten av følelsen nå så jeg kjenner at det svir litt men ellers er alt helt toppers nå skal jeg lese litt videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterine Skrevet 1. november 2007 #2529 Del Skrevet 1. november 2007 Nå har jeg vært og klippet stingene. Fikk høre fra sykepleieren som gjorde det at arrene så veldig bra ut. Håper det stemmer bare, at det ikke er noe hun sier til alle.. Vil jo helst ikke at arrene skal synes til slutt. Ellers så ser jeg forskjell på dem nå iforhold til hvordan de var på kontrollen dag to. Nå ser de mye bedre ut. Når de har fått sin endelige form kommer de til å bli superflotte :juhu: Fikk beskjed nå at jeg kunne begynne å dusje som normalt igjen. (Fikk høre at jeg kunne ha gjort det fra dag to, men at hun sykepleieren som kikket på meg da tydeligvis må ha ment det var best å vente litt..) Er ihvertfall godt å kunne fungere litt mer som normalt igjen. I dag har jeg for første gang på meg en genser jeg har tatt på over hodet. Skal jo ikke løfte armene så høyt, så jeg har drøyd det lengst mulig. Eneste nå er at jeg er lei av å gå med det båndet som presser over brystene. Sports-bh er helt greit, men båndet klør litt. Har fått veldig tørr hud under sports-bh'en og.. Følelsen er ikke helt som den var i brystene heller. Lite/ingen følelse i brystvortene, og merklig følelse i den halvdelen av brystene som befinner seg under brystvortene. Noen som kan dele med meg sine erfaringer på når følelsen kom tilbake som normalt, evt hvordan følelsen har endret seg for deg etter operasjonen?? Perle77 Hei Perle Så bra at alt går bra da. Det med "ufølsomheten" er sikkert noe som går over etterhvert, vi er nok temmelig utålmodige etter en slik operasjon og ønsker helst at alt skal være normalt med en gang; det gjelder sikkert både form og følsomheten Jeg har lest så mye om dette at jeg er inneforstått med at følsomheten og formen nok ikke er slik jeg vil med en gang; får prøve å være litt tålmodig :rosasmil: Ellers har jeg begynt nedtellingen; nå er det 5 dager igjen Vi får holde hverandre oppdaterte; det er så deilig ha noen å lufte tanker og spørsmål med. Har jo ikke akkurat gått rundt og reklamert med hva det er jeg skal gjøre i "ferien" min heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterine Skrevet 1. november 2007 #2530 Del Skrevet 1. november 2007 Heihei! Du har jo et godt utgangspunkt da ja, legen vet nok hva han snakker om. men kan jo väre greit å nevne at du er redd for å legge inn for lite også, så det er klart for han. hehe siste jeg nevnte for han,at jeg var redd det skulle blit for lite(men samtidig ikke ville bli noen pamela). Hadde visst uansett ikke plass til mer jeg da, så ble ingen case egentlig:) Tjoo 7.15 er bra tidlig ja hehe, får ikke noen til å kjöre deg da? kanskje litt godt å slippe å sitte på bussen å väre nervös. (selvom det egentlig ikke er noe å väre så nervös for egentlig, men man er jo veldig spent) Lykke til ihvertfall, blir nok kjempebra:D håper du oppdaterer etterhvert da:) klem fra M Hei M og takk for oppmuntrende ord Skal holde dere oppdatert ja Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panterine Skrevet 1. november 2007 #2531 Del Skrevet 1. november 2007 heisann. masse interresant å lese her! ble operert på fornebuklinikken for to dager siden jeg! hadde faktisk time 07.15. ble operert av schistad og jeg er veldig fornøyd. har lagt inn 425 cc jeg. ser ikke så stort ut som det høres ut. har fått tilbake mesteparten av følelsen nå så jeg kjenner at det svir litt men ellers er alt helt toppers nå skal jeg lese litt videre Hei Griselda og gratulere med nytt frontparti Så gøy at du hadde samme legen som jeg skal ha og til samme tid Når reiste du hjem igjen etter at alt var ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 2. november 2007 #2532 Del Skrevet 2. november 2007 heisann. masse interresant å lese her! ble operert på fornebuklinikken for to dager siden jeg! hadde faktisk time 07.15. ble operert av schistad og jeg er veldig fornøyd. har lagt inn 425 cc jeg. ser ikke så stort ut som det høres ut. har fått tilbake mesteparten av følelsen nå så jeg kjenner at det svir litt men ellers er alt helt toppers nå skal jeg lese litt videre Hei Griselda Gratulerer så masse med nye pupper Godt å høre du er fornøyd. Perle77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 2. november 2007 #2533 Del Skrevet 2. november 2007 Hei Perle Så bra at alt går bra da. Det med "ufølsomheten" er sikkert noe som går over etterhvert, vi er nok temmelig utålmodige etter en slik operasjon og ønsker helst at alt skal være normalt med en gang; det gjelder sikkert både form og følsomheten Jeg har lest så mye om dette at jeg er inneforstått med at følsomheten og formen nok ikke er slik jeg vil med en gang; får prøve å være litt tålmodig :rosasmil: Ellers har jeg begynt nedtellingen; nå er det 5 dager igjen Vi får holde hverandre oppdaterte; det er så deilig ha noen å lufte tanker og spørsmål med. Har jo ikke akkurat gått rundt og reklamert med hva det er jeg skal gjøre i "ferien" min heller Hei Panterine Er ikke lenge til du skal til pers Er spent på å høre hvordan det går med deg i dagene fremover. Lykke til!!! Perle77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 2. november 2007 #2534 Del Skrevet 2. november 2007 Hei. Jeg opererte i mars. Klarte ikke å slutte helt men mine arr kan du ikke se engang, så det er nok ikke helt krise om du ikke klarer å holde deg helt. Selvfølgelig en fordel men.... Lett er det ikke Lykke til. Hei Siden det nå er en stund siden du ble operert, så lurer jeg på hvordan det er med følelsen i brystene hos deg... Er den tilbake til sånn den var før operasjonen? Hvor lang tid tok det før det var tilbake til normalen, evt hvordan har det endret seg?? Perle77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camcam Skrevet 2. november 2007 #2535 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg opererte i slutten av august, og har fremdeles ikke fått tilbake all følelsen på den delen under brystvortene. Jeg har følelse i selve brystvortene, men ikke 100% enda. Det er ikke alle som får tilbake all følelse i brystene etter en brystoperasjon. Men det var en risiko jeg var villig til å ta, for å se ut som en kvinne Jeg håper imidlertid at jeg etter ca 1 år vil ha all følelse tilbake, noe legen mente var ikke utenkelig, da jeg allerede på dag 2 hadde litt følelse i brystvortene. fra Camcam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 2. november 2007 #2536 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Oj nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Gratulerer til alle nye puppedamer Ser det er noen som lurer på dette med følelser i puppene etterpå. Jeg opererte for snart 5 måneder siden og jeg har fortsatt ikke noe særlig følelse i underste "delen" av høyre pupp. Huden føles nummen på en måte og selve brystvorten kjenner jeg ikke om blir tatt på. Dette er fordi nervetrådene ikke har vokst sammen enda, men det kan også hende de aldri vil vokse sammen. Det er dumt, men heller det og være fornøyd med puppene mine. Enig med camcam, risikoen er verdt å ta :rosasmil: Endret 2. november 2007 av puselabb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griselda Skrevet 2. november 2007 #2537 Del Skrevet 2. november 2007 Hei Griselda og gratulere med nytt frontparti Så gøy at du hadde samme legen som jeg skal ha og til samme tid Når reiste du hjem igjen etter at alt var ferdig? syns det var litt artig ja! jeg ble operert ca 08.15 eller 08.30 ca, og dro hjem sånn 12 halv ett en gang. følte meg helt fin når jeg kom ordentlig til meg selv. ble litt overrasket når jeg skjønte at jeg hadde gått selv (med hjelp fra sykepleierene) inn i sengen etter operasjonen. var en jente der som hadde operert etter meg så jeg så jo hvordan ho gikk som en zombie inn i senga hehe. hele opplevelsen var bare positiv. og de beroligene tablettene jeg fikk før operasjonen funket så fint som bare det. det eneste som er ekkelt er når all sovemedisinen går ut av kroppen når du våkner. jeg begynte å sjelve i magen og beina....som om jeg hadde drukket alt for mye kaffe. men det gikk over etter 10 min og var visst helt vanlig. men kan være greit å være forberedt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camcam Skrevet 3. november 2007 #2538 Del Skrevet 3. november 2007 syns det var litt artig ja! jeg ble operert ca 08.15 eller 08.30 ca, og dro hjem sånn 12 halv ett en gang. følte meg helt fin når jeg kom ordentlig til meg selv. ble litt overrasket når jeg skjønte at jeg hadde gått selv (med hjelp fra sykepleierene) inn i sengen etter operasjonen. var en jente der som hadde operert etter meg så jeg så jo hvordan ho gikk som en zombie inn i senga hehe. hele opplevelsen var bare positiv. og de beroligene tablettene jeg fikk før operasjonen funket så fint som bare det. det eneste som er ekkelt er når all sovemedisinen går ut av kroppen når du våkner. jeg begynte å sjelve i magen og beina....som om jeg hadde drukket alt for mye kaffe. men det gikk over etter 10 min og var visst helt vanlig. men kan være greit å være forberedt på det Der minte du meg på noe jeg hadde nesten glemt! Jeg også ristet og skalv veldig mye etter at jeg våknet fra narkosen. Var nok en kombinasjon av at narkosen gikk ut av kroppen, og at jeg var ganske kald, tror jeg. Det tok vel nærmere en halv time før siste skjelvingen ga seg. Var ganske ubehagelig, for jeg hadde ingen kontroll over ristingen Greit å vite om på forhånd ja, for akkurat dette var jeg temmelig uforberedt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camcam Skrevet 3. november 2007 #2539 Del Skrevet 3. november 2007 Og Griselda; Gratulerer med nye pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmeli Skrevet 3. november 2007 #2540 Del Skrevet 3. november 2007 Hei Siden det nå er en stund siden du ble operert, så lurer jeg på hvordan det er med følelsen i brystene hos deg... Er den tilbake til sånn den var før operasjonen? Hvor lang tid tok det før det var tilbake til normalen, evt hvordan har det endret seg?? Perle77 Hei. Alt er som før operasjonen nå. Kanskje litt mer følsom enn tidligere... Men nøyaktig hvor lang tid det tok tør jeg ikke si, men jeg husker at de var overfølsomme en god stund etterpå. Nå ser det så naturlig ut at ingen kan noensinne se hva jeg har gjort Kjempefornøyd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå