Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel...den første opr. gjorde jeg da jeg var 19. Den gjorde mye. Som flere her beskriver, jeg gikk heller aldri i bikini, hatet å gå i stilige trange topper, kjoler og ville helst gjemme meg bort. Ganske teit egentlig, men sånn føltes det. Følte meg mye mer feminin etter operasjon og det var lettere å like seg selv når man var fornøyd med det man så i speilet.

takk for ærlig svar:0) ser at det kan bli døråpner for andre ting også.... Leste nettopp et sted at de har en hel pakkeløsning i USA kalt "mummymakeover"! Litt her og litt der gitt:0)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal operere i morgen 1430 og lurer på om noen vet om jeg skal ta alle tablettene i kveld siden det er litt utpå dagen i morgen?

Skrevet

Destruit: ingen komplikasjoner, nei. Det eneste som kan tenkes å være i nærheten av en komplikasjon var at venstre bryst hadde mindre melk enn høyre bryst. Men det kan jo like gjerne være at det hadde blitt sånn uansett. Men de ble slappe, tomme og fikk myyyye ripling etterpå. Innlegget lå som en ball nederst i en polvott etterpå. Byttet proteser nå i desember, femten år etter at jeg la inn de første

~white lady~: joda, fortalte hva jeg hadde gjort og at det ble vanskelig for meg å være på jobb de neste 14 dagene (er sykepl). Skal opr. på nytt nå ila 3-4 uker pga kompl og håper det går like greit å få sykemelding da

Man har alltid rett på sykemelding når det er komplikasjon:)
Skrevet

Skal operere i morgen 1430 og lurer på om noen vet om jeg skal ta alle tablettene i kveld siden det er litt utpå dagen i morgen?

Det burde du ha fått beskjed om?
Skrevet

Har man? Ja, da er det jo ikke noe å tenke på :danse:

Går det greit med såret? Så du skrev at det er tørt nå. Ser arret ut til å bli greit?

Forresten...forstod det sånn at pk hadde flyttet snittet ditt under siste operasjon. Betyr det at du har fått to arr?

Skrevet (endret)

Heisann!

Nå har jeg ikke vært veldig smart på bh-fronten...Ble så fristet da jeg fant flere fine Victorias secret, Calvin Klein og andre på nett og resultatet ble selvfølgelig at de ikke passer.

Nå skal jeg ikke bruke forumet her for kjøp og salg. Om det er noen som kan være interessert i å kjøpe dem for en billig penge, så ta kontakt med meg via inboksen. De er i str. 32D/DD :danse:

Har bilder av samtlige

Endret av Lille v
Skrevet (endret)

Har man? Ja, da er det jo ikke noe å tenke på :danse:

Går det greit med såret? Så du skrev at det er tørt nå. Ser arret ut til å bli greit?

Forresten...forstod det sånn at pk hadde flyttet snittet ditt under siste operasjon. Betyr det at du har fått to arr?

Det har grodd ganske fint,er litt mer rødme enn der enn resten av arret,men ellers ser det fint ut:)

Sist han opererte meg så hadde jeg arret et lite stykke under folden,man kunne se arret når jeg sto rett opp og ned,med andre ord kunne han helt fint bruke samme åpning,og denne gangen skjules det helt for det ligger akkurat i folden:)

Endret av Puppedama
  • Liker 1
Skrevet

hei hei monokini! Når skal du op? Og hvor? Har vel hørt at jo mer pupp du har fra før jo mindre implantater trenger du... Jeg har en liten a-cup og må ha 300+ for å få en liten c. Du trenger ikke så mye om du har et større utgangspunkt. :0)

Jeg skal den 19 mars på teres nobel. Hva med deg, har du bestilt operasjon enda? Virker som det er utrolig stor forskjell fra person til person. Har sett mye på bilder, og noen har fått over 350 og fått fin størrelse, mens en annen hadde 290 og nesten fått større enn jeg vil ha. Så kanskje 265 blir bra, siden jeg har litt fra før. Kunne du lagt ut en link til et bilde du tenker er en liten c?

Skrevet

Nå er det bare 29 dager til jeg skal få oppfylt drømmen min:)det å gå i undertøyavdelingen i butikker nå er jo nesten mer spennende enn å se på barneutstyr når jeg var gravid:)gleder meg til mine to nye familiemedlemmer kommer på plass:)

Skrevet

Noen som har noen erfaringer fra små proteser? Hvilken størrelse var dere før og hvilken størrelse endte dere opp med?

Jeg har 240 ml og er veldig fornøyd med str jeg har fått. Gikk fra en 70B til 70D. (evt. 75C, men den er for løs rundt) Ønsket meg et naturlig resultat :)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke gjort så mye annet enn å rydde og forberede meg mentalt fordi min kjære, snille samboer har tatt seg over en uke fri og skal leke sykepleier :D hihi

Men til dere som har hatt op, jeg skal jo vaske meg med hibiscrub ikveld og imorgen tidlig. ehm, vasket dere underlivet også med denne skumle såpen? :O

Hehe samme her, tror ikke han vet hva han har gitt seg ut på :P

Ang. Såpa, godt spørsmål..! Frister ikke veldig å bruke den der...

Skrevet

Hibiscruben skal ikke brukes i ansikt eller nedentil :)

Skrevet (endret)

Jeg skal den 19 mars på teres nobel. Hva med deg, har du bestilt operasjon enda? Virker som det er utrolig stor forskjell fra person til person. Har sett mye på bilder, og noen har fått over 350 og fått fin størrelse, mens en annen hadde 290 og nesten fått større enn jeg vil ha. Så kanskje 265 blir bra, siden jeg har litt fra før. Kunne du lagt ut en link til et bilde du tenker er en liten c?

skal 22 mars på collosseum:0) ja forskjellene er store mht folks utgangspunkt. Titt på den linken jeg la ut et par sider bakover, tenker at det er en full b liten c... Skal se om jeg finner noen flere bilder:0) Endret av Melli
Skrevet

Hibiscruben skal ikke brukes i ansikt eller nedentil :)

Det var da endelig bra!

Nå har jeg bestilt time, satt av penger, fikset meg fri fra jobb og googler pupper omtrent hele tiden, jeg er så spent!

Skrevet

Noen som har noen sider med bilder å anbefale? Sånn typ før-etter?

Skal til fornebu neste uke, tenkte å ta med noen bilder eller ikke dette vits kanskje?

Noen som har mye mellomrom mellom puppene? :P

Skrevet

Noen som har noen sider med bilder å anbefale? Sånn typ før-etter?

Skal til fornebu neste uke, tenkte å ta med noen bilder eller ikke dette vits kanskje?

Noen som har mye mellomrom mellom puppene? :P

Her kan du se før- og etterbilder :)

Skrevet

Da har jeg fått lagt inn 445 cc over muskel. Knallfornøyd med Fornebu og resultatet! Er i veldig god form! Bare ta medisinene til rett tid så går dette veldig bra :)

Skrevet

ah.. 12 dager igjen. Nå begynner jeg å bli usikker på størrelsen, smerten etter operasjonen etc..

Jeg er 68cm rundt puppeområdet(livet????) og bruker 65b. skal legge inn 250ml under muskelen. hvilken størrelse tror dere det vil gi meg?? :vetikke:

Skrevet

Ja nå ligger jeg her, endelig er det gjort! :D ville bare si at til nå kan jeg anbefale Kolibri Medical på det varmeste. :) Sykepleierene spesielt var helt fantastiske og sørget for at du hadde det så behagelig som mulig til tross for smertene. Nå er jeg bare superspent på resultatet, for må si jeg ble litt bekymret da jeg så at sportsbhen jeg fikk var 75B! Det er jo det jeg bruker til vanlig.. Men vet jo at den skal sitte veldig stramt. Har jo tross alt fått 400 cc så jeg bør jo bli mer enn en C-cup? Kan noen som har operert være så snill å si hvilken størrelse bh dere fikk i sportsbhen, og hvilken størrelse dere har nå?

Skrevet

Ja nå ligger jeg her, endelig er det gjort! :D ville bare si at til nå kan jeg anbefale Kolibri Medical på det varmeste. :) Sykepleierene spesielt var helt fantastiske og sørget for at du hadde det så behagelig som mulig til tross for smertene. Nå er jeg bare superspent på resultatet, for må si jeg ble litt bekymret da jeg så at sportsbhen jeg fikk var 75B! Det er jo det jeg bruker til vanlig.. Men vet jo at den skal sitte veldig stramt. Har jo tross alt fått 400 cc så jeg bør jo bli mer enn en C-cup? Kan noen som har operert være så snill å si hvilken størrelse bh dere fikk i sportsbhen, og hvilken størrelse dere har nå?

Fikk også 75B i bh, så pust ut ^^

Gratulerer med nye pupper :-)

Og så skal jeg si, jeg har fått jobb i Spania, så reiser i løpet av neste uke :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...