Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

290 cc er sikkert stort nok for deg, hør på kirurgen.

Jeg er også 169 høy (men veier litt mindre enn deg) og fikk lagt inn 290. Mer enn stort nok, faktisk så ser det noe unaturlig ut uten klær på. Om du ønsker et naturlig resultat ville jeg aldri fått lagt inn så mye som 400cc ++.

Et lite men; man har ikke rett på sykemelding ved kosmetiske operasjoner. Du må bruke av feriedager eller ta ut ulønnet permisjon. Regn med 1-2 uker borte fra jobb ,alt etter hvor fysisk tung den er.

Nei du har ikke rett på sykemelding, men det kan godt hende du får det likevel. Hadde ingen problemer med å få det hos min fastlege..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg fått time kommende torsdag hos mette på fornebu! :D

Er ganske høy (177) så hun mente at jeg måtte ha 450cc høy profil. Over muskel.

Dere som har opreret over muskel, hvordan var formen deres?

Mannen må tilbake til jobb på mandag, og da er det 5 dager siden operasjon. Da må jeg være alene med sønnen min.

Skrevet

Jeg har lite fett på overkroppen så over muskelen var ikke et alternativ for meg, men kjenner at jeg blir irritert over at når jeg bruker strammer muskelene så blir puppene harde, går til siden osv. Jeg klarer heller ikke å presse de sammen med armene (ikke hendene) for å lage en kløft. Jeg er selvsagt fornøyd, men er bare litt irritert ;)

Skrevet

Hei igjen jenter!

Er det noen av dere som har kommet dere helskinnet gjennom amming med implantater , uten kapselkontraktur ? Prøver å søke opp litt på nettet, men det spriker så i meninger og fakta :S

Skrevet

Hei igjen jenter!

Er det noen av dere som har kommet dere helskinnet gjennom amming med implantater , uten kapselkontraktur ? Prøver å søke opp litt på nettet, men det spriker så i meninger og fakta :S

Ingen kapsel her etter to amminger, men saggypupper med implantater som ikke lengre fylte ut. Men som sagt, - ingen kapsel!

Skrevet (endret)

Uææ, jeg hoppet i det og har fått tilbud om time den 21. mars! Vil helst ha før påska så jeg kan komme meg igjen i ferien, så slipper jeg forhåpentligvis å sykemelde meg.

Hadde en konsultasjon til i Oslo på Fornebuklinikken, men likte bedre han kirurgen jeg har fått tildelt hvor jeg bor..

Dette blir spennende!

Edit: Ikke sykemelde meg, men fri fra jobben mente jeg :)

Endret av Marsupilami
Skrevet

Så gøy!hvor mye legger du inn/ over under muskel? :)

Skrevet

Så gøy!hvor mye legger du inn/ over under muskel? :)

250 eller 285 under muskel!

Gøy ja, du aner ikke! Jeg begynte å gråte tidligere da jeg skjønte at i sommer kan jeg gå med bikinitopp og faktisk fylle den ut :D

Men er nervøs også, og lurer litt på hva slags klær dere gikk med på operasjonsdagen? Må jo være lett å ta på seg etterpå. Og hvordan gikk dagene etter operasjonen?

Skrevet

Jeg har ikke tatt enda,driver med konsult.runder nå.så kan ikke svare direkte på det..men eg kommer til å gå med joggedress med glidelås jakke,så eg ikke må ta noe over hodet.:)

Skrevet (endret)

Marsupilami, gratulerer med op dato:0) det er dagen før meg! Jeg skal op på Colosseum kl. 1230 22.03.13!!!!! Herlig å ha noen som skal ca samtidig:0) blir faktisk litt sprø av å vente, det er 44 dager igjen.... Var og kjøpte meg en supermyk kosedress til op dagen i dag. Med glidelås så klart. Tittet på sports-bher, men veldig usikker på str. Får vel vente... Vkn21, så spennende! Lykke til på torsdag. Håper du forteller oss alt om op dagen din når det er overstått!!

Endret av Melli
Skrevet

Hei Puppedama! Hvordan går det med deg og "jentene"dine?

Skrevet

Marsupilami, gratulerer med op dato:0) det er dagen før meg! Jeg skal op på Colosseum kl. 1230 22.03.13!!!!! Herlig å ha noen som skal ca samtidig:0) blir faktisk litt sprø av å vente, det er 44 dager igjen.... Var og kjøpte meg en supermyk kosedress til op dagen i dag. Med glidelås så klart. Tittet på sports-bher, men veldig usikker på str. Får vel vente... Vkn21, så spennende! Lykke til på torsdag. Håper du forteller oss alt om op dagen din når det er overstått!!

Takk, så spennende for oss begge!

Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

250 eller 285 under muskel!

Gøy ja, du aner ikke! Jeg begynte å gråte tidligere da jeg skjønte at i sommer kan jeg gå med bikinitopp og faktisk fylle den ut :D

Men er nervøs også, og lurer litt på hva slags klær dere gikk med på operasjonsdagen? Må jo være lett å ta på seg etterpå. Og hvordan gikk dagene etter operasjonen?

Hei du! Jeg har kjøpt inn flere joggedresser og antar at jeg også bruker morgenkåpa av og til etter op. :D Jeg skal operere i overimorgen (!!!) og skal ha på meg joggedress med glidelås på genseren, driter i å ha noen form for t skjorte eller singlet. :D

Skrevet

Hei du! Jeg har kjøpt inn flere joggedresser og antar at jeg også bruker morgenkåpa av og til etter op. :D Jeg skal operere i overimorgen (!!!) og skal ha på meg joggedress med glidelås på genseren, driter i å ha noen form for t skjorte eller singlet. :D

Wow, det er jo ikke lenge til engang! Hvordan føler du deg?

Skrevet

er 160 cm veier 56, ikke noe heng, skal ha mellom 300-350cc under muskel. Enn du?

175cm, veier 68, skal legge inn 250cc under muskel. Anatomiske eller runde? :)

Skrevet

175cm, veier 68, skal legge inn 250cc under muskel. Anatomiske eller runde? :)

runde. Du?
Skrevet

runde. Du?

Anatomiske.

Skulle gjerne hatt større, men har for lite utgangspunkt til å legge inn mer. Menmen :)

Skrevet

Anatomiske.

Skulle gjerne hatt større, men har for lite utgangspunkt til å legge inn mer. Menmen :)

det blir sikkert kjempefint:0) de på bildet jeg la ut litt over er faktisk 225 cc, veldig fine syntes jeg. Er du ung og ikke fått barn kan du jo sikkert legge inn mer når du er ferdig med alt det. Har ammet tre, mange år siden, så det er nok litt plass til mer da. Vil jo ha mest mulig naturlig look, må bare stole på pk., livredd for å få for store jeg da.....
Skrevet

det blir sikkert kjempefint:0) de på bildet jeg la ut litt over er faktisk 225 cc, veldig fine syntes jeg. Er du ung og ikke fått barn kan du jo sikkert legge inn mer når du er ferdig med alt det. Har ammet tre, mange år siden, så det er nok litt plass til mer da. Vil jo ha mest mulig naturlig look, må bare stole på pk., livredd for å få for store jeg da.....

Er 23 år og ingen barn, så det blir nok bra, stoler på kirurgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...