Puppedama Skrevet 2. februar 2013 #25301 Skrevet 2. februar 2013 Turte ikke ta så hardt i, men kjenner protesekanten godt på undersiden av brystet ja. Da er det sikkert sånn det skal være,fordi det er det brystet som ser bra ut. På høyre side har jeg ikke sjans,men der er jo ikke implantatet helt ned i brystet heller.
cocco Skrevet 2. februar 2013 #25302 Skrevet 2. februar 2013 Nå maser jeg fælt på dere :-( Men nå kommer det smerter i dette ene brystet som ikke er gode..nå er det lokalisert rundt brystvorten hvor jeg har snittene..sprenger og gjør mer vondt enn det har vært noengang, nå som jeg har tatt en Oxinorm kjenner jeg bare en litt isende følelse :-/ Blir redd det er en infeksjon eller noe jeg?
Vigil Skrevet 3. februar 2013 #25303 Skrevet 3. februar 2013 Nå maser jeg fælt på dere :-( Men nå kommer det smerter i dette ene brystet som ikke er gode..nå er det lokalisert rundt brystvorten hvor jeg har snittene..sprenger og gjør mer vondt enn det har vært noengang, nå som jeg har tatt en Oxinorm kjenner jeg bare en litt isende følelse :-/ Blir redd det er en infeksjon eller noe jeg? Jeg fikk lignende smerter som gikk bort når jeg tok smertestillende. Slike stikkende smerter kommer som regel av nervene har jeg hørt da. Du får kontakte din kirurg hvis du fortsatt er usikker da. Håper det ordner seg for deg :-)
Lille v Skrevet 3. februar 2013 #25304 Skrevet 3. februar 2013 På mitt venstre bryst kan jeg ta fingrene bak implantatet på undersiden. Kan dere det? Kan også det, på begge. Kommer godt under, om jeg prøver. Pk sa at de fleste protesene, ru som glatte, ikke fester seg til vevet, men blir liggende løse.. Kanskje derfor?
Puppedama Skrevet 3. februar 2013 #25305 Skrevet 3. februar 2013 Kan også det, på begge. Kommer godt under, om jeg prøver. Pk sa at de fleste protesene, ru som glatte, ikke fester seg til vevet, men blir liggende løse.. Kanskje derfor? Det er godt mulig:) Da har i såfall jeg fått en av hver:)
Vigil Skrevet 3. februar 2013 #25306 Skrevet 3. februar 2013 det er min 25 dag idag og jeg lurer på om mellomrom mellom brystene kommer til å bli litt mindre ? Brystene er fortsatt litt harde og derfor vanskelig å klemme sammen så jeg håper at de blir mer naturlige etter en tid. Noen andre som opplever dte samme ? 1
Horsepower Skrevet 3. februar 2013 #25307 Skrevet 3. februar 2013 Hei! Jeg har bestemt meg for å ta silikon når jeg får råd til det. Jeg lurer på om det er noen som har operert seg i Bergen som kan fortelle om sine erfaringer? :-)
*Bumblebee* Skrevet 4. februar 2013 #25308 Skrevet 4. februar 2013 Hei!jeg har ikke op.enda,men skal gjøre det i bergen.er på konsultasjonsrunder nå,kommer nok til å op.i september.har enda ikke bestemt meg for hvor,må ta " runden" først.har foreløpig vært på konsult.på teres bergen,har et godt inntrykk derfra!eneste jeg stusser litt på er str,kirurgen anbefalte å ikke ta mer enn 300. Men jeg synes det er litt lite.. ? Vil derfor høre hva andre kirurger mener om saken.han var også ikke noe fan av å legge under muskel..vil sjekke det og med andre.
Megogmine Skrevet 4. februar 2013 #25309 Skrevet 4. februar 2013 Dere som har lagt innlegg over muskelen..når var dere tilbake i jobb?jeg har egentlig en tung jobb,men det blir lagt tilrette for meg så lenge jeg har behov for det..har tatt en uke ferie,så dag 10 po skal jeg starte å jobbe igjen!deter ikke for tidlig det?hvordan var formen deres etter 10 dager?bare 34 dager igjen til operasjonen og jeg gleeeeder meg:)
cocco Skrevet 4. februar 2013 #25310 Skrevet 4. februar 2013 Hei megogmine! I dag er det akkurat en uke siden min op og jeg sliter litt....jeg har over muskel. Jeg følte selv jeg var kjempe heldig helt fra starten, lite smerter, klarte meg med litt Paracet og tenkte at dette går jo strålende. Men med dagene så har jeg blitt litt verre jeg da. Men det skal sies at jeg har også tatt et lite brystløft, og i den anledning merker jeg nå hva som er "problemet". Det som skjer, er at når jeg sitter oppreist eller står, så begynner det å sprenge noe infernalsk rundt den ene brystvorten :-/ Det blir bedre så fort jeg legger meg ned og evnt tar smertestillende. Er det da dumt å utsette seg for at dette skjer? I så fall, når i alle dager skal man være på bena igjen? Til deg megogmine; jeg tror veldig mange klarer fint å dra på jobb igjen etter en uke, håper du er like heldig! :-)
bellablu Skrevet 4. februar 2013 #25311 Skrevet 4. februar 2013 (endret) det er min 25 dag idag og jeg lurer på om mellomrom mellom brystene kommer til å bli litt mindre ? Brystene er fortsatt litt harde og derfor vanskelig å klemme sammen så jeg håper at de blir mer naturlige etter en tid. Noen andre som opplever dte samme ?Hei, på onsdag er det 5 uker siden op, og jeg synes også mine er litt langt fra hverandre, de har riktignok blitt mykere, men sitter fortsatt høyt også synes jeg. Har jo lest flere her som skriver at de "dropper" etter 3-4 uker, håper mine dropper også, ser iallefall ikke så naturlig ut enda for en som har passert 40.. Nå tar jeg endelig mot til meg og legger ved et bilde så dere kan se :-)[ Endret 29. juli 2013 av bellablu
Megogmine Skrevet 4. februar 2013 #25312 Skrevet 4. februar 2013 De første dagene er man vel litt påvirket av lokal bedøvelsen så kanskje derfor du ikke hadde så vondt de første dagene!det blir vel litt vondere når du har hatt løft i tillegg!satser på at jeg er oppegående dag 10 så jeg får barna i bhg og kommer meg på jobb:)
Vigil Skrevet 4. februar 2013 #25313 Skrevet 4. februar 2013 Hei, på onsdag er det 5 uker siden op, og jeg synes også mine er litt langt fra hverandre, de har riktignok blitt mykere, men sitter fortsatt høyt også synes jeg. Har jo lest flere her som skriver at de "dropper" etter 3-4 uker, håper mine dropper også, ser iallefall ikke så naturlig ut enda for en som har passert 40.. Nå tar jeg endelig mot til meg og legger ved et bilde så dere kan se :-) Dine ser veldig naturlige ut da. Hvor mye la du inn ? Mine har droppet egentlig men jeg føler ikke at de har blitt all verdens myke liksom. Hvor er forresten arrene dine ?
vkn21 Skrevet 4. februar 2013 #25314 Skrevet 4. februar 2013 Hei jenter! Skal på konsultasjon i morgen på Fornebu og lurer på om noen av dere har ammet og fått operere før de 4 mnd har gått? Mistet melka i desember og før det fikk jeg ut bare 100 ml dagen. Noen som har operert seg hos Mette Haga? Takk for svar :-) 1
ceca Skrevet 4. februar 2013 #25315 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Mine brukte lang tid på å droppe. Jeg hadde under muskel, og muskelen brukte tid på å slippe. Dermed tok det også lang tid før de ble myke. Ble vel myke rundt uke 8 vil jeg tro. edit : skriveleif Endret 4. februar 2013 av ceca
bellablu Skrevet 4. februar 2013 #25316 Skrevet 4. februar 2013 Dine ser veldig naturlige ut da. Hvor mye la du inn ? Mine har droppet egentlig men jeg føler ikke at de har blitt all verdens myke liksom. Hvor er forresten arrene dine ?, har 335 cc under muskel op 2/1 hos Pk Mette Haga. Arrene ligger under, slutta å teipe etter 10 dager. Fikk helv.. kløe og utslett både under og over puppene, spes venstre side. Legger ut 2 bilder så kan dere se hvordan de så ut etter 10 dager og nå.
bellablu Skrevet 4. februar 2013 #25317 Skrevet 4. februar 2013 Eh, bildene kom visst i feil rekkefølge, det første er sånn arrene er i dag
Lille v Skrevet 4. februar 2013 #25318 Skrevet 4. februar 2013 Jah..da har jeg fått svar hos pk. Sendte epost med bilder av begge puppene for å vise forskjell i størrelse, samt arr etter sårinfeksjon. Hadde på forhånd forberedt meg litt på en tordentale, dersom det skulle bli nødvendig, men det var bortkastet energi. Han var veldig forståelsesfull og helt enig i det jeg skrev. Når det gjelder arrene etter infeksjonen så må vi vente med det til det har blitt sterkere og mer avbleket. Så da blir det ny operasjon med protesebytte, i allefall på ene siden,- sånn omtrent når det passer for meg! Ble så lettet! Håper da å få gjort det i slutten av den her måneden. Bellablu: så fine de ble! Ser naturlig ut, synes jeg. Tror de fleste som i i utgangspunktet ikke har ungdomspupper nok ønsker noe som passer greit både til alder og at man faktisk har fått barn, - bare med mer fyll enn vi hadde før operasjon. Er selv 34 og har to barn, så jeg vil nok aldri bli som en flott 18åring igjen og sånn er det bare:-) Så gjør vi heller det beste ut av det vi får! Når det gjelder avstanden mellom så tror jeg det er ganske individuelt, men at de fleste kanskje får økt avstanden mellom puppene. Mine har sneket seg litt mer fra hverandre etterhvert som tida har gått etter opr. Men som mange skriver - du får i hovedsak ikke nye pupper, men en forstørrelse av hva du allerede har.
Luna73 Skrevet 5. februar 2013 #25319 Skrevet 5. februar 2013 Da blir det konsultasjon hos Plastikkirurgene i Pilestredet park den 18 februar... Spennende. Leste jo endel delte meninger om dr. Tammy på nettet og var i utgangspunktet skeptisk, men så viser det seg att han har jobbet på Rikshospitalet med plastikkirurgi der før han startet for seg selv. Min tante vet godt hvem han er og sier han er utrolig dyktig i jobben sin. Så jeg velger å stole på henner fremfor mange fremmede menneskers meninger på nettet Att noen blir misfornøyde vil jeg kanskje tro har utgangspunkt i urealistiske forventninger til en slik operasjon. Selvsagt ønsker man seg flotte pupper! Men man skal også være realist i forhold til hvilke utgangspunkt man har. Mine er jo bare tomme filler etter stort vekttap, så ingenting kan bli verre enn det er nå Skal holde dere informert om hvordan det går, om jeg velger å operere meg der, og evnt om hvordan resultatet blir...
~white lady~ Skrevet 5. februar 2013 #25320 Skrevet 5. februar 2013 Hei, jeg er ei jente på 21 år som har tenkt på å forstørre brystene mine i sikkert en fem år, men ville vente til jeg var sikker åp at de var ferdig utvokst. Jeg har vært på to konsultasjonstimer i Oslo denne uken, den første på Teres Nobel, og den andre var jeg på nå iidag, Aviva Helse. På Teres Nobel sa legen at han ville legge inn maks 290 cc, noe jeg i og for seg syntes hørtes og aså greit ut, ettersom jeg ikke hadde tenkt så mye over størrelse i forkant ettersom jeg jo ikke aner hva det er plass til osv. På Aviva Helse idag, sa legen at han kunne legge inn hvertfall 400 cc, og sikkert mer om jeg ville også, men jeg har ikke behov for at de skal bli ekstremt store. Så vi så på animasjoner fra 300cc og opp til 400cc, og nå lurer jeg fælt på hva jeg skal velge. jeg har igrunn bestemt meg for å opereres på Aviva. Jeg ble også ganske glad, men også litt stressa da de sa de hadde ledig time for operasjon allerede på mandagen. Dette passer iogforseg ganske bra, siden jeg skal begynne i ny jobb snart, og vil helst ikke sykmelde meg for å ta brystforstørrelse så tidlig i en ny jobb. Er dette veldig kjapt? Burde jeg vente lenger? Jeg har jo bestemt meg for å gjøre det, og det er et godt tidspunkt som passer bra, men ble litt stressa over at jeg kan gjøre det så fort. neste gang det kan passe blir vel om noen måneder isåfall, og nå da jeg har vært på konsultasjoner, har jeg egentlig veldig lyst til å gjøre det på mandag. Jeg er 169 høy og veier 60 kg. Legen sa at han nok ville legge innleggene under muskelen, om jeg ikke valgte en mindre størrelse. Hva tror dere? Jeg syns animasjonene av 400cc ser veldig fine ut, men det er jo ganske stort, og jeg har ikke lyst til at det skal synes veldig at de er uekte og at folk veldig lett skal kunne se at det er silikon. Har dere noen anbefalinger? 290 cc er sikkert stort nok for deg, hør på kirurgen. Jeg er også 169 høy (men veier litt mindre enn deg) og fikk lagt inn 290. Mer enn stort nok, faktisk så ser det noe unaturlig ut uten klær på. Om du ønsker et naturlig resultat ville jeg aldri fått lagt inn så mye som 400cc ++. Et lite men; man har ikke rett på sykemelding ved kosmetiske operasjoner. Du må bruke av feriedager eller ta ut ulønnet permisjon. Regn med 1-2 uker borte fra jobb ,alt etter hvor fysisk tung den er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå