Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Jippi to nye pupper er født :bursdag:

Gratulerer så mye med vel overstått og et nytt frontparti Perle :blomst:

Så bra at alt gikk bra; beroligende å lese for oss som snart skal i ilden :danse:

Følger spent med på neste episode...

Hva brukte du i BH størrelse før du la inn silikonen?

Er litt spent fordi jeg ikke er helt enig med meg selv når det gjelder størrelsen på innleggene mine. :forvirra:

Satt du å sov med masse puter stabla under ryggen? :sove:

Endret av Panterine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sukk: Huff,dette med str gjør meg veldig forvirret og det er like før panikken griper meg. Er det noen her i forumet som har fått lagt inn silikonproteser på 435ml delvis under muskelen??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perle77
Jippi to nye pupper er født :bursdag:

Gratulerer så mye med vel overstått og et nytt frontparti Perle :blomst:

Så bra at alt gikk bra; beroligende å lese for oss som snart skal i ilden :danse:

Følger spent med på neste episode...

Hva brukte du i BH størrelse før du la inn silikonen?

Er litt spent fordi jeg ikke er helt enig med meg selv når det gjelder størrelsen på innleggene mine. :forvirra:

Satt du å sov med masse puter stabla under ryggen? :sove:

Tusen takk Panterine! :)

Brukte tidligere 70b, men tror nok kanskje jeg skulle hatt 70a, for det var god plass i bh'en. Så bedre ut med 70b under klærne. :fnise: Hadde i små innlegg innimellom og.. (Brukte 70c med "silikon-innlegg" en periode før operasjonen slik at overgangen ikke skulle bli så stor. Aner ikke hva str jeg har nå..

Hvilken bh str har du? hva str skal du legge inn?

Har lagt på sofaen med en tynn dyne pakket sammen under hodet, og to puter oppå der igjen. Ligger delvis oppreist. I natt lå jeg i sengen med to puter under hodet, og en dyne rullet sammen under knærne så jeg ikke skulle vri meg.

Perle77 :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Panterine! :)

Brukte tidligere 70b, men tror nok kanskje jeg skulle hatt 70a, for det var god plass i bh'en. Så bedre ut med 70b under klærne. :fnise: Hadde i små innlegg innimellom og.. (Brukte 70c med "silikon-innlegg" en periode før operasjonen slik at overgangen ikke skulle bli så stor. Aner ikke hva str jeg har nå..

Hvilken bh str har du? hva str skal du legge inn?

Har lagt på sofaen med en tynn dyne pakket sammen under hodet, og to puter oppå der igjen. Ligger delvis oppreist. I natt lå jeg i sengen med to puter under hodet, og en dyne rullet sammen under knærne så jeg ikke skulle vri meg.

Vi må lide for skjønnheten :sminkedokke: Sikkert morsomt syn med puter og dyner, rene prinsessa på erta :roll:

Jeg bruker 75C idag, men fronten er ganske flat og slunken etter amming og svangerskap for mange år siden, jeg fikk mega pupper når jeg var gravid begge gangene og det har satt sine spor.

Legen vil ha inn 200ml, men jeg synes det høres så lite ut siden jeg samtidig skal ta brystløft som i utgangspunktet gjør puppene mindre enn de er nå. Har tenkt i mitt stille sinn at rundt 250 kanskje er bedre. :redd:

Men så er det kanskje slik at en C cup med struttepupper fyller bedre enn en C cup med hengepupper og da er kanskje 200 ok likevel? Jeg vil ikke ha større pupper enn jeg har idag, bare løfte dem og fylle dem opp. Hjelpe meg, jeg synes faktisk at dette er det værste med hele puppeoperasjonen; det å bestemme størrelsen. Flere jenter skriver faktisk også at de angret på at de ikke tok større når de først var igang.

Himmel; jeg bli helt skrullete av dette jeg :hår:

Endret av Panterine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: Huff,dette med str gjør meg veldig forvirret og det er like før panikken griper meg. Er det noen her i forumet som har fått lagt inn silikonproteser på 435ml delvis under muskelen??

*flirer* Ser ut som den største bekymringen hos oss alle er størrelsen :rulle: Velkommen i klubben for forvirrede sjeler :fnise:

For meg høres 435 ml mye ut, men det kommer jo helt an på utgangspunktet. Jo mindre man er fra naturens side sjo mer må man fylle inn. Jeg har sett bilder på nettet på innlegg fra 400 till 500 og de så ikke spesielt store ut så lenge de opprinnelige puppene var små. Men, som sagt størrelser er forferdelig vanskelig og ja, panikken har grepet meg også kan man si :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Leeeenge siden jeg har värt inne på forumet, men nå er jeg visst back:)

Skal legge inn 320 ml onsdag om en uke..spennende og supernervös:)

litt for mange innlegg i denne dagboken til at jeg har orket lese alt altså, men den er helt super.

Skal på fornebu, til Dr.Schistad.

Kom gjerne med erfaringer om noen har:)

Har fått lite opplysninger om smertestillende da..får jeg vel på operasjonsdagen men;)

hva har dere brukt? forte og paracet?

Ha en herlig kveld:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Leeeenge siden jeg har värt inne på forumet, men nå er jeg visst back:)

Skal legge inn 320 ml onsdag om en uke..spennende og supernervös:)

litt for mange innlegg i denne dagboken til at jeg har orket lese alt altså, men den er helt super.

Skal på fornebu, til Dr.Schistad.

Kom gjerne med erfaringer om noen har:)

Har fått lite opplysninger om smertestillende da..får jeg vel på operasjonsdagen men;)

hva har dere brukt? forte og paracet?

Ha en herlig kveld:D

Heisan

:danser: Jeg skal også Til Schistad, men ikke før om tre uker.

Når det gjelder smertestillende; ha du ikke fått et brev om alt dette fra klinikken? Vel, uansett, jge regner med at du får med deg informasjon når du reiser hjem hvor det står alt om hvilke piller du skal ta når og sånt.

Lykke til på operasjonsdagen; dt går sikkert kjempefint, har lest at det er så ok på Fornebuklinikken og at man blir behandlet veldig bra der :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge brukte du paralgin forte før du gikk over til vanlig smertestillende som paracet?

Perle77 :)

:klemmer: Vet akkurat hvordan du har det nå.

Jeg brukte faktisk kun paralgin forte den første dagen. Ble uansett så utrolig kvalm av dem, at jeg foretrakk å bruke vanlig paracet så snart som mulig.

Det holdt med en til to paracet for dagen i dagene som fulgte, faktisk. Men det kan ha med å gjøre at jeg satt for det aller meste i ro de første 3 dagene oga ubehaget.

Gled deg til du kan begynne å titte på deg selv i speile 10-20 ganger for dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også svært usikker på størrelsen før jeg opererte.

Først hadde jeg bestemt 230 ml, deretter 350 ml, og til slutt bestemte jeg meg for alt mellom 275 og 350 :fnise:

Jeg endte opp med 260 da, og er veldig fornøyd med det :)

Jeg lot det bli opp til kirurgen når det først kom til stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perle77
:klemmer: Vet akkurat hvordan du har det nå.

Jeg brukte faktisk kun paralgin forte den første dagen. Ble uansett så utrolig kvalm av dem, at jeg foretrakk å bruke vanlig paracet så snart som mulig.

Det holdt med en til to paracet for dagen i dagene som fulgte, faktisk. Men det kan ha med å gjøre at jeg satt for det aller meste i ro de første 3 dagene oga ubehaget.

Gled deg til du kan begynne å titte på deg selv i speile 10-20 ganger for dagen :fnise:

Hei :)

La du inn over eller under muskel?

Perle77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Perle77

quote name='camcam' post='4966776' date='18.10.2007 (12:39) ']Heisann!

Jeg har over muskel.

Hvordan er formen i dag?

Endret av Perle77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: Har bestemt meg for å stole på kirurgen ang.størrelsen. Han sa at 435ml ville passe perpekt til mine bryster. Det er jo kjempevanskelig når det gjelder størrelsen, for ikke må de bli for store, men de må i allefall ikke bli for små!!! Ei venninne av meg la inn 250ml og hun syntes det var for lite. (hun har dem delvis under muskelen)Jeg hadde blitt kjempeskuffet hvis jeg hadde brukt 30000 og fått så lite forandring. Puppene ble ikke større ,men bare litt rundere. :jepp: Det er nå 25 dager til jeg skal i ilden!! :-D Lurte på en ting perle77 siden du er blitt operert på FMS. Skal du få tatt stingene etter 14 dg ,eller er det sydd med suturer som forsvinner av seg selv??For meg som bor langt i nord er det både dyrt og tidkrevende å måtte reise til Bergen bare for å få fjernert singene. Lurer derfor på å få de fjernet hos fastlegen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Perle77

Nå er det straks tre dager siden operasjonen. :duskedame::duskedame: Formen er mye bedre i dag. Har fortsatt vondt, men jeg bruker kun paracet, og føler meg mye piggere. Sikkert kombinasjon av at jeg har sluttet med paralgin forte og begynt med biola. Kan jo si at magen ikke har oppført seg helt som vanlig... :roll: Var på kontroll i går. Trodde jeg skulle få av båndet som ligger over brystene for å presse protesene nedover, men den gang ei. Fikk se brystene uten bh og det båndet en liten stund, men fikk beskjed om at båndet skal ligge på i 5-6 uker for at protesene ikke skal legge seg for høyt, og for at de skal feste seg "der nede". Ble litt skuffet..,trodde de skulle ta av det båndet for godt i går.. Er litt spent på hvordan det endelige resultatet blir. Hadde kanskje håpet på at de skulle henge litt mer, for nå står de rett ut, men sykepleieren som jeg var mest med i går, sa at det trengte jeg ikke tenke på, med alderen ville de begynne å henge tidsnok. Hun har nok et poeng der. Var så godt de sekundene i går uten noe rundt brystene. :Nikke: Det klør litt nå med alt stasjet på.

Samboeren min er bare helt utrolig!

Morgenstellet er ikke bare enkelt når man ikke kan løfte armene og har supervondt. Han hjelper meg med både vask å det å kle på meg. Aner rett og slett ikke hvordan dette ville gått uten ham her. I morges fikk jeg min første dusj, :dusje: men fra under puppene og ned. Vannet var helt ubeskrivelig deilig!! Senere i dag ser det ut som jeg skal få meg en hårvask. Jippi

Alt i alt går det veldig bra. Fikk beskjed om å begynne å holde meg litt mer i aktivitet fremover. Gleder meg til jeg kan begynne å fungere som normalt igjen. :danser:

Perle77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Perle77
:smilyblomst: Har bestemt meg for å stole på kirurgen ang.størrelsen. Han sa at 435ml ville passe perpekt til mine bryster. Det er jo kjempevanskelig når det gjelder størrelsen, for ikke må de bli for store, men de må i allefall ikke bli for små!!! Ei venninne av meg la inn 250ml og hun syntes det var for lite. (hun har dem delvis under muskelen)Jeg hadde blitt kjempeskuffet hvis jeg hadde brukt 30000 og fått så lite forandring. Puppene ble ikke større ,men bare litt rundere. :jepp: Det er nå 25 dager til jeg skal i ilden!! :-D Lurte på en ting perle77 siden du er blitt operert på FMS. Skal du få tatt stingene etter 14 dg ,eller er det sydd med suturer som forsvinner av seg selv??For meg som bor langt i nord er det både dyrt og tidkrevende å måtte reise til Bergen bare for å få fjernert singene. Lurer derfor på å få de fjernet hos fastlegen!

Hei :)

Jeg har forstått det sånn at stingene skal fjernes om 14 dg. Du kan jo sikkert høre med kirurgen om det er greit at en annen lege fjerner stingene, men jeg ville trodd at kirurgen ville ta en ekstra titt på deg for å se at alt er som det skal. Du må ha lykke til!!

Er ikke lett det med str nei. Jeg er heldigvis veldig fornøyd med str jeg endte opp med, :jepp: og den var det kirurgen som kom frem til.

Endret av Perle77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello darlings!

Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden. Morsomt å lese om erfaringene deres, takk for at dere ville dele! Og takk til Ceecee for å ha starten denne dagboken! Så chill å slippe all anti-silikonpropaganda... :nei: "Puppene dine kommer til å bli grønne og falle av assa"

Ser mange har valgt å opereres på Fornebuklinikken. Venninnen gjorde det for et år tilbake, og det ser veldig naturlig ut. Jeg visste ikke at hun hadde tatt silikon engang, fikk vite det helt tilfeldig da jeg kommenterte at hun hadde fått så fin figur. Trodde de hadde vokst naturlig. Men så er jeg litt naiv også da. :fnise:

Jeg planlegger også å opereres på FK, men tror jeg venter til sommerferien, så jeg har litt tid å komme meg på. Men har noen av dere babes erfaring med polyuretan (MPU)? Ser på FK sine hjemmesider at de har en kapselprosent på 1 %. Og jeg har kapselskrekk!

Forresten, gratulerer med nytt frontparti, Perle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello darlings!

Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden. Morsomt å lese om erfaringene deres, takk for at dere ville dele! Og takk til Ceecee for å ha starten denne dagboken! Så chill å slippe all anti-silikonpropaganda... :nei: "Puppene dine kommer til å bli grønne og falle av assa"

Ser mange har valgt å opereres på Fornebuklinikken. Venninnen gjorde det for et år tilbake, og det ser veldig naturlig ut. Jeg visste ikke at hun hadde tatt silikon engang, fikk vite det helt tilfeldig da jeg kommenterte at hun hadde fått så fin figur. Trodde de hadde vokst naturlig. Men så er jeg litt naiv også da. :fnise:

Jeg planlegger også å opereres på FK, men tror jeg venter til sommerferien, så jeg har litt tid å komme meg på. Men har noen av dere babes erfaring med polyuretan (MPU)? Ser på FK sine hjemmesider at de har en kapselprosent på 1 %. Og jeg har kapselskrekk!

Forresten, gratulerer med nytt frontparti, Perle!

Hei Sheena :)

Jeg skal på FK den 6/11 og har valgt MPU. De er dyrere, men ikke så mye at det ikke er verdt det hvis man kan hindre kapsler. Overflaten på dem kjentes veldig myke ut, nesten litt "pusete" i forhold til et vanlig silikoninnlegg. Kirurgen sa at hans kone la inn silikon for noen år siden og de hadde valgt MPU hvis de hadde hatt det den gangen.

Nå finnes det jo ingen garanti for innkapsling da og hvis man er veldig redd for det så bør man ikke legge inn silikon. Alle vil få en form for innkapsling, men det er å håpe på at man ikke får den høyeste graden. :roll:

Jeg har en venninde som la inn silikon for 10 år siden og som har innkapsling. Det synes ikke og det er ikke vondt så lenge ikke puppene blir "skviset" og som hun sider; det går fint å leve med.

Velger man FK så har man jo garantien dems om innkapsling innen 5 år også da. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...