Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Om du kunne sende meg før bilde på pm? Jeg vet jo ikke hvem du er uansett, liksom. Hadde bare vært sååå greit å se om vi hadde noen lunde likt før utgangspunkt for dine var så flotte!!! hadde blitt superglad om jeg hadde fått som deg!! :)

Jeg tror du spurte RosaPrinsesse,og før bilde av meg ligger ute her. Vent litt så skal jeg se om jeg finner siden det ligger på:)

Side 1221

Endret av Puppedama
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooo så spennende!! vet du ca hvor mye du må ut med?vurderer å gå der selv,men er helt i startfasen med konsultasjoner så må ta "runden" med det først.

Hvilke proteser skal du ha/over under muskel o.l.?? (mulig det er nevnt før men husker ikke alle her) :)

Skjønner den der med å glemme hvilke bruker her inne som hadde ditt og datt, haha!. Jeg må ut med 32.450 for alt, så er det billigste i bergen :) Skal ha anatomisk, under muskel håper jeg... :) Anbefaler deg ikke FMS etter den konsultasjonen jeg var på iallefall!!! men lurt å gå flere steder såklart! :) HAr hatt tlf konsultasjon med fornebu også, men ble for dyrt.. siden de hadde så høy pris på anatomisk protese så hadde det blitt rundt 40.000 med reise og alt.
Skrevet

Jeg tror du spurte RosaPrinsesse,og før bilde av meg ligger ute her. Vent litt så skal jeg se om jeg finner siden det ligger på :)

Side 1221

Blæh, NÅ blander jeg... mente rosaprinsesse, hahahah... takk takk !! :)
Skrevet

Nå er jeg forresten veldig fornøyd med resultatet jeg har fått:)post-63893-0-53610500-1358284328_thumb.j

Ser litt fjernt ut siden den ene brystvorten fortsatt er lam,men den kommer seg :)

• Liker 4
Skrevet

FLOTTE!!!!!!

Ja,det ble bra til slutt:)
Skrevet

Nå er jeg forresten veldig fornøyd med resultatet jeg har fått:)

Ser litt fjernt ut siden den ene brystvorten fortsatt er lam,men den kommer seg :)

Wow! De er skikkelig fine!! :D

Skrevet

Blæh, NÅ blander jeg... mente rosaprinsesse, hahahah... takk takk !! :)

For å være helt ærlig, har jeg ikke lyst til å se på de bildene engang, langt mindre sende dem rundt.. Jeg fant dem ikke på telefonen heller, så nå vet jeg ikke helt om jeg har dem engang. Det var bare veldig flatt, det lille jeg hadde igjen av fyll hang liksom nederst i "påsan" og man så klart konturen av brystmuskelen til omtrent midt inn på puppen. Nå er jeg ganske muskuløs, men ikke SÅ muskuløs!

Det er dessuten umulig å si noe om hvordan resultatet blir, vi kan ha lignende utgangspunkt og likevel ende opp helt forskjellig.. Det var aldri aktuelt for meg å ha anatomiske, men mine er 85% fyllt, noe som gir litt av det samme uttrykket når jeg står oppreist, fyllet i implantatet siger nedover, på en måte.

Håper for guds skyld de er ferdige med å droppe nå, nå vil jeg ikke ha dem lengre ned! :P De to siste morgenene har jeg endelig våknet på magen, HURRA! Tok bare to mnd :P

Skrevet

Wow! De er skikkelig fine!! :D

Takk:)
Skrevet

da bestilte jeg likegodt konsult.time på teres også :) godt å være igang,men gru/gleder meg til hva kirurgen kommer til å si :P

Skrevet

Nå er jeg forresten veldig fornøyd med resultatet jeg har fått:)post-63893-0-53610500-1358284328_thumb.j

Så fine de er! Ser nesten ut som de har "løftet" seg i fronten og blitt større...om du skjønner hva jeg mener. Det har i allefall skjedd en del siden du opr

Skrevet

Så fine de er! Ser nesten ut som de har "løftet" seg i fronten og blitt større...om du skjønner hva jeg mener. Det har i allefall skjedd en del siden du opr

Ja,de har forandret seg ganske mye. Takk og lov! Som han sa ville de nok sige opp litt,og det har de gjort:)
Skrevet

Kjempefine Puppedama :D

Takk:) Føler meg ganske så fornøyd nå:)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte også at jeg måtte ha runde for at d ikke skulle bli for mye heng men ingen av den har nevnt det, tror de tenker anatomiske. Hva tenker dere?

Skrevet

Spør igjen jeg:-) noen som har kjennskap til yoga og implantater? Redd de skal være skikkelig i veien...eller i værste fall snu seg i puppen...

Skrevet

Spør igjen jeg:-) noen som har kjennskap til yoga og implantater? Redd de skal være skikkelig i veien...eller i værste fall snu seg i puppen...

Tror nok ikke det er farlig... :-) nå driver jeg ikke med yoga, men jeg klarer ikke se for meg at det er et problem. Bøyde meg ordentlig ned (bare for å late som om jeg drev med yoga) og puppene var ikke i veien. ^^ det er nok den beste hjelpen jeg kan gi :-)

Skrevet

Tror nok ikke det er farlig... :-) nå driver jeg ikke med yoga, men jeg klarer ikke se for meg at det er et problem. Bøyde meg ordentlig ned (bare for å late som om jeg drev med yoga) og puppene var ikke i veien. ^^ det er nok den beste hjelpen jeg kan gi :-)

. Men vet du noe om hvor store sjanser det er for at de anatomiske impl skal vri seg i lommene sine? Hørte et sted at det var hvor flink pk var til å tilpasse lommene som avgjorde hvor godt de satt?!? Om man står på hodet feks...(det er utrolig nok en yogaøvelse...hihi)
Skrevet

Idag er det kun 22 dager til den store dagen :O Gleder meg helt vanvittig og har jo alltid noen spørsmål :D

1. Hvilke klær hadde dere med dere til å dra hjem i? Jeg tenker joggedress med genser som har glidelås slik at jeg slipper å ha noe å dra over hodet, men skal jeg ha singlet under genseren, kan ikke den bli vanskelig å få på eller?

2. Hvordan forberede seg til op dagen, tenker å rydde og vaske hele huset slik at jeg unngår husarbeid de første dagen, noe annet som kan være lurt?

3. Klarte dere å ha på bilbelte på hjemturen? Haha jeg overtenker alt, alltid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...