Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen,

Idag er det 6 dag. Jeg føler meg helt bra men ute i kulda så merka jeg at puppene ble så såre og armene gjorde litt vondt også. Kjørte faktisk bil til jobben uten å anstrenge meg for mye siden jeg kjører automat. Håper ikke at det at jeg er så aktiv vil ha noe negativ effekt. Hvordan var dere den første tiden ? Jeg har bare tatt paracet hver 8. time. Tok ingen idag.

Puppene ser spisse ut og størrelsen ser bra ut. Hevelsen tror jeg er gått ned egentlig, men jenter hvor små kommer de til å bli egentlig ? Hvordan opplevde dere det ? Jeg er så redd for at de blir veldig små ;-P trodde aldri at jeg skulle bli greedy :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men da kan man jo egentlig bare gå amok i undertøysavd da! ;) Om to uker, riktignok...

Jeg brukte brystbindet i en 4-5 dager, taklet det bare ikke. Ubehagelig og i veien. Tror ikke det spiller noen rolle fordi jeg har anatomiske innlegg, og da jeg spurte pk om dette virka han usikker.

Sports bhene mine kommer jeg nok til å fortsette med en gang i blant, de er ganske behagelige å ha på.

Jeg syntes det bare er rart å bruke bh jeg. Før op gikk jeg vel et år uten bh (bortsett fra sånn tynn, behagelig sak fra bikbok). Veldig merkelig.

Men ja, da kan du gå amok. Tenk det, alle de fine bhene du kan kjøpe deg :D

Skrevet

Hei igjen,

Idag er det 6 dag. Jeg føler meg helt bra men ute i kulda så merka jeg at puppene ble så såre og armene gjorde litt vondt også. Kjørte faktisk bil til jobben uten å anstrenge meg for mye siden jeg kjører automat. Håper ikke at det at jeg er så aktiv vil ha noe negativ effekt. Hvordan var dere den første tiden ? Jeg har bare tatt paracet hver 8. time. Tok ingen idag.

Puppene ser spisse ut og størrelsen ser bra ut. Hevelsen tror jeg er gått ned egentlig, men jenter hvor små kommer de til å bli egentlig ? Hvordan opplevde dere det ? Jeg er så redd for at de blir veldig små ;-P trodde aldri at jeg skulle bli greedy :-P

Hehe. Jeg hadde stikninger i brystene i kanskje 12 dager etter op. Ble sliten i armene også. Måtte jo ut å handle gaver før jul, så beveget meg litt. Og bar litt poser. Men ingen tunge.

Syntes ikke de har blitt mindre, heller tvert imot. Den ene har droppet ordentlig nå. Den så mindre ut enn den andre rett etter op, men nå syntes jeg de begge er blitt større. Venter fortsatt på at den venstre skal droppe helt. Men det kommer nok.

• Liker 1
Skrevet

Takk! :)

Melli: Ja det ble lagt inn under muskel ,siden jeg er såpass slank, ble lagt inn 290 cc, anatomiske.

Jeg er 160 og veier 56, skal også ha 290 anatomiske under muskel. Dine var superfine, men nå er jeg litt mindre enn deg, tenk om de blir altfor store....:-0 merkelig hvor bekymret man er før op....
Skrevet (endret)

Jeg er 160 og veier 56, skal også ha 290 anatomiske under muskel. Dine var superfine, men nå er jeg litt mindre enn deg, tenk om de blir altfor store....:-0 merkelig hvor bekymret man er før op....

Slapp av, de vet hva de gjør på klinikker :-)

Jeg er 158, veier atm. 52 kg. (51,2 uten pupper. Haha) . Har 400 cc i hver. Det ser absolutt ikke for stort ut, tror jeg har bilde lenger bak?

Endret av Cupcake92
Skrevet

Jeg er 174 cm, 55 kilo før puppene - og jeg la inn 345 og 365 i stad. Syns ikke de ser store ut i det hele tatt, og kirurgen trodde det ville bli en B-C :) Jeg tok max av det jeg kunne pga. smalt bryst. Håper det blir en C :) Så bare stol på kirurgen, h*n har gjort dette mange ganger og er flinke med størrelse :)

Skrevet

Takk for svar dere,men jeg mente garanti på selve op.At om du får kapsel innen 5 år så fikser de det kostnadsfritt ;) tror ikke alle har denne,ser noen bare har 1 år.

regner med selve implantatene de bruker idag er livstid på..? trodde de var kommet litt lenger på det området,før brukte man jo feks.mye saltvann men det er de gått bort ifra mange steder idag. Så regner med forskningen har kommet litt lenger og at implantatene er av god kvalitet.

har forresten bestilt konsult.time på fms nå!! :hoppe:

Skrevet

Takk for svar dere,men jeg mente garanti på selve op.At om du får kapsel innen 5 år så fikser de det kostnadsfritt ;) tror ikke alle har denne,ser noen bare har 1 år.

regner med selve implantatene de bruker idag er livstid på..? trodde de var kommet litt lenger på det området,før brukte man jo feks.mye saltvann men det er de gått bort ifra mange steder idag. Så regner med forskningen har kommet litt lenger og at implantatene er av god kvalitet.

har forresten bestilt konsult.time på fms nå!! :hoppe:

Hvis man får hard kapsel grad 4 eller 5 dekker Eurosilicone operasjon og implantater.
Skrevet

Åååå oki da så! takk for info :)

Skrevet

AH der fant jeg dere jammen :) har vært inne å lest her endel før, men har endelig fått registrert meg som bruker. Jeg er i tenkeboksen ang nye pupper. Har VELDIG lyst på det da de gamle er blitt borte etter att jeg har halvert vekten min. Det stede i Norge som jeg kan få råd til å gjøre det på er isåfall hos plastikkirugene i Oslo. Så da lurer jeg på om det er noen av dere som har gjort det der og om dere kan si noe om dem (eller han, for det er vel bare en?)

Er jo litt skremmende også dette da :)

Skrevet

AH der fant jeg dere jammen :) har vært inne å lest her endel før, men har endelig fått registrert meg som bruker. Jeg er i tenkeboksen ang nye pupper. Har VELDIG lyst på det da de gamle er blitt borte etter att jeg har halvert vekten min. Det stede i Norge som jeg kan få råd til å gjøre det på er isåfall hos plastikkirugene i Oslo. Så da lurer jeg på om det er noen av dere som har gjort det der og om dere kan si noe om dem (eller han, for det er vel bare en?)

Er jo litt skremmende også dette da :)

Jeg har ikke hørt noe positivt om dem... Men det kan jo hende noen andre her har det? Eventuelt har erfaringer derifra.

Skrevet

Vel jeg er veldig smal på overkroppen, bruker str 34 i gensere. Så det at jeg er høyere enn deg trenger ikke å ha noe å si.

Stol på kirurgen, det gjorde jeg. Overlot avgjørelsene til han- det eneste jeg sa var at jeg ville ha naturlige pupper i naturtro størrelse. :)

Skrevet

Puppedama: Leste du det jeg spurte deg om litt tidligere i tråden, to sider tilbake eller noe... Glemte å sitere så vet ikke om du så det :)

Skrevet

Nå er det ikke mer enn 7 uker igjen til operasjon!!!!!!!!!!!! Det blir Teres Bergen, hos dr.ørner.....! Iiiik. Nå samler jeg bare i sammen siste pengeslanter, hehehe! Jeg håper sånn at jeg blir fornøyd!!

Håper det blir 350 - 400 gr :) Jeg er redd for å fortelle hvor stort jeg vil ha :/ Men utifra det jeg har prøvd troooor jeg at 350 har virket greit(på tre konsultasjoner). Har vært akkurat passe, men så blir det kanskje mindre når de kommer inn under huden? Hmm..

Skrevet

Nå er det ikke mer enn 7 uker igjen til operasjon!!!!!!!!!!!! Det blir Teres Bergen, hos dr.ørner.....! Iiiik. Nå samler jeg bare i sammen siste pengeslanter, hehehe! Jeg håper sånn at jeg blir fornøyd!!

Håper det blir 350 - 400 gr :) Jeg er redd for å fortelle hvor stort jeg vil ha :/ Men utifra det jeg har prøvd troooor jeg at 350 har virket greit(på tre konsultasjoner). Har vært akkurat passe, men så blir det kanskje mindre når de kommer inn under huden? Hmm..

Det er jo ikke lenge til! :D så spennende!

Det blir ikke mindre under huden. Syntes ihvertfall jeg :-)

Skrevet

Puppedama: Leste du det jeg spurte deg om litt tidligere i tråden, to sider tilbake eller noe... Glemte å sitere så vet ikke om du så det :)

Hva spurte du om?:)
Skrevet

Vel jeg er veldig smal på overkroppen, bruker str 34 i gensere. Så det at jeg er høyere enn deg trenger ikke å ha noe å si.

Stol på kirurgen, det gjorde jeg. Overlot avgjørelsene til han- det eneste jeg sa var at jeg ville ha naturlige pupper i naturtro størrelse. :)

ja, det forklarer litt. Jeg er ganske bredskuldret og trenger dem nok litt store og brede for å se naturlig ut. Er temmelig sikker på str:-) gleeder meg....
Skrevet

Et spm; noen som driver med yoga? Jeg er helt hekta, men lurer veldig på hvordan implantatene oppfører seg da!?! Det er en del hodestående og øvelser med kroppen i rare stillinger...hodet ned og overkropp opp ned... Har jo hørt at de anatomiske impl kan snu seg!? Tror ikke pk helt forstod spm, tipper han IKKE har prøvd yoga;-)

Skrevet

Hva spurte du om? :)

Om du kunne sende meg før bilde på pm? Jeg vet jo ikke hvem du er uansett, liksom. Hadde bare vært sååå greit å se om vi hadde noen lunde likt før utgangspunkt for dine var så flotte!!! hadde blitt superglad om jeg hadde fått som deg!! :)
Skrevet

Oooo så spennende!! vet du ca hvor mye du må ut med?vurderer å gå der selv,men er helt i startfasen med konsultasjoner så må ta "runden" med det først.

Hvilke proteser skal du ha/over under muskel o.l.?? (mulig det er nevnt før men husker ikke alle her) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...