Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å legge ut bilde - her ca 4 uker post.op. Mener de har droppet nå, men de er fremdeles ganske harde ( men ikke vonde) å ta på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er bildet! Kom visst i to omganger :P

post-12242-0-53839000-1358126261_thumb.j

Skrevet

Nope. Ingen. Var noen som stirret, men de sa ingenting :P

Nei, jeg har ikke funnet det ut selv... Klarer bare å gjøre det fra ipad. På iPhone blir det bare sånn rar miniversjon av forumet.

Fant ut av det ;) Scroll helt ned på tlf og velg "full versjon".

Skrevet

Så fine de er! :-)

Skrevet

Så fine de er! :-)

Så det var så mange andre som la ut bilder av sine, så tenkte; hvorfor ikke? ;)

Ja jeg er fornøyd. Gleder meg veldig til å bruke vanlig bh om to uker! Absolutt alle av de gamle bhene fra både før og etter amming må kastes. Heldigvis er de fleste sånn greit brukte så føler ikke jeg kaster penger ut av vinduet...hehe:)

Skrevet

Så det var så mange andre som la ut bilder av sine, så tenkte; hvorfor ikke? ;)

Ja jeg er fornøyd. Gleder meg veldig til å bruke vanlig bh om to uker! Absolutt alle av de gamle bhene fra både før og etter amming må kastes. Heldigvis er de fleste sånn greit brukte så føler ikke jeg kaster penger ut av vinduet...hehe:)

Ikke sant. Og når resultatet er så fint, så er det jo bare hyggelig å se :-)

Det skjønner jeg! Jeg kan bruke vanlig bh på onsdag! Jeg gleder meg nesten ihjel.

Har du kjøpt deg mange nye fine bh'er da? :)

Skrevet

Ikke sant. Og når resultatet er så fint, så er det jo bare hyggelig å se :-)

Det skjønner jeg! Jeg kan bruke vanlig bh på onsdag! Jeg gleder meg nesten ihjel.

Har du kjøpt deg mange nye fine bh'er da? :)

Hehe :)

Har ikke kjøpt en eneste en enda. Var på utkikk etter disse spileløse, men de likte jeg ikke. Var dårlig utvalg og størsteparten så ut som de var hentet ifra en sort-hvitt film fra 20 tallet.

Så satser på å kjøpe en myk med spiler og så bare ta ut spilene.

Kommer sikkert til å glemme meg og begynne å klemme på bh skålene for å kjenne hvilken som har mest padding...;)

Skrevet

Hehe :)

Har ikke kjøpt en eneste en enda. Var på utkikk etter disse spileløse, men de likte jeg ikke. Var dårlig utvalg og størsteparten så ut som de var hentet ifra en sort-hvitt film fra 20 tallet.

Så satser på å kjøpe en myk med spiler og så bare ta ut spilene.

Kommer sikkert til å glemme meg og begynne å klemme på bh skålene for å kjenne hvilken som har mest padding...;)

Åja, for du kan ikke bruke spiler enda? Sant det, vanskelig å finne fine uten spiler. Jeg kan jo bruke bh uten spiler (fra og med onsdag kan jeg bruke med) og de jeg har funnet er litt sånn bestemoraktig.

Men du kan jo gjøre det ja. Tror jeg ville gått for det. Det blir jo det samme vil jeg tro.

Jeg gjør det selv, når jeg er i butikken nå. Men nå er det for å finne ut om den ikke har padding.

Det er en ting jeg er nysgjerrig på.. Vil bh med padding alltid bare legge seg utenpå puppen? Eller vil de etterhvert bli så myke at det faktisk har samme effekt som på ikke-silikon pupper?

Prøvde nemlig en søsteren min hadde kjøpt, og den bare lå utenpå puppen :P (ikke det at jeg vil bruke det, men bare av ren nysgjerrighet)

Skrevet

Åja, for du kan ikke bruke spiler enda? Sant det, vanskelig å finne fine uten spiler. Jeg kan jo bruke bh uten spiler (fra og med onsdag kan jeg bruke med) og de jeg har funnet er litt sånn bestemoraktig.

Men du kan jo gjøre det ja. Tror jeg ville gått for det. Det blir jo det samme vil jeg tro.

Jeg gjør det selv, når jeg er i butikken nå. Men nå er det for å finne ut om den ikke har padding.

Det er en ting jeg er nysgjerrig på.. Vil bh med padding alltid bare legge seg utenpå puppen? Eller vil de etterhvert bli så myke at det faktisk har samme effekt som på ikke-silikon pupper?

Prøvde nemlig en søsteren min hadde kjøpt, og den bare lå utenpå puppen :P (ikke det at jeg vil bruke det, men bare av ren nysgjerrighet)

Nei man skal vel vente 6 mnd før man kan bruker spiler, mener jeg å huske. Så lenge til ennå...

Godt spørsmål! Nå er jeg fremdeles relativt nyoperert, men regner selvfølgelig med at puppene vil bli enda mykere med tida. All hevelse er forsvunnet nå, og de ser mer og mer naturlige ut.

Da jeg brukte bh med padding så trykket den jo puppen inn og opp, på en måte. Det regner jeg ikke med skjer når man har proteser operert inn...

Uansett så har jeg ikke tenkt å gå for bombshell bher og lignende, da jeg synes de er store nok. Men litt push up hadde jo vært morro- sånn av og til ;)

Skrevet

Nei man skal vel vente 6 mnd før man kan bruker spiler, mener jeg å huske. Så lenge til ennå...

Godt spørsmål! Nå er jeg fremdeles relativt nyoperert, men regner selvfølgelig med at puppene vil bli enda mykere med tida. All hevelse er forsvunnet nå, og de ser mer og mer naturlige ut.

Da jeg brukte bh med padding så trykket den jo puppen inn og opp, på en måte. Det regner jeg ikke med skjer når man har proteser operert inn...

Uansett så har jeg ikke tenkt å gå for bombshell bher og lignende, da jeg synes de er store nok. Men litt push up hadde jo vært morro- sånn av og til ;)

Ja, søsteren min må også vente 6 måneder. Colosseum sier 6 uker, så jeg velger å høre på dem. Egentlig litt delig det og. Men klinikkene har nok ulik tid utifra de erfaringene de har.

Nei, det jeg også tenkte. Mener selvfølgelig ikke bombshell, da hadde vi jo sett ut som Linni Meister (ikke at det er noe galt med henne altså, men det er ikke looken jeg går for). Men push up hadde jo vært morsomt. Iblant :P

Skrevet

. Så fiiine!!!! Gratulerer! Måtte bare høre hvor mye du la inn, evt under muskel? Mener jeg leste det tilbake et stykke, men fant det ikke..:( hvor høy er du, vekt ( om jeg får spørre..)
Skrevet

De er kjempe fine! Hadde aldri gjettet at du har noe i de:)
Skrevet

Prøver å legge ut bilde - her ca 4 uker post.op. Mener de har droppet nå, men de er fremdeles ganske harde ( men ikke vonde) å ta på...

Så fine de var! :) du har all grunn til å være fornøyd :)

Skrevet

- må bare beklage maset mitt,men er det noen her som har operert i Bergen??

Jeg er så usikker på hvor jeg skal gjøre det,har tenkt på fornebu som nevnt tidligere,men det var den lange reiseveien da...blir jo mer stress og dyrere bare det.Må også ordne barnevakt ++ så alt blir mer komplisert.

Har ikke totaloversikt på klinikkene i Bergen,men det er vel hvertfall fana medisinske,volvat,teres og bergen plastikkkirurgi(el noe i den duren)

litt usikker på hvem som har best garanti,teres hadde 5 års garanti mot kapsel slik fornebu har.Jeg vil kun operere meg der jeg får den garantien...I TILFELLE det går gale veien,liksom.litt kjipt å måtte stille med 40 000 på nytt etter kort tid pga kapsel.. :( er det kapsel-problemet som skremmer meg litt når det gjelder silikonoperasjon. Så,om noen har operert i Bergen,LET ME KNOW :D

Skrevet

Teres har kanskje den garantien,men er ganske sikker på at det er livstid på Eurosilicone implantatene,og det er det Teres bruker....?

Skrevet

. Så fiiine!!!! Gratulerer! Måtte bare høre hvor mye du la inn, evt under muskel? Mener jeg leste det tilbake et stykke, men fant det ikke.. :( hvor høy er du, vekt ( om jeg får spørre..)

De er kjempe fine! Hadde aldri gjettet at du har noe i de:)

Så fine de var! :) du har all grunn til å være fornøyd :)

Takk! :)

Melli: Ja det ble lagt inn under muskel ,siden jeg er såpass slank, ble lagt inn 290 cc, anatomiske.

Og jeg veier 54 kg, er 169 høy.

Jeg er utrolig fornøyd, og skjønner ikke hvorfor jeg utsatte operasjonen i så lang tid- men det er vel noe med det å være forberedt mentalt også. Jeg var redd for komplikasjoner, mye smerte, lang rekonvalesens tid---men ingenting av det har jeg opplevd. Kan anbefale Ayman Zakaria (pk) på det varmeste! :)

Skrevet

Teres har kanskje den garantien,men er ganske sikker på at det er livstid på Eurosilicone implantatene,og det er det Teres bruker....?

Det er livstid på Eurosilicone ja.

Skrevet

Ja, søsteren min må også vente 6 måneder. Colosseum sier 6 uker, så jeg velger å høre på dem. Egentlig litt delig det og. Men klinikkene har nok ulik tid utifra de erfaringene de har.

Nei, det jeg også tenkte. Mener selvfølgelig ikke bombshell, da hadde vi jo sett ut som Linni Meister (ikke at det er noe galt med henne altså, men det er ikke looken jeg går for). Men push up hadde jo vært morsomt. Iblant :P

Nå måtte jeg sjekke papirene, opererte meg jo også på Colloseum- det står faktisk ingeting om spiler...hm...det står man skal bruke en bh med god støtte, F.EKS en sports bh, natt og dag i seks uker. Brystbind også, men det droppa jeg tidlig.

Noen her som har brukt brystbindet i 6 uker?

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke papirene, opererte meg jo også på Colloseum- det står faktisk ingeting om spiler...hm...det står man skal bruke en bh med god støtte, F.EKS en sports bh, natt og dag i seks uker. Brystbind også, men det droppa jeg tidlig.

Noen her som har brukt brystbindet i 6 uker?

Rotet frem mine nå. Det står: etter dette skal du bruke sportsbhen du har kjøpt her, eventuelt annen egnet bh, i 6 uker, (to uker dag og natt, og fire uker bare om dagen). Bh med spiler skal ikke brukes før etter 6 uker. Hvis du har brystbånd skal dette sitte på i 10 dager.

Skrevet

Rotet frem mine nå. Det står: etter dette skal du bruke sportsbhen du har kjøpt her, eventuelt annen egnet bh, i 6 uker, (to uker dag og natt, og fire uker bare om dagen). Bh med spiler skal ikke brukes før etter 6 uker. Hvis du har brystbånd skal dette sitte på i 10 dager.

Ja men da kan man jo egentlig bare gå amok i undertøysavd da! ;) Om to uker, riktignok...

Jeg brukte brystbindet i en 4-5 dager, taklet det bare ikke. Ubehagelig og i veien. Tror ikke det spiller noen rolle fordi jeg har anatomiske innlegg, og da jeg spurte pk om dette virka han usikker.

Sports bhene mine kommer jeg nok til å fortsette med en gang i blant, de er ganske behagelige å ha på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...