1kakemonsteret Skrevet 12. januar 2013 #24781 Skrevet 12. januar 2013 Hei Er det noen her som blogger om inngrepet? Evt. om dere kjenner til noen blogger? Skjønner at det kan stå noe om dette tidligere i dagboken, men 1200 sider er litt mye å se igjennom. Takktakk til den som vil komme med noen tips! :-)
Cupcake92 Skrevet 13. januar 2013 #24782 Skrevet 13. januar 2013 Hei alle fantastisk mennesker ! Nå kom jeg hjem, etter en herlig kveld. Ble nye bedre enn forventet. Selvom jeg er en smule full, så vil jeg bare si tusen takk til alle som kom meg innspill ang, antrekket mitt. Og egentlig alle som har vært så snille og svart på alt jeg har lurt på. Jeg liker dere kjempe godt alle sammen. :-) !!! 1
kris123 Skrevet 13. januar 2013 #24783 Skrevet 13. januar 2013 Nå har jeg endt opp på en størrelse jeg ikke finner på Change! Er det mulig da? Siden puppene er tyngre nå (holdes ikke oppe av muskel sånn som sist) så må jeg ha strammere rundt for å holde brystene oppe,da holder det ikke lenger med 65. Jeg må ned på 60 og da må jeg opp i H,for jeg sprenger G på 65. 60H bh fant jeg faktisk ikke på change? Noen her som har fått tak i det? Hm, det er jo rart at de ikke skal ha 60h når de har til h i alle andre str? de har jo 65h og 65i, jeg har 2 i 65h og prøvde 65i i butikken her i hvert fall og 65i er vel lik i cupen som 60h. Kanskje du kan se i en fysisk butikk om de har? Jeg syns i hvert fall at de hadde bedre utvalg i changebutikk her i min str enn de har på nettet.
Puppedama Skrevet 13. januar 2013 #24784 Skrevet 13. januar 2013 Hm, det er jo rart at de ikke skal ha 60h når de har til h i alle andre str? de har jo 65h og 65i, jeg har 2 i 65h og prøvde 65i i butikken her i hvert fall og 65i er vel lik i cupen som 60h. Kanskje du kan se i en fysisk butikk om de har? Jeg syns i hvert fall at de hadde bedre utvalg i changebutikk her i min str enn de har på nettet. Er jo helt merkelig om det ikke finnes. Får sjekke i en butikk når tiden strekker til:)
Lille v Skrevet 13. januar 2013 #24785 Skrevet 13. januar 2013 Noen som har peiling på hvorfor bilder kommer inn opp ned hvis man prøver å legge inn bilde fra mob? Det gjør i hvert fall d fra min mob og jeg skjønner ikke hvorfor. Har prøvd å rotere bilde før jeg legger d inn men d funker ikke. Hadde vært litt mer lettvint å legge direkte fra mob enn å måtte innom pc'en bare.. Tror det er fordi du har holdt mobilen (iPhone?) feil vei når du har tatt bildene. Det skjer til stadighet for meg og jeg må snu dem på pc'n når jeg legger dem dit
kris123 Skrevet 13. januar 2013 #24786 Skrevet 13. januar 2013 Tror det er fordi du har holdt mobilen (iPhone?) feil vei når du har tatt bildene. Det skjer til stadighet for meg og jeg må snu dem på pc'n når jeg legger dem dit Hm ja kan prøve andre veien kanskje. Har Galaxy s3, men er vel samme prinsippet på de fleste tlf no så holder den sikkert feil vei :-)
Lille v Skrevet 13. januar 2013 #24787 Skrevet 13. januar 2013 (endret) Er så utålmodig. Vil at det skal skje no snart.. Dere kan jo her se på str forskjellen mellom de to "små". Tror nok ikke dette går seg til, men må fortsatt vente i Ca 1mnd til før ev ny opr. For ny opr, det må det jo bli! Ser ikke noen plass at dette kan endre seg, en pupp blir ikke bredere enn hva innlegget er, i mitt hode.. Blir i allefall en arrkorreksjon etter sårinfeksjonen. Har en trivelig pk, så tror ikke det blir noe problem, men er bare så utålmodig..ser ikke frem til en ny veldig-rolig periode, nå som man akkurat er kommet i gang Som dere ser på det ene vises ikke forskjellen særlig godt rett forfra, men det hjelper jo ikke så lenge den vises godt fra andre vinkler. Og jeg ser det jo hele tiden.. Pussig..det ene bildet kommer inn feil vei, selv om jeg har snudd det på pad'n..Prøver å legge det ved andre vei.. Ser ut som om det kommer riktig når det åpnes.. Forøvrig fant jeg en søt bh på Lindex her om dagen. Merke Ella M. Har 70d, men den er liten i ene cup'en. Må bare gå greit, enn så lenge.. Endret 13. januar 2013 av Lille v
Lille v Skrevet 13. januar 2013 #24788 Skrevet 13. januar 2013 Er jo helt merkelig om det ikke finnes. Får sjekke i en butikk når tiden strekker til:) Fikk du lagt over musklene denne gangen??
Puppedama Skrevet 13. januar 2013 #24789 Skrevet 13. januar 2013 Fikk du lagt over musklene denne gangen?? Nei,men de holdes ikke oppe av muskel lenger. Om det skyldes at han har lagt de såkalt dualplane,eller hva vet jeg ikke,men nå kjenner jeg tyngden på nakken,det gjorde jeg ikke sist.
Lille v Skrevet 13. januar 2013 #24790 Skrevet 13. januar 2013 Nei,men de holdes ikke oppe av muskel lenger. Om det skyldes at han har lagt de såkalt dualplane,eller hva vet jeg ikke,men nå kjenner jeg tyngden på nakken,det gjorde jeg ikke sist. Mulig jeg er litt lite opplyst, men hva er dualplane?
Lille v Skrevet 13. januar 2013 #24791 Skrevet 13. januar 2013 Får dere toll på varer dere bestiller fra change.no? Står at det sendes med post Danmark..
Puppedama Skrevet 13. januar 2013 #24792 Skrevet 13. januar 2013 Mulig jeg er litt lite opplyst, men hva er dualplane? Da er muskelen åpnet i bunn,dvs den dekker overkanten av implantatet,men ikke undersiden:)
LovelyMonroe Skrevet 13. januar 2013 #24793 Skrevet 13. januar 2013 Takk Jeg hadde nok ikke så MYE heng, mer litt sig.. Men det var kontakt mellom puppen og huden nedeforn, ja, selv om det ikke var mye. Han målte ingenting på meg heller, bare løftet litt på det som var og kjente på (det tomme) området over brystvorten, og begynte å prate.. Jeg er 167cm og 72kg, mye muskler men ganske kraftig ja. Mine implantater fyller bare 5cm i høyden, de er ganske brede pga jeg er ganske bred over brystkassen, 77cm omtrent.. Ligger mellom 75 og 80 nå, og er iflg Lindex en 75DD. 75G på Change.. som du ser på bildene av mine så har jeg heller ikke det. Er ikke kontakt mellom pupp og huden nede for. Og når jeg ser meg i speilet tenker jeg ikke at jeg har heng!! Eneste er lavt brystfeste tror jeg. Ingen har nevnt det da. Lurer på om 350 blir for lite for meg. Men så veier jeg 59 kg da. Vet ikke :/ men dine var så flotte og strutte. Kunne du sendt før bilde på pm da? Lurer så veldig på hva utgangspunktet var siden de er SÅ flotte nå!!! Føler ikke mine vil se slik ut
bellablu Skrevet 13. januar 2013 #24794 Skrevet 13. januar 2013 Shit, har fått utslett av tapen, og nedpressbåndet, rødt og klør. Byttet tape til silketape i dag, håper det hjelper. Skjønner ikke at jeg skal få utslett av det nedpressbåndet også, noen andre som har opplevd det? Har båndet over t-skjorta nå..
Cupcake92 Skrevet 13. januar 2013 #24795 Skrevet 13. januar 2013 Shit, har fått utslett av tapen, og nedpressbåndet, rødt og klør. Byttet tape til silketape i dag, håper det hjelper. Skjønner ikke at jeg skal få utslett av det nedpressbåndet også, noen andre som har opplevd det? Har båndet over t-skjorta nå.. Jeg fikk sår av nedpressbåndet, fordi det gnagde... La bomull under det jeg :-)
~white lady~ Skrevet 14. januar 2013 #24796 Skrevet 14. januar 2013 Hei alle fantastisk mennesker ! Nå kom jeg hjem, etter en herlig kveld. Ble nye bedre enn forventet. Selvom jeg er en smule full, så vil jeg bare si tusen takk til alle som kom meg innspill ang, antrekket mitt. Og egentlig alle som har vært så snille og svart på alt jeg har lurt på. Jeg liker dere kjempe godt alle sammen. :-) !!! Fikk du noen kommentarer?
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 #24797 Skrevet 14. januar 2013 Fikk du noen kommentarer? Bare hyggelige. :-) så lenge man smiler til alle og er hyggelig, så kan de ikke være bitchy. Ble en super kveld
~white lady~ Skrevet 14. januar 2013 #24798 Skrevet 14. januar 2013 Bare hyggelige. :-) så lenge man smiler til alle og er hyggelig, så kan de ikke være bitchy. Ble en super kveld Så ingen kommenterte puppene/kløfta? Du, vet du hvordan man legger ut bilder i fra iPhone?
~white lady~ Skrevet 14. januar 2013 #24799 Skrevet 14. januar 2013 Hei Er det noen her som blogger om inngrepet? Evt. om dere kjenner til noen blogger? Skjønner at det kan stå noe om dette tidligere i dagboken, men 1200 sider er litt mye å se igjennom. Takktakk til den som vil komme med noen tips! :-) Hvis du googler "silikon" eller "brystforstørrelse" kommer det opp flere blogger. Mener det er ei her inne som har egen blogg, bla tilbake noen sider så tror jeg du kommer over den.
Cupcake92 Skrevet 14. januar 2013 #24800 Skrevet 14. januar 2013 Så ingen kommenterte puppene/kløfta? Du, vet du hvordan man legger ut bilder i fra iPhone? Nope. Ingen. Var noen som stirret, men de sa ingenting Nei, jeg har ikke funnet det ut selv... Klarer bare å gjøre det fra ipad. På iPhone blir det bare sånn rar miniversjon av forumet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå