Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som fikk lagt implantatene under muskelen, hvor lenge var dere borte fra jobb? :) Jeg har tatt ut to uker ferie til å komme meg på, men jobber ikke i et kontoryrke akkuratt, tror dere to uker er nok??

De fleste er i jobb igjen etter to uker så det virker som det vil gå bra :)

Skrevet

Det blir fint vet du :)

Da er antrekket i boks.

Med god hjelp fra dere her inne. Tusen takk :-)

Skrevet

De fleste er i jobb igjen etter to uker så det virker som det vil gå bra :)

Takk for svar, er det jeg håper på :)

Skrevet

Jeg har et spørsmål til dere som fikk lagt implantatene under muskelen, hvor lenge var dere borte fra jobb? :) Jeg har tatt ut to uker ferie til å komme meg på, men jobber ikke i et kontoryrke akkuratt, tror dere to uker er nok??

Tror det skal gå fint. En bekjent av meg var tilbake i full jobb etter to uker. Og hun jobber som frisør. Det gikk helt fint :-)

Skrevet

Tror det skal gå fint. En bekjent av meg var tilbake i full jobb etter to uker. Og hun jobber som frisør. Det gikk helt fint :-)

Og hun hadde også under muskelen? Har forstått at det skal være så mye vondere :)

Skrevet

Og hun hadde også under muskelen? Har forstått at det skal være så mye vondere :)

Jepp. Hun hadde under muskel.

Det er ikke så vondt å ta under muskel, jeg syntes ihvertfall ikke det. Hadde forventet mye mer smerte :)

Skrevet

Jepp. Hun hadde under muskel.

Det er ikke så vondt å ta under muskel, jeg syntes ihvertfall ikke det. Hadde forventet mye mer smerte :)

Får håpe jeg er like heldig! Men uansett er det verdt det! Gleder meg ihjel til sommeren i år :-D

Skrevet

Får håpe jeg er like heldig! Men uansett er det verdt det! Gleder meg ihjel til sommeren i år :-D

Det skjønner jeg :-) tiden går sikkert fort :-)

Skrevet

Jeg kjenner mange frisører som har tatt silikon,og de har vært lengre borte grunnet at man ikke skal bruke armene noe særlig etter operasjon.

Skrevet

Jeg har lest her tidligere at andre jenter snakker om stikking ned i armene spes. første uka, men det virker som noen også kjenner det hvis de begynner å trene litt for tidlig. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, det kan være at noen av nervene kommer litt i press de første dagene siden det er litt hevelse der?

Men du, jeg lurte på et blåmerke jeg hadde på den ene puppen dagen etter OP, da tok jeg bare et bilde med mobilen min og sendte det til M. Haga på det mobilnr hennes som står i papirene jeg fikk med meg fra FK, hun svarte meg med en gang på sms.

Jeg var helt nummen i venstre arm, fra albumene og ned rett etter operasjonen ( akkurat som jeg hadde ligget på den). Det var nok pga blodtrykksmåleren også har jeg nok litt dårlig blodsirkulasjon. Men denne nummenheten har sittet i ganske lenge. Blitt bedre og bedre. Nå er jeg 8 uker etter op og det er omtrent helt borte. Har også blitt veldig sliten i den armen hvis jeg har båret noe lenge. Anestesilegen sa at dette skjer noen ganger og det er helt normalt at det henger i en stund.
Skrevet

RosaPrinsesse : du har jo fått kjempefine bryster!!!! Hadde blitt kjempe lykkelig om jeg endte opp med de. A en eller annen grunn har jeg lite forventning, føler de vil henge og være langt nede, se stygge og små ut osv.... Føler det sånn etter jeg var hos han siste på konsultasjon og han begynte å snakke om heng.... :( du hadde like mye som meg sant? Hvor høy på hvor mye veier du? Du har kanskje skrevet det tidligere men er så stress å lete langt bak. Har time hos teres da, om under to mnd..... Spent.... Og egentlig veldig usikker... Han målte ingenting på konsultasjon slik som de andre gjorde, men han er vel kanskje flink selvom?? Regner med han måler på op. dagen.

Skrevet

RosaPrinsesse : du har jo fått kjempefine bryster!!!! Hadde blitt kjempe lykkelig om jeg endte opp med de. A en eller annen grunn har jeg lite forventning, føler de vil henge og være langt nede, se stygge og små ut osv.... Føler det sånn etter jeg var hos han siste på konsultasjon og han begynte å snakke om heng.... :( du hadde like mye som meg sant? Hvor høy på hvor mye veier du? Du har kanskje skrevet det tidligere men er så stress å lete langt bak. Har time hos teres da, om under to mnd..... Spent.... Og egentlig veldig usikker... Han målte ingenting på konsultasjon slik som de andre gjorde, men han er vel kanskje flink selvom?? Regner med han måler på op. dagen.

Takk :)

Jeg hadde nok ikke så MYE heng, mer litt sig.. Men det var kontakt mellom puppen og huden nedeforn, ja, selv om det ikke var mye. Han målte ingenting på meg heller, bare løftet litt på det som var og kjente på (det tomme) området over brystvorten, og begynte å prate.. Jeg er 167cm og 72kg, mye muskler men ganske kraftig ja. Mine implantater fyller bare 5cm i høyden, de er ganske brede pga jeg er ganske bred over brystkassen, 77cm omtrent.. Ligger mellom 75 og 80 nå, og er iflg Lindex en 75DD. 75G på Change..

Skrevet

Jeg kjenner mange frisører som har tatt silikon,og de har vært lengre borte grunnet at man ikke skal bruke armene noe særlig etter operasjon.

Uffda.. Kommer vell helt ann på hver enkelt person :) Takk for tilbakemelding!

Skrevet (endret)

Noen som har peiling på hvorfor bilder kommer inn opp ned hvis man prøver å legge inn bilde fra mob? Det gjør i hvert fall d fra min mob og jeg skjønner ikke hvorfor. Har prøvd å rotere bilde før jeg legger d inn men d funker ikke. Hadde vært litt mer lettvint å legge direkte fra mob enn å måtte innom pc'en bare..

Endret av kris123
Skrevet

Til dere som har operert dere, ble nipplene deres veeeldig mye større etter operasjonen i forhold til hvordan de var før? :)

Annonse
Skrevet

Uffda.. Kommer vell helt ann på hver enkelt person :) Takk for tilbakemelding!

De jeg kjenner har fått det som restriksjoner,ikke fordi de har valgt det selv:)
Skrevet

Nå har jeg endt opp på en størrelse jeg ikke finner på Change! Er det mulig da? Siden puppene er tyngre nå (holdes ikke oppe av muskel sånn som sist) så må jeg ha strammere rundt for å holde brystene oppe,da holder det ikke lenger med 65. Jeg må ned på 60 og da må jeg opp i H,for jeg sprenger G på 65. 60H bh fant jeg faktisk ikke på change? Noen her som har fått tak i det?

• Liker 1
Skrevet

De jeg kjenner har fått det som restriksjoner,ikke fordi de har valgt det selv:)

Ah ok, jeg trodde du mente når det kom til smerter :)

Skrevet

Ah ok, jeg trodde du mente når det kom til smerter :)

Nei,det er pga faren for kapseldannelse senere at de er litt opptatt av bruken av armene. :)
Skrevet

Nei,det er pga faren for kapseldannelse senere at de er litt opptatt av bruken av armene. :)

Da lærte jeg noe nytt, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...