Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24741 Skrevet 11. januar 2013 Tror jeg velger å spørre dere her inne, i og med at resten av forumet har et hat (ikke alle selvfølgelig) har et hat mot silikon. Tør ikke legge ut bildet der. Uansett, jeg skal i bursdag imorgen, og lurer på om dere syntes utrigningen er for mye? Kan ikke bruke bh under, da blir det lite pent... Har tenkt å ha blazer over. Og, jeg skjønner ikke hva jeg gjør med munnen på bildet, så bare ignorer den. Kjempelekkert! Jeg hadde ikke nølt et sekund med å valgt dette antrekket. Ja, kløfta er der, men du dekker til såpass mye ellers og har på farget strømpebukse, og da blir det ikke så mye hud allikevel Do it :D 1
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24742 Skrevet 11. januar 2013 Ja, jeg har tenkt å ha et smykke :-) har du noe forslag til hva slags smykke det burde være? :-) Hehe. Har fått negative kommentarer. Morsomte (mest irriterende) var fra det som da var en venninne. Vi var en jentegjeng som var ute og spiste. Alle er utrolig søte og hyggelige, bortsett fra denne ene ubehagelige dritten. Hun satt og slang dritt hele kvelden. Om at jeg var så usikker på meg selv, at alle andre lærer seg å elske kroppen sin som den er, at hun aldri har fått klager på sine små pupper osv. Ble helt satt ut. Det morsomste er at hun har operert nesten sin, så det lyste sjalusi i lang vei. Det er sånne ting man lærer seg å ignorere. Noen vil alltid kritisere valgene du tar. Men så kan man velge å heve seg over det. I det lange løp er de menneskene ubetydelige. Jeg er forberedt på dette ja, for jeg vet at mange har lyst på, men ikke tør. Så jeg følger ditt eksempel å hever meg over det
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24743 Skrevet 11. januar 2013 Jinxy, tusen takk! :-) ja, det var jo noe av det jeg tenkte. Resten er jo ganske godt dekket til så det blir ikke for mye heller, tror jeg. Kjenner ingen av jentene som kommer (bortsett fra 1) så er litt redd for drittslenging. Derfor må jeg rådføre meg med alle oraklene her inne først :D
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24744 Skrevet 11. januar 2013 Jinxy, tusen takk! :-) ja, det var jo noe av det jeg tenkte. Resten er jo ganske godt dekket til så det blir ikke for mye heller, tror jeg. Kjenner ingen av jentene som kommer (bortsett fra 1) så er litt redd for drittslenging. Derfor må jeg rådføre meg med alle oraklene her inne først :D Hvis du er redd for drittslenging så har jeg et lite (muligens unyttig tips). Vær superhyggelig mot alle Smil, se alle i øynene og vær åpen i kroppspråket, selv om du kanskje føler at du blir beglodd eller at noen sender blikk bak ryggen din. En jente som er så selvsikker, og så genuint hyggelig klarer ingen å mislike (med mindre de er hjernedøde) Du er sikkert slik uansett men jeg sier det bare fordi jeg selv har en tendens til å trekke meg litt tilbake hvis jeg føler meg utsatt, og det fører bare til at andre kan tolke deg som hoven. Du kommer nok til å ha det kjempehyggelig!
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24745 Skrevet 11. januar 2013 Smart! (Klarer ikke sitere på iPhone...) takk for fint tips jinxy. Jeg er jo sånn, jeg er alltid blid og hyggelig mot alle og smiler mye. Satser på at det blir koselig! :-)
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24746 Skrevet 11. januar 2013 Smart! (Klarer ikke sitere på iPhone...) takk for fint tips jinxy. Jeg er jo sånn, jeg er alltid blid og hyggelig mot alle og smiler mye. Satser på at det blir koselig! :-) Det var derfor jeg kanskje tenkte at det ikke var vits å skrive det, hehe! Men det er fint å ha det i bakhodet uansett hvis du føler deg usikker.
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24747 Skrevet 11. januar 2013 Syntes uansett det var veldig fint sagt jeg :-) det er jo veldig sant.
bellablu Skrevet 11. januar 2013 #24748 Skrevet 11. januar 2013 Nå kommer jeg til dere igjen jenter:-/ har noen av dere opplevd at armene "sovner" ? Litt vanskelig å forklare men får en nummen følelse. Akkurat som dårlig blodsirkulasjon. Jeg syns det er rart at kirurgen ikke har ringt meg og jeg må spørre alt fra en sykepleier :-/ hun svarer bare kort og sier ring igjen hvis det vedvarer Jeg har lest her tidligere at andre jenter snakker om stikking ned i armene spes. første uka, men det virker som noen også kjenner det hvis de begynner å trene litt for tidlig. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, det kan være at noen av nervene kommer litt i press de første dagene siden det er litt hevelse der? Men du, jeg lurte på et blåmerke jeg hadde på den ene puppen dagen etter OP, da tok jeg bare et bilde med mobilen min og sendte det til M. Haga på det mobilnr hennes som står i papirene jeg fikk med meg fra FK, hun svarte meg med en gang på sms.
Puppedama Skrevet 11. januar 2013 #24749 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har blitt litt svett her... Mente at jeg kjente en kul i brystet mitt i går,men slo meg til ro med at det bare føltes sånn fordi ribbeinet mitt står litt lengre ut enn de andre grunnet en gammel skade. Satt så på do i dag (faktisk) og da kjente jeg kulen VELDIG tydelig. Den er på størrelse med en stor drue,sitter helt fast (føles nesten som den er en del av ribbeinet) og den er helt hard,like hard som beinet. Har noen av dere opplevd dette,eller noe som ligner? Jeg har sendt sms til kirurgen og han sa vi sjekker det på neste kontroll,det er bare litt skrekkblandet å finne en kul i brystet! Håper at det har noe med operasjonen å gjøre,blodlevring eller noe.
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24750 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har blitt litt svett her... Mente at jeg kjente en kul i brystet mitt i går,men slo meg til ro med at det bare føltes sånn fordi ribbeinet mitt står litt lengre ut enn de andre grunnet en gammel skade. Satt så på do i dag (faktisk) og da kjente jeg kulen VELDIG tydelig. Den er på størrelse med en stor drue,sitter helt fast (føles nesten som den er en del av ribbeinet) og den er helt hard,like hard som beinet. Har noen av dere opplevd dette,eller noe som ligner? Jeg har sendt sms til kirurgen og han sa vi sjekker det på neste kontroll,det er bare litt skrekkblandet å finne en kul i brystet! Håper at det har noe med operasjonen å gjøre,blodlevring eller noe. Som sagt opererte jeg ut en kul igår, men den var mye større (5 cm i diameter). Når jeg fant denne ble jeg også nervøs, men den var helt ufarlig det er sikkert ingenting å bekymre seg for! Men jeg har jo ikke operert inn silikon enda
*Bumblebee* Skrevet 11. januar 2013 #24751 Skrevet 11. januar 2013 Hei igjen alle sammen! har vært i kontakt med fornebuklinikken idag,og forhørte meg litt.saken er jo at jeg bor på vestlandet,og det er laangt fra fornebukl.jeg håpet på at de kansje skulle ha konsultasjonstimer i bergen,men de var usikre på om de skulle det iår.(de hadde ifjor) hun jeg hadde kontakt med anbefalte å sende over bilder o.l. så kunne vi ta konsult.over telefon.Men jeg føler det blir mer "riktig" å gjøre det live..?kirurgen kjenner jo ikke brystvev osv utifra noen bilder...? er det noen her som ikke hadde konsult.time på forhånd/evt over telefon? huff,er så usikker på hva jeg skal gjøre..tenker på etter op.også,er jo laangt å måtte reise til oslo om det skulle være noe komplikasjoner..men på en annen side så føler jeg meg trygg på fornebukl.siden mange er så fornøyde med de (har ikke vært på konsult.hos andre,burde jeg det? er redd man blir superforvirret om man får forskjellige svar,spes ang det med løft/ikke løft og under/over muskel) takker på forhånd for dere snille jenter her inne som svarer på mine(evige) spmål
Puppedama Skrevet 11. januar 2013 #24752 Skrevet 11. januar 2013 Som sagt opererte jeg ut en kul igår, men den var mye større (5 cm i diameter). Når jeg fant denne ble jeg også nervøs, men den var helt ufarlig det er sikkert ingenting å bekymre seg for! Men jeg har jo ikke operert inn silikon enda Nå ble jeg i hvertfall litt beroliget:)
Vigil Skrevet 11. januar 2013 #24753 Skrevet 11. januar 2013 Gikk en tur ut idag for å kjøpe ny sporstbh, men fant ikke makan noen steder. De jeg så virket ikke behagelige i det hele tatt. Angrer på at jeg ikk kjøpte fra klinikken jeg :-/ Skal dusje imorgen jeg. Kan man være ute sporstbh i noen timer ? Må jo vaske den jeg har på meg og la den tørke også :-P Noen forslag jenter ?
bellablu Skrevet 11. januar 2013 #24754 Skrevet 11. januar 2013 Jeg har blitt litt svett her... Mente at jeg kjente en kul i brystet mitt i går,men slo meg til ro med at det bare føltes sånn fordi ribbeinet mitt står litt lengre ut enn de andre grunnet en gammel skade. Satt så på do i dag (faktisk) og da kjente jeg kulen VELDIG tydelig. Den er på størrelse med en stor drue,sitter helt fast (føles nesten som den er en del av ribbeinet) og den er helt hard,like hard som beinet. Har noen av dere opplevd dette,eller noe som ligner? Jeg har sendt sms til kirurgen og han sa vi sjekker det på neste kontroll,det er bare litt skrekkblandet å finne en kul i brystet! Håper at det har noe med operasjonen å gjøre,blodlevring eller noe. Stoor sannsylighet for at det ikke er noe å bekymre seg for:). Hadde en hard kul for 6-7 år siden, den tok jeg mammografi av, men de ble visst ikke helt sikre på hva det var så de tok ultralyd og biopsi med en stor nål, og det var ikke noe farlig. Fibrom eller noe. Sjekket igjen i fjor og da var den der fortsatt, hadde ikke endret seg på 7 år, tror de sa at 9 av 10 kuler de oppdaget var slike ufarlige som de ikke gjorde noe med.. hun som tok mammografien sa det ikke var noe problem å ta bilde med implantater heller. Men husker den følelsen, hadde rett og slett litt angst før jeg fikk svar på prøven, heldigvis så er det sånn at de aller fleste av bekymringene våre aldri slår til, men sjekk den for all del, og få det ut av verden!
Jazne Skrevet 11. januar 2013 #24755 Skrevet 11. januar 2013 Hei dere, nå er det nesten 2 år siden jeg var her og på spørre runden om info. Har fått så mye info her og alt gikk fint. Snart 2 år etter og de er og føler som mine egne, er som de er en del av kroppen min rett og slett. La inn 265 CC på Nobel Clinic.
ceca Skrevet 12. januar 2013 #24756 Skrevet 12. januar 2013 cupcake92 - synes du kan bruke det antrekket. Kjempefin kropp du har. Kos deg masse , nyt oppmerksomheten og vær positiv og blid mot alle. Overse evt kommentarer på utringningen Skal du ha et smykke som henger ned i kløften kunne det vært greit med et litt kraftig kjede med en "ting" på nederst. En venninne av meg med fin kløft bruker det mye. Tynnere kjeder blir ofte "litt borte". Større kjeder, med mye ting på, vil ofte ta oppmerksomheten mer bort ifra kjolen. Men det er smak og behag. Du kan legge ut bilde med forlag så kan vi si hva vi synes. Men husk at det viktigste er at du føler deg vel med det du skal gå med. Puppedama - Jeg har også kuler i brystet. Jeg tok mammografi men da syntes de ikke. På ultralyd syntes de. Har fem kuler i ene puppen og tre i den andre. To av kulene er "relativt store" sa legen. De så fine ut, og han kalte det cyster, noe vi kvinner produserer, både i eggleder og pupper. Jeg går til kontroll hvert år, bare for å følge med på dem. Man kan fint leve med de hele livet uten å gjøre noe, men blir de for store så fjernes de. Jeg snakket med kirurgen om det før op av silikon og han sa det ikke gjorde noe, det var vanlig å ha, og at jeg ikke skulle tenke på det i forbindelse med silikonen. En venninne av meg hadde en kul "langt inni puppen, ved ribbeinet" og det viste seg å være en betennelse i ribbeinet. Vigil - Jeg slet med venstre armen noen uker etter op. Gikk vel rundt fjorten dager før jeg ikke kjente det lenger. Hva det var vet jeg ikke, men det var ubehagelig. Vask sportsbh`en og heng den til tørk foran en varmeovn/peis før du går i dusjen. Da tørker den fortere og tørker mens du steller deg Man kunne fint gå litt uten bh. *Bumblebee* - Jeg kjenner ikke til dette med konsultasjon over telefon/sende bilder. Men som du sier så er det langt hvis det skulle oppstå en komplikasjon. Hva med å sende bilder og ta konsultasjon over tlf. Og så ta konsultasjon på en klinikk i nærheten også.
Cupcake92 Skrevet 12. januar 2013 #24757 Skrevet 12. januar 2013 cupcake92 - synes du kan bruke det antrekket. Kjempefin kropp du har. Kos deg masse , nyt oppmerksomheten og vær positiv og blid mot alle. Overse evt kommentarer på utringningen Skal du ha et smykke som henger ned i kløften kunne det vært greit med et litt kraftig kjede med en "ting" på nederst. En venninne av meg med fin kløft bruker det mye. Tynnere kjeder blir ofte "litt borte". Større kjeder, med mye ting på, vil ofte ta oppmerksomheten mer bort ifra kjolen. Men det er smak og behag. Du kan legge ut bilde med forlag så kan vi si hva vi synes. Men husk at det viktigste er at du føler deg vel med det du skal gå med. Tusen takk! Gleder meg masse nå som jeg får så mange hyggelige kommentarer! Jeg tenkte å bruke dette smykket (la det på sminkebordet for å ta bilde, beklager at bordet ikke var så rent...)
ceca Skrevet 12. januar 2013 #24758 Skrevet 12. januar 2013 Dere som bruker Mepiform! Finnes det noen plass man kan kjøpe den litt billigere?? Apoteket tok 100,- kr pr pakke (to remser), og de varer ikke lenge. Det står på pallen at de skal byttes x 1/døgnet, kan den ikke ligge på lengre? Sårene er lukket og tørre og all rur er av, så tenker tapen bare brukes for ekstra beskyttelse. Er på GranCanaria nå og her er det jo varmt. Kanskje viktigere å bytte ofte da? Ingen bading nå de første dagene Dette fant jeg på nettet om Mepiform: Fjern bandasjen for daglig kontroll og når du skal dusje (hvis nødvendig). Mepiform skal brukes 24 timer i døgnet. Samme bandasje kan brukes igjen på samme arr i inntil 7 dager, eller så lenge bandasjen fremdeles hefter. Det er ikke nødvendig å vaske eller skylle Mepiform. Om det er viktigere å skifte oftere siden du er i syden....bakterier trives i varmen, men siden sårene er hele, tørre og fine så kan du vel bruke dem slik det er beskrevet. Det virker som du skal ta den av når du bader. Du kan ha en flaske med rent vann som du "vasker" arrene/såret med etter bading, og lar de luft-tørke. Så kan du sette på mepiformen igjen. https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1139212&ref=search disse har 5 på lager, men det er kr 800,- for 4x30 cm. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-937426.aspx disse er 7x7,5cm, 2 pk til kr 135 + frakt Kos deg og nyt dagene:)
ceca Skrevet 12. januar 2013 #24759 Skrevet 12. januar 2013 Tusen takk! Gleder meg masse nå som jeg får så mange hyggelige kommentarer! Jeg tenkte å bruke dette smykket (la det på sminkebordet for å ta bilde, beklager at bordet ikke var så rent...) Det blir fint vet du
Jinxy Skrevet 12. januar 2013 #24760 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har et spørsmål til dere som fikk lagt implantatene under muskelen, hvor lenge var dere borte fra jobb? Jeg har tatt ut to uker ferie til å komme meg på, men jobber ikke i et kontoryrke akkuratt, tror dere to uker er nok??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå