Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24721 Skrevet 11. januar 2013 Det forstår jeg godt :-) ja, ring han imorgen du. Hvor gammel er du egentlig? Om jeg kan spørre ? :-) Jeg er 19 år. Håper jeg slipper å få høre at jeg er veldig ung her også! Jeg vet hvor gammel jeg er, og dette er ikke noe jeg bestemte meg for over natten Jeg gjør dette for meg selv og ingen andre.
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24722 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er 19 år. Håper jeg slipper å få høre at jeg er veldig ung her også! Jeg vet hvor gammel jeg er, og dette er ikke noe jeg bestemte meg for over natten Jeg gjør dette for meg selv og ingen andre. Du, jeg er bare 20 Ingen her er ute etter å dømme andre. Det valget kan være like riktig, uavhengig om du er 19 eller 40.
Lellie Skrevet 11. januar 2013 #24723 Skrevet 11. januar 2013 Hei jenter. Jeg lurte på om dere kunne si noe om hvor lenge dere var hovne? Føler at hevelsen er borte , og at ting har rettet seg en del ( med tanke på to ulike ) . , men er ikke godt å si jeg lever helt normalt og har gjort det i to uker , opererte for litt over fire uker siden , har heller aldri likt å ligge på rygg så la meg fort Over på siden så til magen
Nalaya Skrevet 11. januar 2013 #24724 Skrevet 11. januar 2013 Jeg bruker 75B, men fyller den ikke helt ut, kan fint gå i de aller fleste A-cuper uten problem.. Skal opereres på Kolibri Medical, hos Vanja Busic som tidligere opererte ved Colloseum i Stavanger Han virker veldig dyktig i det han gjør! Hvis jeg ville kunne jeg også fint gått uten bh, men jeg liker å late som jeg har noe der hihi! Nå husker ikke jeg i farten hvilken størrelse du er nå i cup? Men før var du en A?? Dumt for colosseum stavanger at de mistet Vanja Han er den av kirurgene der som alle skrøytet av tror du er i veldig gode hender hos han
Vigil Skrevet 11. januar 2013 #24725 Skrevet 11. januar 2013 Nå kommer jeg til dere igjen jenter:-/ har noen av dere opplevd at armene "sovner" ? Litt vanskelig å forklare men får en nummen følelse. Akkurat som dårlig blodsirkulasjon. Jeg syns det er rart at kirurgen ikke har ringt meg og jeg må spørre alt fra en sykepleier :-/ hun svarer bare kort og sier ring igjen hvis det vedvarer
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24726 Skrevet 11. januar 2013 Dumt for colosseum stavanger at de mistet Vanja Han er den av kirurgene der som alle skrøytet av tror du er i veldig gode hender hos han Åååå så kjekt å se deg skrive det! Har fått et veldig positivt inntrykk selv, men det er jo selvfølgelig ekstra kjekt når andre også bekrefter det jeg føler
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24727 Skrevet 11. januar 2013 Du, jeg er bare 20 Ingen her er ute etter å dømme andre. Det valget kan være like riktig, uavhengig om du er 19 eller 40. Det var det jeg håpet på Men er jo så vandt med å få høre negativt når det gjelder alderen min fra før så jeg var visst litt på defensiven!
Lille v Skrevet 11. januar 2013 #24728 Skrevet 11. januar 2013 Jeg var 19 da jeg opr første gang. Var også veldig obs og fortalte det ikke til noen. Benektet da noen spurte. Du må sikkert regne med at folk tenker sitt og at du kan få tilbakemeldinger du ikke liker. Folk har en lei tendens til å mene at de kan komme med de kommentarer de vil. Husk vare at du gjør det her for din egen del og prøv å "gi litt faen", om du får slike tilbakemeldinger. Jeg har nylig opr meg igjen etter to graviditeter og amming og kjenner nå at jeg egentli ikke gidder å bry meg. Roper det ikke ut, men om noen spør, kommer jeg ikke til å nekte for det. Mange forstår ikke at det er helt normale jenter som deg, meg og de fleste av oss som opererer seg. Og som ikke har noen som helst ønske om å stikke oss ut eller fremstå som et blikkfang for andre, men som bare vil kjenne oss komfortable med oss selv. Go for it!!
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24729 Skrevet 11. januar 2013 Jeg var 19 da jeg opr første gang. Var også veldig obs og fortalte det ikke til noen. Benektet da noen spurte. Du må sikkert regne med at folk tenker sitt og at du kan få tilbakemeldinger du ikke liker. Folk har en lei tendens til å mene at de kan komme med de kommentarer de vil. Husk vare at du gjør det her for din egen del og prøv å "gi litt faen", om du får slike tilbakemeldinger. Jeg har nylig opr meg igjen etter to graviditeter og amming og kjenner nå at jeg egentli ikke gidder å bry meg. Roper det ikke ut, men om noen spør, kommer jeg ikke til å nekte for det. Mange forstår ikke at det er helt normale jenter som deg, meg og de fleste av oss som opererer seg. Og som ikke har noen som helst ønske om å stikke oss ut eller fremstå som et blikkfang for andre, men som bare vil kjenne oss komfortable med oss selv. Go for it!! Jeg føler allerede jeg har lært meg å gi litt faen i hva andre synes, og i denne sammenheng er det tydeligvis en god egenskap Det virker jo som om alle bare mååå si sin mening om saken noe som er ganske irriterende. Heldigvis har jeg helt fantastiske kollegaer og ikke minst en fantastisk sjef som støtter meg og forstår meg, og det unner jeg alle! Jeg tar ut to uker ferie når jeg tar brystforstørrelsen, men hun har sagt at jeg kan komme på jobb tidligere og akkuratt når det passer meg hvis jeg ikke trenger fulle to uker Hadde vert ubehagelig hvis jeg måtte holde det skjult for de på jobb
Lille v Skrevet 11. januar 2013 #24730 Skrevet 11. januar 2013 Dere som bruker Mepiform! Finnes det noen plass man kan kjøpe den litt billigere?? Apoteket tok 100,- kr pr pakke (to remser), og de varer ikke lenge. Det står på pallen at de skal byttes x 1/døgnet, kan den ikke ligge på lengre? Sårene er lukket og tørre og all rur er av, så tenker tapen bare brukes for ekstra beskyttelse. Er på GranCanaria nå og her er det jo varmt. Kanskje viktigere å bytte ofte da? Ingen bading nå de første dagene
Jinxy Skrevet 11. januar 2013 #24731 Skrevet 11. januar 2013 Dumt for colosseum stavanger at de mistet Vanja Han er den av kirurgene der som alle skrøytet av tror du er i veldig gode hender hos han Forresten, kjenner du eller vet du om noen som har blitt operert hos ham og er veldig fornøyde?
Nalaya Skrevet 11. januar 2013 #24732 Skrevet 11. januar 2013 Forresten, kjenner du eller vet du om noen som har blitt operert hos ham og er veldig fornøyde? Vet om et par ja, alle skrøyter av ham
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24733 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Det var det jeg håpet på Men er jo så vandt med å få høre negativt når det gjelder alderen min fra før så jeg var visst litt på defensiven! Hehe. Har fått negative kommentarer. Morsomte (mest irriterende) var fra det som da var en venninne. Vi var en jentegjeng som var ute og spiste. Alle er utrolig søte og hyggelige, bortsett fra denne ene ubehagelige dritten. Hun satt og slang dritt hele kvelden. Om at jeg var så usikker på meg selv, at alle andre lærer seg å elske kroppen sin som den er, at hun aldri har fått klager på sine små pupper osv. Ble helt satt ut. Det morsomste er at hun har operert nesten sin, så det lyste sjalusi i lang vei. Det er sånne ting man lærer seg å ignorere. Noen vil alltid kritisere valgene du tar. Men så kan man velge å heve seg over det. I det lange løp er de menneskene ubetydelige. Endret 11. januar 2013 av Cupcake92
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24734 Skrevet 11. januar 2013 Tror jeg velger å spørre dere her inne, i og med at resten av forumet har et hat (ikke alle selvfølgelig) har et hat mot silikon. Tør ikke legge ut bildet der. Uansett, jeg skal i bursdag imorgen, og lurer på om dere syntes utrigningen er for mye? Kan ikke bruke bh under, da blir det lite pent... Har tenkt å ha blazer over. Og, jeg skjønner ikke hva jeg gjør med munnen på bildet, så bare ignorer den.
Puppedama Skrevet 11. januar 2013 #24735 Skrevet 11. januar 2013 Tror jeg velger å spørre dere her inne, i og med at resten av forumet har et hat (ikke alle selvfølgelig) har et hat mot silikon. Tør ikke legge ut bildet der. Uansett, jeg skal i bursdag imorgen, og lurer på om dere syntes utrigningen er for mye? Kan ikke bruke bh under, da blir det lite pent... Har tenkt å ha blazer over. Og, jeg skjønner ikke hva jeg gjør med munnen på bildet, så bare ignorer den. Det kommer litt ann på. Den røper ganske lett at du har silikon,men hvis det ikke plager deg så er det ikke noe problem:)
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24736 Skrevet 11. januar 2013 Det kommer litt ann på. Den røper ganske lett at du har silikon,men hvis det ikke plager deg så er det ikke noe problem:) Nei, det plager meg meg egentlig ikke. Er litt redd for å se trashy ut, men på en måte syntes jeg ikke at det ser trashy ut heller? :/ vanskelig.
RosaPrinsesse Skrevet 11. januar 2013 #24737 Skrevet 11. januar 2013 Jeg synes ikke det ser trashy ut når man ikke har kløft. Men personlig ville jeg kanskje valgt et lengre skjørt til en så dyp utringning.. (Men det der ser ut som en kjole?)
Lille v Skrevet 11. januar 2013 #24738 Skrevet 11. januar 2013 Tror jeg velger å spørre dere her inne, i og med at resten av forumet har et hat (ikke alle selvfølgelig) har et hat mot silikon. Tør ikke legge ut bildet der. Uansett, jeg skal i bursdag imorgen, og lurer på om dere syntes utrigningen er for mye? Kan ikke bruke bh under, da blir det lite pent... Har tenkt å ha blazer over. Og, jeg skjønner ikke hva jeg gjør med munnen på bildet, så bare ignorer den. Synes den så fin ut, jeg! Ha gjerne et smykke i kløfta, så tar den bort litt av oppmerksomheten mot puppene
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24739 Skrevet 11. januar 2013 Jeg synes ikke det ser trashy ut når man ikke har kløft. Men personlig ville jeg kanskje valgt et lengre skjørt til en så dyp utringning.. (Men det der ser ut som en kjole?) Takk. Nei, det er skjørt. Greia er at jeg er veldig kort (158) så lange skjørt gjør at jeg ser veldig kort ut ^^
Cupcake92 Skrevet 11. januar 2013 #24740 Skrevet 11. januar 2013 Synes den så fin ut, jeg! Ha gjerne et smykke i kløfta, så tar den bort litt av oppmerksomheten mot puppene Ja, jeg har tenkt å ha et smykke :-) har du noe forslag til hva slags smykke det burde være? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå