Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

White lady -

det var rimelig utplukket i butikkene da jeg var rundt for å finne bh`er. Jege bor på et lite sted, og sparkjøp finnes ikke her. Men jeg regner med at det finnes mye i butikkene etterhvert nå som de tar inn mer/nytt. Nå har jeg fått kjøpt meg noen som jeg har tatt ut spilene på, så tenker å slite på dem til jeg kan bruke spilebh`er. Da blir det nok stor-innkjøp :)

Rosaprinsesse-

Skjønner at det er en stor overgang å gå fra det du hadde til det du har nå. Men de er kjempefine :)

Ser flott ut både med og uten bh/sportsbh.

Puppedama -

lillev skrev mye av det jeg har tenkt også. At vi her inne psyket deg ned videre istedenfor å si at det var flott det du hadde. Men nå kan vi ivertfall si at de er fine, og at man forstår hvorfor de er plassert derd e er. Som de andre sier så tar det tid før puppene setter seg og blir slik de skal. Mine to var absolutt ikke fine med en gang, de var hovne og høye, men nå 10 uker etter er de sunket, er myke og fine og fått fin fasong.

Det eneste jeg stusser litt ved er at den ene puppen ser mindre ut enn den andre. Det har den egentlig gjort hele veien, men jeg har bare trodd at den ene har vært mer hoven. Jeg får bare se ann tiden og se hvordan de utvikler seg. Det synes ikke når jeg har bh og klær på. Før op har jeg ikke hatt forskjellig str på puppene så litt rart at jeg skal se en forskjell nå som de er fylt opp.

Bekymringen min er jo at de skal synke. Kan ikke tenke meg å ha de spesielt lengre ned ^^,
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bytte teip i morgen,men den sitter så godt og det gjør pokker så vondt! Jeg kan vel ikke bare røske den av første gangen heller? :/

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg skal opereres på fornebuklinikken på mandag, og så er jeg litt usikker på størrelse. Jeg er 174 cm høy, veier rundt 56 kilo, og har greit med rumpe og lår. Fortalte kirurgen at jeg ikke ønsket så veldig store pupper, ettersom jeg er ganske flat fra før av og fordi jeg ikke vil at det skal lyse silikon. På konsultasjonstimen ble vi enige om 295 og 310 (litt størrelsesforskjell), men jeg lurer på om dette kanskje blir for "lite"? Noen som er cirka som meg og kunne hjelpe meg litt?

Er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg !

Skrevet

Jeg skal bytte teip i morgen,men den sitter så godt og det gjør pokker så vondt! Jeg kan vel ikke bare røske den av første gangen heller? :/

Jeg dro dem av forsiktig, pelte dem av på en måte :P

Skrevet

Jo, takk. Jeg trekker fra 900g på vekta, jeg :P Godt at jeg kan løpe, trenger virkelig å kvitte meg med litt fett!

Haha! Fint å vite at andre enn meg gjør det :P

Jeg trekker av 800g hver gang jeg veier meg :P

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg skal opereres på fornebuklinikken på mandag, og så er jeg litt usikker på størrelse. Jeg er 174 cm høy, veier rundt 56 kilo, og har greit med rumpe og lår. Fortalte kirurgen at jeg ikke ønsket så veldig store pupper, ettersom jeg er ganske flat fra før av og fordi jeg ikke vil at det skal lyse silikon. På konsultasjonstimen ble vi enige om 295 og 310 (litt størrelsesforskjell), men jeg lurer på om dette kanskje blir for "lite"? Noen som er cirka som meg og kunne hjelpe meg litt?

Hei! :-)

Det er veldig vanskelig å si hva som er passe til deg, da vi alle har forskjellig kropp.

Hva da kirurgen til deg? Hva mente hun/han kom til å passe deg best?

Skrevet

Da drar vi til varmere strøk i morgen. 14 dager med sol og varme (forhåpentligvis). Men lurer litt på om det er andre som har dratt rel tidlig etter opr. Er 5 uke postop i dag, men sårinfeksjonen jeg fikk i ene såret har gjort at helingsprosessen har tatt lengre tid på den siden. Det er nå tørt og nesten ikke rur igjen, men tenker at jeg må ha noe over når jeg bader. Bør vel uansett ha tape i fht soling, selv med bikini. Har inngang under brystvorten.

Noen som kjenner til en god teip som kan holde tørt? Noen andre tips?

Tenker ikke bade de to første dagene, men må jo få tatt noen svømmetak i løpet av helga..

Er litt spent...reiser sammen med svigermor/hennes mann og svigersøster med mann og barn. Ingen vet no, men jeg tror de kommer til å se det...ikke for at det er hemmelig, men det er ikke helt kultur for bf her jeg bor (det er sikkert mange flere som har gjort det enn jeg vet om) :fnise:

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er ca identisk som deg. Veier det samme og er like høy:)
Skrevet

Hei! :-)

Det er veldig vanskelig å si hva som er passe til deg, da vi alle har forskjellig kropp.

Hva da kirurgen til deg? Hva mente hun/han kom til å passe deg best?

Ja, det som er så vanskelig! Nå er det sånn at jeg nevnte 250, og at han da ville gå opp til rundt 300. Tenkte jeg skulle ringe i morgen for å høre om jeg kunne få snakket med han om størrelse. Men vil gjerne høre her først, sånn at jeg ikke er helt blank når jeg ringer :)

Skrevet

Ja, det som er så vanskelig! Nå er det sånn at jeg nevnte 250, og at han da ville gå opp til rundt 300. Tenkte jeg skulle ringe i morgen for å høre om jeg kunne få snakket med han om størrelse. Men vil gjerne høre her først, sånn at jeg ikke er helt blank når jeg ringer :)

Jeg ville hørt på kirurgen. Han har mye mer peiling på dette her enn vi har :P

Fikk du se bilde av ca forventet resultat?

Hva syntes du om det?

Skrevet

Da drar vi til varmere strøk i morgen. 14 dager med sol og varme (forhåpentligvis). Men lurer litt på om det er andre som har dratt rel tidlig etter opr. Er 5 uke postop i dag, men sårinfeksjonen jeg fikk i ene såret har gjort at helingsprosessen har tatt lengre tid på den siden. Det er nå tørt og nesten ikke rur igjen, men tenker at jeg må ha noe over når jeg bader. Bør vel uansett ha tape i fht soling, selv med bikini. Har inngang under brystvorten.

Noen som kjenner til en god teip som kan holde tørt? Noen andre tips?

Tenker ikke bade de to første dagene, men må jo få tatt noen svømmetak i løpet av helga..

Er litt spent...reiser sammen med svigermor/hennes mann og svigersøster med mann og barn. Ingen vet no, men jeg tror de kommer til å se det...ikke for at det er hemmelig, men det er ikke helt kultur for bf her jeg bor (det er sikkert mange flere som har gjort det enn jeg vet om) :fnise:

Åh, så deilig! Har dessverre ikke så mye å komme med her.

Bortsett fra at du må kose deg masse! Kjenner jeg blir misunnelig her jeg sitter.

Kos deg litt ekstra for meg da! :-)

Skrevet

Hva syntes du om det?

Det har cupcake92 helt rett i,dessuten er det så mye som spiller inn når det kommer til utgangspunktet:)
Skrevet

Jeg er ca identisk som deg. Veier det samme og er like høy:)

Tenkte jeg kanskje skulle høre hva han syns om 350! Det er det du har tatt?

Skrevet

Tenkte jeg kanskje skulle høre hva han syns om 350! Det er det du har tatt?

350 var ganske stort på meg,nå har jeg 400 og de ser mindre ut,men det er grunnet plasseringen:)
Skrevet

Hva syntes du om det?

Jaa, tenkte han skulle få holde på som han vil. Er bare redd for at jeg ga inntrykk av at jeg var veldig bestemt når det kom til at jeg ikke ville ha store.

Jeg angrer på at jeg ikke tok bilde av skjermen når jeg fikk se forventet resultat, for jeg føler ikke at jeg husker hvordan de så ut :(

Skrevet (endret)

Jaa, tenkte han skulle få holde på som han vil. Er bare redd for at jeg ga inntrykk av at jeg var veldig bestemt når det kom til at jeg ikke ville ha store.

Jeg angrer på at jeg ikke tok bilde av skjermen når jeg fikk se forventet resultat, for jeg føler ikke at jeg husker hvordan de så ut :(

Jeg har 400cc. Ligger bilde lenger bak i tråden.

Men jeg er også 158cm og veier 53 (52,2 uten puppene, haha).

Hadde jeg hatt større enn det ville det nok sett veldig unaturlig ut.

Vil tro at du er tynnere enn meg, så hør på kirurgen og det han anbefaler deg.

Ikke sammenlign deg med andre.

Endret av Cupcake92
Skrevet

350 var ganske stort på meg,nå har jeg 400 og de ser mindre ut,men det er grunnet plasseringen:)

Jaa, det er så vanskelig å vite! Venninnen min er ganske lik som meg, og hun har 430 tror jeg, og det ser ikke så fryktelig stort ut! Hun sa jeg burde tenke meg godt om når det kom til størrelse, ettersom mange angrer på at de ikke la inn mer!

Skrevet

Jaa, det er så vanskelig å vite! Venninnen min er ganske lik som meg, og hun har 430 tror jeg, og det ser ikke så fryktelig stort ut! Hun sa jeg burde tenke meg godt om når det kom til størrelse, ettersom mange angrer på at de ikke la inn mer!

Det kommer ann på bredden brystkassen og det ene med det andre. Jeg ser jo bilder av noen som har mer enn meg,men alikevel ser mine større ut på min kropp.

Tror det beste du kan gjøre er å ta det opp med kirurgen på operasjonsdagen:)

Skrevet

Hei jenter:-)

Jeg ble operert idag av Mette Haga. Alt går bra hittil. Er ikke det rart ? Skal liksom smertene komme etter hvert ? jeg føler meg bra, litt støl men opplagt. Er så redd for at smerte kommer om natta. Ingen kvalme her i det hele tatt.

Smerten kommer etterhvert, så ta smertestillende som beskrevet så du ikke våkner opp med masse smerter.

Skrevet

Hvordan er det med deg? Har du gjort deg noen tanker om at du ønsker å få det korrigert dersom det ikke endrer seg?

Jeg ønsker å korrigere det hvis det ikke endrer seg. Men ikke på min regning..

Nå har jeg ikke snakket med kirurgen eller ringt og gitt beskjed. Jer er 10 uker po og tenker at jeg ser det ann litt til. Ut ifra din kirurg så er det feridg med å "se det ann" etter 3 mnd. Det er om to uker.

Det er veldig mye som skjer hos oss i april og mai. Så jeg må være" fit for fight" da, og ikke være hemmet av en evt re-operasjon.

Men burde kanskje ta en konsultasjonstime med kirurgen og høre hva han sier. Hadde jeg vært slik fra naturens side så ok, ingen problem egentlig. hadde jeg vært slik før operasjon så hadde jeg bedt han legge inn forskjellig så det ikke var synlig.

Synd at jeg evt må gjennom en ny operasjon, jeg brukte lang tid på å komme meg etter dette. Så innerst inne gruer jeg meg hvis jeg må gjøre dette en gang til (på ene siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...