bellablu Skrevet 8. januar 2013 #24641 Skrevet 8. januar 2013 Hei alle! Det er gøy å se alle de fine resultatene her inne. Det hjelper når man nervøst venter på sin egen op. Skal på Fornebuklinikken 22.03, Dr Schistad. Gru-gleder meg veldig. Da hjelper det å lese om dere andre "tøffe" damer som har gjort det allerede. Til Puppedama, jeg syntes de så skikkelig fine ut jeg. Var litt bekymret da alt gikk så galt, men de var mye finere enn jeg fryktet!! Gratulerer, de kommer du til å ha mye glede av, helt sikkert! Gratulerer dere andre også, superfint ble det! Fint at ikke alle er så unge her inne heller, er 40 og har alltid spøkt med at jeg skal kjøpe meg pupper i 40 års presang Litt gøy at det ble sånn også! Har en ganske stor bekymring, kanskjse noen har noen tips.Har tre ungdommer i huset, 20,17 og 14. Hvordan i allverden skal jeg få sagt det til dem? Evt når ville dere gjort det? Rett før, etter? Heisann, jeg er en uke post op og i samme situasjon som deg, datteren min er riktignok eldre en din, men foreløpig har jeg faktisk ikke sagt noe. ymtet frem på om det i fjor en gang, og jeg fikk vel en følelse av at hun ikke var helt positiv, men jeg fikk jo gjøre som jeg ville osv. Faktisk har jeg ikke sagt noe enda, og jeg tror jeg drøyer så lenge jeg kan med det. Det er jo bare å ta på seg en vanlig genser så synes det ikke, i allefall ikke hvis du går litt rundt med innlegg i bh'n på forhånd. Regner med at det blir en anledning til sommeren, da vil det jo synes.. Jeg har liksom ikke lyst at min unge vakre datter skal få ideer om å begynne med kirurgi når hun ikke har noen komplekser, eller i allefall minimale komplekser, alle har vel noe de ikke er fornøyd med så kan det forsterkes av det de ser rundt seg. Synes liksom det går an å forsvare det litt mer når man har fått "tomme lefser" etter barnefødsler osv. I morgen er det akkurat en uke siden jeg OP og det var som det skjedde noe med formen og kroppen i dag, føler meg nesten som før igjen, bare litt hemmet i armene selvfølgelig. En viktig forberedelse er faktisk å trene magen så sterk som du kan, kjenner at jeg har hatt god bruk for sterke magemuskler den siste uka. Trengte ikke hjelp å reise meg fra sengen osv.
Cupcake92 Skrevet 8. januar 2013 #24642 Skrevet 8. januar 2013 Så godt å se deg i humør igjen, Puppedama! Håper alt bare går rette veien for deg, nå! Jeg lovet bilde av mine - 8 uker gamle. Begge har nå droppet, nesten på grensen til for langt ned Jeg er fullt i gang med treningen igjen (selv om jeg ikke har prøvd benkpress, har jeg prøvd andre brystøvelser uten det minste ubehag) og kan til og med løpe helt uten ekle følelser. De begynner å bli temmelig myke, jeg sover nok snart på magen igjen (er godt mellom sideleie og mageleie nå) og typen er fra seg av begeistring.. Hehe :D Eneste litt kjedelige er at jeg har fått litt mindre følelse i ene brystvorta. Mener at den var der etter op, så jeg håper den kommer tilbake. Så fine de er blitt! Når startet du med trening igjen? Har lyst til å trene, men tør ikke.. Vil ikke ødelegge noe.. :-( Mangler all følelse i den høye brystvorten jeg.. Den vestre er overfølsom.. Satser at det jevner seg ut etter hvert. Har du følelse i hele brystet nå? Eller er det andre stedet enn brystvorte du mangler følelse i?
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24643 Skrevet 8. januar 2013 Nei, jeg er litt redd for at jeg ikke klarer det. Må alltid ta noen på dansegulvet Ja,det er fort gjort ^^, 1
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24644 Skrevet 8. januar 2013 Så fine de er blitt! Når startet du med trening igjen? Har lyst til å trene, men tør ikke.. Vil ikke ødelegge noe.. :-( Mangler all følelse i den høye brystvorten jeg.. Den vestre er overfølsom.. Satser at det jevner seg ut etter hvert. Har du følelse i hele brystet nå? Eller er det andre stedet enn brystvorte du mangler følelse i? De har blitt veldig fine RosaPrinsesse! Og ja,nå kommer humøret seg:) Jeg mangler også all følelse i høyre brystvorte. Håper virkelig den kommer tilbake!
Lille v Skrevet 8. januar 2013 #24645 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Her ser man tydelig hva han mente når han sa jeg hadde lavt brystfeste. Jeg har ikke utpreget med heng,men jeg har jo brystene så langt ned! Jeg skjønner jo når jeg ser dette at jeg ikke kan forvente å ha brystene særlig mye lengre opp. Oj...mye har skjedd siden fredagen!! Så fine de er! Om du absolutt vil ha mer fyll oppe så har du jo mulighet til å bruke push-up uten særlig masse fyll. Tror nå likevel ikke du kommer til å trenge det. Jeg har anatomiske og de har heller ikke særlig med fyll oppe. De ser veldig naturlige ut, men bakdelen er at de ikke kan pushes særlig opp i push-up bh. Godt å høre at du er fornøyd og ble godt ivaretatt av kirurgen. Han høres jo nå ut som en seriøs kar! Tenker jo nå at vi kanskje var med på å psyke deg ned da du var så fortvilt, men du skal vite at det absolutt var godt ment og ment til å støtte deg i situasjonen du var da. Ingenting gleder meg mer enn at du i dag er fornøyd, - både med puppene, men også med oppfølging av klinikken. Og, som RosaPrinsesse sa her tidligere..det tar faktisk flere måneder før vi får se det endelige resultatet av våre to "små"..:-) Endret 8. januar 2013 av Lille v
RosaPrinsesse Skrevet 8. januar 2013 #24646 Skrevet 8. januar 2013 Så fine de er blitt! Når startet du med trening igjen? Har lyst til å trene, men tør ikke.. Vil ikke ødelegge noe.. :-( Mangler all følelse i den høye brystvorten jeg.. Den vestre er overfølsom.. Satser at det jevner seg ut etter hvert. Har du følelse i hele brystet nå? Eller er det andre stedet enn brystvorte du mangler følelse i? Takk og takk Begynner å venne meg til dem nå.. Iallefall ingen tårer om kvelden lenger for at de er ALT for enorme :P Jeg hadde første treningsøkten etter sju uker omtrent, da trente jeg styrke og løp. Har fått beskjed om at, dersom ingenting gjorde vondt eller var ubehagelig, var det bare å kjøre på etter eks uker. Fint lite følsomhet i den berømmelige trekanten under brystet og, den kommer vel aldri igjen heller.
Lille v Skrevet 8. januar 2013 #24647 Skrevet 8. januar 2013 Så godt å se deg i humør igjen, Puppedama! Håper alt bare går rette veien for deg, nå! Jeg lovet bilde av mine - 8 uker gamle. Begge har nå droppet, nesten på grensen til for langt ned Jeg er fullt i gang med treningen igjen (selv om jeg ikke har prøvd benkpress, har jeg prøvd andre brystøvelser uten det minste ubehag) og kan til og med løpe helt uten ekle følelser. De begynner å bli temmelig myke, jeg sover nok snart på magen igjen (er godt mellom sideleie og mageleie nå) og typen er fra seg av begeistring.. Hehe :D Eneste litt kjedelige er at jeg har fått litt mindre følelse i ene brystvorta. Mener at den var der etter op, så jeg håper den kommer tilbake. Så flotte pupper du har fått!! Regner med du er knallfornøyd! Har du bilder forfra? Merker du mye bevegelse når du løper?
Cupcake92 Skrevet 8. januar 2013 #24648 Skrevet 8. januar 2013 Takk og takk Begynner å venne meg til dem nå.. Iallefall ingen tårer om kvelden lenger for at de er ALT for enorme :P Jeg hadde første treningsøkten etter sju uker omtrent, da trente jeg styrke og løp. Har fått beskjed om at, dersom ingenting gjorde vondt eller var ubehagelig, var det bare å kjøre på etter eks uker. Fint lite følsomhet i den berømmelige trekanten under brystet og, den kommer vel aldri igjen heller. Hm. Så jeg får vente med trening en uke til. Kommer følelsen aldri tilbake under der?
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24649 Skrevet 8. januar 2013 Oj...mye har skjedd siden fredagen!! Så fine de er! Om du absolutt vil ha mer fyll oppe så har du jo mulighet til å bruke push-up uten særlig masse fyll. Tror nå likevel ikke du kommer til å trenge det. Jeg har anatomiske og de har heller ikke særlig med fyll oppe. De ser veldig naturlige ut, men bakdelen er at de ikke kan pushes særlig opp i push-up bh. Godt å høre at du er fornøyd og ble godt ivaretatt av kirurgen. Han høres jo nå ut som en seriøs kar! Tenker jo nå at vi kanskje var med på å psyke deg ned da du var så fortvilt, men du skal vite at det absolutt var godt ment og ment til å støtte deg i situasjonen du var da. Ingenting gleder meg mer enn at du i dag er fornøyd, - både med puppene, men også med oppfølging av klinikken. Og, som RosaPrinsesse sa her tidligere..det tar faktisk flere måneder før vi får se det endelige resultatet av våre to "små"..:-) Vær trygg på en ting Lille V,jeg klarte utmerket godt å psyke ned meg selv så ikke tenk på det:) Det var en prosess jeg måtte igjennom. Antageligvis så har det bygget seg opp helt siden det begynte å gå galt etter forrige operasjon også bare løsnet det hele på fredagen. Nå har jeg fått det ut av systemet mitt,jeg vet at hvis jeg ikke blir fornøyd så kommer kirurgen til å gjøre det han kan for at jeg skal bli det og jeg føler meg trygg på at alt vil bli bra til slutt:) Jeg satte utrolig stor pris på den støtten dere gav meg når det kokte som værst i hodet mitt. Som sagt tidligere vet jeg ikke hva jeg hadde gjort hvis ikke jeg hadde hatt dere å snakke med akkurat da:)
~white lady~ Skrevet 9. januar 2013 #24650 Skrevet 9. januar 2013 Ja det fungerer flott ! Jeg bestilte på nett, men de passet ikke. Mye enklere når man kan prøve dem. Sloggi som puppedama nevner fant jeg ikke her jeg bor. Ikke? Har sett Sloggi på alle butikkene jeg har vært innom iallefall...merkelig. Regner med de har det på SparKjøp også. Ønsker hudfargede bher, og Sloggi sine er kun hvite eller svarte.
RosaPrinsesse Skrevet 9. januar 2013 #24651 Skrevet 9. januar 2013 Så flotte pupper du har fått!! Regner med du er knallfornøyd! Har du bilder forfra? Merker du mye bevegelse når du løper? Takk Det begynner å komme seg, jeg har syntes hele veien (og synes fremdeles) at de er for store, men det måtte tydeligvis såpass til for å fylle oppe de tomme slankepuppene. Har ingen bilder forfra, for da blir vinklene så rare, musklene drar i dem og de ser bare rare ut. Kan prøve å ta et med kamera på maskinen kanskje. Har typ verdens strammeste sportstopp (den jeg brukte før op!) så det er lite som rører seg når jeg løper, heldigvis. Har ikke gått til innkjøp av en skikkelig enda, er så redd for å legge femhundre på bordet for noe som ikke holder mål. Kjøpte en TriAction (tror jeg) for å ha som reserve etter op, grei å gå med til daglig men ville aldri trent i den. Har prøvd å hoppe litt, og da spretter de jo all over the place!
kris123 Skrevet 9. januar 2013 #24652 Skrevet 9. januar 2013 Takk Det begynner å komme seg, jeg har syntes hele veien (og synes fremdeles) at de er for store, men det måtte tydeligvis såpass til for å fylle oppe de tomme slankepuppene. Har ingen bilder forfra, for da blir vinklene så rare, musklene drar i dem og de ser bare rare ut. Kan prøve å ta et med kamera på maskinen kanskje. Har typ verdens strammeste sportstopp (den jeg brukte før op!) så det er lite som rører seg når jeg løper, heldigvis. Har ikke gått til innkjøp av en skikkelig enda, er så redd for å legge femhundre på bordet for noe som ikke holder mål. Kjøpte en TriAction (tror jeg) for å ha som reserve etter op, grei å gå med til daglig men ville aldri trent i den. Har prøvd å hoppe litt, og da spretter de jo all over the place! bare triaction eller triaction extreme? for jeg ville nok ikke trent me den vanlige triaction, men triaction extreme holder mine greit på plass i hvert fall. Da er den litt liten også da, så d hjelper vel på men :-p
RosaPrinsesse Skrevet 9. januar 2013 #24653 Skrevet 9. januar 2013 bare triaction eller triaction extreme? for jeg ville nok ikke trent me den vanlige triaction, men triaction extreme holder mine greit på plass i hvert fall. Da er den litt liten også da, så d hjelper vel på men :-p Den vanlige bare, ja. Det forklarer jo saken Extreme ser knall ut, da. Jeg klarer ikke at de hopper rundt, da føler jeg at jeg får hengepupper med en gang. Denne fra HM har jeg trent i hittil: Før op: etter op: Ikke rart det er uvant! Hehe.
Milli30 Skrevet 9. januar 2013 #24654 Skrevet 9. januar 2013 Jeg er også 8 uker post op og igang med trening igjen har løpt og vært på Step gruppetimer så langt, styrke føles fortsatt ubehagelig på overkroppen. Jeg bruker Triumph Extreme triaction sportsbh og da er det ingen bevegelse
Puppedama Skrevet 9. januar 2013 #24655 Skrevet 9. januar 2013 Den vanlige bare, ja. Det forklarer jo saken Extreme ser knall ut, da. Jeg klarer ikke at de hopper rundt, da føler jeg at jeg får hengepupper med en gang. Denne fra HM har jeg trent i hittil: Før op: etter op: Ikke rart det er uvant! Hehe. Nei,det er jo nesten 1 kg ekstra!
RosaPrinsesse Skrevet 9. januar 2013 #24656 Skrevet 9. januar 2013 Nei,det er jo nesten 1 kg ekstra! Jo, takk. Jeg trekker fra 900g på vekta, jeg Godt at jeg kan løpe, trenger virkelig å kvitte meg med litt fett!
ceca Skrevet 9. januar 2013 #24657 Skrevet 9. januar 2013 White lady - det var rimelig utplukket i butikkene da jeg var rundt for å finne bh`er. Jege bor på et lite sted, og sparkjøp finnes ikke her. Men jeg regner med at det finnes mye i butikkene etterhvert nå som de tar inn mer/nytt. Nå har jeg fått kjøpt meg noen som jeg har tatt ut spilene på, så tenker å slite på dem til jeg kan bruke spilebh`er. Da blir det nok stor-innkjøp Rosaprinsesse- Skjønner at det er en stor overgang å gå fra det du hadde til det du har nå. Men de er kjempefine Ser flott ut både med og uten bh/sportsbh. Puppedama - lillev skrev mye av det jeg har tenkt også. At vi her inne psyket deg ned videre istedenfor å si at det var flott det du hadde. Men nå kan vi ivertfall si at de er fine, og at man forstår hvorfor de er plassert derd e er. Som de andre sier så tar det tid før puppene setter seg og blir slik de skal. Mine to var absolutt ikke fine med en gang, de var hovne og høye, men nå 10 uker etter er de sunket, er myke og fine og fått fin fasong. Det eneste jeg stusser litt ved er at den ene puppen ser mindre ut enn den andre. Det har den egentlig gjort hele veien, men jeg har bare trodd at den ene har vært mer hoven. Jeg får bare se ann tiden og se hvordan de utvikler seg. Det synes ikke når jeg har bh og klær på. Før op har jeg ikke hatt forskjellig str på puppene så litt rart at jeg skal se en forskjell nå som de er fylt opp.
Lille v Skrevet 9. januar 2013 #24658 Skrevet 9. januar 2013 White lady - det var rimelig utplukket i butikkene da jeg var rundt for å finne bh`er. Jege bor på et lite sted, og sparkjøp finnes ikke her. Men jeg regner med at det finnes mye i butikkene etterhvert nå som de tar inn mer/nytt. Nå har jeg fått kjøpt meg noen som jeg har tatt ut spilene på, så tenker å slite på dem til jeg kan bruke spilebh`er. Da blir det nok stor-innkjøp Rosaprinsesse- Skjønner at det er en stor overgang å gå fra det du hadde til det du har nå. Men de er kjempefine Ser flott ut både med og uten bh/sportsbh. Puppedama - lillev skrev mye av det jeg har tenkt også. At vi her inne psyket deg ned videre istedenfor å si at det var flott det du hadde. Men nå kan vi ivertfall si at de er fine, og at man forstår hvorfor de er plassert derd e er. Som de andre sier så tar det tid før puppene setter seg og blir slik de skal. Mine to var absolutt ikke fine med en gang, de var hovne og høye, men nå 10 uker etter er de sunket, er myke og fine og fått fin fasong. Det eneste jeg stusser litt ved er at den ene puppen ser mindre ut enn den andre. Det har den egentlig gjort hele veien, men jeg har bare trodd at den ene har vært mer hoven. Jeg får bare se ann tiden og se hvordan de utvikler seg. Det synes ikke når jeg har bh og klær på. Før op har jeg ikke hatt forskjellig str på puppene så litt rart at jeg skal se en forskjell nå som de er fylt opp. Flere med forskjellige størrelser..Jeg har også en som er mindre, da det var lagt i mindre pga str. forskjell i utgangspunktet. Er litt redd pk kanskje har bommet litt på str, - da jeg tror det er vanskelig at "det går seg til" med bredden på brystet... Har snakket med han og avtalt at jeg tar kontakt når de er 2-3mnd for å se resultatet da.. Hadde det vært fra naturen sin side så er det ikke sikkert at man hadde tenkt noe over det, men når man har betalt 35000 for det, så ønsker jeg at de skal være så like at de fyller ut bh'n likt. Nå passer 70D best på ene, mens 70e er passelig på den andre.. Hvordan er det med deg? Har du gjort deg noen tanker om at du ønsker å få det korrigert dersom det ikke endrer seg?
Vigil Skrevet 9. januar 2013 #24659 Skrevet 9. januar 2013 Hei jenter:-) Jeg ble operert idag av Mette Haga. Alt går bra hittil. Er ikke det rart ? Skal liksom smertene komme etter hvert ? jeg føler meg bra, litt støl men opplagt. Er så redd for at smerte kommer om natta. Ingen kvalme her i det hele tatt.
RosaPrinsesse Skrevet 9. januar 2013 #24660 Skrevet 9. januar 2013 Hei jenter:-) Jeg ble operert idag av Mette Haga. Alt går bra hittil. Er ikke det rart ? Skal liksom smertene komme etter hvert ? jeg føler meg bra, litt støl men opplagt. Er så redd for at smerte kommer om natta. Ingen kvalme her i det hele tatt. Helt normalt å kjenne seg ganske fin. Jeg fikk en masse lokalbedøvelse i tillegg, og merket ikke smertene før mot kvelden (jeg ble operert tidlig på formiddagen). Ta smertestillende som du er blitt bedt om, så fortsetter det forhåpentligvis slik
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå