Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow!!! Ser skikkelig bra ut!

Hvor mye var det du hadde lagt inn? Høyprofil? Er det eurosilicone du har? Eller Natrelle?

Tusen takk! :-)

400cc, høyprofil og eurosilicone ja :-) er veldig fornøyd selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du kommer med innspill jeg nok ikke helt har tatt med i betraktningen, særlig med det om å ikke annonsere det for hele "bygda" gjennom datteren min :fnise: Det veier faktisk mer enn jeg har tenkt på. Er ikke så gammel at jeg ikke husker hvordan det var i den alderen...

Op dagen min er siste fredag før påskeferien og vi har snakket om at mannen min tar med seg alle og drar på fjellet og at jeg liksom skal jobbe så jeg må bli hjemme. Da kan jeg bo hos moren min til de er tilbake og da tipper jeg det går ann å skjule en stund til i alle fall.

Liker jo ikke å lyve, men når det først er gjort så kanskje hun ikke får så lyst til å si det til noen.

Man lyver ikke når man ikke sier det. Vi har ikke opplysningsplikt over alt vi gjør til våre barn.

Vil tro du er rimelig bra på bena igjen når barna er hjemme fra fjellet. Begynn å gå i slike klær du vil bruke etter op allerede nå så blir ikke det noen forskjell (store gensere som er lette å ta på ol.)

Skrevet (endret)

Man lyver ikke når man ikke sier det. Vi har ikke opplysningsplikt over alt vi gjør til våre barn.

Vil tro du er rimelig bra på bena igjen når barna er hjemme fra fjellet. Begynn å gå i slike klær du vil bruke etter op allerede nå så blir ikke det noen forskjell (store gensere som er lette å ta på ol.)

Neida, det har du rett i. Heller mer og mer mot å ikke si noe nå.

Ja, fortsetter å gå i mine "vonde vatterte push-up bh-er" (hat...) Skal bli superdigg å slippe!!

Ingen fare, god på å skjule mine små pupper, gjort det hele livet:) Må være deilig å være fri!?! Litt utålmodig merker jeg... 22.03 er altfor lenge til....

Endret av Melli
Skrevet (endret)

Ja, fortsetter å gå i mine "vonde vatterte push-up bh-er" (hat...) Skal bli superdigg å slippe!!

Ingen fare, god på å skjule mine små pupper, gjort det hele livet:) Må være deilig å være fri!?! Litt utålmodig merker jeg... 22.03 er altfor lenge til....

Bare gled deg til å prøve kjoler! Det var mitt store problem nemlig. Har brede,kvinnelige hofter,men brystene til en tolvåring. Fantes ikke kjoler som satt fint både over hofter og byste,men det gjør det nå!:) Endret av Puppedama
Skrevet

Spørsmålet kan komme når man begynner bikini-sesongen...men når de ikke har tenkt på det før, ikke fått meg seg rekonvalisenten, så tenker de kanskje ikke så mye på det.

Skrevet

Bare gled deg til å prøve kjoler! Det var mitt store problem nemlig. Har brede,kvinnelige hofter,men brystene til en tolvåring. Fantes ikke kjoler som satt fint både over hofter og byste,men det gjør det nå! :)

Ja - masse tøy som sitter knallfint nå, som jeg måtte jukse og mikke til før :)

Skrevet

Uæææ! Jeg trenger litt tips.

På lørdag skal jeg i bursdag, og har en topp som man ikke kan ha bh under.

Onsdagen etter er det 6 uker siden op, som betyr at jeg kan gå som jeg vil.

Tror dere det går fint med en kveld uten bh? I og med at det bare er noen dager til jeg faktisk kan få som jeg vil igjen? Antrekket er så fint, og hadde blitt ødelagt med bh... :-(

Skrevet (endret)

Bare gled deg til å prøve kjoler! Det var mitt store problem nemlig. Har brede,kvinnelige hofter,men brystene til en tolvåring. Fantes ikke kjoler som satt fint både over hofter og byste,men det gjør det nå! :)

Åh, det høres vidundelig ut! Lyver ikke når jeg sier jeg har sikkert 10 kjoler som bare henger i skapet og ikke kan brukes uten stygg bh under. Skal bli herlig å prøve dem uten:)) Gleder meg helt sykt! Men må leve på alle dere ferdigop sine gleder og erfaringer så lenge. Gir ekstra motivasjon mot op også å høre hvor fornøyde dere alle er!

Et spm. Var noen av dere på 3D foto visning av "forventet" resultat før op? Ble det som på bildene? Mine bilder er kjempe fine og jeg drømmer om at resultatet blir i allefall nesten slik!?

Endret av Melli
Skrevet

Åh, det høres vidundelig ut! Lyver ikke når jeg sier jeg har sikkert 10 kjoler som bare henger i skapet og ikke kan brukes uten stygg bh under. Skal bli herlig å prøve dem uten:)) Gleder meg helt sykt! Men må leve på alle dere ferdigop sine gleder og erfaringer så lenge. Gir ekstra motivasjon mot op også å høre hvor fornøyde dere alle er!

Et spm. Var noen av dere på 3D foto visning av "forventet" resultat før op? Ble det som på bildene? Mine bilder er kjempe fine og jeg drømmer om at resultatet blir i allefall nesten slik!?

Resultatet ble enda finere enn på bildene :-) så jeg er ihvertfall superfornøyd.

Ja, du burde virkelig glede deg til å prøve kjoler. Første gang jeg prøvde kjole i butikken etter op begynte jeg nesten å gråte. Kom vel noen tårer. Så fin har jeg aldri følt meg før! :-)

Skrevet

Tror dere det går fint med en kveld uten bh? I og med at det bare er noen dager til jeg faktisk kan få som jeg vil igjen? Antrekket er så fint, og hadde blitt ødelagt med bh... :-(

Jeg gjorde det helgen før jeg var 6 uker op.

Men jeg hoppet ikke rundt og lekte apekatt..men danset gjorde jeg :)

Skrevet

Resultatet ble enda finere enn på bildene :-) så jeg er ihvertfall superfornøyd.

Ja, du burde virkelig glede deg til å prøve kjoler. Første gang jeg prøvde kjole i butikken etter op begynte jeg nesten å gråte. Kom vel noen tårer. Så fin har jeg aldri følt meg før! :-)

Så fint:) var litt redd det ikke ble så veldig likt. Er jo forberedt på en viss forskjell selvfølgelig. Tårer kan det bli ja! Altfor spent...

Skrevet

Så fint:) var litt redd det ikke ble så veldig likt. Er jo forberedt på en viss forskjell selvfølgelig. Tårer kan det bli ja! Altfor spent...

Jeg ble også helt ubeskrivelig glad etter forrige operasjon. Sto på badet i evigheter og kunne bare ikke fatte at det var meg jeg så i speilen. Jeg følte meg helt perfekt! Det er en utrolig følelse når noe som har plaget en i så lang tid blir gjort om til noe fint:)
Skrevet (endret)

Jeg gjorde det helgen før jeg var 6 uker op.

Men jeg hoppet ikke rundt og lekte apekatt..men danset gjorde jeg :)

Tenker at det går fint jeg da. Skal unngå å leke apekatt ;)

Nå gleder jeg meg! :D

Endret av Cupcake92
Skrevet

Ja, bare gled deg. Det er en fantastisk følelse.

Skrevet

Det går nok fint du. Jeg gikk uten bh under en kjole nøyaktig 4 uker etter min op fordi jeg feiret bursdagen min. Spurte sykepleieren på klinikken og hun sa det gikk greit noen timer hvis jeg var veldig forsiktig så tror ikkje det er noe stress etter nesten seks då. Og i hvert fall ikke hvis du ikke tar helt fullstendig av :-p

Skrevet

Det går nok fint du. Jeg gikk uten bh under en kjole nøyaktig 4 uker etter min op fordi jeg feiret bursdagen min. Spurte sykepleieren på klinikken og hun sa det gikk greit noen timer hvis jeg var veldig forsiktig så tror ikkje det er noe stress etter nesten seks då. Og i hvert fall ikke hvis du ikke tar helt fullstendig av :-p

Så bra! Ble redd for at jeg ikke kunne bruke de nye klærne mine..

Skal unngå å ta salto og sånt da ;-)

Skrevet

Hehe, ja d ville jeg nok ikke anbefalt :-p

Skrevet

Tror du at du klarer? Det veldig vanskelig for meg å avstå fra å slå salto ^^,
Skrevet

Nei, jeg er litt redd for at jeg ikke klarer det.

Må alltid ta noen på dansegulvet :fnise:

Skrevet

Så godt å se deg i humør igjen, Puppedama! Håper alt bare går rette veien for deg, nå!

Jeg lovet bilde av mine - 8 uker gamle. Begge har nå droppet, nesten på grensen til for langt ned :P Jeg er fullt i gang med treningen igjen (selv om jeg ikke har prøvd benkpress, har jeg prøvd andre brystøvelser uten det minste ubehag) og kan til og med løpe helt uten ekle følelser. De begynner å bli temmelig myke, jeg sover nok snart på magen igjen (er godt mellom sideleie og mageleie nå) og typen er fra seg av begeistring.. Hehe :D Eneste litt kjedelige er at jeg har fått litt mindre følelse i ene brystvorta. Mener at den var der etter op, så jeg håper den kommer tilbake.

post-64334-0-61166900-1357682188_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...