Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virgil -

Det er helt normalt å grue seg dagen (dagene) før op.

Tror du helt sikkert blir fornøyd med det hun legger inn. De vurderer det som blir penest til kroppen, og så lenge du har gitt beskjed om hva du ønsker så følger de det.

Du får snakke med kirurgen din før op også, så da kan du evt stille spm om du lurer på noe.

I bh str og hvordan puppene ser ut uten og med klær er det en del forskjell.

Mine ser ut som c-cup med klær, ser noe større ut uten klær , men i bh må jeg ha 70E/75DD.

Så det kan godt hende du må ha en stor størrelse i bh, men at puppene dine ser ut som en B eller C-cup med klær på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kikket gjennom alle bildene jeg hadde av pupper på mobilen min (man får jo en hjerneskade i forbindelse med brystforstørrelse som gjør at man tar bilder av puppene sine hele tiden) og nå skjønner jeg godt hvorfor jeg har fått det resultatet jeg har. Innsett at jeg burde vel takke Haukeland hardt og lenge for at det har blitt så bra. Skal legge ut bilder litt senere sånn at dere får se:)

Så fint at du forstår det nå, og kan leve med de :)

Skrevet

Jeg har et litt teit spørsmål som jeg lurte på om noen kan svare på for meg :sjenert:

Det ene brystet mitt er ganske mye mindre enn det andre. Det brystet sluttet rett og slett og vokse så nippelen på det brystet er ganske mye mindre enn på det andre...

Vier på en måte nippelen seg ut når man får implantatet inni eller kommer den alltid til å bli mindre enn den andre? :(

Vet dere ikke er leger, men er det noen av dere som har hatt det samme problemet og hvordan de isåfall blir etter OP?

I fare for at det ser ut som jeg spammer her, så svarer jeg på denne og ;)

Jeg tror du må belage deg på at nippelen vil være mindre enn den andre.

Hvis den skulle bli tøyd så vil jo den andre også bli tøyd..

Mine har ikke blitt tøyd.

Men det er riktig som puppedama sier, de "skavanker" man har blir mer synlige, så du vil kanskje synes at forskjellen mellom nipplene dine blir mer tydelig etter at du har lagt inn silikon.

Skrevet (endret)

Så fint at du forstår det nå, og kan leve med de :)

Etter å ha sett bildene av disse andre snuppe sine pupper her inne så kjenner jeg litt på det bellablu har sagt. Det er fine bryster på unge jenter,men på meg som er passert 30 føler jeg ikke at det passer helt. Sånn som det er nå er det ingen som kan gjette at jeg har silikon og de jo egentlig veldig naturlig ut. Jeg skal jo sikkert ha disse i 10-15 år,det betyr også at de burde passe kroppen min i årene som kommer:)

I tillegg har jeg fått noe jeg savnet velsg sist og det er myke pupper! Det føles så godt å bli kvitt den plastikkfølelsen at du vil ikke tro det:)

Endret av Puppedama
Skrevet

I fare for at det ser ut som jeg spammer her, så svarer jeg på denne og ;)

Jeg tror du må belage deg på at nippelen vil være mindre enn den andre.

Hvis den skulle bli tøyd så vil jo den andre også bli tøyd..

Mine har ikke blitt tøyd.

Men det er riktig som puppedama sier, de "skavanker" man har blir mer synlige, så du vil kanskje synes at forskjellen mellom nipplene dine blir mer tydelig etter at du har lagt inn silikon.

Har vel egentlig innsett svaret selv, men måtte spørre uansett.. Skjønner at brystforstørrelseikke retter opp alt av skavanker. Men da retter de ihvertfall opp størrelsen på brystene, er jo der hovedproblemet ligger...

Skrevet

Har vel egentlig innsett svaret selv, men måtte spørre uansett.. Skjønner at brystforstørrelseikke retter opp alt av skavanker. Men da retter de ihvertfall opp størrelsen på brystene, er jo der hovedproblemet ligger...

Du vil helt sikkert føle at bare det hjelper en hel del:)
Skrevet

Sånn ser de ut nå, snart 5 uker etter op.

Tok bildet litt skeivt, og tegnet litt. Føles mer komfortabelt å legge det ut da :-)

Edit: jeg gliser vanligvis ikke så mye, men har akkurat tatt på anti-strekkmerker olje. (Føles ihvertfall bedre da)

Wow!!! Ser skikkelig bra ut!

Hvor mye var det du hadde lagt inn? Høyprofil? Er det eurosilicone du har? Eller Natrelle?

Skrevet

post-63893-0-68030300-1357667110_thumb.j

Her ser man tydelig hva han mente når han sa jeg hadde lavt brystfeste. Jeg har ikke utpreget med heng,men jeg har jo brystene så langt ned! Jeg skjønner jo når jeg ser dette at jeg ikke kan forvente å ha brystene særlig mye lengre opp.

Skrevet

Hør her jenter, nå får jeg helt panikk

Det er en tydelig taushetsbrudd her. Jeg sitter her med resept som det står andres navn på. Dvs at min resept har tydeligvis blitt sendt til en annen person.

Jeg sitter nå her med privat info om en annen stakkars jente. Har til og med personr hennes. Helt tragisk feil er det..

Skulle bare mangle at jeg skal sitte pg grine over dette også. Dette her skulle være max privat. En eller annen sitter sikkert med min resept nå...

Skrevet

Det er en tydelig taushetsbrudd her. Jeg sitter her med resept som det står andres navn på. Dvs at min resept har tydeligvis blitt sendt til en annen person.

Jeg sitter nå her med privat info om en annen stakkars jente. Har til og med personr hennes. Helt tragisk feil er det..

Skulle bare mangle at jeg skal sitte pg grine over dette også. Dette her skulle være max privat. En eller annen sitter sikkert med min resept nå...

Skjønner utmerket godt at du er fortvilet nå. Det skal bare ikke skje!
Skrevet

Hei alle!

Det er gøy å se alle de fine resultatene her inne. Det hjelper når man nervøst venter på sin egen op. Skal på Fornebuklinikken 22.03, Dr Schistad. Gru-gleder meg veldig. Da hjelper det å lese om dere andre "tøffe" damer som har gjort det allerede. Til Puppedama, jeg syntes de så skikkelig fine ut jeg. Var litt bekymret da alt gikk så galt, men de var mye finere enn jeg fryktet!! Gratulerer, de kommer du til å ha mye glede av, helt sikkert! Gratulerer dere andre også, superfint ble det!

Fint at ikke alle er så unge her inne heller, er 40 og har alltid spøkt med at jeg skal kjøpe meg pupper i 40 års presang :fnise: Litt gøy at det ble sånn også!

Har en ganske stor bekymring, kanskjse noen har noen tips.Har tre ungdommer i huset, 20,17 og 14. Hvordan i allverden skal jeg få sagt det til dem? Evt når ville dere gjort det? Rett før, etter? :bond:

Skrevet (endret)

Hei alle!

Det er gøy å se alle de fine resultatene her inne. Det hjelper når man nervøst venter på sin egen op. Skal på Fornebuklinikken 22.03, Dr Schistad. Gru-gleder meg veldig. Da hjelper det å lese om dere andre "tøffe" damer som har gjort det allerede. Til Puppedama, jeg syntes de så skikkelig fine ut jeg. Var litt bekymret da alt gikk så galt, men de var mye finere enn jeg fryktet!! Gratulerer, de kommer du til å ha mye glede av, helt sikkert! Gratulerer dere andre også, superfint ble det!

Fint at ikke alle er så unge her inne heller, er 40 og har alltid spøkt med at jeg skal kjøpe meg pupper i 40 års presang :fnise: Litt gøy at det ble sånn også!

Har en ganske stor bekymring, kanskjse noen har noen tips.Har tre ungdommer i huset, 20,17 og 14. Hvordan i allverden skal jeg få sagt det til dem? Evt når ville dere gjort det? Rett før, etter? :bond:

Det kom seg utrolig etter at jeg kuttet brystbåndet (på oppfordring fra kirurgen). De ble jo helt sammenklemte og det fremhevet veldig inntrykket av at de satt så lavt. Nå derimot som de har kommet mer på plass får jeg en god følelse av å se meg i speilen :)

Takker så mye,det gjør godt med positive ord:)

Mitt til side,lykke til med operasjonen,det kommer nok til å gå kjempe fint!:)

Jeg har ikke sagt noe om det til mine barn (eldste er tenåring),han skjønner det nok ,men bryr seg pent lite. Kommenterte en gang at de var fine,men det er det:)

Endret av Puppedama
  • Liker 1
Skrevet

Ring klinikken i morgen og gi beskjed. Dette er faktisk uakseptabelt.

Er du heldig ligger din resept fortsatt hos dem.

Hvis ikke -

Tenk at du ikke kjenner henne og hun ikke kjenner deg, og antagelig er hun like fortvilet som deg pga dette.

Skrevet

Puppedama -

Jeg synes puppene dine var blitt fine :)

Naturlige og som du sier, myke, Helt perfekt jo !

Tror ingen vil reagere på at de er "langt nede", det hadde ikke jeg gjort.

• Liker 1
Skrevet

Puppedama -

Jeg synes puppene dine var blitt fine :)

Naturlige og som du sier, myke, Helt perfekt jo !

Tror ingen vil reagere på at de er "langt nede", det hadde ikke jeg gjort.

Takk! Ja,det ser lovende ut nå :)
Skrevet

Det kom seg utrolig etter at jeg kuttet brystbåndet (på oppfordring fra kirurgen). De ble jo helt sammenklemte og det fremhevet veldig inntrykket av at de satt så lavt. Nå derimot som de har kommet mer på plass får jeg en god følelse av å se meg i speilen :)

Takker så mye,det gjør godt med positive ord:)

Mitt til side,lykke til med operasjonen,det kommer nok til å gå kjempe fint! :)

Jeg har ikke sagt noe om det til mine barn (eldste er tenåring),han skjønner det nok ,men bryr seg pent lite. Kommenterte en gang at de var fine,men det er det:)

Jo takk, varmer med lykkeønskninger før man skal i ilden.

Problemet med å si det til dem er at dette er noe jeg gjør for meg selv, og ikke ønsker noen tilbakemeldinger eller diskusjoner eller "rare" blikk fra noen av dem om valget mitt. De to eldste gutta mine blåser nok i det og syntes det er fint å mine vegne, men datteren min på 14 hun kan finne på å bli skikkelig skuffet om jeg ikke sier noe til henne. Litt sårbar alder, fyller 15 snart. Hun ligner forøvrig ikke på meg fysisk og har fine pupper, sikkert 1-2 cuper mer enn meg. Litt teit sikkert, men det betyr faktisk litt hva hun syntes... :sukk:

Skrevet

Jeg opererte hos Schistad. Er utrolig fornøyd :)

Jeg har en jente som er 14 år og lurte på hvordan jeg skulle si det til henne.

Hun er vant til å se meg naken, og jeg kunne ikke begynne å dekke meg til.

Jeg og mannen min (faren hennes) snakket om dette, og syntes egentlig hun er i feil alder til å gi slike signaler. Mannen skulle ta ferie i to uker etter min op.

Vi valgte derfor å ikke si noe, men heller si til dem at jeg var dårlig og hadde vondt i ryggen.

Derfor ordnet vi operasjon slik at de (begge barna) var dratt når vi dro til Fornebuklinikken, og var hjemme igjen før de kom hjem. De kom inn på soverommet, men anatgelig var jeg så blek at de forstod av seg selv at jeg var dårlig.

Nå går jeg rundt med trange gensere etc og ennå har ikke jenta kommentert puppene. Det enenste hun kommenterte var sportsbh. Hun skjønte ikke hvorfor jeg brukte en så stygg bh !

Nå brukte jeg bh med innlegg så det er ikke store forskjellen fra da til nå med klær på (noe, men ikke så innmari)

En venninne av meg har barn som er 17, 15, 10 år og hun sa det kun til den eldste (jente). Jenta svarte da at at det hadde hun regnet med at hun gjorde.

det kommer litt ann på hva du vil, men jeg hadde nok ikke sagt noe, men svart hvis de spurte. Jeg ønsker ikke ha dette ut på hele bygda, så det å fortelle dette til en 14 åring er kanskje ikke det lureste..de forteller jo "alt mulig" til venninner. (husker jeg gjorde det også så..)

Skrevet

Problemet med å si det til dem er at dette er noe jeg gjør for meg selv, og ikke ønsker noen tilbakemeldinger eller diskusjoner eller "rare" blikk fra noen av dem om valget mitt. De to eldste gutta mine blåser nok i det og syntes det er fint å mine vegne, men datteren min på 14 hun kan finne på å bli skikkelig skuffet om jeg ikke sier noe til henne. Litt sårbar alder, fyller 15 snart. Hun ligner forøvrig ikke på meg fysisk og har fine pupper, sikkert 1-2 cuper mer enn meg. Litt teit sikkert, men det betyr faktisk litt hva hun syntes... :sukk:

Datteren min ligner på meg fysisk, og har ennå såvidt en a-cup.

Hva med å si til henne at du alltid har sagt at du skal gi deg selv nye pupper i 40 års gave. Og nå lurte du faktisk på å gjøre det, og hadde vært på konsultasjon.

Skrevet

Jo takk, varmer med lykkeønskninger før man skal i ilden.

Jeg har bare gutter og det blir litt annerledes. Ser at det kan være litt vanskelig i forhold til ei jente i den alderen,men som ceca nevner så synes det ikke stort i vanlig bekledning. Beklager at jeg ikke bidrar noe særlig i denne sammenheng,men det er ikke lett å komme med råd i en sånn situasjon:)
Skrevet

Datteren min ligner på meg fysisk, og har ennå såvidt en a-cup.

Hva med å si til henne at du alltid har sagt at du skal gi deg selv nye pupper i 40 års gave. Og nå lurte du faktisk på å gjøre det, og hadde vært på konsultasjon.

Takk for at du kommer med innspill jeg nok ikke helt har tatt med i betraktningen, særlig med det om å ikke annonsere det for hele "bygda" gjennom datteren min :fnise: Det veier faktisk mer enn jeg har tenkt på. Er ikke så gammel at jeg ikke husker hvordan det var i den alderen...

Op dagen min er siste fredag før påskeferien og vi har snakket om at mannen min tar med seg alle og drar på fjellet og at jeg liksom skal jobbe så jeg må bli hjemme. Da kan jeg bo hos moren min til de er tilbake og da tipper jeg det går ann å skjule en stund til i alle fall.

Liker jo ikke å lyve, men når det først er gjort så kanskje hun ikke får så lyst til å si det til noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...