Puppedama Skrevet 7. januar 2013 #24581 Skrevet 7. januar 2013 (endret) hva har skjedd med puppedama da? Tror det handler om hvilke kirurg man får, hørt både positivt og mindre positivt om teres. men vil gjerne høre hva Puppedama måtte igjennom! Trodde og dråpeformede var minst egnet ved litt heng, men etter å ha snakket med tre kirurger pluss sett bilder seg jeg at det blir finest med anatomiske. Så bilder på konsultasjonen av en med runde og det var ikke noe fint syns jeg. Fyller opp tomrommet med dråpeformet/anatomisk også helt fint, ifølge dem ... For det første så har ikke Teres vært noe problem for meg i det hele tatt. Har blitt godt behandlet så null problem der. Har vært litt uheldig med resultatet,men det skjedde i første omgang i beste mening. Puppene mine har vært veldig store (70g naturlig), men nå var de HELT tomme. Kirurgen var litt usikker på om han skulle legge over eller under muskel grunnet henget blandt annet. Ulempen hvis jeg tok over muskel var at de ville henge ganske mye pga tyngden og elastisiteten i huden min. Han konkluderte med at han trodde det skulle gå bra under muskel siden jeg var akkurat i grenseland,og mange i grenseland får bra resultat. Den første tiden var puppene perfekte! Men så begynte det å henge slapp hud under brystene (double bubble). Ettersom tiden gikk ble det ganske ille fordi implantatene også skled opp. Nå har jeg akkurat i operert en gang til (på klinikken sin regning og uten noe som helst problem) og jeg ble veldig paff over resultatet. Jeg visste at han skulle senke implantatene,men hadde nok ikke helt forstått på forhånd hvordan det ville påvirke resultatet. Jeg fikk megasjokk da jeg tok av bandasjen fordi jeg syntes det var så stygt! Det har riktig nok kommet seg en hel del siden fredagen,da var det sammenklemt av brystbåndet og det hele. Har også vært hos kirurgen i dag og som alle andre ganger har jeg blitt tatt i mot med åpne armer og full forståelse. Hvis jeg vil opererer han meg på nytt,men etter å ha fått forklaring og sett litt på bilder så føler jeg meg mer vel med det jeg har fått. Akkurat nå tror jeg faktisk at jeg kan bli veldig fornøyd. Jeg har med andre ord ingenting negativt å si om Teres,de har behandlet meg veldig bra:) Endret 7. januar 2013 av Puppedama 1
Cupcake92 Skrevet 7. januar 2013 #24582 Skrevet 7. januar 2013 Jeg hadde 75a - 70b før og tok 295 gram over muskel. Har nå (fant ut at jeg brukte feil omkrets) 60e, eller 65dd, 70 d cup Slik ser puppene mine ut nå. Så utrolig fine de er! :-)
RosaPrinsesse Skrevet 7. januar 2013 #24583 Skrevet 7. januar 2013 Har ikke følgt med på tråden, så derfor jeg må spør: Har du operert? Kan jeg se før og etter bilde? veldig greit om vi ca hadde like mye/lite heng Hvor op. du? Hvor, når og alt det der står i signaturen min. Jeg orker ikke legge ut før-bilde, men det ligger et av meg i sportsbh noen sider tilbake. Legger vl ut et nytt slik de ser ut nå to mnd postop ila uken. :-)
Cupcake92 Skrevet 7. januar 2013 #24584 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Sånn ser de ut nå, snart 5 uker etter op. Tok bildet litt skeivt, og tegnet litt. Føles mer komfortabelt å legge det ut da :-) Edit: jeg gliser vanligvis ikke så mye, men har akkurat tatt på anti-strekkmerker olje. (Føles ihvertfall bedre da) Endret 10. januar 2013 av Cupcake92 1
Nalaya Skrevet 7. januar 2013 #24585 Skrevet 7. januar 2013 Må bare si,wow dine var fine!! er slike jeg vil ha,hva hadde du i utg.punktet,og hvor mye la du inn? :D Tusen takk for det Jeg hadde ganske så små.. 75a-70b. Hadde og ganske stort mellomrom mellom brystene, derfor valgte kirurgen moderate som er bredere enn f.eks høyprofil. La inn 295 gram over muskel allergan natrelle moderate innlegg.
*Bumblebee* Skrevet 7. januar 2013 #24586 Skrevet 7. januar 2013 For det første så har ikke Teres vært noe problem for meg i det hele tatt. Har blitt godt behandlet så null problem der. Har vært litt uheldig med resultatet,men det skjedde i første omgang i beste mening. Puppene mine har vært veldig store (70g naturlig), men nå var de HELT tomme. Kirurgen var litt usikker på om han skulle legge over eller under muskel grunnet henget blandt annet. Ulempen hvis jeg tok over muskel var at de ville henge ganske mye pga tyngden og elastisiteten i huden min. Han konkluderte med at han trodde det skulle gå bra under muskel siden jeg var akkurat i grenseland,og mange i grenseland får bra resultat. Den første tiden var puppene perfekte! Men så begynte det å henge slapp hud under brystene (double bubble). Ettersom tiden gikk ble det ganske ille fordi implantatene også skled opp. Nå har jeg akkurat i operert en gang til (på klinikken sin regning og uten noe som helst problem) og jeg ble veldig paff over resultatet. Jeg visste at han skulle senke implantatene,men hadde nok ikke helt forstått på forhånd hvordan det ville påvirke resultatet. Jeg fikk megasjokk da jeg tok av bandasjen fordi jeg syntes det var så stygt! Det har riktig nok kommet seg en hel del siden fredagen,da var det sammenklemt av brystbåndet og det hele. Har også vært hos kirurgen i dag og som alle andre ganger har jeg blitt tatt i mot med åpne armer og full forståelse. Hvis jeg vil opererer han meg på nytt,men etter å ha fått forklaring og sett litt på bilder så føler jeg meg mer vel med det jeg har fått. Akkurat nå tror jeg faktisk at jeg kan bli veldig fornøyd. Jeg har med andre ord ingenting negativt å si om Teres,de har behandlet meg veldig bra:) ok så flott at du er blitt godt tatt vare på!får håpe resultatet blir bra nå og at du er/blir fornøyd visste ikke om forhistorien din med str på puppene og det
jasmiine Skrevet 8. januar 2013 #24587 Skrevet 8. januar 2013 Cupcake92 og Nalaya, gratulerer med fantastiske resultat! Kunne hatt desse bildene med meg på konsultasjon :D
~white lady~ Skrevet 8. januar 2013 #24588 Skrevet 8. januar 2013 Lykke til idag puppedama. Jeg fikk såpass brede pupper at jeg må ha 70E, men måtte gå for 75DD da jeg ikke fant min str.her jeg bor. Bruker derfor 75 på innerste hakket. Jeg kjøpte spilebh på Lindex og tok ut spilene. Det fungerte Merket Ella M. Spileløse bh var umulig å finne her ivertfall. Da ble det "bestemor-bh", noe jeg ikke ønsker. Det fungerte? Tror jeg jammen gjør det jeg også- kjøpe vanlig bh og ta ut spilene. For å drive og bestille bh på nett har jeg ikke lyst til, vil prøve de i butikk for er så mye som skal "passe", og kanskje den gnager på feil plass, osv.
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24589 Skrevet 8. januar 2013 Med fare for å gjenta meg selv,men Sloggi har veldig gode bh-er uten spiler. Sjekk ut den som heter romance:)
Vigil Skrevet 8. januar 2013 #24590 Skrevet 8. januar 2013 Hei jenter, Jeg skal opereres hos fornebu av Mette Haga. Imorgen klokken 08. Jeg begynner å få panikk nå jeg :-( Jeg har i tillegg fått veldig såre og vonde pupper pga mensen. Det gjør jeg alltid like før mensen. Lurer på om det vil bli enda vondere for meg da. Skal ta 210 under muskel.
Netta-Netta Skrevet 8. januar 2013 #24591 Skrevet 8. januar 2013 Hei jenter, Jeg skal opereres hos fornebu av Mette Haga. Imorgen klokken 08. Jeg begynner å få panikk nå jeg :-( Jeg har i tillegg fått veldig såre og vonde pupper pga mensen. Det gjør jeg alltid like før mensen. Lurer på om det vil bli enda vondere for meg da. Skal ta 210 under muskel. Masse lykke til Vigil! det her går nok så bra! Vips så er det over også sitter du der med nydelige nye pupper! Skulle virkelig ønske jeg kunne tatt i morgen og, jeg må vente helt til sommeren kommer... Hvilke størrelse har du nå og vet du sånn ca hva du ender opp med? Tror forresten alle får litt panikk før en sånn operasjon, men jeg har bare hørt bra ting om fornebuklinikken, tenker du roer deg med en gang du har kommet deg dit! Lykketilklemmer!
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24592 Skrevet 8. januar 2013 Hei jenter, Jeg skal opereres hos fornebu av Mette Haga. Imorgen klokken 08. Jeg begynner å få panikk nå jeg :-( Jeg har i tillegg fått veldig såre og vonde pupper pga mensen. Det gjør jeg alltid like før mensen. Lurer på om det vil bli enda vondere for meg da. Skal ta 210 under muskel. Jeg hadde mensenpupper da jeg ble operert første gangen,jeg overlevde:) Det går bra:)
Lellie Skrevet 8. januar 2013 #24593 Skrevet 8. januar 2013 Hei jenter, Jeg skal opereres hos fornebu av Mette Haga. Imorgen klokken 08. Jeg begynner å få panikk nå jeg :-( Jeg har i tillegg fått veldig såre og vonde pupper pga mensen. Det gjør jeg alltid like før mensen. Lurer på om det vil bli enda vondere for meg da. Skal ta 210 under muskel. Jeg hadde mensen når jeg opererte , og jeg hadde veldig lite smerter etter operasjonen. Husker jeg gruet meg fælt Pga det , men gikk så fint jeg ble operert av Mette haga for fire uker siden. Hu er kjempe dyktig masse lykke til
Vigil Skrevet 8. januar 2013 #24594 Skrevet 8. januar 2013 takk for trøsten. Høres ut som det kommer til å gå greit for meg også. Jeg bruker 75A og skal ta 210 under muskel. Mette Haga mente at dette vil gi meg mest naturlig resultat. Jeg håper at det gir meg en stor B eller liten C . Hva tror dere at jeg vil ende opp med ? Er ganske petit. Veldig tynn og lav (160). Vil ikke ha pupper som virker langt større enn meg lol
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24595 Skrevet 8. januar 2013 takk for trøsten. Høres ut som det kommer til å gå greit for meg også. Jeg bruker 75A og skal ta 210 under muskel. Mette Haga mente at dette vil gi meg mest naturlig resultat. Jeg håper at det gir meg en stor B eller liten C . Hva tror dere at jeg vil ende opp med ? Er ganske petit. Veldig tynn og lav (160). Vil ikke ha pupper som virker langt større enn meg lol Jeg tror hun har tatt et godt valg angående cc. Når man først er så heldig å være petit så synes jeg det er veldig dumt å legge inn for mye:) Det er så mye penere med nette bryster på en slank kropp:) Tror forresten det gir en stor B eller C:)
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24596 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Nå har jeg kikket gjennom alle bildene jeg hadde av pupper på mobilen min (man får jo en hjerneskade i forbindelse med brystforstørrelse som gjør at man tar bilder av puppene sine hele tiden) og nå skjønner jeg godt hvorfor jeg har fått det resultatet jeg har. Innsett at jeg burde vel takke Haukeland hardt og lenge for at det har blitt så bra. Skal legge ut bilder litt senere sånn at dere får se:) Endret 8. januar 2013 av Puppedama 1
Netta-Netta Skrevet 8. januar 2013 #24597 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har et litt teit spørsmål som jeg lurte på om noen kan svare på for meg Det ene brystet mitt er ganske mye mindre enn det andre. Det brystet sluttet rett og slett og vokse så nippelen på det brystet er ganske mye mindre enn på det andre... Vier på en måte nippelen seg ut når man får implantatet inni eller kommer den alltid til å bli mindre enn den andre? Vet dere ikke er leger, men er det noen av dere som har hatt det samme problemet og hvordan de isåfall blir etter OP?
Puppedama Skrevet 8. januar 2013 #24598 Skrevet 8. januar 2013 Jeg har et litt teit spørsmål som jeg lurte på om noen kan svare på for meg Det ene brystet mitt er ganske mye mindre enn det andre. Det brystet sluttet rett og slett og vokse så nippelen på det brystet er ganske mye mindre enn på det andre... Vier på en måte nippelen seg ut når man får implantatet inni eller kommer den alltid til å bli mindre enn den andre? Vet dere ikke er leger, men er det noen av dere som har hatt det samme problemet og hvordan de isåfall blir etter OP? Jeg tenker at hvis du har veldig stram hud nå,så vil jo huden strekke seg litt når den blir tøyd,men jeg har erfart at skavanker man har er det litt vanskelig å komme unna.
ceca Skrevet 8. januar 2013 #24599 Skrevet 8. januar 2013 Nalaya og cupcake92 - kjempeflotte pupper dere har fått !! 1
ceca Skrevet 8. januar 2013 #24600 Skrevet 8. januar 2013 Det fungerte? Tror jeg jammen gjør det jeg også- kjøpe vanlig bh og ta ut spilene. For å drive og bestille bh på nett har jeg ikke lyst til, vil prøve de i butikk for er så mye som skal "passe", og kanskje den gnager på feil plass, osv. Ja det fungerer flott ! Jeg bestilte på nett, men de passet ikke. Mye enklere når man kan prøve dem. Sloggi som puppedama nevner fant jeg ikke her jeg bor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå