Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte innlegg i bh til vanlig. Etter op har ingen kommentert brystene. Hverken når jeg går i trange gensere eller vide gensere. Nå har jeg ikke gått med utringning ennå, så da kan det hende noen vil tenke sitt. Og spesielt når jeg har på bikini vil man se at de slappe lefsene er fylt opp.

Hos meg er det kun mannen som vet om dette. En venninne komenterte kun under en prat trodde jeg hadde C-cup. Jeg kommenterte ikke det. Men det viser hvordan de ser ut med klær på, for da ser de nok mest ut som en c-cup. (bruker 70 E, men finner ikke bh så tar 75DD på innerste hakket.)

Jeg bor også på en liten plass, men så lenge du ikke legger inn slik at de blir tydelig silikon-pupper så tror jeg ingen vil kommentere det.

Jeg tenkte mye på hva moren og faren min ville tenke, siden moren min har store bryster og søsteren min har operert sine bryster mindre. Har vært mye sammen med hele familien i julen og ingen har kommentert brystene mine. Tror de vil gå bra for deg også :)

Så godt å høre:) nei, skal absolutt ikke ta så det virkelig blir tydelige silikonpupper. Jeg vil ha så det passer min kropp:) merker jeg bare gleder meg mer og mer etter alt jeg har lest. Håper at tiden går fort til sommeren:D (også må jeg spare opp litt mer penger først ;) )

Tusen takk for svar! Godt å endelig ha noen man kan prate med om dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte bare,har vært på fms noen ganger i forb.med helt andre ting,og jeg synes han bjørn kan være slik som beskrevet over.litt kort og bastant,på en måte.. bugge har jeg aldri møtt så aner ikke hvordan han er.var du komfortabel med han da?jeg er slik at jeg MÅ føle meg ok på personen,ellers vil jeg ikke op.der..rart,men slik er det. er vel litt magefølelse og de tingene der vil jeg tro ;)

tok du under/over muskel? har fått inntrykk av at de er veldig fan av dråpeformede proteser der,det vil jeg IKKE ha da jeg etter å ha ammet to barn mangler fylde på toppen.De er "tomme" liksom,ok form på men litt heng.ser fine ut når de er stive(om jeg fryser feks),men er blæh ellers.Da viser henget,og jeg regner ikke akkurat med at det blir mindre heng etter som årene går...har vel ca B-cup nå(har ikke målt meg hos proffe så er litt usikker faktisk) er aavhengig av h&m`s wonderbras,de med sånn 3-4 cm padding i.føler meg puppeløs uten de...og av og til med de og.huff skal ikke være lett..tenk å slippe å tenke på push-up,innlegg osv!

Skrevet

Hmm. utifra konsultasjon ville jeg ikke anbefalt fms. Men sånn utifra resultat vet jeg ikke. Min mor er jo fornøyd. Tenker meg han er flink men han bare latterligjorde meg følte jeg.

Selv føler jeg ikke at jeg har spesielt med heng. INGEN andre leger har nevnt det. Rart han da er så veldig intr i at jeg skal ta løft? JA, tenker det kan være ekstra penger å tjene.... ikke vet jeg. Uansett, kan legge ut bilde..

Skrevet

åå er fms dyre?på siden deres står det fra 27.000.-.... men det kommer kansje myye ekstra i tillegg?? har ikke vært på konsult.enda da,er redd jeg trenger løft og så da kan jeg vel bare glemme det...det i seg selv er vel ekstra dyrt :(

Skrevet

Hei! jeg er ny her inne :vinke: .Har sittet og lest og lest,og vil for det første gi en klem til puppedama! :) huff kan ikke forestille meg hvordan det har vært..håper du venner deg til de nye etter hvert,og at du slipper enda mer komplikasjoner! hvor og hvem har operert deg?? haukeland -noe..?

Ellers lurer jeg på noen ting,håper noen her kan svare? :)

- har noen erfaring med klinikker i bergen/omegn? hva med fana medisinske senter..?

jeg har hørt myye positivt om fornebu klinikken,men jeg bor jo på vestlandssiden så det er jo langt borte..vet ikke helt hvordan jeg gjør det med overnatting o.l.,blir jo mye mer styr da.men,siden mange er så fornøyde etter å ha vært der så er det kansje verdt det? ser også at de er litt dyrere enn feks.fana..

- driver noen her med riding? jeg rir og er en del i stallen selv,og er redd jeg ikke klarer å gjøre slike tunge ting på en eevighet etter op. er også redd for å ødelegge resultatet ved for mye tung aktivitet for fort? det er jo løft av trillebårer og bøtter+++ i tillegg til selve ridingen.

- hvordan er det post op.,klarer man å sminke seg,eller er det umulig å bevege armene noe særlig? (ja,er litt forfengelig..trives best med litt foundation og maskara,i det aller minste)

-jobben min krever en del tunge løft/bæring,når kan man gjøre det etter op? tenkte ta to uker fri,men etter det må eg jo på jobb igjen..tror ikke sjefen blir særlig fornøyd om jeg er "handikappet" over lengre tid :(

- er det sant at fornebu har den beste garantien? ang kapsel o.l. hva er forskjellen på deres garanti vs andre steder..? :klo: er LIVREDD for at noe går galt,at jeg ikke blir fornøyd osvosv..vil ikke angre på operasjonen!

Kommer sikkert flere sp.m.etter hvert,dette var det jeg kom på nå :)

Jeg vet ikke noe om klinikker på Vestlandet. Fornebuklinikken samarbeider med et hotell like ved siden av. der kan man overnatte. Mener det står noe om dette på siden til fornebuklinikken, for jeg leste om det og vurderte det.

Armene kan du bevege med en gang, men prøv å holde dem inntil kroppen i starten, og etterhvert kan man bevege dem greit. Men ikke ta de over hodet de første to ukene. Så det å sminke seg var ikke noe problem.

Jeg hadde ikke kunnet gå på jobb etter to uker. Jeg var helt "ødelagt" og brukte nok lengre tid enn andre her inne på å komme meg etter op.

• Liker 1
Skrevet

Ja legg ut bilde,monroe! har heng selv og er redd jeg må ha løft.....greit å sammenlikne :)

Skrevet

Jeg skjønner at overgangen var veldig brå. Men utrolig deilig at du fikk forklart såpass bra hvorfor ting var gjort som det er gjort.

Men hva sa han om at det ikke var "fyll oppe"?

Jeg har ikke fyll oppe fordi jeg har naturlig lavt brystfeste ( også vet vi jo alle at de skavanker man har kommer bedre frem med brystforstørrelse). Det kan manipuleres litt hvis jeg putter inn mer,men siden jeg er såpass slank var han veldig tydelig på at det blir ikke pent. Mine forrige ble veldig høye fordi de skled opp,noe de ikke skal gjøre. Siden de skled opp sist så kunne det hende de skled litt opp nå også,og da vil de gi et høyere inntrykk. Jeg fikk beskjed om å droppe brystbåndet sånn at de kanskje "tar seg litt bedre til rette". Må også påpeke at de serbere ut i dag enn de gjorde på fredag. De er ikke superfine i dag heller,men de er bedre. Er vel noe med at det tar litt tid før det faller helt på plass:)
Skrevet

men så har jeg et spørsmål , jeg hadde ingen synlige ujevnheter før bf , men nå har jeg en som er lengre ned en den andre ., er dette vanlig?

Den ene puppen min droppet mye før den andre. Så jeg gikk med den ene lengre ned en ganske lang tid Men jeg regnet med at den andre ville komme etter, og det gjorde den :)

Bare vær tålmodig og la tiden hjelpe deg så vil den andre puppen synke og det vil bli kjempefint.

Skrevet

Jeg har ikke fyll oppe fordi jeg har naturlig lavt brystfeste ( også vet vi jo alle at de skavanker man har kommer bedre frem med brystforstørrelse). Det kan manipuleres litt hvis jeg putter inn mer,men siden jeg er såpass slank var han veldig tydelig på at det blir ikke pent. Mine forrige ble veldig høye fordi de skled opp,noe de ikke skal gjøre. Siden de skled opp sist så kunne det hende de skled litt opp nå også,og da vil de gi et høyere inntrykk. Jeg fikk beskjed om å droppe brystbåndet sånn at de kanskje "tar seg litt bedre til rette". Må også påpeke at de serbere ut i dag enn de gjorde på fredag. De er ikke superfine i dag heller,men de er bedre. Er vel noe med at det tar litt tid før det faller helt på plass:)

Ja, nå skjønner jeg.

Det er sant at det tar litt tid før de faller på plass og finner sin form. Er utrolig godt å høre at du har det bedre nå :)

Har tenkt så mye på deg og dette. Klem

Skrevet

Ja, nå skjønner jeg.

Det er sant at det tar litt tid før de faller på plass og finner sin form. Er utrolig godt å høre at du har det bedre nå :)

Har tenkt så mye på deg og dette. Klem

Jeg trodde jeg skulle dø på fredagen! Nå ser jeg lyset igjen,og takk for det!!

Jeg har jo klaget en del på at puppene var veldig harde sist,men det er de i hvertfall ikke nå. De er veldig myke og disse kan jeg faktisk se for meg at en mann kan nyte. Det kunne man ikke med de forrige! Aldri så galt,at det ikke er godt for noe:)

Skrevet

Lurte bare,har vært på fms noen ganger i forb.med helt andre ting,og jeg synes han bjørn kan være slik som beskrevet over.litt kort og bastant,på en måte.. bugge har jeg aldri møtt så aner ikke hvordan han er.var du komfortabel med han da?jeg er slik at jeg MÅ føle meg ok på personen,ellers vil jeg ikke op.der..rart,men slik er det. er vel litt magefølelse og de tingene der vil jeg tro ;)

tok du under/over muskel? har fått inntrykk av at de er veldig fan av dråpeformede proteser der,det vil jeg IKKE ha da jeg etter å ha ammet to barn mangler fylde på toppen.De er "tomme" liksom,ok form på men litt heng.ser fine ut når de er stive(om jeg fryser feks),men er blæh ellers.Da viser henget,og jeg regner ikke akkurat med at det blir mindre heng etter som årene går...har vel ca B-cup nå(har ikke målt meg hos proffe så er litt usikker faktisk) er aavhengig av h&m`s wonderbras,de med sånn 3-4 cm padding i.føler meg puppeløs uten de...og av og til med de og.huff skal ikke være lett..tenk å slippe å tenke på push-up,innlegg osv!

De er ganske fan av dråpeformede men du får det du vil ha. jeg har det, men hadde fått runde hvis jeg ville hatt det så det er nok ikke noe stress :-)

Skrevet

åå er fms dyre?på siden deres står det fra 27.000.-.... men det kommer kansje myye ekstra i tillegg?? har ikke vært på konsult.enda da,er redd jeg trenger løft og så da kan jeg vel bare glemme det...det i seg selv er vel ekstra dyrt :(

Kostet 39.500 for meg.

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle dø på fredagen! Nå ser jeg lyset igjen,og takk for det!!

Jeg har jo klaget en del på at puppene var veldig harde sist,men det er de i hvertfall ikke nå. De er veldig myke og disse kan jeg faktisk se for meg at en mann kan nyte. Det kunne man ikke med de forrige! Aldri så galt,at det ikke er godt for noe:)

Så bra !!!

:)

Skrevet

Hei! Nå har jeg ikke lest noe innlegg her inne før dette, men lurer på en ting.

Skal ta brystforstørrelse, og har nå ca 75b(muligens mindre). Jeg er ung, har ikke ammet. Jeg vet jeg har litt heng i brystene, men ikke noe særlig. Har vært på to konsultasjoner og de nevnte ikke noe om det, og begge klinikkene gjorde en skikkelig jobb og var flinke. Så da jeg var på FMS idag så begynte kirurgen å nevne at han mente jeg måtte ha løft. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble veldig lei meg. Viste de ikke til ham. Men han var så direkte, og ufin synes jeg. Jeg fortalte min mor hadde vært hos dem og den følte jeg han latterligjorde under konsultasjonen. Men poenget er, ingen av de andre har nevnt brydtløft + protese og har igrunn vært på tre konsultasjoner da den ene var tlf. konsultasjon... Føler jo at dette ikke er noe som trengs da.. ingen andre, og ikke meg selv heller, har tenkt på brystløft.

Jeg kan gjerne legge ut bilde så kan dere se, håper noen av dere har tilnærmet like bryster som meg og at dere fikk et bra resultat. Av en eller annen grunn er jeg blitt litt skeptisk nå, fordi da han sa at jeg liksom måtte ha løft, så er jeg jo redd det vil bli stygt med kun innlegg, men samtidig kommer jeg ikke til å gjøre noe med dem om jeg måtte hatt løft og pga arr. Da vil jeg ha brystene jeg allerede har. Men som sagt, ingen av de andre har nevnt dette!.. føler ikke selv at de henger... så mye.

Hmmm...

Jeg var på konsultasjon hos en PK fra FMS, dr. Bugge som startet å operere her i Oslo for ca 6 mnd siden, i tillegg til FMS. Vet ikke om det var han du var hos, men det som gjorde at jeg ikke valgte Bugge var at han var veldig insisterende på dette med løft. Når jeg spurte om det ikke gikk an å fylle ut det lille henget jeg hadde svarte han ved å finn frem en katalog og tok så frem en kalkulator og så ut som han holdt på med avanserte 3 grads ligninger eller no sånnt i flere minutter, så ba han meg med sitt antagelig mest sjarmerende smil stille meg foran speilet i profil, så stillte han seg bak meg og sa "ja nå blir jeg litt nærgående her, he he, men hvis du ser brystvorten din her, så vil den ikke peke optimalt oppover uten løft"

Han prøvde vel bare å være sjarmerende for å få solgt en dobbelt så dyr operasjon.. Etter mitt syn hadde han en ung "struttepupp" som ideal. Så spurte jeg litt om hvordan det var å starte opp her i Oslo, da snakket han ivrig om at han var en vellykket foretningsmann, og hvordan han hadde "tatt hele implantatmarkedet på Vestlandet" Han er sikkert flink, men jeg klarte heller ikke å finne noen link til at han skulle være rangert som Norges beste plastikkirurg i Finansavisen, som han også reklamerer med på nett. Han reklamerer masse på nett, bla med at han også bruker de beste implantatene som han mener de fleste andre PK ikke bruker. Dette er Natrelle implantater som er de dyreste på markedet, disse brukes også ved Fornebuklinikken og nystartede Akademiklinikken.

Skrevet

Jeg var på konsultasjon hos en PK fra FMS, dr. Bugge som startet å operere her i Oslo for ca 6 mnd siden, i tillegg til FMS. Vet ikke om det var han du var hos, men det som gjorde at jeg ikke valgte Bugge var at han var veldig insisterende på dette med løft. Når jeg spurte om det ikke gikk an å fylle ut det lille henget jeg hadde svarte han ved å finn frem en katalog og tok så frem en kalkulator og så ut som han holdt på med avanserte 3 grads ligninger eller no sånnt i flere minutter, så ba han meg med sitt antagelig mest sjarmerende smil stille meg foran speilet i profil, så stillte han seg bak meg og sa "ja nå blir jeg litt nærgående her, he he, men hvis du ser brystvorten din her, så vil den ikke peke optimalt oppover uten løft"

Han prøvde vel bare å være sjarmerende for å få solgt en dobbelt så dyr operasjon.. Etter mitt syn hadde han en ung "struttepupp" som ideal. Så spurte jeg litt om hvordan det var å starte opp her i Oslo, da snakket han ivrig om at han var en vellykket foretningsmann, og hvordan han hadde "tatt hele implantatmarkedet på Vestlandet" Han er sikkert flink, men jeg klarte heller ikke å finne noen link til at han skulle være rangert som Norges beste plastikkirurg i Finansavisen, som han også reklamerer med på nett. Han reklamerer masse på nett, bla med at han også bruker de beste implantatene som han mener de fleste andre PK ikke bruker. Dette er Natrelle implantater som er de dyreste på markedet, disse brukes også ved Fornebuklinikken og nystartede Akademiklinikken.

Hehe, ja hvis du har opplevd han sånn så forstår jeg at du er skeptisk og har valgt en annnen :-p Jeg fikk heldigvis en annen opplevelse av han enn det der. Det var i hvert fall absolutt null heng her så var ikke noe alternativ med løft. Jeg har fått akkurat det jeg ville ha og ba om så jeg er fornøyd med han :-)

Skrevet

Det finnes masse bilder på nett av kvinner som har heng, som feks her:

http://www.implantinfo.com/plastic_surgeons/Mark-Epstein-MD-FACS/Female-With-Assymetrical-Breasts-Has-Breast-Enlargement-567.aspx

men ikke har tatt løft, men det virker som det varierer veldig hvor mye som skal til for å fylle ut, og når man ser på slike bilder så ser man at man som oftest ikke får så veldig mye løft bare ved å fylle opp moderat.

Skrevet

Den ene puppen min droppet mye før den andre. Så jeg gikk med den ene lengre ned en ganske lang tid Men jeg regnet med at den andre ville komme etter, og det gjorde den :)

Bare vær tålmodig og la tiden hjelpe deg så vil den andre puppen synke og det vil bli kjempefint.

Takk for svar :) hvor lang tid tok det før begge dine droppet? :)

Skrevet

Har op. hos FMS på onsdag hos Bugge, han er meget spesiell men hadde likevel en god tone. Glad på dine vegne puppedama :)

Vil alle legge ut bilder av resultater så langt? Er SÅ gøy å se :D Hehe

Skrevet

Takk for svar :) hvor lang tid tok det før begge dine droppet? :)

Min ene droppet også en god stund før den andre. Tok ca 2 uker fra den ene droppet til den andre fulgte etter :-P Så litt merkelig ut den perioden, men tro meg, det ordner seg :-) mine har i tillegg vært ganske ulike helt til nå i det siste, litt over 3 mnd etter op. Så mye skjer over en god periode :-)

Skrevet

Jeg hadde veldig lik erfaring som du hadde Bellablue, derfor blir det ikke fms/dr.bugge. Jeg synes det var rart han snakket så ivrig om løft, da ingen andre har gjort det. Og nå når jeg ser på bilde av kvinner som faktisk har tatt løft så har de hatt mye mer heng enn meg, jeg har ikke så mye. Jeg har like mye/lite heng som de som har tatt vanlig implantat ser det ut til. Har du operert deg Bellablu? eller bare vil du?

Har vært hos Teres og Aleris, var veldig like. Teres er dog noen tusenlapper billigere så vurd jo Teres. Mtp at de var like flinke. Skal legge ut bilde. Men han tegnet mye på brystene idag, så se vekk ifra all tusjen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...