Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så rart at det skal være så vanskelig å finne bher i D og oppover i norske butikker...:S det er da vel en god del damer som har større en C-cup her i landet?:P

Hehe ja. Men de bestiller vel bare inn de standardstr, så de har som regel 70-85 og a-d cup i alle omkretsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på Lindex i dag og fant opptil flere i 75DD som passet. Men det er det vel stort sett bare Lindex som har.. Har bestilt noen fra Timarco, men det tar jo vinter og vår før man får noe derfra.. Argh!

Skrevet (endret)

Kan jeg spørre hvilke størrelse du hadde før og det du har nå? :) er så nysgjerrig på hva alle har tatt her inne;)

Jeg hadde 75a - 70b før og tok 295 gram over muskel. Har nå (fant ut at jeg brukte feil omkrets) 60e, eller 65dd, 70 d cup :)

Slik ser puppene mine ut nå.

post-60404-0-39529100-1357581043_thumb.j

Endret av Nalaya
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Kan jeg spørre hvilke størrelse du hadde før og det du har nå? :) er så nysgjerrig på hva alle har tatt her inne;)

ops dobbelpost :)

Endret av Nalaya
Skrevet

Så bra :laugh: Har lest en del om noen av de andre legene på Fornebuklinikken, men står lite om hu, takk for svar :blomst:

Det er pga at hun nylig har startet hos dem. Hun jobbet på Nobel Clinic før.

Skrevet

Det er akkurat det som er så synd, noen få berter har gjort så når folk hører ordet silikon tenker de med en gang de gigapuppene! Syns det er så synd... Men jeg tror jeg kommer til å gå med hevet hodet når jeg først har fått de, det må være helt herlig å endelig ha de puppene man ønsker:)) hvordan er formen din nå? Kan du gjøre alt du trenger å gjøre hjemme og på jobb?

Er det mest vanlig å ta under muskelen nå?

Ja veldig deilig å bare få gjort det :) nå kan jeg gjøre absolutt alt , utenom å trene bryst muskler .. Var tilbake på jobb etter to uker , og har en tung jobb. Og hjemme har jeg gjort litt og litt , men fra uke 2 gjorde jeg alt :) virker som de fleste får under muskel , men jeg aner ikke.

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen. For det første all ære til kirurgen som tok meg varmt i mot,og beklaget all alt han kunne at jeg skulle få den opplevelsen da jeg tok av bandasjen. Han sa også selv at han burde nok forberedt meg bedre på hva jeg kunne forvente. Problemet mitt er at jeg har naturlig lavt brystfeste,og grunnen til at de var så høye sist var jo fordi at implantatene hadde sklidd opp. Han kunne godt forstå at overgangen fra å ha puppene så langt oppe til å bli flyttet så langt ned var brutal. I hans øyne så har jeg nå det resultatet man kan forvente med mitt utgangspunkt. Jeg kan legge inn mer for å få mer fylde,men han ville ikke anbefale det fordi det ville ikke bli pent. Jeg kan ta et brystløft for å heve brystvortene,men jeg vil bare vinne 1,5cm,en hel masse arr og muligens tap av følelse ved det. Det siste alternativet er å venne meg til det resultatet jeg har fått. når jeg ser bildene og han viser meg så forstår jeg hva han mener også,utrolig nok.

Før jeg dro dit hadde jeg bestemt meg for at jeg ville prøve å forsone meg med det jeg har fått. Jeg kan ikke drive å operere i hytt og pine uten at det får konsekvenser heller,og jeg tror jeg skal være glad så lenge det fortsatt ser naturlig ut. Nå skal jeg gi det litt tid å se om jeg kan venne meg til det. Hvis jeg ikke gjør det så skulle jeg ikke være redd for å kontakte han igjen.

Hvis jeg skal fokusere på det positive så kommer det i hvertfall ikke til å bli noe værre,fordi jeg er så og si ikke hoven. Vil dermed ikke få et nytt sjokk om to uker når hevelsen forsvinner. Siden implantatene skled opp er det også en mulighet for at de sklir litt opp nå også og da vil de jo naturlig nok bli høyere.

Alt i alt så føler jeg meg faktisk bedre etter å ha snakket med han:)

Godt å høre at du føler deg bedre :) ! Veldig bra at PK forsto din fortvilelse over resultatet.

Slik jeg leser dette virker det som han inrømmer å ikke ha informert deg godt nok i forhold til hvilket resultat du kunne forvente.

Hvis resultatet blir akseptabelt for deg om 2-3 mnd er det jo greit, men hvis du må finne deg i at du må leve med et resultat som er dårligere en du hadde før OP, kan du jo foreslå at de tar ansvar for dårlig informasjon og refunderer deler av beløpet du har betalt...?

Skrevet

Godt å høre at du føler deg bedre :) ! Veldig bra at PK forsto din fortvilelse over resultatet.

Slik jeg leser dette virker det som han inrømmer å ikke ha informert deg godt nok i forhold til hvilket resultat du kunne forvente.

Hvis resultatet blir akseptabelt for deg om 2-3 mnd er det jo greit, men hvis du må finne deg i at du må leve med et resultat som er dårligere en du hadde før OP, kan du jo foreslå at de tar ansvar for dårlig informasjon og refunderer deler av beløpet du har betalt...?

Ja,og det virket som han Var oppriktig lei seg for at jeg ikke var 100% fornøyd. Han ønsker vel at alle pasientene hans er fornøyde,så klart:)
Skrevet

Hei! Nå har jeg ikke lest noe innlegg her inne før dette, men lurer på en ting.

Skal ta brystforstørrelse, og har nå ca 75b(muligens mindre). Jeg er ung, har ikke ammet. Jeg vet jeg har litt heng i brystene, men ikke noe særlig. Har vært på to konsultasjoner og de nevnte ikke noe om det, og begge klinikkene gjorde en skikkelig jobb og var flinke. Så da jeg var på FMS idag så begynte kirurgen å nevne at han mente jeg måtte ha løft. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble veldig lei meg. Viste de ikke til ham. Men han var så direkte, og ufin synes jeg. Jeg fortalte min mor hadde vært hos dem og den følte jeg han latterligjorde under konsultasjonen. Men poenget er, ingen av de andre har nevnt brydtløft + protese og har igrunn vært på tre konsultasjoner da den ene var tlf. konsultasjon... Føler jo at dette ikke er noe som trengs da.. ingen andre, og ikke meg selv heller, har tenkt på brystløft.

Jeg kan gjerne legge ut bilde så kan dere se, håper noen av dere har tilnærmet like bryster som meg og at dere fikk et bra resultat. Av en eller annen grunn er jeg blitt litt skeptisk nå, fordi da han sa at jeg liksom måtte ha løft, så er jeg jo redd det vil bli stygt med kun innlegg, men samtidig kommer jeg ikke til å gjøre noe med dem om jeg måtte hatt løft og pga arr. Da vil jeg ha brystene jeg allerede har. Men som sagt, ingen av de andre har nevnt dette!.. føler ikke selv at de henger... så mye.

Hmmm...

Skrevet

Puppedama -

Så godt at han forstod deg og tok selvkritikk på for dårlig informasjon.

Nå blir det spennende hva du tenker og synes om puppene om et parr uker/mnd :)

Skrevet

Jeg hadde 75a - 70b før og tok 295 gram over muskel. Har nå (fant ut at jeg brukte feil omkrets) 60e, eller 65dd, 70 d cup :)

Slik ser puppene mine ut nå.

Fy søren så fine de var! :o Gratulerer!! Det er noe av den samme størrelsen jeg ønsker:) kjempefine!:D

Skrevet

Puppedama -

Så godt at han forstod deg og tok selvkritikk på for dårlig informasjon.

Nå blir det spennende hva du tenker og synes om puppene om et parr uker/mnd :)

Det var så godt å bli møtt med forståelse at du vil ikke tro det! Hvis jeg hadde kommet til en lege som hadde kikket rart på meg og ikke brydd seg,så hadde jeg dødd på innsiden. La det være sagt,at når situasjonen først er om den er,så er jeg veldig glad han er kirurgen min.

Hvis jeg hadde fått dette resultatet første gangen,så hadde jeg sikkert ikke tenkt over hvor de var plassert i det hele tatt,men den overgangen fra å ha de som satt for høyt,til disse ble litt for brå for meg,ganske enkelt:)

Skrevet

Hei! jeg er ny her inne :vinke: .Har sittet og lest og lest,og vil for det første gi en klem til puppedama! :) huff kan ikke forestille meg hvordan det har vært..håper du venner deg til de nye etter hvert,og at du slipper enda mer komplikasjoner! hvor og hvem har operert deg?? haukeland -noe..?

Ellers lurer jeg på noen ting,håper noen her kan svare? :)

- har noen erfaring med klinikker i bergen/omegn? hva med fana medisinske senter..?

jeg har hørt myye positivt om fornebu klinikken,men jeg bor jo på vestlandssiden så det er jo langt borte..vet ikke helt hvordan jeg gjør det med overnatting o.l.,blir jo mye mer styr da.men,siden mange er så fornøyde etter å ha vært der så er det kansje verdt det? ser også at de er litt dyrere enn feks.fana..

- driver noen her med riding? jeg rir og er en del i stallen selv,og er redd jeg ikke klarer å gjøre slike tunge ting på en eevighet etter op. er også redd for å ødelegge resultatet ved for mye tung aktivitet for fort? det er jo løft av trillebårer og bøtter+++ i tillegg til selve ridingen.

- hvordan er det post op.,klarer man å sminke seg,eller er det umulig å bevege armene noe særlig? (ja,er litt forfengelig..trives best med litt foundation og maskara,i det aller minste)

-jobben min krever en del tunge løft/bæring,når kan man gjøre det etter op? tenkte ta to uker fri,men etter det må eg jo på jobb igjen..tror ikke sjefen blir særlig fornøyd om jeg er "handikappet" over lengre tid :(

- er det sant at fornebu har den beste garantien? ang kapsel o.l. hva er forskjellen på deres garanti vs andre steder..? :klo: er LIVREDD for at noe går galt,at jeg ikke blir fornøyd osvosv..vil ikke angre på operasjonen!

Kommer sikkert flere sp.m.etter hvert,dette var det jeg kom på nå :)

Skrevet

Hei! Nå har jeg ikke lest noe innlegg her inne før dette, men lurer på en ting.

Skal ta brystforstørrelse, og har nå ca 75b(muligens mindre). Jeg er ung, har ikke ammet. Jeg vet jeg har litt heng i brystene, men ikke noe særlig. Har vært på to konsultasjoner og de nevnte ikke noe om det, og begge klinikkene gjorde en skikkelig jobb og var flinke. Så da jeg var på FMS idag så begynte kirurgen å nevne at han mente jeg måtte ha løft. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble veldig lei meg. Viste de ikke til ham. Men han var så direkte, og ufin synes jeg. Jeg fortalte min mor hadde vært hos dem og den følte jeg han latterligjorde under konsultasjonen. Men poenget er, ingen av de andre har nevnt brydtløft + protese og har igrunn vært på tre konsultasjoner da den ene var tlf. konsultasjon... Føler jo at dette ikke er noe som trengs da.. ingen andre, og ikke meg selv heller, har tenkt på brystløft.

Jeg kan gjerne legge ut bilde så kan dere se, håper noen av dere har tilnærmet like bryster som meg og at dere fikk et bra resultat. Av en eller annen grunn er jeg blitt litt skeptisk nå, fordi da han sa at jeg liksom måtte ha løft, så er jeg jo redd det vil bli stygt med kun innlegg, men samtidig kommer jeg ikke til å gjøre noe med dem om jeg måtte hatt løft og pga arr. Da vil jeg ha brystene jeg allerede har. Men som sagt, ingen av de andre har nevnt dette!.. føler ikke selv at de henger... så mye.

Hmmm...

Legg ut bilde da :-) Jeg har operert på FMS og pk er litt spesiell ja, men jeg hadde en god tone med han i hvert fall og er veldig fornøyd. Har ikkje tatt løft da. Men jeg forstår jo at det er kjipt å høre når du ikke har trodd det og ingen andre har nevnt det. Litt rart ja.

Skrevet

- dere som har vært på fms,det er ikke tilfeldigvis bjørn rosen...- ettellerannet som var kirurg? :fnise:

Skrevet

Hei! jeg er ny her inne :vinke: .Har sittet og lest og lest,og vil for det første gi en klem til puppedama! :) huff kan ikke forestille meg hvordan det har vært..håper du venner deg til de nye etter hvert,og at du slipper enda mer komplikasjoner! hvor og hvem har operert deg?? haukeland -noe..?

Ellers lurer jeg på noen ting,håper noen her kan svare? :)

- har noen erfaring med klinikker i bergen/omegn? hva med fana medisinske senter..?

jeg har hørt myye positivt om fornebu klinikken,men jeg bor jo på vestlandssiden så det er jo langt borte..vet ikke helt hvordan jeg gjør det med overnatting o.l.,blir jo mye mer styr da.men,siden mange er så fornøyde etter å ha vært der så er det kansje verdt det? ser også at de er litt dyrere enn feks.fana..

- driver noen her med riding? jeg rir og er en del i stallen selv,og er redd jeg ikke klarer å gjøre slike tunge ting på en eevighet etter op. er også redd for å ødelegge resultatet ved for mye tung aktivitet for fort? det er jo løft av trillebårer og bøtter+++ i tillegg til selve ridingen.

- hvordan er det post op.,klarer man å sminke seg,eller er det umulig å bevege armene noe særlig? (ja,er litt forfengelig..trives best med litt foundation og maskara,i det aller minste)

-jobben min krever en del tunge løft/bæring,når kan man gjøre det etter op? tenkte ta to uker fri,men etter det må eg jo på jobb igjen..tror ikke sjefen blir særlig fornøyd om jeg er "handikappet" over lengre tid :(

- er det sant at fornebu har den beste garantien? ang kapsel o.l. hva er forskjellen på deres garanti vs andre steder..? :klo: er LIVREDD for at noe går galt,at jeg ikke blir fornøyd osvosv..vil ikke angre på operasjonen!

Kommer sikkert flere sp.m.etter hvert,dette var det jeg kom på nå :)

Hei og velkommen :-)

Jeg har operert hos Fana medisinske senter hos Bugge og er kjempefornøyd :-) Kan anbefale han! Litt spesiell fyr, men syns han er hyggelig og ikke minst flink :-)

Jeg har hest og det har ikke vært noe problem med riding eller arbeid i stallen. Red litt rolig på tur etter 3-4 uker, men møkkete ikke og bærte bøtter og sånn før etter 6 uker. Da begynte jeg også å ri skikkelig igjen. Har heldigvis familie osv som tok seg av det jeg ikke kunne med hesten i begynnelsen.

Ang sminking så kunne jeg gjøre det ganske tidlig bare jeg ikke løftet albuene. Så det går fint :-)

Skrevet

- dere som har vært på fms,det er ikke tilfeldigvis bjørn rosen...- ettellerannet som var kirurg? :fnise:

Var Bugge som opererte meg, men ser at han bare jobber der annenhver uke nå eller hva det er. Kjenner desverre ikke noen som er operert av andre der.

Skrevet

Det her er noe jeg gjør helt for min egen del, jeg vet at ved å gjøre dette kommer jeg endelig til å ha den kroppen jeg ønsker. Men det jeg sliter fryktelig med er hva alle andre kommer til å tenke om meg :( Jeg kommer fra en liten plass der slikt ikke er så vanlig. Gruer meg også fryktelig til første gang jeg skal møte besteforeldrene mine etter dette inngrepet, vil på en måte ikke "skuffe" de, om dere skjønner? Mamma vet alt og skal være med meg på konsultasjon og operasjon, hun forstår meg godt :hug:

Hvordan taklet dere det foran bekjente, venner og familie? Jeg står jo for det jeg skal gjøre, men vet at de kommer til å tenke sine tanker om meg...

Jeg brukte innlegg i bh til vanlig. Etter op har ingen kommentert brystene. Hverken når jeg går i trange gensere eller vide gensere. Nå har jeg ikke gått med utringning ennå, så da kan det hende noen vil tenke sitt. Og spesielt når jeg har på bikini vil man se at de slappe lefsene er fylt opp.

Hos meg er det kun mannen som vet om dette. En venninne komenterte kun under en prat trodde jeg hadde C-cup. Jeg kommenterte ikke det. Men det viser hvordan de ser ut med klær på, for da ser de nok mest ut som en c-cup. (bruker 70 E, men finner ikke bh så tar 75DD på innerste hakket.)

Jeg bor også på en liten plass, men så lenge du ikke legger inn slik at de blir tydelig silikon-pupper så tror jeg ingen vil kommentere det.

Jeg tenkte mye på hva moren og faren min ville tenke, siden moren min har store bryster og søsteren min har operert sine bryster mindre. Har vært mye sammen med hele familien i julen og ingen har kommentert brystene mine. Tror de vil gå bra for deg også :)

Skrevet

FMS er forresten ganske dyr. Vet ikke hva det koster på fornebuklinikken da så vet ikke hvordan det er i forhold til det.

Skrevet

Det var så godt å bli møtt med forståelse at du vil ikke tro det! Hvis jeg hadde kommet til en lege som hadde kikket rart på meg og ikke brydd seg,så hadde jeg dødd på innsiden. La det være sagt,at når situasjonen først er om den er,så er jeg veldig glad han er kirurgen min.

Hvis jeg hadde fått dette resultatet første gangen,så hadde jeg sikkert ikke tenkt over hvor de var plassert i det hele tatt,men den overgangen fra å ha de som satt for høyt,til disse ble litt for brå for meg,ganske enkelt:)

Jeg skjønner at overgangen var veldig brå. Men utrolig deilig at du fikk forklart såpass bra hvorfor ting var gjort som det er gjort.

Men hva sa han om at det ikke var "fyll oppe"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...