Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja er litt vanskelig å si , jeg prøvde med ris men syns det ble misvisende (kan godt hende jeg gjorde feil) . Jeg er 20 cm lavere enn deg og ha en d-e nå og ingen som kan se at jeg har gjort noe med mindre jeg ikke kler av meg da :) har du tenkt til å operere deg kjapt etter konsultasjon eller venter du? :)

Ja, jeg har ikke prøvd ut den ris-testen enda, syns det virker litt dumt å finne ut hvor mye man vil ha i hver pupp ved å stappe to poser med ris i bh-en :fnise: Men fikk du prøve den 3d-maskina på fornebu-klinikken? Isåfall; syns du det de viste deg ser ganske likt ut som det du fikk etter å ha operert deg? Jeg har ikke tenkt å opere meg før i sommer. Må gjøre det i sommerferien min, hvis ikke skulle jeg gjort det før. Dessuten må jeg bruke feriepengene mine på det.

Hva syns du om den bh-en du fikk der? Er den alt for stram? Har lest så mye forskjellig! Har du kjøpt deg fler sportsbh-er som du bytter på å bruke? Og var du halvveis våken under operasjonen? Tok du under eller over muskel og hvor tok de snittet? Haha, sorry mye spørsmål :laugh::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forresten noen som har hatt Mette M Haga på fornebuklinikken? Er hu flink? eller er det noen andre der dere heller vil anbefale?

Heisann, :) har bare positivt å si om Mette H. jeg også, hadde operasjon forrige onsdag, så jeg vet jo ikke det endelige resultatet enda, men sånn jeg vurderte henne så virker hun å være veldig nøye, det sies jo at kvinner gjerne er mer nøye og vil være enda mer sikre på det de gjør en menn. Dessuten tenkte jeg at for å komme inn på medisinstudiet i Oslo skal du være utrolig flink og arbeidsom som person, det har jo vært noe av det vanskeligste å komme inn på i alle år. Har du karakter 4 i snitt kan du alltids reise til utlandet å få en legeutdannelse, det betyr ikke at man nødvendigvis blir en dårligere lege, men jeg ønsket iallefall at den som skulle skjære i meg er av de aller beste..

Så om det at du lurer på hva fam. og venner vil si. Jeg tenkte også veldig mye på det. Jeg er sikkert av de mest voksne damene som har gjort dette her inne, er over 40 og har en datter som snart blir 20..

Jeg kom så vidt inn på dette til henne for en stund siden, og hun var nok litt skeptisk. Jeg er veldig glad for at hun selv er fornøyd med kroppen sin og cup str, hun har 75b, og jeg har alltid hatt 75 aa - 75a.

"løsningen" for meg var at jeg gikk rundt med risposer i bh'n og fant ut hvilken str jeg synes passet i forhold til hoftebredde osv. OG prøvde disse under forskjellige klær, tettsittende topper, litt større gensere osv. Da vil du finne ut at det er mange plagg det ikke synes så godt i hvis du ikke velger alt for store da. Så finnes det noen sånne super push ups som du kan gå med, evt legge innlegg i de også en stund for å få en "mykere overgang" i forhold til omgivelsene.. Ser det der jeg trener at fler og fler av de damene som har veldig små går med disse store push'ups ene etterhvert.

Lykke til med valget, for all del, er du usikker er det bedre å utsette OP

Skrevet (endret)

Ja, jeg har ikke prøvd ut den ris-testen enda, syns det virker litt dumt å finne ut hvor mye man vil ha i hver pupp ved å stappe to poser med ris i bh-en :fnise: Men fikk du prøve den 3d-maskina på fornebu-klinikken? Isåfall; syns du det de viste deg ser ganske likt ut som det du fikk etter å ha operert deg? Jeg har ikke tenkt å opere meg før i sommer. Må gjøre det i sommerferien min, hvis ikke skulle jeg gjort det før. Dessuten må jeg bruke feriepengene mine på det.

Hva syns du om den bh-en du fikk der? Er den alt for stram? Har lest så mye forskjellig! Har du kjøpt deg fler sportsbh-er som du bytter på å bruke? Og var du halvveis våken under operasjonen? Tok du under eller over muskel og hvor tok de snittet? Haha, sorry mye spørsmål :laugh::fnise:

Jeg tok et lite løft i samme sleng , så 3D maskinen ville ikke gikk meg riktig resultat , men av de jeg kjenner som har brukt den sier de at den viser temmelig likt:)

Jeg syns sportsbhen var god jeg , strikken var så tykk nederst så den gnager ikke. Kjøpte en lik i svart så var fornøyd med den :)

Jeg hadde vel en lett narkose eller hva det heter , føltes ut som jeg våknet to sekunder etterpå , hehe :) la under muskel , men hadde utrolig lite smerter . Var jo så redd etter alt jeg hadde lest , Men jeg kunne ha gjort alt fra dag 1 :)

Endret av Lellie
Skrevet

Hei. Nå har jeg lest så å si i gjennom hele dette forumet . Jeg har lenge vurdert bf , så etter at jeg fikk barn som 17 åring , var ikke valget vanskelig når jeg så meg selv uten klær. Så for fire uker siden lå jeg under kniven på Fornebu klinikken , og jeg kunne ikke vært mer fornøyd :) men så har jeg et spørsmål , jeg hadde ingen synlige ujevnheter før bf , men nå har jeg en som er lengre ned en den andre ., er dette vanlig? Unnskyld vis det ble mye skrivefeil . . Og er litt usikker på om jeg har fått til å lagt inn post riktig . :)

Hei, tror det er ganske vanlig, har hørt om fler som har ujevnheter de første 2 mnd, det virker som det endelige resultatet kommer etter 2-3 mnd

Skrevet

Heisann, :) har bare positivt å si om Mette H. jeg også, hadde operasjon forrige onsdag, så jeg vet jo ikke det endelige resultatet enda, men sånn jeg vurderte henne så virker hun å være veldig nøye, det sies jo at kvinner gjerne er mer nøye og vil være enda mer sikre på det de gjør en menn. Dessuten tenkte jeg at for å komme inn på medisinstudiet i Oslo skal du være utrolig flink og arbeidsom som person, det har jo vært noe av det vanskeligste å komme inn på i alle år. Har du karakter 4 i snitt kan du alltids reise til utlandet å få en legeutdannelse, det betyr ikke at man nødvendigvis blir en dårligere lege, men jeg ønsket iallefall at den som skulle skjære i meg er av de aller beste..

Så om det at du lurer på hva fam. og venner vil si. Jeg tenkte også veldig mye på det. Jeg er sikkert av de mest voksne damene som har gjort dette her inne, er over 40 og har en datter som snart blir 20..

Jeg kom så vidt inn på dette til henne for en stund siden, og hun var nok litt skeptisk. Jeg er veldig glad for at hun selv er fornøyd med kroppen sin og cup str, hun har 75b, og jeg har alltid hatt 75 aa - 75a.

"løsningen" for meg var at jeg gikk rundt med risposer i bh'n og fant ut hvilken str jeg synes passet i forhold til hoftebredde osv. OG prøvde disse under forskjellige klær, tettsittende topper, litt større gensere osv. Da vil du finne ut at det er mange plagg det ikke synes så godt i hvis du ikke velger alt for store da. Så finnes det noen sånne super push ups som du kan gå med, evt legge innlegg i de også en stund for å få en "mykere overgang" i forhold til omgivelsene.. Ser det der jeg trener at fler og fler av de damene som har veldig små går med disse store push'ups ene etterhvert.

Lykke til med valget, for all del, er du usikker er det bedre å utsette OP

Takk for svar! Nå går jeg med victoria-secret bh-er med en god del innlegg i, så jeg ser mye større ut enn jeg egentlig er. Har jo også lest masse om at når man har silikon blir puppene litt borte når man får på seg klær. Jeg har jo selvsagt ikke lyst til å skjule de, men for familie vil jeg ikke akkurat sitte der med den største utrigninga når jeg først har fått de.

For min egen del er jeg ikke usikker i det hele tatt, jeg har slitt med dette siden jeg fikk pupper. Men det er vel den delen om hva andre kommer til å mene.. Folk er utrolig fæle om meningene sine når det kommer til silikon. Er jo ikke SÅ åpent om dette i Norge enda. Du blir fort dømt som en silikonberte.. jeg kommer jo til å stå for det valget jeg har gjort, men jeg føler man blir hardere dømt når man er litt ung..

Skrevet

Hei, tror det er ganske vanlig, har hørt om fler som har ujevnheter de første 2 mnd, det virker som det endelige resultatet kommer etter 2-3 mnd

Hei , takk for svar :) jeg ringte til Fornebu , så vis det fortsatt var sånn etter to uker så kunne jeg komme inn/ sende bilder så Mette fikk sett på det. Men det syns ikke med bh , så kan være at det er jeg som ser ekstremt nøye etter ujevnheter :)

Skrevet

Er det forresten noen som har hatt Mette M Haga på fornebuklinikken? Er hu flink? eller er det noen andre der dere heller vil anbefale?

Jeg hadde også hu. Kjempe flink og hyggelig dame, og hun lytter godt til hva du ønsker deg:)

Anbefaler hu og fornebuklinikken på det varmeste

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener med at folk fort dømmer. Jeg er selv veldig ung (23) men har vurdert det helt fra jeg sluttet å amme , da var de ødelagte, folk har jo sagt at de ikke forstår det osv . Men de har ikke måtte skippe Strand turer ol Pga bikini tok jeg ikke på meg. Men etter at jeg tok silikon Og folk ikke ser noe store ballonger så har de jammen i meg ikke sagt noe mer :) tror ofte folk forbinder silikon med svære pupper og store utringninger. Men du må bare heve huet og tenke at vis du tar det så er det for din egen del , og ikke etter hva de syns :) .

• Liker 2
Skrevet

Jeg tok et lite løft i samme sleng , så 3D maskinen ville ikke gikk meg riktig resultat , men av de jeg kjenner som har brukt den sier de at den viser temmelig likt:)

Jeg syns sportsbhen var god jeg , strikken var så tykk nederst så den gnager ikke. Kjøpte en lik i svart så var fornøyd med den :)

Jeg hadde vel en lett narkose eller hva det heter , føltes ut som jeg våknet to sekunder etterpå , hehe :) la under muskel , men hadde utrolig lite smerter . Var jo så redd etter alt jeg hadde lest , Men jeg kunne ha gjort alt fra dag 1 :)

Hei Lellie!Jeg håper det er ok at jeg spør deg om løftet du tok:) Hvilket utgangspunkt hadde du? Selv om det var et lite løft, var snittene de samme som det pleier å være etter et løft?

Skrevet

Hei Lellie!Jeg håper det er ok at jeg spør deg om løftet du tok:) Hvilket utgangspunkt hadde du? Selv om det var et lite løft, var snittene de samme som det pleier å være etter et løft?

Ja snittene ble de samme , men var veldig redd for at de kom til å synes veldig godt , men ser vel egentlig ut som et tynt strekkmerke. . Jeg kunne ha fylt opp huden sånn at jeg slapp løft , men da fikk jeg beskjed om at huden ville slippe og de ville henge etter 1-2 år . Men har jo sett fler med mer heng som valgte bort løft , så jeg hadde vel ikke sånn veldig heng men de var jo helt tomme. :) litt dårlig forklart men.

Skrevet

Nå er jeg veldig spent på om Puppedama har vært hos kirurg og hva han sier om det nye resultatet..

Skrevet

Ok :-) Takk for svar!

Jeg bare vet at jeg var på en konsultasjon en gang, og han mente da at for å få det optimale resultatet burde jeg ta et løft. Men det var ikke noe jeg da var innstilt på. Tenker og at det er noe jeg i så fall vil vente med til jeg vet jeg er helt ferdig med barn. I tillegg er det jo kostnadene..

Men så var jeg på konsultasjon hos Dr. Skolleborg på Colosseumklinikken, og han mente at jeg definitivt kunne slippe løft.

Har nå bestilt konsultasjon hos Dr. Pål Schistad på Fornebu klinikken (etter mange anbefalinger her) og er veeldig spent på hva han sier....

Jeg er også veldig redd for å få større, tyngre hengepupper senere :-/

Skrevet (endret)

Ok :-) Takk for svar!

Jeg bare vet at jeg var på en konsultasjon en gang, og han mente da at for å få det optimale resultatet burde jeg ta et løft. Men det var ikke noe jeg da var innstilt på. Tenker og at det er noe jeg i så fall vil vente med til jeg vet jeg er helt ferdig med barn. I tillegg er det jo kostnadene..

Men så var jeg på konsultasjon hos Dr. Skolleborg på Colosseumklinikken, og han mente at jeg definitivt kunne slippe løft.

Har nå bestilt konsultasjon hos Dr. Pål Schistad på Fornebu klinikken (etter mange anbefalinger her) og er veeldig spent på hva han sier....

Jeg er også veldig redd for å få større, tyngre hengepupper senere :-/

Ja jeg veit jo ikke om jeg er ferdig med barn , men jeg fikk høre etter operasjonen at jeg mest sannsynlig vil kunne amme osv igjen.

Jeg var også veldig negativ til brystløft mye Pga alderen osv , men hu satt seg ned å forklarte godt hvorfor så da skjønte jeg jo at det ville bli best. Brystvevet mitt hadde gitt opp livet og med store pupper ville de slippe helt . Så ennå jeg tok litt løft så kunne jeg ikke fylle opp ubegrenset Pga dårlig brystvev :/ så kan jo være at du har bedre brystvev enn meg :)

Endret av Lellie
Skrevet

Da er jeg hjemme igjen. For det første all ære til kirurgen som tok meg varmt i mot,og beklaget all alt han kunne at jeg skulle få den opplevelsen da jeg tok av bandasjen. Han sa også selv at han burde nok forberedt meg bedre på hva jeg kunne forvente. Problemet mitt er at jeg har naturlig lavt brystfeste,og grunnen til at de var så høye sist var jo fordi at implantatene hadde sklidd opp. Han kunne godt forstå at overgangen fra å ha puppene så langt oppe til å bli flyttet så langt ned var brutal. I hans øyne så har jeg nå det resultatet man kan forvente med mitt utgangspunkt. Jeg kan legge inn mer for å få mer fylde,men han ville ikke anbefale det fordi det ville ikke bli pent. Jeg kan ta et brystløft for å heve brystvortene,men jeg vil bare vinne 1,5cm,en hel masse arr og muligens tap av følelse ved det. Det siste alternativet er å venne meg til det resultatet jeg har fått. når jeg ser bildene og han viser meg så forstår jeg hva han mener også,utrolig nok.

Før jeg dro dit hadde jeg bestemt meg for at jeg ville prøve å forsone meg med det jeg har fått. Jeg kan ikke drive å operere i hytt og pine uten at det får konsekvenser heller,og jeg tror jeg skal være glad så lenge det fortsatt ser naturlig ut. Nå skal jeg gi det litt tid å se om jeg kan venne meg til det. Hvis jeg ikke gjør det så skulle jeg ikke være redd for å kontakte han igjen.

Hvis jeg skal fokusere på det positive så kommer det i hvertfall ikke til å bli noe værre,fordi jeg er så og si ikke hoven. Vil dermed ikke få et nytt sjokk om to uker når hevelsen forsvinner. Siden implantatene skled opp er det også en mulighet for at de sklir litt opp nå også og da vil de jo naturlig nok bli høyere.

Alt i alt så føler jeg meg faktisk bedre etter å ha snakket med han:)

• Liker 4
Skrevet

Hei alle sammen! :blomst:

Jeg er ei jente på 24 år som i år har planlagt på ta brystforstørrelse, jeg har ingen å prate med om det her og føler jeg trenger andre å snakke med som har vært igjennom det samme. Jeg har som sikkert alle dere andre gått gjennom alt som finnes om silikon og brystforstørrelse på nett og fant til slutt den siden her, hurra! :laugh:

Kan jo fortelle litt om hvorfor jeg vil ta brystforstørrelse. Jeg har hele livet sliti med små pupper, og stor forskjell på puppene. Den ene er vel en liten A cup, mens den andre er en B.. :( . Så som dere skjønner er det ikke like enkelt å finne bh-er som sitter riktig :jolie:

Jeg har ingen barn, og jeg og samboeren min er ikke helt sikre på om vi noen gang ønsker det heller. Vi er ihvertfall ikke klare for det på et par år enda, jeg ønsker ikke å vente lenger med det heller. Det er nå jeg har økonomi til å spare opp til operasjonen

Jeg skal til konsultasjon på fornebuklinikken den 5 mars, jeg gleder meg og gruer meg på en og samme tid :fnise:

Det her er noe jeg gjør helt for min egen del, jeg vet at ved å gjøre dette kommer jeg endelig til å ha den kroppen jeg ønsker. Men det jeg sliter fryktelig med er hva alle andre kommer til å tenke om meg :( Jeg kommer fra en liten plass der slikt ikke er så vanlig. Gruer meg også fryktelig til første gang jeg skal møte besteforeldrene mine etter dette inngrepet, vil på en måte ikke "skuffe" de, om dere skjønner? Mamma vet alt og skal være med meg på konsultasjon og operasjon, hun forstår meg godt :hug:

Hvordan taklet dere det foran bekjente, venner og familie? Jeg står jo for det jeg skal gjøre, men vet at de kommer til å tenke sine tanker om meg...

Sorry mye tekst, men jeg er så gira på endelig å ha noen å prate med :fnise:

Det er ingen som ikke vet om at jeg har silikon som kan se det så med mindre du tar utrolig mye så tviler jeg på at folk kommer til å legge merke til det :-) Jeg var også redd for hva folk kom til å si og tenke, men de du sier der til forstår nok og de du ikke sier det til vil nok ikke legge merke til det heller :-)

Skrevet

Det er ingen som ikke vet om at jeg har silikon som kan se det så med mindre du tar utrolig mye så tviler jeg på at folk kommer til å legge merke til det :-) Jeg var også redd for hva folk kom til å si og tenke, men de du sier der til forstår nok og de du ikke sier det til vil nok ikke legge merke til det heller :-)

Skal ikke ta utrolig mye, kommer nok til å gå opp en cup, muligens to:) jeg er såpass bred ellers på kroppen så de puppene jeg har passer rett og slett ikke inn! Merker jeg bare gleder meg mer og mer! Tenk å få litt selvtillit igjen, det hadde vært gull!:D

Kan jeg spørre hvilke størrelse du hadde før og det du har nå?:) er så nysgjerrig på hva alle har tatt her inne;)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener med at folk fort dømmer. Jeg er selv veldig ung (23) men har vurdert det helt fra jeg sluttet å amme , da var de ødelagte, folk har jo sagt at de ikke forstår det osv . Men de har ikke måtte skippe Strand turer ol Pga bikini tok jeg ikke på meg. Men etter at jeg tok silikon Og folk ikke ser noe store ballonger så har de jammen i meg ikke sagt noe mer :) tror ofte folk forbinder silikon med svære pupper og store utringninger. Men du må bare heve huet og tenke at vis du tar det så er det for din egen del , og ikke etter hva de syns :) .

Det er akkurat det som er så synd, noen få berter har gjort så når folk hører ordet silikon tenker de med en gang de gigapuppene! Syns det er så synd... Men jeg tror jeg kommer til å gå med hevet hodet når jeg først har fått de, det må være helt herlig å endelig ha de puppene man ønsker:)) hvordan er formen din nå? Kan du gjøre alt du trenger å gjøre hjemme og på jobb?

Er det mest vanlig å ta under muskelen nå?

Skrevet

Skal ikke ta utrolig mye, kommer nok til å gå opp en cup, muligens to:) jeg er såpass bred ellers på kroppen så de puppene jeg har passer rett og slett ikke inn! Merker jeg bare gleder meg mer og mer! Tenk å få litt selvtillit igjen, det hadde vært gull!:D

Kan jeg spørre hvilke størrelse du hadde før og det du har nå?:) er så nysgjerrig på hva alle har tatt her inne;)

Jeg hadde 70b/liten c før operasjonen og har nå 70g. Da er dette i bher fra change da, men finner ikke noe i vanlige butikker som passer nå :-s. La inn 355 cc under muskel :-)

Skrevet

Jeg vil anbefale de som skal operere å dra på konsultasjon flere steder.

Ikke bare et. Jeg er ihvertfall veldig glad for at jeg gjorde det, hvis ikke hadde jeg endt opp med et resultat som hadde fått meg til å grine. Fordi jeg og den første pk som jeg var hos hadde ulike oppfatninger om hva som kom til å passe kroppen min. Ser nå at hvis jeg hadde hørt på henne hadde det ikke blitt proporsjonalt i forhold til resten av kroppen.

Skrevet

Jeg hadde 70b/liten c før operasjonen og har nå 70g. Da er dette i bher fra change da, men finner ikke noe i vanlige butikker som passer nå :-s. La inn 355 cc under muskel :-)

Så rart at det skal være så vanskelig å finne bher i D og oppover i norske butikker...:S det er da vel en god del damer som har større en C-cup her i landet?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...