Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig sliten i dag. Har spist,men jeg føler meg ganske utmattet,det blir jo litt dårlig søvn på meg for tiden...

Ønsker deg all mulig lykke til i morgen :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg all mulig lykke til i morgen :troest:

Takker så mye:)
Skrevet

Lykke til i morgen! Håper kirurgen innser at dette er helt uholdbart og er innstilt på å rydde opp så bra som det kan gjøres, - av noen andre. Sånn som det her kan du ikke gå.

Han er heller ikke på noe vis tjent med at du er misfornøyd med resultatet. Blogger som denne har stor makt, og lynsjestemning på nettet vil i stor grad gå utover hans og klinikkens rykte,- og dermed færre potensielle klienter og redusert etterspørsel.

Var spesielt å lese bloggen til trist jente, men jeg har ikke noe tro på at det vil bli sånn for deg. Du har i tillegg et utgangspunkt som det er mulig å gjøre noe med, - om man har de rette forutsetningene og erfaringene som kirurg.

Brukte penger er ikke alt i en slik sammenheng, det værste er vel å ikke føle seg fornøyd med det som er gjort. Man er ikke bare misfornøyd med jobben, man er pånytt blitt misfornøyd med seg selv. Og det er klart man i all hovedsak skal kunne føle seg fornøyd etter å ha investert såpass mye i egen kropp. Ser for meg at worst case senario for din del er at du må ut med nytt beløp til en anna klinikk. Ikke på noe vis greit, men håper og tror at det for deg vil være mulig å investere/spare opp på sikt,- dersom det skulle gå så langt. Forsøker ikke på noen måte å bagatellisere hverken din situasjon eller økonomiske situasjon (den vet jeg ingenting om, forøvrig). Men er helt sikker på at det utgangspunktet du har i dag ikke er noen umulighet å gjøre bra endringer på når det skal skje. Så spørsmålet er vel egentlig, - hvem skal gjøre det for hvem sin regning..? Helt klart ikke din, men i ytterste konsekvens-om så skulle skje, så tror jeg du vil greie det.

Du har min og veldig mange andre her inne sin fulle støtte, både i møtet med pk i morgen og i det du foretar deg videre i denne sammenhengen.

Masse lykke til! Er kjempespent på oppdateringer!

Skrevet

Er på utkikk etter undertøy nå, men det var ikke så lett!

Har vært innom flere steder der de selger undertøy men det er lite utvalg i spileløse bher. De få som finnes er i sort eller hvit og ser som regel ganske så bestemor-aktige ut. Ikke noe som frister å overrraske mannen min med...

Sjekker ut nettet nå, men ikke mye utvalg der heller. Og spesielt ikke med smal omkrets og "stor" cup. (70D)

Tips?

Og til deg Puppedama, så leit med komplikasjonene, håper det ordner seg!

Skrevet

Har vært innom flere steder der de selger undertøy men det er lite utvalg i spileløse bher. De få som finnes er i sort eller hvit og ser som regel ganske så bestemor-aktige ut. Ikke noe som frister å overrraske mannen min med...

Sjekker ut nettet nå, men ikke mye utvalg der heller. Og spesielt ikke med smal omkrets og "stor" cup. (70D)

Tips?

Har du prøvd Lindex?

Skrevet

Har du prøvd Lindex?

Jepp. Lindex, KappAhl, H&M, Cubus, Sørbø, Dick and Daisy ++

Er klar over at utvalget varierer fra butikk til butikk, men ser ut som jeg må inn til byen på en skikkelig undertøysbutikk.

Er 3 uker igjen med sports bh og de er helt greie men har jo lyst på noe finere etterhvert ;)

Skrevet

Tips?

Sloggi har noen som er veldig gode:)
Skrevet

Lykke til idag puppedama.

Tips?

Jeg fikk såpass brede pupper at jeg må ha 70E, men måtte gå for 75DD da jeg ikke fant min str.her jeg bor. Bruker derfor 75 på innerste hakket.

Jeg kjøpte spilebh på Lindex og tok ut spilene. Det fungerte :)

Merket Ella M.

Spileløse bh var umulig å finne her ivertfall. Da ble det "bestemor-bh", noe jeg ikke ønsker.

Skrevet

Noen som har brukt change kalkulatoren på nett og kan si noe om hvor godt den stemmer?

Måler meg til å være 65D, da lo jeg bare :P

Det rare er at jeg kjøpte en BH I 70D her om dagen, til å fylle med risposer og sånt, og den passer ganske bra :o dekker nesten hele puppen, så det er nok plass til mer enn hva jeg har, men den former puppene perfekt og sitter mye bedre enn 75B Bhene jeg pleier å bruke (som forøvrig også passer i cupen)

Jeg har en liten håndfull liksom, i tror ingen i hele verden ville kalt puppene mine for store, så jeg kan da umulig være en d-cup????

Skrevet

Noen som har brukt change kalkulatoren på nett og kan si noe om hvor godt den stemmer?

Måler meg til å være 65D, da lo jeg bare :P

Det rare er at jeg kjøpte en BH I 70D her om dagen, til å fylle med risposer og sånt, og den passer ganske bra :o dekker nesten hele puppen, så det er nok plass til mer enn hva jeg har, men den former puppene perfekt og sitter mye bedre enn 75B Bhene jeg pleier å bruke (som forøvrig også passer i cupen)

Jeg har en liten håndfull liksom, i tror ingen i hele verden ville kalt puppene mine for store, så jeg kan da umulig være en d-cup????

Tror 65D er d samme som 75B i cupen. Jeg og brukte 75B før, fylte den ikke helt opp, men den passet bedre enn 75A og da kunne jeg bruke 70C og 65D også. Det er vanlig å gå ned 1 str i cup hvis du går opp 1 str i omkrets.

Skrevet (endret)

Jeg fikk 70H på change-kalkulatoren, men den stemmer ikke helt. Jeg er 77 rundt. Kjøpte en der i romjula, 75G passet perfekt. Men jeg har noen fra før av, Ella M fra Lindex i str 75D som passer sånn passe, den delen mellom puppene som liksom skal ligge helt inntil gjør ikke det, men ellers er de fine. Mangler kanskje en liten cm der.

Nå tror jeg endelig mine har droppet skikkelig, 8 uker etter op. Fin slak bakke ned til brystvorten. Ganske myke er de blitt også, selv om jeg enda håper på mer, synes liksom jeg kjenner implantatet.. Gått over til silketape for et par-tre uker siden, mye snillere mot huden men sitter veldig dårlig, sammenlignet med papirtapen. Dette blir bra når bare fargen forsvinner fra arrene;

post-64334-0-43474700-1357552411_thumb.jpost-64334-0-39441800-1357552412_thumb.j

EDIT: Merker forresten at jeg er mer og mer på vei over på magen om natta, kan ligge på magen nå, men kjenner dem fremdeles litt... Uten at det kjennes ut som om jeg ligger på to håndballer, som det gjorde for noen uker siden. Dersom jeg ligger på magen med armene bøyd og hendene under skuldrene (dumt/vanskelig forklart, men) kan jeg bli liggende uten å kjenne det i det hele tatt. Herlig!

Endret av RosaPrinsesse
Skrevet

Hei alle sammen! :blomst:

Jeg er ei jente på 24 år som i år har planlagt på ta brystforstørrelse, jeg har ingen å prate med om det her og føler jeg trenger andre å snakke med som har vært igjennom det samme. Jeg har som sikkert alle dere andre gått gjennom alt som finnes om silikon og brystforstørrelse på nett og fant til slutt den siden her, hurra! :laugh:

Kan jo fortelle litt om hvorfor jeg vil ta brystforstørrelse. Jeg har hele livet sliti med små pupper, og stor forskjell på puppene. Den ene er vel en liten A cup, mens den andre er en B.. :( . Så som dere skjønner er det ikke like enkelt å finne bh-er som sitter riktig :jolie:

Jeg har ingen barn, og jeg og samboeren min er ikke helt sikre på om vi noen gang ønsker det heller. Vi er ihvertfall ikke klare for det på et par år enda, jeg ønsker ikke å vente lenger med det heller. Det er nå jeg har økonomi til å spare opp til operasjonen

Jeg skal til konsultasjon på fornebuklinikken den 5 mars, jeg gleder meg og gruer meg på en og samme tid :fnise:

Det her er noe jeg gjør helt for min egen del, jeg vet at ved å gjøre dette kommer jeg endelig til å ha den kroppen jeg ønsker. Men det jeg sliter fryktelig med er hva alle andre kommer til å tenke om meg :( Jeg kommer fra en liten plass der slikt ikke er så vanlig. Gruer meg også fryktelig til første gang jeg skal møte besteforeldrene mine etter dette inngrepet, vil på en måte ikke "skuffe" de, om dere skjønner? Mamma vet alt og skal være med meg på konsultasjon og operasjon, hun forstår meg godt :hug:

Hvordan taklet dere det foran bekjente, venner og familie? Jeg står jo for det jeg skal gjøre, men vet at de kommer til å tenke sine tanker om meg...

Sorry mye tekst, men jeg er så gira på endelig å ha noen å prate med :fnise:

Skrevet

Tror 65D er d samme som 75B i cupen. Jeg og brukte 75B før, fylte den ikke helt opp, men den passet bedre enn 75A og da kunne jeg bruke 70C og 65D også. Det er vanlig å gå ned 1 str i cup hvis du går opp 1 str i omkrets.

Joda det stemmer jo det du sier her. Bhen jeg kjøpte er 70D da, tviler på jeg får på meg noe med mindre omkrets enn det, for den er stram. Så kanskje 70C er en riktigere str. Selv om jeg føler det også høres feil ut i forhold til hvordan puppene ser ut.

Skrevet

Hei. Nå har jeg lest så å si i gjennom hele dette forumet . Jeg har lenge vurdert bf , så etter at jeg fikk barn som 17 åring , var ikke valget vanskelig når jeg så meg selv uten klær. Så for fire uker siden lå jeg under kniven på Fornebu klinikken , og jeg kunne ikke vært mer fornøyd :) men så har jeg et spørsmål , jeg hadde ingen synlige ujevnheter før bf , men nå har jeg en som er lengre ned en den andre ., er dette vanlig? Unnskyld vis det ble mye skrivefeil . . Og er litt usikker på om jeg har fått til å lagt inn post riktig . :)

Skrevet

Er det forresten noen som har hatt Mette M Haga på fornebuklinikken? Er hu flink? eller er det noen andre der dere heller vil anbefale?

Skrevet

Er det forresten noen som har hatt Mette M Haga på fornebuklinikken? Er hu flink? eller er det noen andre der dere heller vil anbefale?

Jeg hadde Mette haga :) og jeg er kjempe fornøyd , hun er utrolig flink til å fortelle deg alt du trenger å vite , og til å se hva som vil bli fint eller ikke :) har bare positivt å si :)

Skrevet

Jeg hadde Mette haga :) og jeg er kjempe fornøyd , hun er utrolig flink til å fortelle deg alt du trenger å vite , og til å se hva som vil bli fint eller ikke :) har bare positivt å si :)

Så bra :laugh: Har lest en del om noen av de andre legene på Fornebuklinikken, men står lite om hu, takk for svar :blomst:

Skrevet

Så bra :laugh: Har lest en del om noen av de andre

legene på Fornebuklinikken, men står lite om hu, takk for svar :blomst:

Ja man finner ikke så mye om henne ute på nett som de to andre , men det jeg fant var bare positivt . Og jeg trivdes godt med at det var en dame . For gruet meg til å kle av meg osv. :/ men som sagt tidligere , jeg er super fornøyd. :) har du tenkt noe på hvor mye du vil ha , eller hva du vil ende opp med? :)

Skrevet

Ja man finner ikke så mye om henne ute på nett som de to andre , men det jeg fant var bare positivt . Og jeg trivdes godt med at det var en dame . For gruet meg til å kle av meg osv. :/ men som sagt tidligere , jeg er super fornøyd. :) har du tenkt noe på hvor mye du vil ha , eller hva du vil ende opp med? :)

Nei, syns det er vanskelig å si hvor mye jeg vil ha ettersom jeg har forskjellig størrelse på puppene mine :( Men når jeg først skal ta ønsker jeg ihvertfall å gå opp en Cup-størrelse, kanskje en liten D? :fnise: Er 1.83 og har ganske pæreform, så jeg håper og tror at ikke det kommer til å se gigasvært ut :fnise:

Ja, det tenkte jeg og. Må være godt å ha en kvinnelig lege, kjenner jeg blir flau bare av å tenke på at en mannlig lege skal stå og studere puppene mine.. :jolie:

Skrevet

Nei, syns det er vanskelig å si hvor mye jeg vil ha ettersom jeg har forskjellig størrelse på puppene mine :( Men når jeg først skal ta ønsker jeg ihvertfall å gå opp en Cup-størrelse, kanskje en liten D? :fnise: Er 1.83 og har ganske pæreform, så jeg håper og tror at ikke det kommer til å se gigasvært ut :fnise:

Ja, det tenkte jeg og. Må være godt å ha en kvinnelig lege, kjenner jeg blir flau bare av å tenke på at en mannlig lege skal stå og studere puppene mine.. :jolie:

Ja er litt vanskelig å si , jeg prøvde med ris men syns det ble misvisende (kan godt hende jeg gjorde feil) . Jeg er 20 cm lavere enn deg og ha en d-e nå og ingen som kan se at jeg har gjort noe med mindre jeg ikke kler av meg da :) har du tenkt til å operere deg kjapt etter konsultasjon eller venter du? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...