ceca Skrevet 5. januar 2013 #24461 Skrevet 5. januar 2013 Når jeg ser bildene av puppene dine i sportsbh så skjønner jeg hva du snakker om Puppedama! Jeg hadde klikka hvis det var meg! Hvor useriøst er den kirurgen egentlig?? Om han ikke tar deg seriøst på mandag så vis han dette forumet! Vi vet alle navnet hans og kan ødelegge mye av karrieren hans om han ikke hjelper deg skikkelig!!! Blir forbanna på dine vegner her! Jeg hadde gått rett i kjelleren, blitt fortvilet og forbannet og redd for hvordan jeg skulle se ut resten av livet... Vis han gjerne forumet her. Du har 100% støtte fra meg. Og lager blogg så skal jeg gladelig skrive og støtte dge der også puppedama.
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24462 Skrevet 5. januar 2013 Jeg hadde gått rett i kjelleren, blitt fortvilet og forbannet og redd for hvordan jeg skulle se ut resten av livet... Vis han gjerne forumet her. Du har 100% støtte fra meg. Og lager blogg så skal jeg gladelig skrive og støtte dge der også puppedama. Jeg har gjort det! Den tilstanden jeg har vært i siden i går kan trygt kalles dyp depresjon.
ceca Skrevet 5. januar 2013 #24463 Skrevet 5. januar 2013 Jeg har gjort det! Den tilstanden jeg har vært i siden i går kan trygt kalles dyp depresjon. Det har jeg full forståelse for. Sender over en lang og god klem.
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24464 Skrevet 5. januar 2013 Det har jeg full forståelse for. Sender over en lang og god klem. Takk! Jeg trenger visst det...
CupCakeSnuppa Skrevet 5. januar 2013 #24465 Skrevet 5. januar 2013 Jeg hadde gått rett i kjelleren, blitt fortvilet og forbannet og redd for hvordan jeg skulle se ut resten av livet... Vis han gjerne forumet her. Du har 100% støtte fra meg. Og lager blogg så skal jeg gladelig skrive og støtte dge der også puppedama. Helt enig! 100% støtte!
CupCakeSnuppa Skrevet 5. januar 2013 #24466 Skrevet 5. januar 2013 Og en STOOOR varm lindrende klem. Ta i mot støtten fra oss her inne, du skal komme deg opp i lyset snart skal du se!
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24468 Skrevet 5. januar 2013 Og en STOOOR varm lindrende klem. Ta i mot støtten fra oss her inne, du skal komme deg opp i lyset snart skal du se! Takker så mye for all støtte,det har hjulpet utrolig! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg ikke hadde hatt dere!
RosaPrinsesse Skrevet 6. januar 2013 #24469 Skrevet 6. januar 2013 (endret) For en forferdelig sak denne bloggen handler om! Det skulle virkelig ikke vært mulig! Hårreisende lesning, og virkelig forferdelig skummelt at de later til å ha samme instrukser alle sammen og står i ledtog med hverandre... Hva er da poenget med mange forskjellige private sykehus? Jeg har alltid ment at fordelen med det private er at de er nettopp frittstående, selvstendige enheter. Æsj! (Enda skumlere er det at jeg fikk godkjent bukplastikken min hos to kirurger for 3,5 år siden - hos denne Isern i Trondheim (jeg bodde der da) og Skolleborg i Oslo. Jeg valgte Oslo fordi jeg hadde lest dårlige ting om henne allerede da, og fordi jeg ville være hjemme hos min mor den første tiden etter op... GRØSS! Enda godt at jeg ikke valgt henne, hun er tydeligvis aller flinkest til å kveste folk!) Puppedama - jeg også hadde litt heng. Jeg fikk ikke noen grad på det eller noe, men det var så lite at det ikke trengtes løft dersom jeg la inn nok. (Jeg løftet armene og sa "NÅ er de kjempefine!" og da lo kirurgen og sa han skjønte hva jeg mente.) Jeg fikk jo 450, og tror ikke at det kunne vært noe særlig mndre, huden er ikke blitt strukket i det hele tatt. Om du vil og kan bruke det til noe, kan du få førbildene mine og, triste som de er. Endret 6. januar 2013 av RosaPrinsesse
Sugargirl Skrevet 6. januar 2013 #24470 Skrevet 6. januar 2013 Takk! Jeg trenger visst det... Så leit det som har skjedd med deg.. Jeg er enig med resten om at du må gå videre, du kan ikke finne deg i å ende opp med et slikt resultat og være ulykkelig.. Nei, huff, du har vært virkelig uheldig.. Kan også anbefale fornebiklinikken til deg. Veldig profesjonelle, tar seg god tid til deg og lytter godt:) selv ble jeg operert av Mette og er super fornøyd Ønsker deg i hvertfall lykke til videre; og stå på, dett skal ordnes:)
ceca Skrevet 6. januar 2013 #24471 Skrevet 6. januar 2013 Jeg hadde egentlig ikke heng på annen måte at puppene var tomme. Var bare å fylle dem opp. Det jeg sa til kirurgen var at jeg syntes puppene var pene men alt for små. Ønsket store, men pupper som så naturlige ut. Jeg har også førbilde og etterbilde om du kan bruke det til noe.
Puppedama Skrevet 6. januar 2013 #24472 Skrevet 6. januar 2013 Takk jenter. Jeg håper jeg ikke får bruk for bildene deres,men skal si ifra hvis jeg får det. Jeg har jo fått et veldig naturlig resultat. Langt mer naturlig enn jeg noen gang hadde ønsket. Jeg har fått mer heng enn noen gang og det ser ut som jeg går med puppene til ei rimelig sliten dame. Var ikke det jeg hadde tenkt meg for et halvt år siden. Hele poenget mitt var å aldri bruke en push up igjen,og nå er jeg på et punkt hvor jeg trenger push up mer enn noen gang. Jeg må bruke bh-en på et helt annet sted på ryggen enn jeg noen gang har gjort også. Det føles ikke noe godt å gå med bh-en langt nede på ryggen. Det er faktisk sånn at jeg var mer fornøyd etter forrige operasjon,da var jeg i det minste fin med bh på. Nå er jeg fin når jeg ligger på ryggen,og det gjør jeg fint lite....
bellablu Skrevet 6. januar 2013 #24473 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Hårreisende lesning, og virkelig forferdelig skummelt at de later til å ha samme instrukser alle sammen og står i ledtog med hverandre... Hva er da poenget med mange forskjellige private sykehus? Jeg har alltid ment at fordelen med det private er at de er nettopp frittstående, selvstendige enheter. Æsj! (Enda skumlere er det at jeg fikk godkjent bukplastikken min hos to kirurger for 3,5 år siden - hos denne Isern i Trondheim (jeg bodde der da) og Skolleborg i Oslo. Jeg valgte Oslo fordi jeg hadde lest dårlige ting om henne allerede da, og fordi jeg ville være hjemme hos min mor den første tiden etter op... GRØSS! Enda godt at jeg ikke valgt henne, hun er tydeligvis aller flinkest til å kveste folk!) Puppedama - jeg også hadde litt heng. Jeg fikk ikke noen grad på det eller noe, men det var så lite at det ikke trengtes løft dersom jeg la inn nok. (Jeg løftet armene og sa "NÅ er de kjempefine!" og da lo kirurgen og sa han skjønte hva jeg mente.) Jeg fikk jo 450, og tror ikke at det kunne vært noe særlig mndre, huden er ikke blitt strukket i det hele tatt. Om du vil og kan bruke det til noe, kan du få førbildene mine og, triste som de er. Når det gjelder saken til trist jente og kirurgen som opererte henne tror jeg man skal tenke at hun selvfølgelig har forsøkt å gjøre sitt beste, men kanskje hatt for lite trening, gjort en feil som vi alle kan gjøre fra tid til annen i jobbene våre, bare at når en kirurg gjør feil blir det så mye mer dramatisk. Feil skjer i helsevesenet hele tiden, men det hevdes jo at privatklinikker har bedre rutiner for å unngå slikt som skjer hyppigere i det offentlige. MEN når en slik komplikasjon oppstår som at du ikke kan lukke øynene og blir avhening av kunstig tårevæske, kan jeg ikke skjønne annet en at man har rett til å få erstatning. Ser at hun har vært i avisen ang dette også, og da ville det nok ikke bli satt på trykk om journalistene fant ut at hun ikke kunne dokumentere saken sin, og har bekreftelser fra andre leger på sin versjon av saken. Etter at jeg selv har lagt meg under kniven etter å ha tenkt på dette i mange år, og vært på mange konsultasjoner, skjønner jeg at plastikkirurger, som regel med imponerende CV'r, har begynnt å jobbe i denne bransjen med den motivasjon, at det å hjelpe folk til å få et bedre utseende er så viktig at man underkommuniserer den risikoen du utsetter deg for når du legger deg under kniven... Ofte nevnes det ikke risiko på konsultasjon i det hele tatt, men står bakerst på side 4 av en lang kontrakt som du skal signere på at du har lest og forstått... Det som er helt forkastelig her er jo Klinikkens behandling av jenta i etterkant. MEN jeg skjønner hva som har skjedd, det er så menneskelig, du ser det fra tid til annen i media også, det å innrømme sine feil sitter utrolig langt inne. De fleste som har gjort skikkelig alvorlige feil, også offentlige personer forsvarer seg, og blir drevet fra skanse til skanse før de motstridig må innrømme at de har gjort en feil. Tenk hvor mye mer sympatisk de fremstår, de få som innrømmer feil, legger seg flat og gjør alt for å rette opp i etterkant! Uff, ble kanskje langt dette her, men føler sånn med deg Puppedama. Du må bare se fremover og tenke at dette ikke er umulig å rette opp. Sikkert lurt å gå på flere konsultasjoner før du går tilbake til klinikken, for da vet du litt mer om hva som er medisinsk mulig å gjøre, og prøve å få klinikken til å korrigere evt dekke operasjon. Det som gjør at du kan se litt lysere på det er jo at de har vist vilje til det så langt. Så spørs det bare om L. Haukland er trent nok/flink nok til å se hva som blir bra på deg. Det du har lagt ut av bilder tyder dessverre på at han ikke er det. Endret 6. januar 2013 av bellablu
Puppedama Skrevet 6. januar 2013 #24474 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Det har du rett i Bellablu,og la meg bare få understreke at jeg har aldri på noe som helst tidspunkt møtt på noe annet enn velvilje fra kirurgen. Det er ikke hans behandling av meg som person som gjør meg så frustrert som jeg er. Det er ene og alene resultatet,og for alt jeg vet er det godt mulig at han er villig til å fikse det denne gangen også. Problemet mellom oss er nok at vi har en veldig ulik definisjon av hvordan pene bryster ser ut. Endret 6. januar 2013 av Puppedama
ceca Skrevet 6. januar 2013 #24475 Skrevet 6. januar 2013 Problemet mellom oss er nok at vi har en veldig ulik definisjon av hvordan pene bryster ser ut. Det tror jeg nok mange mennesker har forskjellig definisjon på. Men han skal ikke gå ut fra hva han liker /synes er pent, men hva du ber om. Du kjøper en tjeneste av han, og han skal levere. (når du bestiller og betaler for en spotskinne til soverommet er du ikke fornøyd når elektrikkeren henger opp en hengelampe f.eks) Da jeg var til første konsultasjonstime hadde jeg med meg før og etter bilder jeg hadde funnet på nettet. Før bildene var tilnærmet like mine pupper. Jeg viste hvordan jeg ønsket å få puppene, og hvprdan jeg ikke ønsket. jeg hadde også men noen bilder det ikke var før bilde til og viste at de synes jeg var fine, mens disse er ikke fine. Han forklarte da hva som hadde skjedd ved de forskjellige bildene (lagt inn for mye, for brede proteser etc) Hovedgrunnen var at han fikk vite hva jeg så for meg og at han kunne si at det går eller det går ikke med deg. Han anbefalte meg først 300cc, det ville han synes var pent. Men sa at han maks kunne legge inn 375cc etter bredden på mine pupper. Jeg sa på op dagen at han skulle legge inn mest mulig for jeg ville ha store pupper, men at han skulle heller gå ned for å få det til å se naturlig ut enn å gå opp for å få de store og dermed se silikon-aktig ut. Han gjorde det jeg bad om , la inn 360 cc og det ser bra ut, ikke silikonlook. Kanskje du bør ha med deg noen bilder i morgen av hva du hadde sett for deg?
ceca Skrevet 6. januar 2013 #24476 Skrevet 6. januar 2013 Puppedama- Tenker masse på deg. Hvordan er det med deg idag? Har du fått i deg mat eller drikke? Har du fått tilttet litt rundt på nettet idag og sett reoperasjoner på pupper som ligner dine? Håper du klarer å se at til syvende og siste vil de bli fine. Det har ivertfall jeg full tro på Man rekonstruerer pupper etter brystkreft og andre skader, så de klarer å fikse disse også. Men ikke han kirurgen du har vært hos..
Puppedama Skrevet 6. januar 2013 #24477 Skrevet 6. januar 2013 Jeg er veldig sliten i dag. Har spist,men jeg føler meg ganske utmattet,det blir jo litt dårlig søvn på meg for tiden...
cocco Skrevet 6. januar 2013 #24478 Skrevet 6. januar 2013 Puppedama: Jeg får så vondt av deg når jeg leser det du skriver :-( Jeg håper inderlig at dette er noe du kan få rettet på! Det er en fryktelig følelse å ha følelsen av at noe er så feil med kroppen ens:-( Ikke minst blir jeg veldig bekymret for min egen operasjon! Jeg tror jeg har ca ditt utgangspunkt, muligens til og med bittelitt mer heng på det ene brystet. Jeg har fått høre av Skolleborg på Colosseumklinikken i Oslo at jeg ikke trang løft, at dette var noe han svært sjelden var villig til å gjøre på unge kvinner med mitt utgangspunkt. Han vil legge inn 300 cc, og under muskel. Jeg er nå livredd selv for å få større og tunge hengepupper :-( Og leser i tillegg at om man har ammet bør man ha over muskel, og han vil altså legge under på meg. Dette er ikke lett! Er det andre som har lignende utgangspunkt og som klarte å få det løftet/fylden øverst som man ønsket?
Puppedama Skrevet 6. januar 2013 #24479 Skrevet 6. januar 2013 Jeg føler meg litt ute av stand til å komme med noe fornuftig i dag,er litt ordknapp. Håper at jeg føler meg litt bedre etter besøket hos kirurgen i morgen. Se om han kan få meg opp fra kjelleren igjen...
bellablu Skrevet 6. januar 2013 #24480 Skrevet 6. januar 2013 Puppedama: Jeg får så vondt av deg når jeg leser det du skriver :-( Jeg håper inderlig at dette er noe du kan få rettet på! Det er en fryktelig følelse å ha følelsen av at noe er så feil med kroppen ens:-( Ikke minst blir jeg veldig bekymret for min egen operasjon! Jeg tror jeg har ca ditt utgangspunkt, muligens til og med bittelitt mer heng på det ene brystet. Jeg har fått høre av Skolleborg på Colosseumklinikken i Oslo at jeg ikke trang løft, at dette var noe han svært sjelden var villig til å gjøre på unge kvinner med mitt utgangspunkt. Han vil legge inn 300 cc, og under muskel. Jeg er nå livredd selv for å få større og tunge hengepupper :-( Og leser i tillegg at om man har ammet bør man ha over muskel, og han vil altså legge under på meg. Dette er ikke lett! Er det andre som har lignende utgangspunkt og som klarte å få det løftet/fylden øverst som man ønsket? Skjønner deg godt ja, dette er ikke noen lett avgjørelse, men jeg tror at om du ser på før/etterbilder på nett og finner ditt utgangspunkt og hva du ønsker, så har PK noe å jobbe ut fra. Kan bare anbefale deg å gå på flere konsultasjoner og sammenligne hvem som virker best, men jeg følte at det var vanskelig å spørre om sånnt som hvor mange OP de hadde gjort, hvor sannsynlig det var at jeg ville få komplikasjon osv., så jeg spurte om dette i etterkant på mail. Mette H. på Fornebuklinikken var den som virket mest erfaren og nøye syntes jeg. Hun forklarte iallefall at en anatomisk protese ville fylle ut det henget jeg hadde, men at det måtte ha en viss størrelse til for å fylle ut huden. Jeg ønsket i utgangspunktet rundt 300, men 335 var det som måtte til. Hun forklarte også at den lommen implantatet skulle ligge i ble så nøye tilpasset at sjansen for double bubble var veldig liten, også hadde tykkelsen på brystvevet noe å si, så hun mente jeg var en god "kandidat". Uansett, jeg er på dag 5 post op nå så jeg vet jo ikke det endelige resultatet enda, men jeg ville iallefall hørt hennes mening hvis du tenkter å gå til en konsultasjon til. Og bare et eksempel: Han som var usikker og snakket om double bubble og at jeg kanskje måtte ha løft, holdt til i Sandvika. Under konsultasjon ville han vise meg bilde av en annen han hadde operert, men da jeg bøyde meg frem for å se på Pc,n sa han "å nei, du kan ikke se enda, jeg må skjule navnet hennes" og nei, han hadde visst bare før bilder av henne ikke etterbilde likevel.. Virket også litt småstressa, fant ikke prøveimplantat i riktig str., Lurte på om jeg hadde tenkt over at jeg kunne gå opp 10 kg i vekt, om jeg da ville være like fornøyd.. Tullete spørsmål synes jeg, når han ser en voksen slank og veltrent dame. Min magefølelse sier meg at en kirurg skal virke over gjennomsnitt ryddig og medisinsk dyktig, (sjekk CV) Men det som teller mest er jo at vedkommende har gjort mange operasjoner på jenter med ditt utgangspunkt. Masse lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå