CupCakeSnuppa Skrevet 4. januar 2013 #24421 Skrevet 4. januar 2013 Hei jenter, jeg var på Fornebuklinikken i går, ble op kl 08, men var litt usikker om de ville op. pga at jeg nesten var bra av forkjølelse, så jeg var egentlig forberedt på å få ny dato, men det gikk greit siden jeg ikke hadde hatt feber eller vært sengeliggende. like greit å få det overstått. Har fått 335 under muskel, anatomiske natrelle 410 mx ( full projeksjon, ikke fx som er ekstra full og max høyde) Var skikkelig fjern, svimmel og vondt etter op. og fikk masse smertestillende. Prøver å ta minst mulig av dette ellers, tenker at da vil det virke bedre når jeg virkelig trenger det. Tok 2 paracet i går 8 timer etter op. og har ikke tatt noe siden. Endel stikking og spreng er det, men tenker at det kan hjelpe meg å ta det rolig, og har paracet klar om det skulle bli vanskelig å sove. Blir det ikke verre en dette er smertene overkommelige, men kjenner at kroppen trenge MYE ro. Jeg tok akkurat like mye som deg på Fornebuklinikken og våknet også med ganske så mye smerter. Du bør glede deg til resultatet! Håper du blir like fornøyd som meg!
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24422 Skrevet 4. januar 2013 Hei, Ja altså alt har gått veldig bra. Tok nesten ingen medisiner osv.. Hele tilhelingsprosessen har gått veldig bra. De ser små ut med klær, men uten klær så ser de mye større ut. Jeg var innom h&m i dag og prøvde en 75D som passet meg fint. Jeg tenker nå i ettertid at jeg faktisk er veldig fornøyd, fordi de er veeeldig fine. Utseende messig så er det veldig pene. Jeg håper bare at de ikke ¨faller¨ mye mer nå. Jeg liker den måten de sitter,.. Det er vel sånn at de kommer til å falle mer etter hvert.. Jeg håper egentlig ikke at det skjer xD De blir også mykere for hver dag. Angående følelsen så hadde jeg følelsen på høyre siden fra første dag, men jeg kjenner fortsatt ingenting på venste. Jeg er litt beskymret, hvor lang tid tok det for dere å få følelsen tilbake? Så bra! Har lest at mange mener at silikon ser lite ut i klær. Nå har jeg en 70DD, og de ser ihvertfall ikke ut som en A cup. Det har jeg hatt og vet alt om hvordan det ser ut. Syntes de er ut som en 70DD jeg.. Har faktisk venninner som nå har større str enn meg, men som tror jeg bruker større str enn dem. Så hvordan ser egentlig D pupper ut hvis det ikke er silikon? Med klær? Mulig jeg bare ikke vet hvordan det skal se ut Så bra at du ihverfall er fornøyd da! :-) Jeg mangler fortsatt følelse i en trekant under puppene og i høyre brystvorte.
CupCakeSnuppa Skrevet 4. januar 2013 #24423 Skrevet 4. januar 2013 Får se om jeg har ei venninne jeg kan ta med,bare sånn at jeg har noen i ryggen som kan støtte meg litt. Vet du,nå er puppene såpass langt ned at sports-BH-en min ikke passer:/ Nå får jeg vondt langt inni sjela... dette skal jo rett og slett bare ikke skje! Jeg tenker TV2 hjelper deg jeg altså... eller forbrukerombudet. Gjelder det på slike ting? Uff uff.. Ønsker deg alt godt!
CupCakeSnuppa Skrevet 4. januar 2013 #24424 Skrevet 4. januar 2013 Så trist å ha en sånn følelse etter inngrepet, det er jo nå det skulle bli bra. Kan bandasjen ha vært så stram at de ikke har fått hovnet særlig opp og at de er presset sammen pga det? Men det er tidlig ennå. Se på bilder fra disse sidene, - ser ikke bra ut de første ukene, men se resultatene etter hvert. Har sett ganske mange med slike resultater her på denne siden. http://www.implantin...ation-2013.aspx Huff, puppedama...krysser fingrene for at det ikke blir sånn som du mistenker. Stor klem herfra!! På de bildene ser man det slik jeg opplever, nemlig at de faktisk endrer seg en god del og blir større!
CupCakeSnuppa Skrevet 4. januar 2013 #24425 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har sjekket implantatene hos Eurosilicone... Jeg tror de er mykere fordi han har åpnet muskelen,noe vi ikke har avtalt. Ja,jeg burde hatt et løft,men de sa han først etter første operasjon,og nå har jo senket de lengre ned enn de var naturlig. Hvis su ser på den bildeserien jeg la ut,så har jeg teip på det første bildet også,men den er skilt i folden,hvis du ser på bilde nummer to så er den folden flyttet rimelig langt ned. Han snakket ikke om å flytte folden til meg noen gang. I utgangspunktet så hadde jeg jo bare slapp d som han rundt implantatet,den ville han jo fyllt med større implantat. Nå føles lommen mye større,men implantet blir ikke holdt oppe av noe antagelig fordi muskelen er åpnet på undersiden. Høres jo nesten ikke ut som han helt vet hva han driver med?
CupCakeSnuppa Skrevet 4. januar 2013 #24426 Skrevet 4. januar 2013 De dropper selv om de er langt nede,det er en del av prosessen. Uff,det kommer til å bli så ille. Og fasongen på puppene er helt rart nå,de er flate og kantet. Jeg skulle aldri operert i utgangspunktet. Gud som jeg angrer. Jeg fikk laget fold mye lengre ned enn hva som var naturlig for meg, og jeg ser på ingen mpte rar ut nå. Snarere tvert i mot. Ikke se for deg bryster ned siden av navelen. Skjønner at du er helt knust nå, men det du nå må gjøre er å ikke gi opp. Finn historier som dine og se hva folk har gjort for å reversere det. sett mange youtubevideoer om folk som må til andre kirurger for å gjøre korreksjoner
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24427 Skrevet 4. januar 2013 Nå får jeg vondt langt inni sjela... dette skal jo rett og slett bare ikke skje! Jeg tenker TV2 hjelper deg jeg altså... eller forbrukerombudet. Gjelder det på slike ting? Uff uff.. Ønsker deg alt godt! Hvis han kommer med en "Dette er det beste vi kan få til..." eller lignende så går jeg videre med det. Aller helst kunne jeg tenkt meg pengene tilbake og muligheten til å finne en ny kirurg. Jeg tør ikke slippe han løs på kroppen min igjen
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24428 Skrevet 4. januar 2013 Jeg fikk laget fold mye lengre ned enn hva som var naturlig for meg, og jeg ser på ingen mpte rar ut nå. Snarere tvert i mot. Ikke se for deg bryster ned siden av navelen. Skjønner at du er helt knust nå, men det du nå må gjøre er å ikke gi opp. Finn historier som dine og se hva folk har gjort for å reversere det. sett mange youtubevideoer om folk som må til andre kirurger for å gjøre korreksjoner Men på meg ser man veldig godt at puppene er langt nede. Både i forhold til kravebeinet og navle.
RosaPrinsesse Skrevet 5. januar 2013 #24429 Skrevet 5. januar 2013 Men på meg ser man veldig godt at puppene er langt nede. Både i forhold til kravebeinet og navle. Jeg har også en god håndsbredde før det skjer noe som helst mellom kragebein og pupp, men det er kanskje mer realistisk for meg enn for deg. Huff. Lurer noe innmari på hva han har tenkt han der, og føler så innmari med deg! :-(
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24430 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Trenger vel ikke si hvem av disse som er fra første operasjon.... Liker ikke å ha puppene på midjen jeg. Spesielt ikke når de er helt tomme i overkant. Endret 5. januar 2013 av Puppedama
RosaPrinsesse Skrevet 5. januar 2013 #24431 Skrevet 5. januar 2013 Åh, kjære vene. En ting er iallefall sikkert, jeg skal hyle høyt NEI om hører om noen som vurderer Haukeland. Jeg vil som flere andre her anbefale deg å gå på konsultasjon andre steder, også evt klage inn han der for pasientskadenemda eller noe, for det her er ikke bra nok.
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24432 Skrevet 5. januar 2013 Åh, kjære vene. En ting er iallefall sikkert, jeg skal hyle høyt NEI om hører om noen som vurderer Haukeland. Jeg vil som flere andre her anbefale deg å gå på konsultasjon andre steder, også evt klage inn han der for pasientskadenemda eller noe, for det her er ikke bra nok. Fant jammen et bilde fra før operasjon også. Føler at han har ødelagt meg helt
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24433 Skrevet 5. januar 2013 Han har jo litt av et talent,for han må være den eneste som klarer å putte inn mer og få de til å se mindre ut.
ceca Skrevet 5. januar 2013 #24434 Skrevet 5. januar 2013 Merkelige greier det der puppedama. At han kan legge inn mer og så rommer de mindre..på bilde før op2, var puppene dine hovne ennå da? Mine pupper fylte sportsbh`en godt da de var hovne, men sportsbh`en fikk det slakke utrykket da hevelsen gikk ned. Men ser tydelig på bildene at puppene er mye lengre ned nå enn etter op1. Jeg har fra kravebenet til protesen begynner (ca) fire fingerbredder. Da begynner buen ned mot nippelen. Nei den kirurgen er ikke å anbefale. Er veldig spent på hva han har å si til dette...
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24435 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Nå har jeg i hvertfall fått myke pupper. De flyter ut på sidene,henger ned og finnes ikke fyldige på en flekk. Hvordan han har fått til dette skulle jeg likt og visst.... Endret 5. januar 2013 av Puppedama
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24436 Skrevet 5. januar 2013 Jeg får en stor glippe når jeg tar på meg mine gamle bh-er. De fyller ikke ut i overkant...
kris123 Skrevet 5. januar 2013 #24437 Skrevet 5. januar 2013 Reiser du inn på klinikken å snakker me dem på mandag, puppedama? Jeg kan bare ikke skjønne hvordan han har kommet på å "rette opp" på denne måten. Han har jo sett hva som var problemet etter sist op og så ender det sånn her.
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24438 Skrevet 5. januar 2013 Reiser du inn på klinikken å snakker me dem på mandag, puppedama? Jeg kan bare ikke skjønne hvordan han har kommet på å "rette opp" på denne måten. Han har jo sett hva som var problemet etter sist op og så ender det sånn her. Jeg drar til klinikken på mandag ,ja. Jeg trodde at når man tok en re-operasjon så ville man være veldig nøye. Det kan han umulig ha vært!
kris123 Skrevet 5. januar 2013 #24439 Skrevet 5. januar 2013 Jeg drar til klinikken på mandag ,ja. Jeg trodde at når man tok en re-operasjon så ville man være veldig nøye. Det kan han umulig ha vært! Ja man skulle da virkelig tro det! Helt utrolig at det skal gå an :-(
Puppedama Skrevet 5. januar 2013 #24440 Skrevet 5. januar 2013 Ja man skulle da virkelig tro det! Helt utrolig at det skal gå an :-( For hver gang han har operert meg så kommer jeg lengre unna det jeg ønsker. Jeg var så sint her tidligere i dag at fy! Føler ikke at han har gjort et oppriktig forsøk på å få det pent engang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå