kris123 Skrevet 4. januar 2013 #24401 Skrevet 4. januar 2013 Også jeg som var Så fornøyd med utringningen min:( Den er ikke like fin nå lenger. Det eneste jeg var fornøyd med er borte.... Veldigveldig off topic, men kor har du kjøpt bhene? Fiiiiine! :-)
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24402 Skrevet 4. januar 2013 Skjønner hva du mener når jeg så bildene...ikke det samme som på linken. De ser fine og veldig naturlige ut, men skjønner godt hva du mener om å betale for pupper som kanskje kommer til å henge mer enn de du hadde fra naturen. Tror også det kan være greit å ha noen med seg. Be også om å få second opinion av en eller flere kirurger fra samme klinikk, ev. gå til konsultasjon på en annen klinikk. Teresklinikken ser jeg, men hvilken av dem? Dette er jo en kjede, og de er jo ikke i det hele tatt fortjent med å ha misfornøyde kunder. De har alt å vinne på at du er fornøyd! Er det sånn at du kanskje egentlig burde hatt et løft? Så flere bilder på www.qvinne.info at de gjør løft uten ankerarr (altså bare løsner brystvorten, ikke kutter midt på brystet og ned..). Eller ville det holde å legge inn større profil der den forrige lommen var? Nevnte han noe om kapsel? Merkelig at disse implantatene er myke og fine, mens før opr. 2 var brystene harde? Forresten..er det eurosilicone du har? Om du har numrene på dem (den lille klistrelappen som du skal ha fått med), så kan du google det eller sjekke det med produktkatalogen og se om du har fått det er det han sier at du har fått Jeg har sjekket implantatene hos Eurosilicone... Jeg tror de er mykere fordi han har åpnet muskelen,noe vi ikke har avtalt. Ja,jeg burde hatt et løft,men de sa han først etter første operasjon,og nå har jo senket de lengre ned enn de var naturlig. Hvis su ser på den bildeserien jeg la ut,så har jeg teip på det første bildet også,men den er skilt i folden,hvis du ser på bilde nummer to så er den folden flyttet rimelig langt ned. Han snakket ikke om å flytte folden til meg noen gang. I utgangspunktet så hadde jeg jo bare slapp d som han rundt implantatet,den ville han jo fyllt med større implantat. Nå føles lommen mye større,men implantet blir ikke holdt oppe av noe antagelig fordi muskelen er åpnet på undersiden.
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24403 Skrevet 4. januar 2013 Veldigveldig off topic, men kor har du kjøpt bhene? Fiiiiine! :-) Den er kjøpt hos Change
kris123 Skrevet 4. januar 2013 #24404 Skrevet 4. januar 2013 Den er kjøpt hos Change takk :-) trodde d var en blå og en grønn. hehe. men sikkert bare lyset :-p
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24405 Skrevet 4. januar 2013 takk :-) trodde d var en blå og en grønn. hehe. men sikkert bare lyset :-p Det er samme BH,ja:)
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24406 Skrevet 4. januar 2013 Jeg klarer ikke få i meg mat jeg... Jeg er bare helt knust...
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24407 Skrevet 4. januar 2013 Jeg klarer ikke få i meg mat jeg... Jeg er bare helt knust... Det her ordner seg. De må fikse opp i det. Og du kommer til å bli fornøyd. Hvis du ikke klarer å spise, så prøv i det minste å få i deg en brus, eller noe med sukker i. For å holde blodsukkeret oppe. Det er viktig nå, særlig siden kroppen ikke er på det sterkeste etter en operasjon.
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24408 Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror de er mykere fordi han har åpnet muskelen,noe vi ikke har avtalt. Ja,jeg burde hatt et løft,men de sa han først etter første operasjon,og nå har jo senket de lengre ned enn de var naturlig. Hvis su ser på den bildeserien jeg la ut,så har jeg teip på det første bildet også,men den er skilt i folden,hvis du ser på bilde nummer to så er den folden flyttet rimelig langt ned. Han snakket ikke om å flytte folden til meg noen gang. I utgangspunktet så hadde jeg jo bare slapp d som han rundt implantatet,den ville han jo fyllt med større implantat. Nå føles lommen mye større,men implantet blir ikke holdt oppe av noe antagelig fordi muskelen er åpnet på undersiden. Ser det du sier ang tapen. Ville trodd han hadde brukt samme arr, men det kan han ikke ha gjort om han flyttet det ned..? Har han åpnet muskelen? Hva er vitsen med det da? Synes det fortsatt er rart at han ikke fylte opp mer, men lommene ville hana uansett ha plassert der han gjorde nå, og det er for langt ned. Men du - jeg synes du så fin ut i den bh`n nå også jeg. Skjønner at det er forferdelig dette du går gjennom nå. Og at du er redd det blir skikkelig hengepupper med en gang. Nå skal vel ikke de implantatene der droppe mer, for de er jo helt nede. Men de høye, faste puppene du hadde etter første op de to første ukene er dette ikke. Om ikke du får i deg mat så prøv å få i deg litt næringsrik drikke. Du må være oppe og gå til mandag når du skal snakke med kirurgen. Lag deg en liste og les opp !
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24409 Skrevet 4. januar 2013 De dropper selv om de er langt nede,det er en del av prosessen. Uff,det kommer til å bli så ille. Og fasongen på puppene er helt rart nå,de er flate og kantet. Jeg skulle aldri operert i utgangspunktet. Gud som jeg angrer.
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24410 Skrevet 4. januar 2013 De dropper selv om de er langt nede,det er en del av prosessen. Uff,det kommer til å bli så ille. Og fasongen på puppene er helt rart nå,de er flate og kantet. Jeg skulle aldri operert i utgangspunktet. Gud som jeg angrer. Hvordan var puppene dine før den første operasjonen, om jeg kan spørre?
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24412 Skrevet 4. januar 2013 Ja, den droppingen er vel en del av prosessen. Men ikke alle dropper like mye heldigvis da.. Hvis det er noen trøst så ser de ikke flate og kantete ut på bildet. Men nå kan det være vanskeligere å avgjøre ut fra bilde i forhold til rl.
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24413 Skrevet 4. januar 2013 Sånn var jeg før operasjon... Vel, det er ihvertfall helt tydelig at han har gjort en feil..
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24414 Skrevet 4. januar 2013 Ja, den droppingen er vel en del av prosessen. Men ikke alle dropper like mye heldigvis da.. Hvis det er noen trøst så ser de ikke flate og kantete ut på bildet. Men nå kan det være vanskeligere å avgjøre ut fra bilde i forhold til rl. Det hjelper så lite,for det synes mer enn godt nok live...
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24415 Skrevet 4. januar 2013 Vel, det er ihvertfall helt tydelig at han har gjort en feil.. Jeg kan ikke skjønne at jeg var så veldig vanskelig i utgangspunktet...
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24416 Skrevet 4. januar 2013 Fine pupper før op. Nesten som mine var før op. Og jeg fikk vite at jeg hadde et godt utgangspunkt for et bra resultat. At han mente du trengte et løtf er rart..det var det aldri snakk om med meg. Hvor fikk han den ideen fra? Ser du har armene opp- tilsiden- og da løftes de jo litt...men allikevel..
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24417 Skrevet 4. januar 2013 Jeg kan ikke skjønne at jeg var så veldig vanskelig i utgangspunktet... Nei.. Nå er jo ikke jeg kirurg, men det ser da absolutt ikke ut som et vanskelig utgangspunkt...
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24418 Skrevet 4. januar 2013 Jeg kan ikke skjønne at jeg var så veldig vanskelig i utgangspunktet... Du var ikke det. De puppene før op var så like mine før op og jeg fikk vite at jeg var et godt utgangspunkt. Du har vært maks, maks uheldig
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24419 Skrevet 4. januar 2013 Man kan jo undre seg over hvorfor han flytter folden enda lengre ned på ei man mener burde hatt løft.
Sorie Skrevet 4. januar 2013 #24420 Skrevet 4. januar 2013 Hei! Har lurt på hvordan det har gått med deg. Ble nesten litt bekymret. Hvor var det du opererte igjen? Resultatet er nok veldig fint, og jeg vil tro kirurgen gjorde det som passet deg best Men trist at du ikke er helt fornøyd da.. Hei, Ja altså alt har gått veldig bra. Tok nesten ingen medisiner osv.. Hele tilhelingsprosessen har gått veldig bra. De ser små ut med klær, men uten klær så ser de mye større ut. Jeg var innom h&m i dag og prøvde en 75D som passet meg fint. Jeg tenker nå i ettertid at jeg faktisk er veldig fornøyd, fordi de er veeeldig fine. Utseende messig så er det veldig pene. Jeg håper bare at de ikke ¨faller¨ mye mer nå. Jeg liker den måten de sitter,.. Det er vel sånn at de kommer til å falle mer etter hvert.. Jeg håper egentlig ikke at det skjer xD De blir også mykere for hver dag. Angående følelsen så hadde jeg følelsen på høyre siden fra første dag, men jeg kjenner fortsatt ingenting på venste. Jeg er litt beskymret, hvor lang tid tok det for dere å få følelsen tilbake? Jeg er også litt skuffet over hvordan de ser ut med klær på. Hadde håpet på større. Uten klær er de fine og store. Men de er store pga de er så brede. Jeg hadde ikke brede pupper før, og er smal (70 rundt) . Pga bredden på implantatene må jeg ha 70 E (noe jeg ikke fant, så tok 75 DD fra Lindex på innerste hakket med en gang). Jeg prøvde en D-cup, og cupen hadde passet med tanke på å fylle den ut, men bredden gjorde at den ikke passet. Mannen kan ikke skjønne at dette er E eller DD pupper..en C ja..men de vi kjenner som har D og DD (naturlige pupper) har mye, mye større enn meg (med klær ivertfall). Ja jeg er helt enig. Selv om jeg passer 75D, også 80D, så ser de mye mindre ut enn de som har naturlige d-cuper. Likevel når jeg tenker meg om, så er jeg faktisk veldig fornøyd med størrelsen jeg har nå. De passer fint til kroppen min naken, og heller det enn at de ser større ut med klær, men alt for store uten. Jeg var kanskje bare litt beskymret de første dagene, men er veldig fornøyd nå. Jeg klarte aldri å fylle ut en a-cup. Bare det at jeg kan fylle ut en D er utrolig deilig for meg ! Håper bare nå at de ikke faller for mye mer.. Liker de faste og fine slik de er nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå