Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24381 Skrevet 4. januar 2013 Sånn som dette utvikler seg så har jeg mer og mer vondt for å vise de frem:( Fikk svar av han nå,forresten. "Slapp av.alt ordner seg. Ring å få avtale på mandag." Hm. Er endig med ceca, du burde dra på konsultasjon et annet sted og høre hva de mener må til for å få best mulig resultat. Så kan du eventuelt dra til han fjompenissen (han er ihvertfall det i dette tilfellet) og fortelle han at nå skal han fikse opp. Husk at han også jobber på et privat sykehus. Hvis han ikke hører etter (dette ville jeg brukt som siste utvei) kan du jo true med å gå til media. Det siste de trenger er negativ omtale.
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24382 Skrevet 4. januar 2013 Jeg har fått høy profil nå,men jeg trodde at han måtte øke til ekstra høy profil for å rette opp den huden som hang. Kan tyde på at jeg har rett og muligens ville vært en bedre kirurg enn han.... For å få fyll "oppe" så kan det virke som det ja. Føler vel nå at han har satt lommene for langt ned, fylt opp for lite og tatt feil profil.. og det sier han at vil ordne seg.... ikke la han snakke deg rundt ivertfall. Har du med mannen din på konsultasjon?
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24383 Skrevet 4. januar 2013 Det kan han si det...alt ordner seg..?? hmmm...spennende å høre HVORDAN !! Ikke sant! Jeg føler meg helt ødelagt jeg nå....
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24384 Skrevet 4. januar 2013 For å få fyll "oppe" så kan det virke som det ja. Føler vel nå at han har satt lommene for langt ned, fylt opp for lite og tatt feil profil.. og det sier han at vil ordne seg.... ikke la han snakke deg rundt ivertfall. Har du med mannen din på konsultasjon? Jeg er enig med deg. Jeg gikk fra å være fin oppe og stygg nede,til å bli fin nede og stygg oppe. Hva skjedde med det i mellom? Har ikke mann...
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24385 Skrevet 4. januar 2013 Hm. Er endig med ceca, du burde dra på konsultasjon et annet sted og høre hva de mener må til for å få best mulig resultat. Så kan du eventuelt dra til han fjompenissen (han er ihvertfall det i dette tilfellet) og fortelle han at nå skal han fikse opp. Husk at han også jobber på et privat sykehus. Hvis han ikke hører etter (dette ville jeg brukt som siste utvei) kan du jo true med å gå til media. Det siste de trenger er negativ omtale. Ja,jeg nekter i hvertfall å gå sånn...
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24386 Skrevet 4. januar 2013 Du kan evt godta at en annen kirurg på samme klinikk tar neste re-op. Ellers enig at du kan presse en del på, de ønsker ikke dårlig omtale..og skriver du navnet hans tydelig på div steder på nettet med klinikkens navn så vil det være dårlig business for han...og klinikken
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24387 Skrevet 4. januar 2013 Jeg er enig med deg. Jeg gikk fra å være fin oppe og stygg nede,til å bli fin nede og stygg oppe. Hva skjedde med det i mellom? Har ikke mann... Lommene skulle vært lenger opp..med en større implantat/annen profil.. Åh unnskyld..trodde jeg hadde lest det et sted, men blander sikkert med andre her inne. har du en venninne/familiemedlem som kan bli med deg? Eller synes du kanskje det er greit å gå alene. Jeg er slik at når jeg skal klage så liker jeg å ha med noen...
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24388 Skrevet 4. januar 2013 Ja,jeg nekter i hvertfall å gå sånn... Ja, det skal du ihvertfall ikke. Stå på ditt. Ikke gi deg før du er helt fornøyd.
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24389 Skrevet 4. januar 2013 Lommene skulle vært lenger opp..med en større implantat/annen profil.. Åh unnskyld..trodde jeg hadde lest det et sted, men blander sikkert med andre her inne. har du en venninne/familiemedlem som kan bli med deg? Eller synes du kanskje det er greit å gå alene. Jeg er slik at når jeg skal klage så liker jeg å ha med noen... Får se om jeg har ei venninne jeg kan ta med,bare sånn at jeg har noen i ryggen som kan støtte meg litt. Vet du,nå er puppene såpass langt ned at sports-BH-en min ikke passer:/
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24390 Skrevet 4. januar 2013 Ja, det skal du ihvertfall ikke. Stå på ditt. Ikke gi deg før du er helt fornøyd. Blir helt sliten av det her.... Hadde aldri trodd det skulle bli sånn som det her.
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24391 Skrevet 4. januar 2013 Får se om jeg har ei venninne jeg kan ta med,bare sånn at jeg har noen i ryggen som kan støtte meg litt. Vet du,nå er puppene såpass langt ned at sports-BH-en min ikke passer:/ Gjør det. Ta med en venninne. Lettere å stå på ditt når du ikke trenger å ta alt alene. Herregud. Det er jo bare håpløst. Det skal selvfølgelig ikke være sånn.
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24392 Skrevet 4. januar 2013 Blir helt sliten av det her.... Hadde aldri trodd det skulle bli sånn som det her. Nei. Det skjønner jeg. Syntes forferdelig synd på deg. Sender deg mange varme klemmer og tanker. Og føler med deg. Husk at du ihvertfall har alle oss i ryggen. Vi støtter deg 1
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24393 Skrevet 4. januar 2013 Nei. Det skjønner jeg. Syntes forferdelig synd på deg. Sender deg mange varme klemmer og tanker. Og føler med deg. Husk at du ihvertfall har alle oss i ryggen. Vi støtter deg Takk,det er godt å vite
Lille v Skrevet 4. januar 2013 #24394 Skrevet 4. januar 2013 Neeeeeeeeeeeei! Jeg tok av meg bandasjen og jeg måtte sette meg ned for å ikke kaste opp. Det ser helt forferdelig ut Jeg hater de allerede! De er satt mye lengre ned enn jeg trodde,de er helt flate i overkant,og rett og slett kjempe stygge! holder ikke ut dette en gang til Så trist å ha en sånn følelse etter inngrepet, det er jo nå det skulle bli bra. Kan bandasjen ha vært så stram at de ikke har fått hovnet særlig opp og at de er presset sammen pga det? Men det er tidlig ennå. Se på bilder fra disse sidene, - ser ikke bra ut de første ukene, men se resultatene etter hvert. Har sett ganske mange med slike resultater her på denne siden. http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/Stacys-NH-Breast-Augmentation-2013.aspx Huff, puppedama...krysser fingrene for at det ikke blir sånn som du mistenker. Stor klem herfra!!
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24395 Skrevet 4. januar 2013 Så trist å ha en sånn følelse etter inngrepet, det er jo nå det skulle bli bra. Kan bandasjen ha vært så stram at de ikke har fått hovnet særlig opp og at de er presset sammen pga det? Men det er tidlig ennå. Se på bilder fra disse sidene, - ser ikke bra ut de første ukene, men se resultatene etter hvert. Har sett ganske mange med slike resultater her på denne siden. http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/Stacys-NH-Breast-Augmentation-2013.aspx Huff, puppedama...krysser fingrene for at det ikke blir sånn som du mistenker. Stor klem herfra!! Men.... De fleste vil at puppene skal droppe,og jeg vil ha mine oppover. Sier seg selv at det er ikke mulig. De er ikke hovne i det hele tatt,de helt myke denne gangen. Mykere enn før jeg la meg under kniven for andre gang. Føles faktisk som implantatene er mindre,enda de skal være 50 cc større. Alt er bare helt rart,og feil....
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24396 Skrevet 4. januar 2013 Tenk dere hvordan disse blir når de dropper....
kris123 Skrevet 4. januar 2013 #24397 Skrevet 4. januar 2013 Dette var veldig trist å høre puppedama:-( Nå som tingene liksom skulle bli bra. Du får nesten bare få deg en time asap og klage igjen, jeg ville nok bedt om at den annen opererte hvis du ska operere igjen.
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24398 Skrevet 4. januar 2013 Dette var veldig trist å høre puppedama:-( Nå som tingene liksom skulle bli bra. Du får nesten bare få deg en time asap og klage igjen, jeg ville nok bedt om at den annen opererte hvis du ska operere igjen. Ja, jeg tørr ikke gi han flere sjanser :/
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24399 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Den er ikke like fin nå lenger. Det eneste jeg var fornøyd med er borte.... Endret 5. januar 2013 av Puppedama 1
Lille v Skrevet 4. januar 2013 #24400 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Men.... De fleste vil at puppene skal droppe,og jeg vil ha mine oppover. Sier seg selv at det er ikke mulig. De er ikke hovne i det hele tatt,de helt myke denne gangen. Mykere enn før jeg la meg under kniven for andre gang. Føles faktisk som implantatene er mindre,enda de skal være 50 cc større. Alt er bare helt rart,og feil.... Skjønner hva du mener når jeg så bildene...ikke det samme som på linken. De ser fine og veldig naturlige ut, men skjønner godt hva du mener om å betale for pupper som kanskje kommer til å henge mer enn de du hadde fra naturen. Tror også det kan være greit å ha noen med seg. Be også om å få second opinion av en eller flere kirurger fra samme klinikk, ev. gå til konsultasjon på en annen klinikk. Teresklinikken ser jeg, men hvilken av dem? Dette er jo en kjede, og de er jo ikke i det hele tatt fortjent med å ha misfornøyde kunder. De har alt å vinne på at du er fornøyd! Er det sånn at du kanskje egentlig burde hatt et løft? Så flere bilder på www.qvinne.info at de gjør løft uten ankerarr (altså bare løsner brystvorten, ikke kutter midt på brystet og ned..). Eller ville det holde å legge inn større profil der den forrige lommen var? Nevnte han noe om kapsel? Merkelig at disse implantatene er myke og fine, mens før opr. 2 var brystene harde? Forresten..er det eurosilicone du har? Om du har numrene på dem (den lille klistrelappen som du skal ha fått med), så kan du google det eller sjekke det med produktkatalogen og se om du har fått det er det han sier at du har fått Endret 4. januar 2013 av Lille v
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå