audrey Skrevet 16. september 2007 #2421 Del Skrevet 16. september 2007 Hei audrey Er misunnelig på deg som allerede har fått nye pupper!!! Tror kanskje jeg er litt som deg.. (litt større bare..) Er 174/60. Jeg har vært til konsultasjon tre steder her i Bergen. Jeg skal ikke opereres før om en mnd da. Men han kirurgen jeg har valgt, ville legge inn 235-255 dråpeformede. (en annen nevnte 180-200 og en tredje ville ikke bestemme noe før han opererte) Skal til konsultasjon hos ham igjen over helgen fordi jeg ikke har klart å bestemme meg for str enda. Vil prate med ham om plassering og, ønsker å legge under muskel, men kan ikke helt huske hva han ønsket å gjøre. Lurte litt på protesene dine. Kan det hende at de er silikon som kan flyte utover om det går hull på protesen, eller er de sånne man kan dele i to uten at noe skjer med innholdet? Mener nemlig at ene stedet jeg var, så hadde de proteser som dersom det gikk hull på dem, så rant innholdet ut. De var veldig myke i forhold til andre jeg har fått kjenne på, men jeg synes det virker litt skummelt.. (ikke det at jeg tror det vil gå hull på dem, men sånn i tilfelle det skulle skje..) Er ikke lett dette her. Nesten så jeg skulle ønske det bare var mulig å gjøre dette på en bestemt måte... Hvor har du innsnittet? -Perle77- Jeg har snittet i brystfolden, er veldig glad for at jeg tok snittet der. Arrene er fortsatt ganske røde, men de er usynlige ettersom de er i brystfolden. Noen danner fine arr, andre ganske stygge arr. Det kan man ikke vite på forhånd. Kjedelig å ha stygge arr som tar lang tid å leges rundt brystvortene. Har også hørt at hvis man har ammet, kan brystvortene se litt "hengete" ut hvis man tar snittet der. Jeg synes det var veldig betryggende at kirurgen først ville velge størrelse under selve operasjonen, og at jeg slapp å ta den avgjørelsen på forhånd. De protesene jeg har er såpass myke at det kan godt være de vil renne utover hvis de lekker. Men sjansen for det er så mikroskopisk at det bekymrer jeg meg ikke noe videre om. Protesene har de samme garantiene og sertifiseringene som andre proteser på markedet ;-) Har du valgt klinikk nå? Vet det valget er ekstremt vanskelig, jeg bestilte og avbestilte overalt før jeg bestemte meg, hehe... Er glad det er overstått og at alt gikk fint! Lykke til med ditt valg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camcam Skrevet 16. september 2007 #2422 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg fikk lagt in 295 gr og legen ba meg kjoepe 34B i sportsBH - jeg trenger egentlig ogsaa 32, men saa at det ikke var aa finne i butikken. Jeg har silikon over muskelen ogsaa. Jeg haaper at jeg faar 32C som endelig storrelse (iallefall) . Jeg brukte 32A foer operasjonen. Jeg fikk sports-bh i størrelse 34B på klinikken, men etter to dager holdt jeg ikke ut lenger, og jeg ble nødt å gå ut og kjøpe en i C. Den har jeg brukt siden. Jeg prøvde 34B-en igjen her en dag den andre var i vasken, men jeg hadde vondt i minst ett døgn etterpå. Den VAR altfor liten! Når det er sagt, så bruker jeg 32D i vanlig BH, da. Så jeg forstår ikke hvorfor de ga meg en 34B som tilsvarer en 32C i cupstørrelse... Jeg brukte stort sett altfor store BHer før - 75A... Det var like før operasjonen jeg fant ut at 70 egentlig er den riktige størrelsen min Rakk kun å kjøpe en, og den var faktisk i B - den var nok veldig liten i størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemyy Skrevet 16. september 2007 #2423 Del Skrevet 16. september 2007 Hei! Grunnen til at du har vondt i arrene, det er fordi at det er som sagt bare en uke siden operasjonen. Så du vil nok ha vondt en god stund til, og arrene begynner nok å gro. men de gjør vondt selvom. Og nei, arrene løssner nok ikke. Så ikke tenk på det. Det at puppene virker små, er fordi at du går med soprtsbh, den presser inn puppene. Og det er jo også meningen. Vent til du får på deg en ordentlig bh du. Du må nok ta den en tur på en ordentlig bh forretnong for å finne bh størrelsen din .Det stemmer nok ikke med den du har funnet hos h&m. De har ikke større en D. Jeg vet ikke når stingene forsvinner. Men ser du stingene dine da? Fergie! Ja, kan se stingene :-P Uææ vil at de skal vekk...gleder med til de har grodd helt hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 17. september 2007 #2424 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har snittet i brystfolden, er veldig glad for at jeg tok snittet der. Arrene er fortsatt ganske røde, men de er usynlige ettersom de er i brystfolden. Noen danner fine arr, andre ganske stygge arr. Det kan man ikke vite på forhånd. Kjedelig å ha stygge arr som tar lang tid å leges rundt brystvortene. Har også hørt at hvis man har ammet, kan brystvortene se litt "hengete" ut hvis man tar snittet der. Jeg synes det var veldig betryggende at kirurgen først ville velge størrelse under selve operasjonen, og at jeg slapp å ta den avgjørelsen på forhånd. De protesene jeg har er såpass myke at det kan godt være de vil renne utover hvis de lekker. Men sjansen for det er så mikroskopisk at det bekymrer jeg meg ikke noe videre om. Protesene har de samme garantiene og sertifiseringene som andre proteser på markedet ;-) Har du valgt klinikk nå? Vet det valget er ekstremt vanskelig, jeg bestilte og avbestilte overalt før jeg bestemte meg, hehe... Er glad det er overstått og at alt gikk fint! Lykke til med ditt valg!! Hei audrey! Jeg har bestemt meg for hvilken klinikk jeg vil bruke ja. Det ble fms på meg. Var innom to andre steder også, men fikk ikke en like god følelse for de stedene. Sunes kirurgen på fms virket dyktig og seriøs, samtidig som det var lett og greit og prate med ham. Føler jeg vil bli godt behandlet der. Inntrykket så langt er ihvertfall veldig bra. I dag var jeg innom for andre gang fordi jeg var usikker på str. Det er nå bestemt at jeg skal ha 235 dråpeformede delvis under muskel med innsnitt under brystet. Kunne fått 255, men jeg var usikker fordi jeg synes det så veldig stort ut på meg, og kirurgen mente det ville bli best med 235. En av de andre kirurgene jeg har vært i kontakt med, mente jeg ikke burde ha mer enn 200, så jeg tror jeg vil bli veldig fornøyd med 235 Er en mnd til operasjon nå. Gleder meg Hvilken klinikk endte du på? -Perle77- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 17. september 2007 #2425 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Aj aj... Tidligere i dag var jeg så sikker på at jeg ville legge inn 235. Jeg kan få lagt inn 255 om jeg ønsker. Kirurgen min anbefalte 235, mens en anne jeg var hos anbefalte max 200. Synes jeg leser om mange som synes de har valgt for små.. Fikk prøve protesene i en sports-bh. Synes 255 så veldig stort ut på meg. Skal ta de delvis under muskel. Kirurgen sa de ikke ville se mindre ut selv om jeg hadde de plassert der. Hva skal jeg gjøre?? hjelp, trenger råd her..!! Mye tanker her nå.. gjør jo dette for å få større bryster, men vil ikke ha for store. Når jeg først betaler for dette og går gjennom en så stor greie som en operasjon er, så vil jeg jo samtidig føle at der er litt forskjell... Bruker 70 a/b i dag. Kunne ønske å gå opp til en c. Har visst veldig markert brystkasse, hva nå enn det vil si, og samtidig er jeg visst smal over brystet.. igjen, trodde jeg var som "alle andre"... Det er visst grunnen til at jeg ikke kan ha så masse som "alle andre" har.. Hjelp!! Skal ikke opereres før om en mnd, så jeg har litt tid på meg enda, men kan jo ikke ringe og endre ønsket str hver dag heller.. -Perle77- Endret 17. september 2007 av Perle77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 17. september 2007 #2426 Del Skrevet 17. september 2007 lille søte perle, da, nå forvirrer du deg selv veldig her husk at det skal endel til for å se forskjell når det måles i ml. du vil ikke se forskjell på 235 og 255 ml, liksom... men det er sant som du sier... de fleste angrer på at de ikke tok større. kan du ikke rote rundt på nettet, og finne noen pupper du liker? drit litt i antall ml for en stund, og finn heller frem noen med slike pupper du ønsker. angrer veldig på at jeg ikke gjorde nettopp dèt selv. du vet jo sånn ca hvor mye du får plass til... heldigvis har du tid på deg. ikke stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camcam Skrevet 17. september 2007 #2427 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg skjønner deg utrolig godt, Perle! Jeg var akkurat der du er bare for noen få uker siden - de siste dagene før operasjonen var jeg bare så matt av alle ml og cc at jeg bare ikke kunne vente til å få det hele overstått Opprinnelig sa min kirurg at alt mellom 180 og 230 ville se fint ut på meg. Bestemte meg for 230ml. Søkte på nettet, og kom over en veldig god side med tusenvis (?) av før- og etterbilder, og fant ut at det var få som velger under 300ml... Bestemte meg derfor for å foreslå 350ml for kirurgen, men var ok å gå for 325 Men så mente en venninne av meg at jeg ikke burde ha over 275, for ellers ble det altfor stort for min kropp, og jeg ble usikker igjen... Til slutt orket jeg ikke lenger å se på andres ml og cc, og fant noen pupper jeg selv likte, printet de ut, og tok de med til kirurgen på operasjonsdagen. Jeg tok også med bilde av noen jeg ikke likte, og av noen som var for små. Jeg endte opp med 260 ml. Til å begynne med synest jeg de så veldig små ut, men nå - etter 3 uker, er jeg altså utrolig fornøyd! Liker veldig godt størrelsen, selv om det ikke hadde skadet med litt mer Som milla-mor skriver, så vil du knapt se forskjell på 235 og 255 ml. Lykke til videre - vi er her om du har flere bekymringer og spørsmål Endret 17. september 2007 av camcam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamalena Skrevet 17. september 2007 #2428 Del Skrevet 17. september 2007 Aj aj... Tidligere i dag var jeg så sikker på at jeg ville legge inn 235. Jeg kan få lagt inn 255 om jeg ønsker. Kirurgen min anbefalte 235, mens en anne jeg var hos anbefalte max 200. Synes jeg leser om mange som synes de har valgt for små.. Fikk prøve protesene i en sports-bh. Synes 255 så veldig stort ut på meg. Skal ta de delvis under muskel. Kirurgen sa de ikke ville se mindre ut selv om jeg hadde de plassert der. Hva skal jeg gjøre?? hjelp, trenger råd her..!! Mye tanker her nå.. gjør jo dette for å få større bryster, men vil ikke ha for store. Når jeg først betaler for dette og går gjennom en så stor greie som en operasjon er, så vil jeg jo samtidig føle at der er litt forskjell... Bruker 70 a/b i dag. Kunne ønske å gå opp til en c. Har visst veldig markert brystkasse, hva nå enn det vil si, og samtidig er jeg visst smal over brystet.. igjen, trodde jeg var som "alle andre"... Det er visst grunnen til at jeg ikke kan ha så masse som "alle andre" har.. Hjelp!! Skal ikke opereres før om en mnd, så jeg har litt tid på meg enda, men kan jo ikke ringe og endre ønsket str hver dag heller.. -Perle77- Jeg fikk lagt inn runde 295gr over muskelen torsdag forrige uke. Tok av bandasjen i dag (veldig fornøyd :-) ) - Jeg var opprinnelig 32A (70A) - bruker nå en sportsBH i størrelse 34B nå. Er jo fremdeles hoven - spesielt ser jeg det på oversiden. Jeg håper også at jeg blir 32C (70C) - men vet foreløpig ikke.... Jeg ville valgt 255 gr dersom jeg var deg, siden du har opptil en 70B - så vil det kanskje garantert bli en 70C? Hmmm, jammen ikke lett. Jeg ble anbefalt 250 hos en annen lege, men jeg er glad jeg ikke tok mindre enn 295! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camcam Skrevet 17. september 2007 #2429 Del Skrevet 17. september 2007 Her er forresten link til den siden med ufattelig mange før- og etterbilder. http://www.implantinfo.com/ Man kan søke på fra og til cup-størrelser, antall cc lagt inn, plassering av protese, alder, høyde vekt osv på de som har operert. Her er direkte link til søkemotoren; http://www.implantinfo.com/photocenter/pla...hoosesearch.htm Advarsel; man kan bli sittende i timesvis og studere resultatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 18. september 2007 #2430 Del Skrevet 18. september 2007 Tusen takk for gode råd her! :bukke: Pratet en del med samboeren min i går i tilleg til å lese råd fra dere her. Tror jeg fortsatt heller mot å ta 235, men dette er ikke lett. Det er tydeligvis veldig individuellt hvordan resultatet blir. Har funnet masse før/etter bilder som ligner veldig på hvordan jeg er, og vil ha det, men noen har lagt inn 250, mens andre nermere 400. Viste kirurgen før/etter bilder første gangen jeg var hos ham. Kanskje jeg bør ta de med til operasjons-dagen og? Eneste er at jeg må ha bestemt meg for str en tid på forhånd, slik at det var sikkert at de hadde rette str inne. Hadde vært lettere om jeg kunne tatt med meg protesene hjem og prøvet ut selv... Tror jeg må tenke litt mer på dette... Er litt redd 235 blir for lite, mens jeg er veldig redd for at 255 skal se digert ut... aj aj aj... -Perle77- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 18. september 2007 #2431 Del Skrevet 18. september 2007 Tror jeg må tenke litt mer på dette... Er litt redd 235 blir for lite, mens jeg er veldig redd for at 255 skal se digert ut... aj aj aj... -Perle77- Hei! Det er ikke ikke rare forskjellen på 235cc og 255cc. Det er kun snakk om 20cc. Mål det opp i et målebeger, så skal du får se hvor lite det er. Så det er ikke det som vil gjør den stor forskjellen. Når jeg skulle gå fra 335 til 370 fikk jeg beskjed om at det ikke var så stort sprang det heller. Puppene ville ikke bli mega store av den forandringen. Håper dette hjalp noe.... Men som sagt, 20cc er ingenting. Jeg ville gått for 255. Men det er som sagt du som skal ha det. Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 18. september 2007 #2432 Del Skrevet 18. september 2007 Hei! Det er ikke ikke rare forskjellen på 235cc og 255cc. Det er kun snakk om 20cc. Mål det opp i et målebeger, så skal du får se hvor lite det er. Så det er ikke det som vil gjør den stor forskjellen. Når jeg skulle gå fra 335 til 370 fikk jeg beskjed om at det ikke var så stort sprang det heller. Puppene ville ikke bli mega store av den forandringen. Håper dette hjalp noe.... Men som sagt, 20cc er ingenting. Jeg ville gått for 255. Men det er som sagt du som skal ha det. Fergie! Hvor mye er egentlig 20cc? Hvor mye måler jeg opp, og hvilket mål? Går det an å fylle vann el.l i et litermål og sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 18. september 2007 #2433 Del Skrevet 18. september 2007 Hvor mye er egentlig 20cc? Hvor mye måler jeg opp, og hvilket mål? Går det an å fylle vann el.l i et litermål og sjekke? det er 10 ml i en vanlig neglelakk-flaske. to sånne, så har du 20 ml, og det er jo veldig lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perle77 Skrevet 18. september 2007 #2434 Del Skrevet 18. september 2007 det er 10 ml i en vanlig neglelakk-flaske. to sånne, så har du 20 ml, og det er jo veldig lite Takk Har nettopp pratet med en av de som jobber på klinikken. Hun mente det ikke gikk an å måle opp noe i litermål for å se str. Det ville visst bli feil pga formen på protesene... Forstår ikke hvorfor det ikke er laget til noe som kunne gjøre det lettere for oss å velge str... grupf... Hun mente kirurgen var veldig flink å bestemme str, så ville absolutt ha gått for det kirurgen anbefalte. Det føltes som det var veldig stor forskjell på protesene jeg fikk under sports bh'en. Den som skulle vise meg hvor stort 235 var, var bare 220. Han sa det var fordi det var slik en på 235 ville se ut når den ble operert inn. Vet ikke hvor stor den andre var. Er ikke så lett å ikke ha noen venninner eller familie å prate med om dette heller. Har kun fortalt det til samboeren min.. også dere da.. Hjelper veldig på å være her inne og prate med dere. Samboeren begynner nok å gå litt lei etterhvert nå... -Perle77- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
audrey Skrevet 18. september 2007 #2435 Del Skrevet 18. september 2007 Takk Har nettopp pratet med en av de som jobber på klinikken. Hun mente det ikke gikk an å måle opp noe i litermål for å se str. Det ville visst bli feil pga formen på protesene... Forstår ikke hvorfor det ikke er laget til noe som kunne gjøre det lettere for oss å velge str... grupf... Hun mente kirurgen var veldig flink å bestemme str, så ville absolutt ha gått for det kirurgen anbefalte. Det føltes som det var veldig stor forskjell på protesene jeg fikk under sports bh'en. Den som skulle vise meg hvor stort 235 var, var bare 220. Han sa det var fordi det var slik en på 235 ville se ut når den ble operert inn. Vet ikke hvor stor den andre var. Er ikke så lett å ikke ha noen venninner eller familie å prate med om dette heller. Har kun fortalt det til samboeren min.. også dere da.. Hjelper veldig på å være her inne og prate med dere. Samboeren begynner nok å gå litt lei etterhvert nå... -Perle77- Hei igjen Perle, Det høres ut som at vi har samme kroppsbygning. Jeg var også på FMS på konsultasjon der. Kirurgen anbefalte mellom 195 cc og 135 cc til meg, anatomiske u muskel. Han mente at med 135 ville det være veldig sannsynlig at kantene på protesen ville synes, så 195 eller 115 var mer enn nok. Jeg ble anbefalt 280 cc anatomiske av kirurgen på Volvat. Han mente at jeg ikke ville få noe særlig str på puppene hvis jeg tok mindre. Puppene så gedigne ut da jeg prøvde protesene. Euro Cosmetic mente 200 cc anatomiske o muskel. Klinikk Bergen, som valget mitt falt på, mente jeg kunne ha mellom 200 og 240, runde over muskel uten problem med at kantene ville synes. Kirurgen garanterte meg at det ville se helt naturlig ut. Er kjempeglad jeg stolte på ham og slapp å ødelegge muskelen med å ta de under. Han prøvde ulike størrelser under operasjonen for å se hvilket resultat som ble finest og mest naturlig. Endte opp med 240 cc. Jeg kan godt sende deg før/etter bilder hvis du sender meg en PM. Det er forferdelig vanskelig å bestemme seg for størrelse på proteser... Vet hvordan du har det! Men hadde jeg hørt på dr. Bugge på FMS hadde jeg nok hatt mye, mye mindre pupper enn hva jeg har fått på Klinikk Bergen, og de jeg har nå ser absolutt ikke store ut i forhold til min høyde og vekt (1.75 og 58 kg). Hadde jeg hørt på kirurgen på Volvat, hadde de sannsynligvis blitt altfor store og da hadde jeg ihvertfall blitt fortvilet... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luzy Skrevet 19. september 2007 #2436 Del Skrevet 19. september 2007 hei igjen jenter:D nå er det 2,5 uke siden operasjonen:) alt har gått supert hittentil..skiftet tape før helga, og sårene er jo bare bitte små jo så herlig å se:) stingene var borte og alt så supert ut kan noen svare meg på om dere tror puppene blir mye mindre nå? lurer veldig på det, for liker dem så utrolig godt nå skulle jo tro dem ikke var så hovne lenger nå? blitt en god del mykere, men kan jo ikke kalle dem MYKE liksom..men det kommer:) nesten så jeg merker forandring hver dag nå er det liksom slik at når jeg går ut av dusjen så flytter de på seg gjorde jo ikke akk det i begynnelsen:P he he.. ja ja:) tror dette blir bra jeg:) var på H&M i går, MÅTTE bare prøve en bh 75C ble liksom for "kort" spile for puppene mine, men 80C var perfekt da ble de store da, når jeg fikk dem inn i en bh:P he he.. men bør som jeg har lest over her sjekke i en undertøys forretning, for er egentlig 75 rundt:) spennende dette men lurer da altså på om dem forandrer seg mye meg takk så lenge:) luzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 20. september 2007 #2437 Del Skrevet 20. september 2007 hei igjen jenter:D nå er det 2,5 uke siden operasjonen:) alt har gått supert hittentil..skiftet tape før helga, og sårene er jo bare bitte små jo så herlig å se:) stingene var borte og alt så supert ut kan noen svare meg på om dere tror puppene blir mye mindre nå? lurer veldig på det, for liker dem så utrolig godt nå skulle jo tro dem ikke var så hovne lenger nå? blitt en god del mykere, men kan jo ikke kalle dem MYKE liksom..men det kommer:) nesten så jeg merker forandring hver dag nå er det liksom slik at når jeg går ut av dusjen så flytter de på seg gjorde jo ikke akk det i begynnelsen:P he he.. ja ja:) tror dette blir bra jeg:) var på H&M i går, MÅTTE bare prøve en bh 75C ble liksom for "kort" spile for puppene mine, men 80C var perfekt da ble de store da, når jeg fikk dem inn i en bh:P he he.. men bør som jeg har lest over her sjekke i en undertøys forretning, for er egentlig 75 rundt:) spennende dette men lurer da altså på om dem forandrer seg mye meg takk så lenge:) luzy Hei du. Jeg ble operert på Fornebuklinikken den 19 juni i år. Og jeg kan nok si at puppene dine nok vil forandre seg en god del enda ja. Vil nok tro det er en god del hevelse der enda,selv om du ikke føler det sånn nå. Dem vil bli mye mere "bevegelige"liksom. Mine minka en god del for å si det sånn. Da jeg prøvde bh i en undertøysbutikk etter ca 4 uker passet jeg en 85 E. Men nå har jeg havnet på en 85 D. Men så klart det er sikkert forskjell fra jente til jente også. Lykke til med dine nye pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luzy Skrevet 20. september 2007 #2438 Del Skrevet 20. september 2007 Hei du. Jeg ble operert på Fornebuklinikken den 19 juni i år. Og jeg kan nok si at puppene dine nok vil forandre seg en god del enda ja. Vil nok tro det er en god del hevelse der enda,selv om du ikke føler det sånn nå. Dem vil bli mye mere "bevegelige"liksom. Mine minka en god del for å si det sånn. Da jeg prøvde bh i en undertøysbutikk etter ca 4 uker passet jeg en 85 E. Men nå har jeg havnet på en 85 D. Men så klart det er sikkert forskjell fra jente til jente også. Lykke til med dine nye pupper tusen tak for svar kan jeg spørre om en ting til? brukte du venlig bh etter 4 uker eller ventet du lenger? tusen takk for god hjelp.. og hvis andre har noe å tilføye må dere bare skrive:) lurer så¨på hvordan dem blir med tida:) klemmer luzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 21. september 2007 #2439 Del Skrevet 21. september 2007 tusen tak for svar kan jeg spørre om en ting til? brukte du venlig bh etter 4 uker eller ventet du lenger? tusen takk for god hjelp.. og hvis andre har noe å tilføye må dere bare skrive:) lurer så¨på hvordan dem blir med tida:) klemmer luzy Hei. Jeg begynte ikke å bruke vanlig bh før det var gått over 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luzy Skrevet 24. september 2007 #2440 Del Skrevet 24. september 2007 hei:) håper noen kan svare meg på dette... er i dag tre uker siden operasjonene... og mine to nye fordeler er såååå utrolig såre.. ømme og såre å ta på..svir liksom litt på huden.. men kan hende det er for følelsen og slik kommer tilbake.. har jo ikke kjent så mye liksom..når jeg har tatt på dem:) er dette normalt? lurer kanskje på om det er den sports bh`n som gjør det.. bare lurer så fælt om det er normalt, for er ikke veldig behagelig:) håper noen kan gi meg svar på dette fortest mulig:) luzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå