Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24361 Skrevet 4. januar 2013 Nei, det skjønner jeg. Men hva sa han til deg om hva du kunne forvente? Han sa i hvertfall ikke et ord om at det skulle bli sånn!
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24362 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2?
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24363 Skrevet 4. januar 2013 Bor du langt unna klinikken? Du kunne reist dit i morgen (eller når du får time) for å visse det frem til kirurgen og høre hva han sier om dette. Er det flere kirurger på samme sted så be om en vurdering av en av de andre. Synes det er trist om du skal gjennom ennå en op for å bli fornøyd. Men du bør faktsik høre hva de kan gjøre for at du skal få det du har bedt om. Kan hende en av de andre ved samme klinikk kan ta en tredje op. Puppene ser ivertfall ikke "silikon-pupp" ut. Men det er jo kjedelig å ikke ha noe fyll oppe.
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24364 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24365 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24366 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24367 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24368 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24369 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24370 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24371 Skrevet 4. januar 2013 Du kan ta konsultasjonstime hos noen andre og høre hva de sier og hva de mener haadde vært beste løsningen. Vet ikke om det er mulig, men kan man kreve at klinikken/legen dekker en operasjon hos en annen klinikk/lege? De har en forsikring som helt sikkert dekker slikt. Du bør kontakte forbrukerrådet for å høre om de vet noe om hvordan du forholder deg til klager etter to op som du ikke er fornøyd med. Hva var avtalen dere hadde for op 2? Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24373 Skrevet 4. januar 2013 Bor du langt unna klinikken? Du kunne reist dit i morgen (eller når du får time) for å visse det frem til kirurgen og høre hva han sier om dette. Er det flere kirurger på samme sted så be om en vurdering av en av de andre. Synes det er trist om du skal gjennom ennå en op for å bli fornøyd. Men du bør faktsik høre hva de kan gjøre for at du skal få det du har bedt om. Kan hende en av de andre ved samme klinikk kan ta en tredje op. Puppene ser ivertfall ikke "silikon-pupp" ut. Men det er jo kjedelig å ikke ha noe fyll oppe. Nei,men hvis jeg ville ha hengepupper så kunne jeg beholdt de jeg hadde og brukt 30.000,- på noe annet:(
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24374 Skrevet 4. januar 2013 Vi hadde jo ikke noe avtale for jeg trodde virkelig dette var det som skulle til for at jeg skull bli ferdig med hele greia. Jeg betalte Forsåvidt ikke noe,hvis det var det du lurte på jeg vet du ikke betalte noe, men jeg tenkte at han hadde fortalt deg hva han skulle gjøre og at du hadde sagt hva du ønsket. Og at dere hadde snakket om hva slags proteser, resultat ol. Kun det jeg tenkte på. Men som deg hadde jeg også regnet med at han som kirurg, og dette som sitt fagfelt , hadde vistt hvordan løse dette så resultatet ville bli bra.
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24375 Skrevet 4. januar 2013 jeg vet du ikke betalte noe, men jeg tenkte at han hadde fortalt deg hva han skulle gjøre og at du hadde sagt hva du ønsket. Og at dere hadde snakket om hva slags proteser, resultat ol. Kun det jeg tenkte på. Men som deg hadde jeg også regnet med at han som kirurg, og dette som sitt fagfelt , hadde vistt hvordan løse dette så resultatet ville bli bra. Han sa "Vi går opp i størrelse og senker implantatet litt." Jeg så ikke for meg at det ville resultere i dette....
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24376 Skrevet 4. januar 2013 Oi.... Her skjedde det noe :/ Hva da..? puppedama skriver: Nei,men hvis jeg ville ha hengepupper så kunne jeg beholdt de jeg hadde og brukt 30.000,- på noe annet:( Det er sant, og ingen, ingen legger inn silikon for å få hengepupper. Man legger inn for å få faste pupper, fylle opp det som er mistet/vekk. Og få større pupper. Man skal være stolt av å vise frem de nye puppene.
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24377 Skrevet 4. januar 2013 Han sa "Vi går opp i størrelse og senker implantatet litt." Jeg så ikke for meg at det ville resultere i dette.... Går opp i str. - og så går han opp 50cc fordi han ellers ville synes de ble for store. (hvis jeg husker rett) At de skulle senkes visste du jo, men ikke at det skulle forsvinne all fyll oppe. Lurer på om du skulle hatt en annen type implantater. Du nevnte høyprofil, fikk du det, hvis du vet?
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24378 Skrevet 4. januar 2013 Hva da..? puppedama skriver: Nei,men hvis jeg ville ha hengepupper så kunne jeg beholdt de jeg hadde og brukt 30.000,- på noe annet:( Det er sant, og ingen, ingen legger inn silikon for å få hengepupper. Man legger inn for å få faste pupper, fylle opp det som er mistet/vekk. Og få større pupper. Man skal være stolt av å vise frem de nye puppene. Sånn som dette utvikler seg så har jeg mer og mer vondt for å vise de frem:( Fikk svar av han nå,forresten. "Slapp av.alt ordner seg. Ring å få avtale på mandag."
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24379 Skrevet 4. januar 2013 Går opp i str. - og så går han opp 50cc fordi han ellers ville synes de ble for store. (hvis jeg husker rett) At de skulle senkes visste du jo, men ikke at det skulle forsvinne all fyll oppe. Lurer på om du skulle hatt en annen type implantater. Du nevnte høyprofil, fikk du det, hvis du vet? Jeg har fått høy profil nå,men jeg trodde at han måtte øke til ekstra høy profil for å rette opp den huden som hang. Kan tyde på at jeg har rett og muligens ville vært en bedre kirurg enn han....
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24380 Skrevet 4. januar 2013 Sånn som dette utvikler seg så har jeg mer og mer vondt for å vise de frem:( Fikk svar av han nå,forresten. "Slapp av.alt ordner seg. Ring å få avtale på mandag." Det kan han si det...alt ordner seg..?? hmmm...spennende å høre HVORDAN !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå