Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff. Fikk vondt når jeg leste dette.

Er det noe som kan gå seg til tror du? At det ser rart ut fordi det bare er en dag siden op?

Eventuelt hevelse som gjør at det ser rart ut?

Han har flyttet min naturlige fold en hel masse! Hadde det ikke vært bedre om han heller beholdt folden som den var og fyllte opp huden:( Jeg er så skuffet at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har aldri følt meg så stygg noen gang. Nå har han jo virkelig ødelagt meg for godt:(
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeeeeeeeeei! Jeg tok av meg bandasjen og jeg måtte sette meg ned for å ikke kaste opp. Det ser helt forferdelig ut :( Jeg hater de allerede! De er satt mye lengre ned enn jeg trodde,de er helt flate i overkant,og rett og slett kjempe stygge! :( holder ikke ut dette en gang til :(

Hvaaaa??? Er det mulig..??

Nå ble jeg dårlig selv..

Flate i overkant?

Pupper er svakt buet fra brystet og ned mot nippelen, som en bakke... har du den da?

Hva slags proteser har han lagt inn? Skulle ikke du ha høyprofil?

Hvor langt ned sitter de? I forhold til armhulen din ?

Kan det gå seg til med dagene som kommer..? Det er jo veldig kort tid siden op...

Skrevet

Han har flyttet min naturlige fold en hel masse! Hadde det ikke vært bedre om han heller beholdt folden som den var og fyllte opp huden:( Jeg er så skuffet at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Har aldri følt meg så stygg noen gang. Nå har han jo virkelig ødelagt meg for godt:(

Var ikke avtalen å fylle opp huden?

Flyttet folden...kan hende vi har forskjellig språk, men hvilken fold? Er det puppen du mener? Har han flyttet hele? Nå går jeg snart i sjokk sammen med deg...

Skrevet

Var ikke avtalen å fylle opp huden?

Flyttet folden...kan hende vi har forskjellig språk, men hvilken fold? Er det puppen du mener? Har han flyttet hele? Nå går jeg snart i sjokk sammen med deg...

Han har flyttet folden under brystet. skal legge inn bilder så får dere se
Skrevet

Hæ? Skulle han ikke fylle opp huden? Hvorfor har han flyttet folden?

Trodde virkelig han skulle fylle opp jeg. Herregud altså.

Huff. Får lyst til å rundjule han nå. Har de ringt deg idag?

Skrevet

Flyttet folden under brystet, men kjære vene, han skulle fylle den opp jo...

Skrevet (endret)

På det første bildet er jeg fornøyd. Det var før de ble stygge etter første operasjon. De to siste bildene er nå. Det er helt vondt å se på. Vil bare gråte masse:(

Endret av Puppedama
Skrevet

På det første bildet er jeg fornøyd. Det var før de ble stygge etter første operasjon. De to siste bildene er nå. Det er helt vondt å se på. Vil bare gråte masse:(

Huffda Puppedama! Men jeg synes ikke puppene så så værst ut jeg. Så veldig fine og naturlige ut :)

Skrevet

Huffda Puppedama! Men jeg synes ikke puppene så så værst ut jeg. Så veldig fine og naturlige ut :)

Det er fordi det ikke synes på bildet at de er paddeflate i overkant.
Skrevet

Det er fordi det ikke synes på bildet at de er paddeflate i overkant.

Hvordan flate er det de er egentlig?

Skrevet

Hvordan flate er det de er egentlig?

Jeg har en hel bred håndflate uten bryst under kravebeinet. Det er ingen ting der
Skrevet

Jeg har en hel bred håndflate uten bryst under kravebeinet. Det er ingen ting der

Aha, nå ser jeg hva du mener.

La ihvertfall ikke merke til det før du sa det. Men det er du som skal være fornøyd.

Har du kontaktet dem og spurt dem om dette?

Skrevet

Aha, nå ser jeg hva du mener.

La ihvertfall ikke merke til det før du sa det. Men det er du som skal være fornøyd.

Har du kontaktet dem og spurt dem om dette?

Jeg skulle jo ikke ta av bandasjen før i morgen,så jeg får vente til da,men jeg skal si i fra til kirurgen.
Skrevet

Jeg synes de så fine ut, naturlige ja. Skulle de vært som bilde en så måtte de vært fylt opp mer.

Hvis man ser fra armhulen til puppen begynner å gå utover, bilde en og to) ser det ut som de er i lik høyde..

Ser på bilde tre hva du mener med ingen bryst fra kravebenet og en håndflate ned.

kan virke som han har lagt inn for små proteser (i diameter og cc)

Skrevet

Jeg skulle jo ikke ta av bandasjen før i morgen,så jeg får vente til da,men jeg skal si i fra til kirurgen.

Ja, du får gjøre det. Huff. Ikke noe gøy dette :-/

Skrevet

Jeg synes de så fine ut, naturlige ja. Skulle de vært som bilde en så måtte de vært fylt opp mer.

Hvis man ser fra armhulen til puppen begynner å gå utover, bilde en og to) ser det ut som de er i lik høyde..

Ser på bilde tre hva du mener med ingen bryst fra kravebenet og en håndflate ned.

kan virke som han har lagt inn for små proteser (i diameter og cc)

Ja,de er i lik høyde,men det er fordi at på det første bildet er det henget man ser,på det andre bildet er folden flyttet ned til der henget sluttet,dvs at puppene ikke lar seg løfte opp til den opprinnelige folden.
Skrevet

post-63893-0-17372800-1357316581_thumb.j

Se på dette her da! Det er jo langt,langt i fra pent og ikke verdt to operasjoner og 30.000,-

Skrevet

Ser hva du mener.

Nei, når det ikke er det resultatet du er ute etter så er det absolutt ikke verdt 30.000,-

Men det her må de jo fikse opp i?

Skrevet

Ser hva du mener.

Nei, når det ikke er det resultatet du er ute etter så er det absolutt ikke verdt 30.000,-

Men det her må de jo fikse opp i?

Vet ikke om jeg har lyst til å slippe han nær meg med en skalpell igjen,men jeg har ikke råd til å bruke 30.000,- hos noen andre heller:(
Skrevet

Vet ikke om jeg har lyst til å slippe han nær meg med en skalpell igjen,men jeg har ikke råd til å bruke 30.000,- hos noen andre heller:(

Nei, det skjønner jeg. Men hva sa han til deg om hva du kunne forvente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...