Lille v Skrevet 3. januar 2013 #24321 Skrevet 3. januar 2013 Sånn ser mine arr ut idag :-) 4 uker etter op. Edit: er bare oppned før man trykker, fant jeg ut :-) Oi...så fine! De kommer nok omtrent ikke til å synes når det har gått ei stund. Hvilken str vil du trenge i bh pr i dag? Gleder meg sånn til å komme ut av sportsbh, men så blir man litt glad i den også. Vi kan jo sove uten, men den har nå vært på i natt og blir på denne natta også.. Mine arr er ikke fine, spesielt ikke det på den sida med infeksjon. Den gang da (i -97) da jeg la saltvann så brukte pk samme som han har gjort nå og de var helt usynlige. Kjedelig at det ble sånn denne gangen :-(
Cupcake92 Skrevet 3. januar 2013 #24322 Skrevet 3. januar 2013 Nei, regner med at de blir ganske usynlige :-) pr idag trenger jeg 70DD. Veldig fornøyd med den størrelsen altså :-) bruker nesten ikke sportsbh mer, den gnagde sånn på arrene. Så kjøpte en annen, ammebh (enste jeg fant uten spiler). Og den er supergod. Sover uten bh nå jeg, men med en stram pysj på. Er utrolig deilig! Huff. Det skjønner jeg. Men arr blekner jo heldigvis med tiden. Dette må du jo snakke med pk om, men det finnes jo oljer du kan smøre på som får arr til å blekne. Har brukt det andre steder, og det har funket veldig bra. Men vet ikke hvor tidlig man eventuelt kan starte med sånt etter denne operasjonen.
Lille v Skrevet 4. januar 2013 #24323 Skrevet 4. januar 2013 Aha, da skjønner jeg. Det skjønner jeg godt. Når man først har brukt så mye penger på det er det jo greit at man blir helt fornøyd. Fikk ihvertfall beskjed fra min pk at man skal vente 3 måneder før man skal vurdere operasjon på nytt.(spurte bare om hvor lang tid det tok før man fikk se det ekte resultatet). Altså, jeg skjønner ikke helt dette med dropping jeg. Mulig jeg er helt på trynet her. Eneste jeg merker er at de har mistet den plastikk glansen de hadde i starten. Mulig fordi huden har strekt seg. Ellers har de ikke forandret seg mye på disse ukene. Har du fått noe strekkmerker? Skjønner! Fant en link til en bra side i usa. Der tror jeg at jeg har skjønt hvor lang tid det faktisk kan ta før brystene får sin varige form. Ser forandringer helt opp i over ett år. Se denne, f. eks: http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/Nicole-(Visitor)-Saline-Breast-Implants-1643.aspx Er en stor bildedatabase, så her kan man få noen tanker om hva man ønsker seg. Har ikke fått noen strekkmerker, men tror at han har tatt litt hardt i når han skulle ha implantatet inn på det ene brystet da jeg har et strekk som også har ført til sår i overhuden. Det du ser som ca 1cm bred del i tilknytning til arret. Det så ut til å gå greit, men så sprakk det opp til slutt. Mulig pk kan gjøre no med det også. Arr er kjipt! Har du merka no til strekkmerker?
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24324 Skrevet 4. januar 2013 Skjønner! Fant en link til en bra side i usa. Der tror jeg at jeg har skjønt hvor lang tid det faktisk kan ta før brystene får sin varige form. Ser forandringer helt opp i over ett år. Se denne, f. eks: http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/Nicole-(Visitor)-Saline-Breast-Implants-1643.aspx Er en stor bildedatabase, så her kan man få noen tanker om hva man ønsker seg. Har ikke fått noen strekkmerker, men tror at han har tatt litt hardt i når han skulle ha implantatet inn på det ene brystet da jeg har et strekk som også har ført til sår i overhuden. Det du ser som ca 1cm bred del i tilknytning til arret. Det så ut til å gå greit, men så sprakk det opp til slutt. Mulig pk kan gjøre no med det også. Arr er kjipt! Har du merka no til strekkmerker? Åh, den var fin! Siden puppene mine ser så fine ut nå, så regner jeg midnatt de bare kan bli finere fremover håpet ihvertfall det. Han burde jo gjøre noe med det og isåfall. Siden han har gjort en feil mener jeg. Men de fikser nok opp i det Nei, heldigvis ikke. Men er jo redd for det. Så smører inn puppene med clarins huile tonic - body treatment oil. Skal tydeligvis være den beste til å motvirke strekkmerker, mange gravide som er fornøyd med den ihvertfall! :-) så da smører jeg inn den øverste delen av puppene. Bare for å være sikker :-p
Lille v Skrevet 4. januar 2013 #24325 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Det var lurt! Kanskje jeg skulle prøve den? Hvor har du kjøpt den? Endret 4. januar 2013 av Lille v
RosaPrinsesse Skrevet 4. januar 2013 #24327 Skrevet 4. januar 2013 Jeg beklager å skuffe dere jenter, men alle slike oljer og kremer og tinkturer og jegvetikke som skal virke mot strekkmerker er desverre bare tull. Det finnes ikke en krem i verden som trenger dypt nok ned i huden til at den faktisk kan hjelpe der strekkmerkene oppstår. Men, at det er og føles godt er jo ingen hemmelighet
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24328 Skrevet 4. januar 2013 Nå vet jeg forskjellen fra sist operasjon! Sist fikk jeg bare anestesi og ikke lokalbedøvelse. Når narkosen gikk ut fikk jeg smerten umiddelbart sist,denne gangen kom den ved midnatt. Tenkte ikke over det før jeg googlet marcaIn-adrenalin (jeg leste jo gjennom epikirisen begge gangene). Så da vet dere det jenter,er en litt mer brutal oppvåkning uten det! Eller har natten vært litt vond,men ikke grusom. Tar smertestillende og holder greit i sjakk. Føles egentlig mest som jeg har revnet litt under puppene,der hvor lommen er flyttet. Det værste med hele natten er at jeg drømmer om mislykkede pupper konstant!!! Ser for meg at jeg får helt sjokk når jeg tar av meg bandasjen. Uff,jeg gruer meg skikkelig:( Tenk om det ikke er fint denne gangen heller?
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24329 Skrevet 4. januar 2013 Jeg beklager å skuffe dere jenter, men alle slike oljer og kremer og tinkturer og jegvetikke som skal virke mot strekkmerker er desverre bare tull. Det finnes ikke en krem i verden som trenger dypt nok ned i huden til at den faktisk kan hjelpe der strekkmerkene oppstår. Men, at det er og føles godt er jo ingen hemmelighet Dette stemmer desverre. Strekkmerker er underhuden som sprekker. Lite man kan gjøre mot dette. Da jeg gikk gravid sa legen til meg at jeg like gjerne kunne bruke en fet krem som alle disse dyre merkene for gravide. Når det er sagt så smurte jeg brystene før op og jeg har smurt dem daglig etter. Hjelper psykisk og så får man myk og fin hud av det
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24330 Skrevet 4. januar 2013 Nå vet jeg forskjellen fra sist operasjon! Sist fikk jeg bare anestesi og ikke lokalbedøvelse. Når narkosen gikk ut fikk jeg smerten umiddelbart sist,denne gangen kom den ved midnatt. Tenkte ikke over det før jeg googlet marcaIn-adrenalin (jeg leste jo gjennom epikirisen begge gangene). Så da vet dere det jenter,er en litt mer brutal oppvåkning uten det! Eller har natten vært litt vond,men ikke grusom. Tar smertestillende og holder greit i sjakk. Føles egentlig mest som jeg har revnet litt under puppene,der hvor lommen er flyttet. Det værste med hele natten er at jeg drømmer om mislykkede pupper konstant!!! Ser for meg at jeg får helt sjokk når jeg tar av meg bandasjen. Uff,jeg gruer meg skikkelig:( Tenk om det ikke er fint denne gangen heller? Så godt at natten ikke har vært med grusomme smerter. Jeg skjønner godt at du tenker på hvordan puppene er når du tar av bandasjen. Men nå i starten er de hovne, og i starten sist var du kjempefornøyd. Så egentlig tror jeg du må la tiden gå litt før du ser hvordan resultatet blir, ivertfall til du hevelsen er gått ned. Men jeg skjønner tankene dine godt, og det må være veldig frustrerende. Stor og varm klem til deg puppedama.
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24331 Skrevet 4. januar 2013 Så godt at natten ikke har vært med grusomme smerter. Jeg skjønner godt at du tenker på hvordan puppene er når du tar av bandasjen. Men nå i starten er de hovne, og i starten sist var du kjempefornøyd. Så egentlig tror jeg du må la tiden gå litt før du ser hvordan resultatet blir, ivertfall til du hevelsen er gått ned. Men jeg skjønner tankene dine godt, og det må være veldig frustrerende. Stor og varm klem til deg puppedama. Jeg får jo ikke sett enda,men når jeg gløtter ned i bandasjen så er de langt mindre hovne enn sist,da var de beinharde,nå er de helt myke og naturligvis betydelig lenger ned. Håper ikke de føles som jeg har de på magen....
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24332 Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror forresten også han har skrevet feil på kortet,for jeg kan ikke kjenne noe sår under armene:)
Lille v Skrevet 4. januar 2013 #24333 Skrevet 4. januar 2013 Jeg tror forresten også han har skrevet feil på kortet,for jeg kan ikke kjenne noe sår under armene:) Om du er bandasjert i bh'n så høres det jo ut som han har brukt samme inngang som tidligere :-) Like greit det! Hvor lang tid tok det sist før du så at resultatet ikke ble som forventa?
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24334 Skrevet 4. januar 2013 Om du er bandasjert i bh'n så høres det jo ut som han har brukt samme inngang som tidligere :-) Like greit det! Hvor lang tid tok det sist før du så at resultatet ikke ble som forventa? Jeg tror jeg så det rett før det hadde gått 2 uker. Merket ganske fort at den ene utviklet seg annerledes enn den andre. Så at den ble helt feil.... Jeg har ikke på bh,kun bandasje:)
Lille v Skrevet 4. januar 2013 #24335 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg tror jeg så det rett før det hadde gått 2 uker. Merket ganske fort at den ene utviklet seg annerledes enn den andre. Så at den ble helt feil.... Jeg har ikke på bh,kun bandasje:) Ikke sportsbh? Er du tapet/bandasjert i steden for? Det var jeg første gangen (15 år siden). Så ut som en levende fotballskade.. Sportstape herfra og til evigheten Det var kanskje den gangs sportsBH Men du...så rart at du ikke fikk mer smertestillende under sist opr? Marcain er jo sm. stillende, men lokalbedøvende. Varer som regel noen timer (3-4, mener jeg..), da.. Adrenalinkomponenten virker sånn at blodårene trekker seg sammen og man reduserer sjangsen for blødning. Fikk morfinsmertestillende (fentanyl) i veneflonen rett før narkosemiddelet, nå i desember og kjente ingen ting da jeg våknet. Inngrepet ditt var gjort i narkose, ja? Ah..leste igjennom på nytt. Du fikk ikke marcain sist, men nå? Kun narkosemiddelet? Propofol, antar jeg? Det er veldig rart... Endret 4. januar 2013 av Lille v
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24336 Skrevet 4. januar 2013 Ikke sportsbh? Er du tapet/bandasjert i steden for? Det var jeg første gangen (15 år siden). Så ut som en levende fotballskade.. Sportstape herfra og til evigheten Det var kanskje den gangs sportsBH Men du...så rart at du ikke fikk mer smertestillende under sist opr? Marcain er jo sm. stillende, men lokalbedøvende. Varer som regel noen timer (3-4, mener jeg..), da.. Adrenalinkomponenten virker sånn at blodårene trekker seg sammen og man reduserer sjangsen for blødning. Fikk morfinsmertestillende (fentanyl) i veneflonen rett før narkosemiddelet, nå i desember og kjente ingen ting da jeg våknet. Inngrepet ditt var gjort i narkose, ja? Ah..leste igjennom på nytt. Du fikk ikke marcain sist, men nå? Kun narkosemiddelet? Propofol, antar jeg? Det er veldig rart... Jeg har en rimelig stor bandasje kan man si,og det sitter godt! har begynt å løsne den kantene for jeg skal jo dusje i morgen. Inngrepet var i narkose,ja. Fikk fentanyl etter operasjonen begge gangene,men da jeg våknet etter første operasjon var det skikkelig vondt,denne gangen kjente jeg bare et svakt press på brystet. Fikk forresten propofol,det stemmer:) Ikke marcain første gangen,men denne. Også er implantatene satt inn med ciproflaxin,igjen har fått efedrin pga blodtrykksfall..
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24337 Skrevet 4. januar 2013 Jeg beklager å skuffe dere jenter, men alle slike oljer og kremer og tinkturer og jegvetikke som skal virke mot strekkmerker er desverre bare tull. Det finnes ikke en krem i verden som trenger dypt nok ned i huden til at den faktisk kan hjelpe der strekkmerkene oppstår. Men, at det er og føles godt er jo ingen hemmelighet Jeg har lest det mange steder. Men, jeg syntes den hjelper. Huden min føles ihvertfall veldig fin. Og søsteren min brukte den med stort hell når hun var gravid. Kanskje jeg bare tror så mye på at den skal virke at jeg får en liten placebo effekt
Puppedama Skrevet 4. januar 2013 #24338 Skrevet 4. januar 2013 Neeeeeeeeeeeei! Jeg tok av meg bandasjen og jeg måtte sette meg ned for å ikke kaste opp. Det ser helt forferdelig ut Jeg hater de allerede! De er satt mye lengre ned enn jeg trodde,de er helt flate i overkant,og rett og slett kjempe stygge! holder ikke ut dette en gang til
ceca Skrevet 4. januar 2013 #24339 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Jeg får jo ikke sett enda,men når jeg gløtter ned i bandasjen så er de langt mindre hovne enn sist,da var de beinharde,nå er de helt myke og naturligvis betydelig lenger ned. Håper ikke de føles som jeg har de på magen.... Det kan virke rimelig at de er mykere enn sist, siden muskelene allerede var utvidet og han la ikke inn så mye mer. Men ville trodd at du var noe hoven siden han har "rotet inni der". Du la under muskel nå igjen? Tror ikke du vil ha de på magen nå, hvis de er under muskel. Mener du sa engang at man da hadde en "naturlig bh" !! Puppene sitter som regel et stykke lenger ned enn man opprinnelig tenker på. Men titt litt rundt deg eller google en del bilder. Da ser du at de begynner i armhulen ca Puppedama skrev : Jeg tror forresten også han har skrevet feil på kortet,for jeg kan ikke kjenne noe sår under armene:) Det var da enda godt, synes jeg Trengte ikke to arr pga reoperasjon. Endret 4. januar 2013 av ceca 1
Cupcake92 Skrevet 4. januar 2013 #24340 Skrevet 4. januar 2013 Neeeeeeeeeeeei! Jeg tok av meg bandasjen og jeg måtte sette meg ned for å ikke kaste opp. Det ser helt forferdelig ut Jeg hater de allerede! De er satt mye lengre ned enn jeg trodde,de er helt flate i overkant,og rett og slett kjempe stygge! holder ikke ut dette en gang til Huff. Fikk vondt når jeg leste dette. Er det noe som kan gå seg til tror du? At det ser rart ut fordi det bare er en dag siden op? Eventuelt hevelse som gjør at det ser rart ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå